רשת האופנה תמנון עולה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2005- 2006 בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, בכיכובה של הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה הילה נחשון.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT תחת הקונספט: "STREET WISE " שעיקרו הצגת סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית,אינטרנט, כתבי עת וכן פעילות קד"מ. במקביל, בימים הקרובים תשיק הרשת אתר חדש המציג את החברה ואת הקולקציה החדשה.
ברוך ריינר מנכ"ל החברה: "תמנון היא רשת אופנה הפונה בגובה העיניים לקהל בעל חכמת רחוב ייחודית. לכן, בחרנו ללכת לכיוון קטלוג המכיל בתוכו סיטואציות שונות הלקוחות מהחיים עצמם ומכילות בתוכן חכמות רחוב ייחודיות עם קריצה הומוריסטית. העונה בחרה רשת תמנון להדגיש את פעילותה ולהשקיע בפרסום ושיווק כחלק בלתי נפרד מהצלחתה. לפיכך, מדובר בקמפיין פרסומי רחב מאד עם פריסה רחבה של כ 80% יותר מקמפיין העונה הקודמת".
הילה נחשון המזוהה כמגישת התוכנית "ויי" בעשר, מובילה את קמפיין עונת החורף של הרשת לחורף 2006. הילה, נבחרה להוביל את הקמפיין בשל הקהל הרב המזוהה עימה. כמו כן, הוכתרה לנערת מילקי הבאה שתחליף את מקומה של סנדי בר, בד בבד עם עליית תוכנית ריאליטי חדשה שאותה תנחה יחד אבי קושניר.
רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מפעילה כיום 38 סניפים בפריסה ארצית ועד סוף שנת 2005 בכוונתה להגיע ל-כ-40 חנויות.
מכירות הרשת ב-2005 יגיעו לכ-100 מיליון שקל, וזינקו בכ-25% לעומת אשתקד. תקציב הפרסום של תמנון ב-2005 נאמד כ-3 מיליון שקל, ב-2004 - כ-3 מיליון שקל, ב-2002 כ-2.2 מיליון שקל.