מקררי סמסמונג בקמפיין "מבצע קח תן" לפסח, בהשקעה 200 אלף דולר.
חברת סם-ליין מקבוצת מיניליין, המשווקת הבלעדית של מקררי סמסונג בישראל, יוצאת בקמפיין מבצע "קח תן" לפסח על כל מקררי העילית של סמסונג, באמצעות משרד הפרסום גלים, בהשקעה של כ-200 אלף דולר.
הקמפיין, הכולל מודעות עיתונות ופעילות בנקודות המכירה, מציע את כל סכום המע"מ חזרה (החל מ-710 שקל ועד 2,700 שקל על-פי הדגם) תמורת המקרר הישן, במסגרת מבצע טרייד-אין לרכישת אחד ממקררי סמסונג המעוצבים: מקרר SIDE BY SIDE, מקרר הפוך או מקרר קלאסי.
המבצע כולל את כל דגמי מקררים סמסונג הקלאסיים (תא הקפאה עליון), הפוכים (תא הקפאה תחתון) ודלת ליד דלת Side By Sideבנפחים מ - 470 ועד - 726 ליטר (28 קוב).
משרד פרסום: גלים
מנהל קריאייטיב: מאיר קרסו
תקציבאית: דקלה כהן
קופי: טל סיני
סופרווייזר: ניר פלג