בין הסקאדים שלא נחתו כאן, המלחמה ההולכת ומסתבכת בעירק, פדופילים ואנסים-רוצחים בשולי החדשות (בשוליים, כי יש דברים חשובים יותר, כמובן), התרסקויות חוזרות ונשנות של מזימותיה הקונספירטיביות של הפרקליטות, שלא ממש רוקמת כמותן ובאותה שיטתיות נגד גברים אלימים או רוצחי נשים (למשל), הקמופלאז' הנפלא שמספקת המלחמה שאינה שלנו לעוולותינו בשטחים (כמה דיברו על ריצ'ל קורי ז"ל? שעתיים שלמות ?) - בין כל אלו, הצנזורה הסלקטיבית של ערוץ 2 מכה שנית. כשהתותחים רועמים אפשר לנסות לקרוע לרומי עבולאפיה את החולצה.
ידענו כבר עם החבר'ה האלה ממשרדי הפרסום התל אביבים (שטענו, אגב, שאנחנו פשוט לא מבינות ומבינים הומור טוב מהו), את הפרסומות עם האשה הקשורה לכסא כדי לראות ערוץ 2, בובת המין המושלכת של פוקס והאשה שמתחננת למציצה חושנית מבקבוק התפוזינה. ראינו, מחינו, הפרסומות ירדו מהמסכים. אז מה לעזאזל גורם להם שוב לעשות את זה?
ההתעקשות המוזרה של ערוץ 2 לתת שעות מסך יקרות בפריים טיים למטריד הלאומי שלנו, הראשון בבידור, צריכה להוות סימן למגמה השלטת שם. רבות מדובר על הבלונדיניות של התקשורת, על השדריות בחזית והמנהלים מאחור, על האוריאנטציה המאוד שובניסטית של הרשות השניה שמתהדרת לה בכמה עלי תאנה נשיים כדי לנסות לשדר שהיא לא כזאת. אבל מה - באות הפרסומות וחושפות את ערוותה השובניסטית המדממת.
תורידו את הפרסומת הזו, ויפה שעה אחת קודם. רומי עבולאפיה אולי צעירה מדי ואולי חמדנית מדי מכדי לוותר על פרסומת שמאשרת לגברים שהאשה היא אובייקט לתקיפה מינית, אלא אם כן היא לובשת חולצה של קסטרו. העניין נעשה פחות מסובך עבורם - כל מה שצריך כדי לקבל לגיטימציה להתבהמות אלימה זה לבדוק לה את התווית.
אבל אנחנו, לנו לא משלמים על הפרסומת הזו. להפך - אנחנו מממנים לכם אותה.
אז תורידו אותה מהמסכים, ויפה שעה אחת קודם.
ובאותה הזדמנות יש קבוצה שאני לא אצטער לראות יוצאת ממעגל העבודה למרות מצבו הטראגי של המשק - אלו הפרסומאים, הקופירייטרים, הבמאים, התסריטאים שמייצרים את הזבל האלים הזה שפוגע בטעם הטוב, בנו הנשים ובחברה בכלל. אם יש גבול לחופש הביטוי, הרי שהוא מצוי במקום בו הוא פוגע בחופש של מישהו אחר. הגעתם די בקלילות ולא בפעם הראשונה אל הגבול הזה.
הפרסומת:
[קישור] לכתוב לרשות השניה, אפשר גם אפשר, לגיורא רוזן, נציב פניות הציבור, באמצעות:
www.channel2.co.il/public_gate.asp