חברת ברודויז'ן, המתמחה ביישומי שירות עצמי בהתאמה פרטנית (פרסונליזציה), הכריזה בישראל על מערך הפתרונות הניידים שלה, באירוע שאורגן ע"י נציגתה בישראל, חברת ברוד-נט.
מישל דנון, סגן נשיא אירופה של ברודויז'ן, שהגיע לאירוע ההכרזה, אמר כי עוצמת האינטרנט יכולה להתרחב היום אל משתמשי מכשירים ניידים רבים, כולל PDAs(פאלם וכו') וטלפונים סלולריים. "עוצמת הפרסונליזציה של ברודויז'ן, אשר מסורתית מאפשרת להתאים את התוכן בתוך אתר אל פרופילי והתנהגות האדם הניגש אל המערכת, מורחבת למתן תוכן בהתאם ליכולת המכשיר לקבל אותו - כולל הגודל וסוג המסך והמקלדת שלו. אין ספק שה- mobile, על מכשיריו השונים הוא התחום החם הבא", אמר דנון.
לדבריו, לקוחות יעד לפתרון החדש כוללים פורטלים סלולריים הרוצים לספק שירותים, אך גם חברות תעופה, בנקים וגופים הרוצים להרחיב יישומי CRM למשתמשים ניידים.
המערכת החדשה של ברודויז'ן כבר משרתת חברות כמו וודפון, סלמניה ומיי-אלרט, שהטמיעו פתרונות ניידים מבוססי ברודויז'ן.
"יש שירותים ספציפיים שמותאמים היטב לאספקה למערכות למכשירים בעלי מסכים קטנים, כמו הודעות על שערי מניות בבורסה, התראות תנועה, פעילות בנקאית בסיסית, הודעות על עיכובים של טיסות ושירותים מבוססי מיקום - כמו איפה המסעדה הסינית הקרובה ביותר ואיפה תחנת הדלק הקרובה ביותר לכאן שפתוחה לפנות בוקר", אמר דנון, שציין כי ברודויז'ן לא מוכרת את השירותים אלא את הכלים לאספקתם, בלי צורך במומחיות IT לתפעול הכלים.
"עד עתה, אנשים שבנו יישומים אלה עשו זאת בעצמם כמפתחים. אנחנו מספקים חבילה שקופה מוכנה לפעולה, עם השפעה ברורה על זמן יציאה מהיר של שירותים לשוק, יחד עם מוצקות ויכולת גידול במענה למספר הגדל של משתמשים", אמר דנון.
עוזי אחיטוב, מנכ"ל ברוד-נט, נציגי ברודויז'ן בישראל, אמר כי בכירי החברה נפגשו בעת ביקורם בארץ עם ספקי תקשורת סלולרית ובתי תוכנה המפתחים יישומים, וציין כי ברודויז'ן מאמינה כי פתרון בעיות רוחב הפס בדורות הבאים של הסלולר וכן מכשירים חדשים בעלי מסך גדול מהקיים היום, ירחיבו את פוטנציאל השוק של יישומי פרסונליזציה ניידים.