|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

החיזבאללה בדרך לכיבוש לבנון

השבוע: שיבושים בתקשורת רק בעוד כמה שנים נבין את המתרחש באמת בכלכלה העולמית מרוקו: המלך מוחמד יצטרך להתמודד עם אי-שקט בארצו ירדן: ייבחן מעמדו של המלך עבדאללה לבנון: התפתחויות בלתי צפויות תחזית אסטרולוגית לשבוע 9.9.11-2.9.11
02/09/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
חסן נסראללה, מנהיג ארגון החיזבאללה [צילום: AP]

השבוע, התפישה של פרטים, תהליכי פענוח וסיווג מידע, של כל אחד מאיתנו, משתנה במהירות. קיימת אופטימיות ביום אחד ופסימיות ביום שלמחרת. האמונות הבסיסיות של כולם מאותגרות וזו תקופה שבה התקשורת אינה בסביבה, כך שהיו מוכנים למצבים של חוסר הבנה ושינוי בתוכניות ובסדר יום.

המבנה בו נמצא הירח המלא בתאריך 12.9, משפיע כבר מתאריך 3.9 וגם הוא תורם לשיבושים בתקשורת. פגישות מתוכננות משתנות או מתפספסות, לכן הישארו צמודים לטלפון הנייד, כך שתוכלו לקבל מידע על המתרחש בזמן אמת.

אנו בתקופה שאופיו של המבנה הכולל של הכוכבים הוא מרד במסגרות, אולי זו המחאה החברתית אצלנו, או המהפכות במדינות אחרות, אבל הנושא העיקרי זה הרצון להשתחרר ממגבלות ומכל מסגרת שאבד עליה הכלח, ולמזג בין האפשרויות, אלה שמוגבלות ואלה המאפשרות להתחבר באמת אל הרצונות, המאוויים ומשאלות הלב.

לוחות הזמנים סביב ירח מלא משלבים אנרגיה אמוציונלית יותר והתגובות של כולם בהלימה. הסכנה בימים אלה זו המגמה לקבל החלטות מהירות מדי, כאלה המבוססות על רגשות אימפולסיביים. לא נשכח שאנחנו בזמן "בתולה", כך שביקורתיות מהצד השני עלולה להיות הלחיצה על ההדק שתביא לתגובות אמוציונליות לא צפויות. יהיה עלינו להקשיב לאינטואיציה שלנו, מה נכון ומה לא נכון. אם אתם חשים שצריך לשנות משהו מיידית, נסו להתבונן אובייקטיבית לפרק זמן קצר ואז, אם זה הכרחי, תעשו את השינוי ברוגע ולא כתגובה רגשית. העדיפות היא להמתין עד אחרי מעברו של הירח המלא, לפני שאתם עושים משהו רדיקאלי.

האורנוס במזל טלה ממשיך בריבוע לפלוטו במזל גדי, ומשפיע על הדחף האישי לשנות את הסטאטוס קוו, זה עוזר למוסס מבנים ומסגרות שעבר זמנם, או נורמות שהשפיעו על דרך חיינו, כאלה שכדאי לשנות. התהליך הוא קונסטרוקטיבי, כל זמן שיש לכל אחד מאיתנו מטרה עליה חשב, והתהליך יכול להביא לתוצאה חיובית עבורנו ועבור כל מי שסביבנו. תנו לאינסטינקטים שלכם מקום ותזרמו.

שימו לב לפרטים בכל הסכם או הסכמות השבוע, בעיקר לקראת ה-9.9. המבנה של הכוכבים עלול לערפל את התכנים, שאחר-כך יהיו פתוחים לפרשנויות שונות.

אצלנו - רצועת הזמן שבין התאריכים 8.9-3.9 אינה נחמדה ובעלת אופי מסוכן יותר מתמיד. אנא היזהרו.

ברחבי העולם - איתני הטבע ימשיכו להשמיע את קולם, לסירוגין, במהלך חודש ספטמבר. התאריכים 9.9-3.9, והתאריכים 18.9-13.9 אינם קלים.

בתאריך 9.9 המרקורי שוב מול כוכב נפטון - מצב שמשפיע גם על מזג האוויר.

השבוע...

2.9 יש לכם הזדמנות לתקן את כל מה שהלך בכיוון השלילי לאחרונה. אתם אוספים את עצמכם, מבטאים את שלל המיומנויות שלכם, שומרים על משמעת עצמית ומשלימים משימות. היום אתם מרגישים שיש נתינה הדדית ואתם מבינים כמה אנשים נאמנים לכם, התמיכה האמוציונלית מחזקת אתכם והקשרים מתחזקים בהלימה.

3.9 אופטימיות ואמונה נפגשות בזכות עזרה הדדית, המאפשרת מבט חיובי קדימה אל העתיד. נסו להשתלט על הדחפים הרגשיים, למען אלה שאתם אוהבים. למרות העימותים הפנימיים, בין המתחים אותם אתם חווים ובין העמדה העקשנית שלכם, כדאי לכם לבטוח בבני הזוג, שיעזרו לכם במקום בו אתם זקוקים להם, כל עוד אתם שומרים על כבוד הדדי בתוך היחסים. הירח בטל משעה 21:39 בלילה עד שעה 00:04 אחר חצות.

4.9 שימרו על שיפוט הגון בנושאים חשובים לכם העולים על הפרק. כעס עלול להתעורר בשעות הבוקר ולגרום לכם לנהוג כ"פיל בחנות חרסינה". חוסר שביעות רצון אינו מאפשר לכם לממש תוכניות בקלות, התסכול משפיע ואינו מאפשר לכם לראות היכן המגבלות באמת.

5.9 אל לכם לבנות ציפיות מאחרים, אלה יביאו אתכם לדרך ללא מוצא. הניסיון להתגונן אינו מועיל, רק גישה בוטחת, עם אופטימיות, תביא את מה שאתם מבקשים לעצמכם. אומץ והתלהבות יאפשרו לכם לראות את התמונה הכוללת, אבל השתדלו לשמור על פרופורציות וצניעות.

6.9 הירח בטל משעה 03:29 לפנות בוקר עד שעה 05:04 בבוקר. אתם נמצאים במתח בגלל הצרכים של הבית והלחצים בעבודה. מה שחשוב זו משמעת עצמית, שתיתן לכם כוח, בלי לוותר על מה שתכננתם. התמורה תגיע בהתאם, ותרגישו טוב עם ההשקעה שעשיתם. שעות הערב אינן מתאימות למפגשי חברה, מצב הרוח אינו משתף פעולה.

7.9 אתם חשים יכולת לסיים פרויקטים, או להשלים מטלות אישיות. בעיות בתוך מערכת היחסים מעוררות אי-נוחות רגשית. יש לכם השפעה חזקה ומועילה במערכות יחסים. האירועים מתפתחים באינטנסיביות, אבל לשביעות רצונכם. הירח בטל משעה 23:34 עד למחרת בשעה 12:42 בשעות הצהריים.

8.9 אחרי 12:42 בצהריים, דברים נוטים להתפתח בצורה מוזרה, אולי החזון שלכם דמיוני קצת ומקשה לראות את הדברים בבהירות, לכן נסו להפריד בין העובדות והפנטזיות. אתם חווים שחרור ומתבטאים כפי שאתם רוצים בחברת אנשים. נסו לשמור על איפוק בעיקר בחברה, למרות שזה לא אידיאלי לבלות כך בחברת אנשים.

9.9 יש לכם אחריות למערכות יחסים בחייכם, ההבנה שעליכם לכבד זה את זה כדי ליצור תמיכה הדדית. אתם חווים היום תסכול בגלל שעליכם לעסוק בפרטים, להסביר את נקודת המוצא שלכם, בזמן שהמחשבה שלכם נמצאת בעולם אחר. יש לכם חזון איך דברים צריכים להיות שהשגרה לא מתאימה לכם היום, אבל המציאות יוצרת מבוכה. נסו לפנות לצד היצירתי שלכם כדי למצוא פתרונות, או לדחות החלטות הדורשות תשומת לב לפרטים.

כלכלה ושווקים

גם במהלך החודש הקרוב נראה נדנדה בשווקים. האיחוד האירופי ימשיך לגלוש במגלשה ולהידרדר כלכלית, והמשקיעים ידלגו ממניות לסחורות או לנפט, וחוזר חלילה, כדי להרוויח מה שיותר, בזמן שהעמלות על המסחר יכולות לעיתים להיות גבוהות יותר מכל הסיכונים שאתם לוקחים במסחר בשווקים.

המחשבה שלנו משתנה על אודות הכלכלה הגלובלית, ואנו חוזרים לכלכלה המקומית, מאחר שיש עלינו השפעה מיידית בתוך המדינה בה אנו חיים. זה ייקח כמה שנים להבין את החשיבות של המתרחש ואת ההתפתחות של הכלכלה בעולם. נכון שיש מבוכה ובלבול בזמנים האלה, אבל הקוראים כאן זוכרים שהשנים הקרובות, עד וכולל 2015, הן שנים שבהן הכלכלה תשתנה בהדרגה, כאשר העולם החומרי הנוכחי, שהוא גם עולם נרקיסיסטי, עובר שינוי והתפוררות כדי לפנות מקום למשהו חדש, שעדיין איש מאיתנו עוד לא יודע כיצד ייראה.

במהלך החודש הקרוב, כוכב נפטון דומיננטי, קושר קשרים בתאריך 9.9, ובתאריכים 17.9-14.9 מחזק את תחושת חוסר הוודאות, מעבר לפינה, תחושה שתתבטא בכלכלה, במזג האוויר ובכל צעד שנעשה. רק שקט פנימי וסביבה רגועה יכולים לעזור לנו לתפקד נכון.

מחשבות אסטרולוגיות על הקורה סביבנו

מרוקו (28.05.1956) מושפעת מהליקוי שהיה ביוני 2011 וגם מהליקוי שיהיה בחודש נובמבר 2011. הליקוי בחודש יוני 2011 חיזק את כוחה של מרוקו, ואילו הליקוי בחודש נובמבר 2011 עלול להחליש אותה. המלך מוחמד, המנהיג שם, יצטרך להתמודד עם אי-שקט, שמתחזק בעקבות מחירי המזון העולים בעולם ומקשים על חיי האוכלוסיה שם. מצבי הכוכבים מעידים על כך שהמלך יעשה כמה צעדים, במטרה להקל על האנשים בארצו, וכך גם ינטרל את האופוזיציה במרוקו, אין סכנה למעמדו.

ירדן: המפה של ירדן גם היא מאותגרת מהליקוי בנובמבר 2011, השפעה מתמשכת גם בשנת 2012. המפה האישית של המלך עבדאללה אינה נפגעת, אבל השמש המקודמת שלו מגיעה למעלה אפס במזל טלה, כלומר הוא יהיה דמות דומיננטית בבמה הבינלאומית. גם בירדן קיים אי-השקט, שיהיה בעיקר על נושא המחיה, והמלך עבדאללה ימצא את הדרך לטפל ולהגן על האינטרסים של המדינה, כך שמעמדו לא נפגע.

לבנון: נשיא לבנון, מישל סולימאן, נולד בתאריך 21.11.1948 והליקוי בנובמבר יהיה כמה ימים לפני יום הולדתו, מה ש"מבטיח" לו שנה עם התפתחויות לא צפויות. הוא נכנס לתפקידו בתאריך 28 במאי 2008, כך שהליקוי יהיה בדיוק ממול בנובמבר 2011. זה מחזק את האפשרויות שעלולות להיות התפתחויות לא צפויות בלבנון.

החיזבאללה ברקע השתדלו להכשיל בעבר כל מו"מ שהיה בניסיון לבנות את לבנון כמדינה יציבה, במאי 2008 נבחר סולימאן בהסכמה לאחד את לבנון. הסיפור הוא שאותו הסכם נתן לחיזבאללה כוח פוליטי. מדובר על הסכם דוחא שנחתם בתאריך 21.05.2008. השמש המקודמת של ההסכם הזה היא במעלה 3 בתאומים, והסאטורן המקודם במעלה 2 בתולה, כך שליקוי החמה בנובמבר מדליק את המפה הזו, שמראשיתה אינה מעידה על הצלחה. במפות של הסכמים אנו בוחנים את כוכב ונוס, וכאן הוונוס במנעד מאתגר לנפטון, לא בדיוק מפה של בריתות. כוכב אורנוס ייעצר בתאריך 10.12.2011 בריבוע לכוכב פלוטו במפה. המסקנה היא שאי-שקט עלול להתפתח ולהתפשט ברחבי לבנון. המטרה של החיזבאללה היא להשתלט על לבנון, אולי גם בגלל המהפכה בסוריה, כשהם מאבדים את בן-בריתם בשאר אסד. בקיצור, יהיה שוב שמח בלבנון.

"הכוח כובש הכל, אבל ניצחונותיו קצרי ימים" [אברהם לינקולן].

תאריך:  02/09/2011   |   עודכן:  02/09/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אני חוזר בי.
02/09/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
יותם גרינברג צעד לבית הספר 'נחלת בנימין' בעפרה, והתחיל, כמו כל חבריו לכיתה, את שנת הלימודים השנייה שלו. כשאר התלמידים, הוא נכנס עצמאית לכיתה, השתתף בשיעור וגם בטקס קבלת הפנים שעורך בית הספר לתלמידי כיתה א' הטריים.
02/09/2011  |  חגית ששר  |   כתבות
אז יש לי חדשות עבורכם. התעלולים שעוללתם בימי ניהולו של המוזיאון בידי מרק שפס - לא יחזרו עוד. הקץ לשטחיות ואזלת היד והכניעה לקול ההמון. מה שאז הוריד את שפס מכהונתו, השאיר את המוזיאון ללא יד מכוונת כמה שנים, וגם בעת כהונתו, בשל לחצי ההמון - גרם להתעלמות מוחלטת מכל מה שנוצר באמנות הישראלית עד דור ה"אמנות הענייה", תרתי משמע. רק מוטי עומר השיב לקלאסיקה העברית את מקומה וכבודה האבוד. ועל כך כינוהו ה"אמנים" - מיושן.
02/09/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
עשרות חסידים ומאמינים פוקדים פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי, את קברו של האדמו"ר ר' גדליה משה גולדמן - אחד מאדמו"רי חסידות זוועהיל הקבור בבית הקברות בגבעת-רם (שייח' באדר), הנמצא לא רחוק ממשכן הכנסת ובסמיכות לגן סאקר למרגלות הצד המזרחי של בית המשפט העליון.
01/09/2011  |  אלי אלון  |   כתבות
נהנה אני לבקר בסטודיו לאמנויות התיאטרון של יורם לוינשטיין כי כל הפקה שלהם עומדת בסטנדרטים הגבוהים של בחירת מחזה, ליהוק מתאים,תפאורה יפה (בהתחשב בגודל הבמה והתקציב), בימוי טוב וביצוע נהדר על-ידי השחקנים.
01/09/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il