קמפיין חדש לסדרת מוצרי "ג'ונסונ'ס" - "העור אוהב את ג'ונסונ'ס - כי ג'ונסונ'ס אוהב את העור". תקציב - 300 אלף דולר.
חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" תצא בימים הקרובים בקמפיין טלוויזיה חדש לסדרת מוצרי טיפוח הגוף החדשה - "ג'ונסונ'ס הרכות הטבעית" הכוללת 8 מוצרים (4 תרחיצי גוף, 2 תחליבי לחות, קרם גוף עשיר על בסיס חמאת שיאה ומוצר חדש ומהפכני"Hair minimizer" - להאטת צמיחת השיער בגוף).
המסר המרכזי בקמפיין הוא שכל חייך התיייחסת לעורך כמובן מאליו ועכשיו הגיע הזמן לפצות אותו על כך, ג'ל הרחצה "שניים באחד" החדש של ג'ונסונ'ס מכיל תוספי לחות שאוהבים את העור והם יחזירו לעורך את הרכות הטבעית שהמים לקחו ממנו.
קמפיין הטלוויזיה כולל ארבע סצינות - בסצינה הראשונה, ילדה בת 13 בחוף הים משחקת עם חבריה במים המלוחים שבים, בסצינה השניה - ילדה בת 18 שוחה בבריכה כשהמים מכילים כלור, בסצינה השלישית - בחורה באמצע שנות ה-20 עורכת מלחמת מים עם החבר שלה ולבסוף - אשה במקלחת שמשפשפשת את גופה בסבון ושעורה נראה נפלא.
הסיסמא: "העור אוהב את ג'ונסונ'ס - ג'ונסונ'ס אוהב את העור".
תקציב הפרסום - 300 אלף דולר.
משרד הפרסום - ראובני פרידן IPG
סמנ"כל קריאטיב - גיא גורן.
קופירייטר - אורי סניור.
ארט - קובי חיים.
מנהלת מח' טלווזיה - איריס ישראלי.
מפיקת משרד - אוסנת בן משה.
סמנכ"ל לקוחות - מירי סיני.
סופרוויזר - אפרת ביניה.
תקציבאית - דפנה עגן.
סמנכ"ל מח פלניג - רונית זוהר.
פלנר - סיגל דרדיקמן.
בית פוסט - JCS