|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

אחדות ישראל מול שקר השמאל והאיסלאמיזם

אחדות ההפכים אפשרית רק מתוך הבדלה ברורה והתנערות מוחלטת וגורפת מכל אלה המבקשים את רעת עמנו. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. הסכנה החמורה ביותר באה לנו מהצבועים שבנו, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. רוממות החברתיות בגרונם וחרב פיפיות בידם להחריבנו בשנאת חינם וחיזוק אויבינו. הסכנה הפנימית היא הסכנה המוחשית והקטלנית ביותר
01/09/2011  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   המחאה החברתית   |   תגובות
עלינו להיפרד מקליקת רוטשילד. כוונותיהם אינן טהורות [צילום: פלאש 90]

הבחירה בין עולם חיצוני לעולם פנימי באה לידי ביטוי ביהדות בהבחנה בין עולם הזה לבין העולם הבא. העולם הבא הינו העולם ההולך ובא, הוא העולם הפנימי ההולך ומתהווה בעבור יחידי הסגולה הבוחרים בו. זה בא לידי ביטוי בברכה אותה מברכים תלמיד חכם, וזו הברכה בה הנני מברך את כל אלה שהזהות היהודית, ישראלית, כזו או אחרת, מעניינת אותם עד כדי כך שהם הופכים בה והופכים בה, לפעמים עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי: שנזכה לראות עולמנו בחיינו.

המלחמה הניטשת בין העולם החיצוני לעולם הפנימי, היא אותה מלחמה חזקה, המוזכרת בספר 'מסילת ישרים', מאת רבי משה חיים לוצאטו, בפרק הראשון. ואכן המחבר עצמו היה מוקד למלחמת חורמה נוראה, הוא ושכמותו, אשר זכו לפרוץ דרך לעולמות הפנימיים, ולהביא את בשורתם אלינו. כך גם האר"י הקדוש והרב יהודה אשלג וכן הרב אברהם יצחק הכהן קוק.

מי שבוחר בעולם הפנימי, כגון אנשי רוח וסופרים ואמנים מכל קצוות הקשת החברתית בחברה הישראלית חשים בקיומו של כוח עליון ששומר על האינרציה וכוח היצירה שלהם, והיא הסייעתא דשמיא, שמאפשרת להם לדלג על ההרים ולקפץ על הגבעות, למרות היותם בבחינת איש תם ויושב אוהלים. אותו כוח מצוי ומסתתר ומציץ מבין החרכים, והינו מתגלה ברגעים של אין ברירה, או בהסתכלות לאחור, כשאתה בעצם משתומם איך הגעת בכלל לאן שהגעת. ואז במבט לאחור אתה רואה את אותו כוח עליון. זו היא ההשגחה הפרטית. בכל מקרה, האיש הפנימי היא איש שמצוי בעומק התת מודע הטרנס פרסונאלי והפרסונאלי כאחד, הוא איננו נחש עקלתון וצלופח ערמומי, כסופרים ואמנים מחרימים ומנדים ומלקקי פינכתם של מחבלים. איש רוח אמיתי איננו אויב עם ישראל ואויב יהודים ומתרחק מקבוצה החושבת שכל האמת היא רק אצלה. הוא שייך לאחדות ישראל ואהבת ישראל.

התודעה מתפתחת בהתאם לשלוחיו הנאמנים של אבינו שבשמים. כך, על-פי סוד הפדגוגיה הרוחנית, נשלחים אלינו ואל מחפשי הדרך בעם ובעולם, סיטואציות, ספרים, ומורי דרך לכל שלב ושלב. בכל אחד ממורי הדרך יש מרכיב ייחודי שאין באחרים. למשה רבינו וכן למשה המכונה הרמב"ם ולכל גדולי ישראל הידועים, יש ויש את להט החרב התודעתית. הם לימדונו את המהפך מהלוחם הלא מחושל ללוחם המחושל. מלוחם האש הרגשנית הבוגדנית ללוחם אש תמיד הנאמן לעמו. מלוחם עיוור מוכה בסנוורים ללוחם עם מודעות ערה. המעוניין ללמוד את אמנות הלוחם המחושל יכול ללמוד מהם רבות. ואז מיד ירצה ליצור עם גדולי עולם אלה, לברית לוחמי אור. הוא מרכין ראש בפני ענקי עולם אלה ובפני כל אלה שמסרו את נפשם על עמם, ועל דרך האמונה באלוהים הייחודית לעמם, ייחודית לתורת ישראל ולארץ ישראל.

וכאן אני מציע שני עקרונות על: גיבוי עצמי וגיבוש הגנה עצמית ותקיפת איומים על זהותנו וקיומנו.

העיקרון הראשון קשור לנחישות לתת לעצמנו כיהודי וכעם גיבוי עצמי מלא. לחדול מהלקאה עצמית ומסינדרום פטרישיה הרסט של הזדהות עם האויב. אנו חייבים להתנגד לרודנים ומאחזי עיניים מתוכנו ומאלה שאינם באמת בני בריתנו המנסים לעצב אותנו בדמותם כעם וכאדם. אנו חייבים להתאהב ביהדותנו ולהחזיר לעצמנו כבוד לאומי ואהבה לאומית. מתוך אהבה פנימית נמצא אהבה לכל האדם והעולם.

העיקרון השני, עלינו להגן על ליבת חיינו הרוחניים הייחודית לנו ולסגור דלת בפני רוחות זרות. להיות יהודים, לחיות יהדות, לנשום קדושה ולמלא את כל הכלים התרבותיים שלנו ברוח יהודית. כאן עדיפה לטווח הארוך תודעה דלוקה ונפש יהודית משוחררת על פני חיים של קונסנזוס בינלאומי, המושג באמצעות טשטוש והעלמת הייחודיות היהודית, עד כדי שנאה עצמית וחיפוש שעירים לעזאזאל (כמו המתנחלים, החרדים, הערבים, נתניהו, ברק וכו'). מה שכבר הוכח כניסיון כושל, ראה מצב החינוך בחברות עוינות יהדות וההיסטוריה אשר כבר לימדתנו מה גורלה של התכחשות לזהות היהודית.

חיי היהודי אינם חיים בלא תודעה דלוקה ונפש יהודית משוחררת. איננו חפצים בחיים נטולי רוחניות, איננו חפצים בחיים חברתיים נטולי אנושיות, איננו חפצים בכוחנות והישגיות אכזרית. אנו חפצים בקהילת הברית והייעוד ובבני ברית לשלום לדורות. אנו נביאים. בני נביאים אנחנו. הבה נממש זהות זו במלואה. היא לא תתחדש מתוך התכחשות לעצמיותנו, עוצמתנו ועצמאותנו. היא כולה נאמנות להן.

הלידה הרוחנית היא בעבורנו כיום, הכרח קיומי זועק ומפוצץ מקצה העולם ועד סופו. להיות או לא להיות. לשם כך אנו מחויבים לתורת המיזוג בין הקטבים על-ידי השכנה של האחד בתוך השני, מה שמכונה אחדות ההפכים. זו היא המתודה הרוחנית המהפכנית ביותר, ולה סימוכין גדולים בחסידות המקורית הבעש"טית ובתורת הקבלה ובעיקר במשנתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. זו תורה של עת הגאולה מאז ולעת עתה. תורה זו, של גאולה דרך אחדות ההפכים, היא תורתו של משיח. כך כותב הזוהר הקדוש: שרק מי שיכול להפוך חושך לאור ומריר למתוק, רשאי להיכנס לישיבתו של משיח. וזו התורה שלה אנו זקוקים כדי לאחד את הישן עם החדש. את החול עם הקודש. את היהדות עם הישראליות. והיו לעץ אחד. זו תורה מאחדת, בעין טובה, את עם ישראל. זו תורה שמכירה ברעל הקטלני שבשנאת אחים.

עלינו לעסוק במלאכת איחוד והכלה. עם רגישות גבוהה להקשר הסוציו תרבותי של כל זרם ופלג. חפץ אני להפנות למאמריו של הד"ר יוסף שפירא ולהמליץ בעד רעיונותיו של עידו הרטוגזון, ולהפיץ ברבים את משנתו של אודיה צוריאלי בספרו "מעברים". אם חפצי חיים אנחנו, הרינו מכריזים קבל עם ועדה: נאמנים אנחנו לישן נושן ומתוך כך מחדשים חידושים לעת הזאת. אם שמוע תשמע - אם שמוע בישן תשמע בחדש.

יחד עם זאת, חובה עלינו, וזהו צורך קיומי דחוף ומיידי, להבדיל בין הרע לטוב. בין הטמא לטהור. בין אויב לאוהב. בין אור לחושך. בין אהבת ישראל לשנאת ישראל. בין שלום אמת לשלום שקר. בין שונאינו לבין אוהבינו. אחדות ההפכים אפשרית רק מתוך הבדלה ברורה והתנערות מוחלטת וגורפת מכל אלה המבקשים את רעת עמנו. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. הסכנה החמורה ביותר באה לנו מהצבועים שבנו, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. רוממות החברתיות בגרונם וחרב פיפיות בידם להחריבנו בשנאת חינם וחיזוק אויבינו. הסכנה הפנימית היא הסכנה המוחשית ביותר, והקטלנית ביותר.

עלינו להיפרד מדפני ליף, מסתיו שפיר, מיהודית אילני, ומרגב קונטס, המכונים "קליקת רוטשילד". כוונותיהם אינן טהורות. הם לקחו קרדיט ראשוני שהציבור נתן להם בתמימותו ועשו לו פוליטיזציה שמאלנית קיצונית. מטרתם העיקרית הינה התנגחות בראש הממשלה וניסיון להפיל את הממשלה בכל מחיר. לא מעניין אותם באמת העניין הכלכלי חברתי, אלא הם משרתים את המטרה להקמת מדינה פלשתינית על חורבותיה של ממשלת ישראל.

תנועות שמאל פוליטי עתירות משאבים פועלות ללא לאות ובעזות פנים ומחלישות את העוצמה הלאומית במחלוקות פנימיות, בעת שהאויב האיסלאמיסטי תוקף מדינית ומפעיל טרור ומלחמת טילים. כעת נחשפה מחתרת השמאל ההזויה, ומנהיגים אמיתיים של המחאה החברתית נוטלים כעת את ההנהגה והופכים את החתרנות לבלתי רלוונטית. עלינו להיפרד מפעילות ופעילי רק"ח, בל"ד וחד"ש ומקיצוני 'שלום עכשיו'. עלינו להתאחד כנגד האויב האיסלאמיסטי.

מבקשי האור חייבים להתאגד. כי רק מאוחדים הם יצליחו להקים מאגר של כוח חברתי לאומי צודק וחכם שמציבה חזית מאוחדת ומנצחת כנגד מבקשי רעתנו מבית ומחוץ המאיימים להטביע את כולנו בשנאת חינם, לפורר את הנהגתנו הממלכתית, ובכך לעשותנו טרף קל לאויב האיסלאמיסטי האכזר. היה לא תהיה.

התעוררו אחים כנגד האויבים האמיתיים מבית ומחוץ. הקץ לשקר השמאל הפוליטי ולאיסלמיזם.

תאריך:  01/09/2011   |   עודכן:  01/09/2011
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אחדות ישראל מול שקר השמאל והאיסלאמיזם
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רפאל1 א
1/09/11 14:28
2
Benny
2/09/11 05:07
3
זה כואב ?
2/09/11 12:01
 
אב״י
5/09/11 11:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאסדרים - זוהי המילה העברית ל"רגולטורים". מילה קצת מסורבלת, די מלאכותית מבחינת השורש שלה, ואין פלא שהיא לא בדיוק מתגלגלת על כל לשון. אבל יש לה יתרון אחד: בלא יודעין, יצר מי שחידש אותה מילה בעלת כפל משמעות - להסדיר ולסדר. שלוש דוגמאות מן היממה האחרונה מעלות את השאלה, איזוהי המשמעות הנכונה. וחשוב מזאת: הן מהוות שיעור מאלף למי שרוצה - במסגרת המחאה החברתית, למשל - שהממשלה תתערב ותביא מזור לכל הבעיות.
01/09/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
אינני יודע איזה יחצנים ישלחו לנו הבנקים לאחר מאמר זה, אבל כל אחד מכם ראה בימים האחרונים את דוחות ההכנסות והרווחים של הבנקים ברבעון האחרון, ואם נחשב בגדול כמה הבנקים הרוויחו עלינו בחצי השנה האחרונה נראה שמדובר בלפחות ב-4 מיליארד שקל!
01/09/2011  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
אין בעולם מקצוע יותר חשוב מרופא. אם יש גן-עדן, אני בטוח שמקומם של הרופאים מובטח בו, אפילו אם הם אוכלי חזיר. הצלת בני-אדם מבטלת הכול. מנקודת מבטם של החולים/המטופלים, שכר הרופאים היה צריך להיות הכי גבוה במשק.
01/09/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
קשה לי להבין מה מניע אנשים מסוימים מאוד לרצות כל כך בכישלון המחאה העממית. זה מתחיל כמובן עם דחיית ההגדרה "מחאה עממית". מה פתאום "עממית"? "מחאת מעמד הביניים", פוסקים המאוהבים במינוחים שיש להם מהלכים באקדמיה תוך קביעת גבולות השכר למעלה ולמטה של המעמד הזה עליו נשענת המדינה. היא לא הייתה יכולה להישען על המעמד המתחזה הזה אילו זה היה מעמד שאינו גומר את החודש. גומר גם גומר.
01/09/2011  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
כשמתבוננים במקורות היהדות, האם ניתן למצוא בהם את הסולידריות בתור ערך דתי?
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
חנינא פורת
חנינא פורת
סוגיית הקרקעות, הנוודות ושטחי מחייה, 1800 - 1967    בעקבות ספרה החדש של פרופ' רות קרק    הספר/מחקר מביא עמו חידושים רבים הן בצד ההיסטורי של הקונפליקט והן בצד ההווה
קיבוץ בארי [צילום: צפריר אביוב/AP]
לאוניד (ליאון) גרשוביץ
חשוב להבין ולהפנים - כי מדובר לא רק בדמיון (עד כדי זיהוי) אלא בהשפעה ממשית של האידיאולוגיה הנאצית על העולם הרעיוני של המזרח התיכון בכלל, ועל האידאולוגיה הפלשתינית מיסודה בפרט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il