בעקבות הרחבת היקף הפעילות של חברת "ניופאן", עם הזכייה בזיכיון המבוקש לשווק את מוצרי הקונצרן הצרפתי SEB בישראל, מקימה ניופאן חברה חדשה שתקרה "ניופאן לייף".
למנכ"ל "ניופאן לייף" מונה דרור דנון ששימש ב-12 השנים האחרונות, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "פיילוט". לסמנכ"ל המכירות מונה חיים מטרסו.
ל"ניופאן לייף"' שתחל פעילותה החודש מערכות יבוא,שיווק והפצה נפרדות, מערך סוכנים, צי רכבים, אולם תצוגה נפרד והיא תהנה ממערך השרות המתקדם והלוגיסטיקה של חברת האם,"ניופאן".
לדברי דרור דנון, מנכ"ל "ניופאן לייף": עד סוף 2003 תשקיע החברה 3 מיליון דולר בהחדרת מותגי SEB:
"TEFAL" - המתמחה במוצרי המטבח, כגון: סירי טיגון, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים חשמליים וגרילים חשמליים. בתחום המגהצים וכמו כן החברה מובילה גם בתחום מוצרי תינוקות וציוד לבישול.
"מולינקס" - השולטת בתחום הבלנדרים, מעבדי המזון ומטחנות הבשר ומייצרת גם קומקומים ושואבי אבק.
"קרופס" - המייצרת את מכונות הקפה המתקדמות והמקצועיות הקיימות היום בשוק זה, מרמה ביתית ועד לרמה מקצועית אוטומטית, כמו כן, מייצרת מעבדי המזון, בלנדרים, קומקומים ומכונות גלידה.
"רוונטה" - המייצרת מגהצי אדים וקיטור, שואבי אבק, קומקומים. רוונטה מתמחה גם בתחום הטיפוח האישי כגון: מייבשי שיער, מסירי שיער, מכונות תספורת ומשקל אדם.
פרסום:
חברת "ניופאן" השקיעה בשנת 2001 7 מיליון דולר בפרסום, פעילות הפרסום מתחלקת כיום בין משרדי הפרסום "שלמור אבנון עמיחי" בתחום האלקטרוניקה הבידורית, ו"אדלר חומסקי אנד ורשסבקי" בתחום מוצרי הצריכה.
משרד הפרסום שיטפל ב"ניופאן לייף", "אריאלי פובלסיס".
חברת "ניופאן" היא מהמובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, נציגת "טושיבה", "גרונדיג", "דנון", "KEF", "קנווד", "הרמן קרדון", "דלונגי", "מג'ימיקס", "קיצ'נייד", "רוונטה", "אריסטון" ו"אינדיסיט", מותגים המכסים את כל תחומי החשמל והאלקטרוניקה.
מחזור המכירות של "ניופאן" בשנת 2001 עמד על 520 מיליון ₪, והיא נמצאת בבעלות קבוצת גיור (משפחות גיור ושניידר).
בתחום מוצרי החשמל לבית פועלות בישראל החברות: "קנווד", "פיליפס", "דלונגי", "מרפי ריצ'ארדס" ועוד.
היקף השוק מוערך בכ-מילארד ₪ בשנה, מטרת "ניופאן לייף" לתפוס 30% משוק זה.
לחברת "ניופאן" מוצרי חשמל בכל בית אב בישראל, והיא מפעילה מערכת שרות מתוחכמת ללקוחותיה, בה השקיעה לאחרונה כמיליון דולר.