לראשונה: נענע התחילה למכור מוצרי תוכן ייחודיים ומגזינים איכותיים לכלל הגולשים באינטרנט extra.nana.co.il
בימים אלו השיק פורטל נענע, מבית נטוויז'ן, חנות מקוונת ייחודית "נענע אקסטרא", למכירת מוצרי תוכן ייחודיים ביניהם מגזינים איכותיים, אתרי מנויים ושירותי דואר ואבטחה לכלל הגולשים ברשת.
לראשונה יוכלו כלל הגולשים באינטרנט לרכוש בנענע ניוזלטרים, אתרי מנויים ומוצרי ערך מוסף בתשלום שעד היום הוצעו רק ללקוחות נטוויז'ן.
במסגרת החנות המקוונת באתר ניתן לרכוש מנוי לניוזלטרים בעלי תכנים ייחודיים כגון: "חיים ברשת" - עיתון אלקטרוני בנושאי אינטרנט ומחשבים, "יום יום" ו"שישבת" - עיתוני אקטואליה ברשת, "ג'נענע" - הניוזלטר לצעירים ו"מסע אחר מייל" - עיתון אלקטרוני שבועי בנושא נסיעות ותיירות. כל הניוזלטרים הינם מוצרי תוכן ייחודיים הנכתבים במיוחד עבור נטוויז'ן, והיו מוגבלים עד כה רק ללקוחות החברה.
בנוסף, יוכלו הגולשים להצטרף לאתרי תוכן הפתוחים למנויים בלבד כיום ברשת כגון: מגזין הספורט "ביגוואן", מגזין ספורט אלקטרוני, אתר הילדים "אלפי", אתר הטיולים בארץ "מפה" ואתר המשחקים הפתוח למנויים בלבד - "Gamer//2".
גולשי נענע יוכלו לרכוש ב"נענע אקסטרא" גם שירותי מייל ואבטחה כגון: Saver- שרות גיבוי מרחוק ושירות סינון אתרים. בקרוב יתווספו לנענע אקסטרא מוצרי תוכן נוספים וייחודיים, ביניהם ניוזלטר חדש המיועד לאוכלוסיית הגברים, אבל לא רק - "בלייזר in your mail".
לדברי יעל זכריה, מנהלת התוכן של נטוויז'ן, "נענע אקסטרא היא מבחינתנו דרך נוספת להעשיר את היצע התוכן שאנו מעמידים לרשות הגולשים. מרבית המוצרים הם פרי שיתוף פעולה פורה עם ספקי תוכן בולטים בשוק התוכן המקומי. אנו מאמינים, הוסיפה זכריה, שמוצרים אלו מהווים את הקצפת של התוכן ומספקים צרכים אמיתיים של הגולש הממוצע, ונמשיך לספק ולהציע לגולשים ניוזלטרים ואתרי מנויים אטרקטיביים גם בעתיד".
לרגל ההשקה מציעה "נענע אקסטרא" חודש ניסיון חינם של מוצרי התוכן לגולשים.
כתובת האתר:
[קישור]/