|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
בכרי. שקרים בוטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הגיגים תתי"ז

צדקנים יהודיים

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - שורה עלובה, נהי, היעדר מבורך, דה-לגיטימציה, עוז לתמורה, זול ולא יוקרן עוד "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט) חודש טוב ושבת שלום
24/11/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   כנסת 25   |   תגובות


סמוטריץ' אינו מתאים?!

הרבה מים טחונים זרמו בשצף-קצף בתקשורת כשהודיע בצלאל סמוטריץ' על רצונו לכהן כשר הביטחון. הטענה המרכזית הייתה שאינו מתאים; והסיבה הבלתי-כתובה - אינו גנרל. חונטת הגנרלים שלנו שומרת בקנאה על מקומות תעסוקה לחבריה, גם אם אינם מתאימים לחלוטין, כמו גילדה אלימה. זאת, למרות שאליבא דכולי עלמא, רוב שרי הביטחון האחרונים לא התאמו לתפקידם.

אין זה סוד, שאני חסר הערכה לגנרלינו, שכוחם העיקרי, כנראה, רק בפיותיהם ובסיפורי הגבורה, שעיטרו בהם את עצמם. עם זאת, גם מעריצים מושבעים של גנרלים יתקשו להסביר את הזהות בין גבורה (ולא נפקפק בה... רק לרגע) לבין תבונה, הנדרשת לניהול ענייני הביטחון.

על התאמת גנרלים להיות שרי ביטחון תעיד השורה העלובה ביותר של שרי ביטחוננו האחרונים, וכתוצאה מכך - מצבנו הביטחוני רעוע ומתדרדר בהנהגתם. אך יותר מכל חשוב לזכור את דברי ז'ורז' "הנמר" קלמנסו: "מלחמה היא עניין רציני מדי מכדי שתושאר לאנשי צבא".

שמחות

דמעות עולות בעיניי כשאני מקשיב לנהי של השמאלנים, שהעם גנב להם את הצעצוע, שחמסו, וטענו כי הוא רק שלהם. למרות הכל, תוצאות הבחירות ממלאות שמחה את מי שרצו בטיפשותם ומפני שהם בבונים נמוכי-מצח, מדינה יהודית, שתהיה גם דמוקרטית, ולא אוליגרכיה של פריווילגים, המתיימרים להיות נאורים, חכמים ומבריקים, ואינם כאלה. לכן, הפנים האבלות של המפסידים, תודה לאל, הן כשמן בעצמותיי. גם מבנה הכנסת החדשה. כלומר, היעדרה המבורך של מרצ ממנה, עושה לי טוב בלב. ועל כך, קראתי באיזהו מקום אמירה של מיואש, שעושה את דרכו לעבר סוכנות להנפקת דרכונים זרים: "אני קם בלי מרצ". וענה לו מן-שהוא, "אין דבר. כמעט שלא נשארה עבודה".

ההסתה נמשכת

אחרי כמה ימים של מבוכה, חזר השמאל לתחום התמחותו - הסתה גזענית נגד מי שאינו תומך בו. בולט, כמובן, מרב מיכאלי, צרת התחבורה והפקקות, שבקושי עבר את אחוז החסימה, אך מדבר בקולות גבוהים על דמוקרטיה. יחד אתו ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה, נציג הרפורמים, שכידוע פעל נמרצות במהלך הקריירה שלו למרוט נוצות יהודיות מהפרהסיה של מדינת ישראל.

הרעיון מאחורי כל ההסתה נותר אותו אחד: דה-לגיטימציה של הימין ושל הדתיים, כיוון שהם רוב העם היהודי, שזרק את "ממשלת השינוי" אל פח ההיסטוריה. כלומר, רנסנס צפוי לדברי הבולשוויק הזקן יצחק בן-אהרן אחרי הבחירות במאי 1977 - אי-קבלת הכרעת העם.

כזכור, הבטיח אהוד ברק, אחד מראשי הממשלה הכושלים ביותר בתולדות המדינה, לחולל כאוס במדינה, אם הליכוד יעלה לשלטון. לברק היה חלק חשוב בהתפרעויות מול מעון ראש הממשלה בירושלים; ואני מאמין, שלא ישקוט עד שיתחדשו המהומות.

חלק מתגובת השמאל לתוצאות הבחירות הנו הפעלת ממשל ביידן להתערב באיוש התיקים בממשלת ישראל. פן אחר שלה - הפעלת היהדות הרפורמית בארצות-הברית לאיומים על המנצחים בבחירות לבל יעזו לתקן את הקלקולים, שהכניסו לחיינו אנשי "גוש השינוי". זאת, כמובן, תוך מס-שפתיים לדמוקרטיה.

סוחבים רגליים

כמו מנחם בגין במאי 1977, עומדים בנימין נתניהו, הליכוד, המפלגות הדתיות והמפלגות החרדיות נפעמים מול תוצאות הבחירות, ואינם מבינים את המסר, ששלח להם העם: אין זמן! עוז לתמורה בטרם פורענות! הממשלה החדשה צריכה לנקות את האורוות מטינופת עצומה, שהותיר בהן "גוש השינוי" בכשנה וחצי של שלטונו. זה אינו הזמן לחשבונאות קטנה, שתאכזב את הבוחרים, וזו אינה העת להיסוסים. הרבה איומים - מבית ומחוץ - ניצבים בפני המדינה, ואויבינו מחציפים פנים כיוון שלמדו שמולם עמדה ממשלה רופסת, שמדברת גבוהה, וזוחלת לקראת כניעה, בתמיכה נמרצת של ממשל ביידן ושל מטורללי המפלגה הדמוקרטית.

מה הם מחפשים שם?!

מה חיפשה משפחה דרוזית מדלית אלכרמל בג'נין?! למרות המחירים הזולים כביכול בערים ובכפרים הערביים, הנתונים תחת שלטון רשות הטרור מרמאללה, אין לישראלי מה לעשות שם - בעיקר, משום שבאזורים הללו מחיר החיים זול במיוחד.

חדשים לבקרים שומעים על כל מיני מחפשי מציאות, שסיכנו את חייהם בקניות באזורי רשות הטרור, וניצלו בנס, או לא. אחד הדיווחים המטרידים הוא, שצבאנו המהולל עודד באמצע חודש מארס אזרחים ישראלים, שאינם יהודים, לקנות בג'נין, כדי לתמוך בכלכלתה. כנראה, אין גבול לטמטום.

צבא ממלכתי עאלק

הסיפורים על צבאנו הממלכתי נועדו, כנראה, להרים את המוראל בקרב הקצונה הבכירה, למרות שהם מופרכים בהתמדה. אחד הגופים, שעוסק בהתמדה בהפרכת הסיפורים הללו הוא תחנת גלי צה"ל, שהפכה מזמן לחלקת שמאל בוטה. הצעקה האחרונה מכיוונה - אמירתה של הכתבת הדס שטייף (אזרחית, אומנם), שרמזה בשידור, כי יש קשר בין הפיגוע הכפול בירושלים לבין הכוונה למנות את ח"כ איתמר בן-גביר לשר לביטחון הפנים. שטייף הושעתה, ואני משוכנע, שתשוב לשדר בקרוב, כמו בכל הפעמים שהסתבכה בעבר.

סוף לשקר הבוטה

באיחור רב, פסק בית המשפט העליון, כי "ג'נין, ג'נין" - סרט התעמולה השקרי של מוחמד בכרי - לא יוקרן בארץ, ועל בכרי לפצות את סא"ל (מיל') ניסים מגנאג'י ב-175,000 שקל על שהוציא דיבה עליו בסרטו.

יותר מעשרים שנה אחרי מבצע "חומת מגן", נעשה צדק רק משום שמגנאג'י הצליח לזהות את תמונתו בסרט התעמולה, למרות שבית המשפט קבע מזמן, שבכרי מילא את סרטו בשקרים בוטים.

"ג'נין, ג'נין" הנו דוגמה כיצד יש להילחם בתועמלנים הערביים, למרות שבכרי נתמך על-ידי צדקנים יהודיים, שדיברו רמה על חופש הביטוי.

תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
אביתר בן-צדף
+יש עתיד ליועמ"ש הכנסת: אל תחווי דעה בשאלת מועד הבחירות
17:20 24/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסיעה אומרת כי ליועמ"ש הכנסת אין סמכות להעתר לבקשת הליכוד ולקבוע האם הבחירות יהיו בסוף 2026 או בסוף 2027, וסמכות זו מסורה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית
עו"ד שגית אפיק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+פרס ניחומים: גינזבורג קיבל תפקיד במחנה הממלכתי
16:11 24/11/22  |  עידן יוסף
פרס ניחומים: איתן גינזבורג יכהן כמזכ״ל המחנה הממלכתי. אחרי פרישת חכ״ל יעל רון בן-משה (כאן חדשות).
+עלו לנגב
13:43 24/11/22  |  אלמוג כהן   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית במושב הראשון של הכנסת ה-25 [כ"ח בחשוון התשפ"ג, 22.11.2022]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+זכיתי באור
13:22 24/11/22  |  שרון ניר   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו במושב הראשון של הכנסת ה-25 [כ"ח בחשוון התשפ"ג, 22.11.2022]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הליכוד מברר מול יועמ"ש הכנסת מתי הבחירות הבאות
10:34 24/11/22  |  עידן יוסף
הליכוד פנה ליועמ״ש הכנסת שגית אפיק בבקשה שתקבע אם הבחירות הבאות בנובמבר 2026, או בנובמבר 2027. בינתיים, טיוטות ההסכמים הקואליציוניים קובעות את מועד הרוטציה בעוד שנתיים וחצי, קרי לפי קדנציה של חמש שנים (חדשות 12).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון דרמר / Ron Dramer   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צדקנים יהודיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Haim Mevin USA
28/11/22 17:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
כבוד ראש הממשלה המיועד, אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, זה לי נאום ראשון בבית הזה, ובהחלט אני נרגש - נרגש לתת ביטוי ראשון באולם הזה לשליחות ששלחו אותי בוחרי יהדות התורה והשבת, למשימה שזכיתי והטיל עליי מורי ורבי שליט"א והצטרפו לכך כל חברי מועצת גדולי התורה. אומר לכם את אשר אני מאמין בו בכל לב.
22/11/2022  |  יצחק גולדקנופף  |   נאומים
ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, נשא (יום ב', 21.11.22) נאום אופוזיציוני בפתח ישיבת סיעת יש עתיד. "זו לא הולכת להיות ממשלה שהקיצונים יושבים בה, זו הולכת להיות ממשלה שהקיצונים שולטים בה שליטה מלאה. יובילו אותנו להיות מדינת עולם שלישי. מסוכסכים עם האמריקנים, מסוכסכים עם עצמנו. בן-גביר, יעד של המשטרה ויעד של השב"כ, יהיה אחראי על המשטרה ואחראי על השב"כ", תקף לפיד.
21/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
המינוי הראשון של הכנסת ה-25: ועדת הכספים הזמנית, אישרה את המלצת הוועדה המסדרת, למנות את ח"כ משה גפני ליו"ר הוועדה. 11 חברי ועדה הצביעו בעד ו-2 נגד (חברי הכנסת ולדימיר בליאק ומיכל שיר התנגדו).
21/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ניצחון גוש הימין בבחירות לכנסת ה-25 מוביל עתה להתנגשות הצפויה, בין המערכת הפוליטית למערכת המשפטית. פסקת התגברות היא שעומדת על הפרק ויוצרת דם רע בין הצדדים. ולא בכדי: המערכת המשפטית בכלל ובית המשפט העליון בפרט רואים ביוזמה לחקיקת פסקת התגברות כאיום ישיר על עצמאותו של בית המשפט העליון; ואילו המערכת הפוליטית בכלל וגוש הימין בפרט, רואים בפסקת התגברות צורך חיוני למימוש הרעיון להפרדת רשויות ולחיזוק המשילות מצד הכנסת והממשלה. משני הצדדים עומדים ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ונשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. שניהם, אגב, נוהגים בכבוד זו בזה.
19/11/2022  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
חברי סיעת עוצמה יהודית יגישו בשבוע הקרוב בקשה לפיצול סיעתם מן הציונות הדתית שעמה התמודדו בבחירות לכנסת.
18/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 25  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי  
ראשי האופוזיציה מאיימים על גנץ  /  עידן יוסף
ח"כ קיש: "זוכרים כיצד התנהגתם אלינו"  /  מירב ארד, עידן יוסף
"נחוץ לדון בחלוקת הכוח והסמכויות בין הרשויות, אך בשיח מכבד"  /  מירב ארד
פסקת התגברות או פסקת התגוננות  /  עו"ד יוסי דר
גוואלד, אוי ווי, פסקת התגברות  /  אפרים הלפרין
המבחנים שלפני נתניהו  /  יוסי אחימאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il