מיקרוסופט ישראל תשיק ביום ראשון (29.1.06) קמפיין פרסום שיתמקד בחבילת ניהול קשרי הלקוחות החדשה בעברית Microsoft Dynamics CRM 3.0. קמפיין הפרסום מלווה את מהלך ההשקה של המוצר החדש בארץ, בהשתתפותו של אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית שיגיע במיוחד לישראל. ישראל מצטרפת לעשרות מדינות ברחבי העולם שבהן הושק המוצר החדש לאחרונה.
הקמפיין כולל סדרה של מודעות בעיתונות היומית וסדרה של באנרים באינטרנט. תקציב הפרסום של הקמפיין מגיע לכ-300,00 ש"ח. הקמפיין מתבצע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הקמפיין נועד למצב את מיקרוסופט כשחקן מוביל בתחום ה- CRM בישראל ולהמחיש את קלות הפריסה, הניהול והשימוש בחבילת ה- CRM החדשה. הקמפיין בנוי משתי סיסמאות מרכזיות: "מיקרוסופט זה גם CRM" ו- "CRM מעולם לא היה קל יותר".
המהלך האסטרטגי של כניסת מיקרוסופט לשוק ה- CRM בישראל החל בעת ביקורו בישראל של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, במאי 2004, שבמהלכו השיק את הגרסא הראשונה של חבילת ה- CRM בעברית.