|   15:07:40
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

ציונות עכשיו, יותר מתמיד

כל יהודי צריך לדעת כי הציונות היא לא יותר ולא פחות, מאשר ההגדרה העצמית של העם היהודי, וכי יהדות היא כמו כיסא הנתמך על שלוש רגליים - הלאום, הדת והארץ; יהודים שלא חושבים כך צריכים לראות את עצמם כמסייעים לאויבי ישראל במסעם המתמשך של דה-לגיטימציה של המדינה היהודית
03/06/2012  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו. מנהל מדיניות לא יציבה [צילום: פלאש 90]

העיתונאית מלאני פיליפס כתבה מאמר יוצא מהכלל בשם 'ציונות וצרות אופקים' בו היא כותבת כי, "היהדות היא כמו שרפרף הנתמך על שלוש רגליים - לאום, דת וארץ", ו-"הציונות היא לא יותר ולא פחות, מאשר ההגדרה העצמית של העם היהודי - כעם, ולא רק כחסידי הדת היהודית. למעשה היהודים הם היחידים - כעם - שעבורם מדינת ישראל, כולל יהודה ושומרון היא מולדתם. אלה השוללים את הציונות, מונעים לאומיות יהודי וזכות היסוד של היהודים לחיות כעם במולדתם הקדומה, ישראל.

ישנה רק מדינה אחת בעולם שיש לה את הזכות החוקית והמוסרית להגן על כל יהודי והיא ישראל. עם זאת, יהודים רבים מידי, בארץ ובכל רחבי העולם, מתנהגים כאילו אין שום משמעות לזכות מחויבות עמוקה זו, ולכן הם כל הזמן מנסים לחבל בה.

מאז שדוד בן-גוריון הכריז על מדינת ישראל כמדינה יהודית עצמאית המדינה חסרה עצמאות אמיתית. מאחר שבמשך 2000 שנה היהודים היו אזרחי משנה בכל מדינה בה הם חיו, מאויימים עם מהומות, אפליה, וטבח, למנהיגות שקמה בישראל לא היו הפניות כיצד להיות עצמאים באמת.

היהודים שהתיישבו בארץ נשאו והביאו עמם מנטליות של גטו, הצורך לפייס כדי לשרוד. המנהיגות עושה כל מה שדרוש כדי שהעולם יאשר ויאהב אותם ובני ארצם. במילים אחרות, מדיניות של לא להיכנס מתחת לעור של אף אחד מפחד לנקמה. ואף על-פי שהעולם אישר את הקמתה של המדינה יהודית, מאז מתנהג עם ישראל כמדינה ווסאלית. עד היום כל מדינה עם קצת כוח השפעה בעולם הכניסה את אפה לענייניה של ישראל, במידה כזו או אחרת.

מאז שנת 1948, מנהיגי ישראל הצליחו לפעול לאורך מדיניות סכיזופרנית מעורפלת שבזירה הפוליטית העולמית גרמה לארצם להיות פחות ופחות מקובלת בקרב אומות העולם. ישראל הפכה להיות שק החבטות של הפוליטיקאים, התקשורת ומעצבי דעת הקהל והמדינה היחידה בעולם שהלגיטימיות שלה מוטלת בספק כל הזמן. מנהיגי ישראל חייבים לקחת על עצמם את האשמה על כל מה שקורה היות שהם מתנהגים כאילו שישראל היא הכל אך לא מדינה ריבונית.

ראש ממשלת ישראל אחד אחר השני, במיוחד לאור העובדה שהמדינה חתמה על הסכמי אוסלו, נכשלו להחזיק את שלושת רגלי שפרפף היהדות יציבות, וכך האומה, הדת והארץ הם חסרי אלמנטים מלכדים. התוצאה מכך, מערכת פוליטית די רקובה וחוסר מתמיד של דרישה לקבלת כבוד מהעולם. במקום זאת, אנו רואים מדיניות לא יציבה של "אנא אהוב אותי", הפועלת הרבה לרעת ישראל מבפנים ובעולם.

מה משמעותה של מדיניות שרפרף שלוש הרגליים ההססנית והמתנדנדת?

ברגע שבנימין נתניהו מונה לראש ממשלת ישראל, הוא נטש את פלטפורמת מיפלגתו שעליה הוא רץ, וגרם למחלוקות בין חברי מפלגתו ואובדן אמונו של ציבור הבוחרים.

הממשלה מנהלת הקפאת בנייה סמויה בירושלים, ביהודה ושומרון בעוד שהיא לא נלחמת בבנייה המתמשכת הבלתי חוקית של הערבים בכל רחבי הארץ.

ממשלת ישראל מתייחסת ליהודים המתגוררים ביהודה ושומרון, כמו מקרים של צרעת; הפוגרומים של הרס יישובים יהודיים ביהודה ושומרון הפכו למעין "ספורט לאומי", קיימת הסכמה וניתן סיוע לבניית יישובים הערביים והשמדת קהילות יהודיות, הנכונות לנהל משא-ומתן עם ערבים מרצחים על פתרון שתי מדינות ובכך עושים אדמה יהודית השייכת באופן חוקית מדינת ישראל חומר במשא-ומתן,

הרדיפה אחרי והדיבורים עם חלאת האדם מחמוד עבאס-אבו מאזן, מר הכחשת השואה, אדריכל הטבח באולימפיאדת מינכן, ורוצח ילדים, וכך ישראל לא מקבלת כל כבוד, אלא לעג,

מנהלים משא הפצה התומך בהקמת מדינה בשם פלשתין על אדמה יהודית היסטורית שמבחינה משפטית שייכת לעם היהודי, מהססים להגן על יהודים ומורשת יהודית וקושרים את ידי צה"ל בעת שהוא מבצע את חובתו מעל הכל שהיא להגן על המדינה ואזרחיה,
נוטשים אתרי מורשת יהודים, כגון הר הבית וחברון, ומזניחים להגן על אתרי מורשת אחרים, נוטשים קרקעות בנגב ובגליל ומאפשרים לבדואים וערבים להשתלט עליה, מונעים מלחקק חקיקה שבה תומך רוב העם, שתגן על מערכת הדמוקרטיה ותמנע את הרס החופש האמיתי של הישראלים, מוציאים את הציונית החלוצית מתוך העדיפות הלאומית, באופן מושחת ומטעה ביותר.

וישנן בעיות נוספות אחרות שעובדות כנגד לכידות העם, הדת והארץ שאפשר להוסיף לרשימה המכוערת והמטרידה ביותר הזאת. כל מדינת ישראל הוא תחת איום קיומי ובכל זאת, לישראל יש חוסר מדאיג במנהיגות שמאמינה בציונות, יהדות ודבר אלוהים, בחוקיות של ארץ היהודים, מנהר הירדן ועד לים התיכון, ובכל החוקים שיש צורך לציית להם כך שהתוצאה תהיה הטובה ביותר עבור המדינה.

המערכת הפוליטית בישראל היא נקבובית ביותר ובלי חוקה החוק נע בין החוק העות'מאני, הירדני, הבריטי לחוקת מדינת ישראל המודרנית, הכל מבולבל מאוד וחלק ניכר מזה פשוט פועל כנגד האינטרסים של המדינה היהודית.

כאשר אדם הוא עייף הוא יכול להרפא ואז הוא עשוי לעשות טעויות.
אי-אפשר להאשים את ישראל שהיא עייפה; 64 שנים של דאגת יום-יום להישרדותה ומלחמות יגרמו לעייפות, עייפות מרובה.

במלחמה צריך לנצח או שהמצב יהפוך להונאה פוליטית והרבה מ-64 שנות חיי מדינת ישראל היו שקועות בהונאה פוליטית. ישראל ניצחה במלחמות של הגנה עצמית, כולן החלו כתוצאה מתוקפנות ערבית, ובכל זאת, היא הייתה חייבת להחזיר 95% מהקרקע שבה היא זכתה אך שלום לא הושג, אבל תרמית פוליטית כן. כל, כביכול, ניצחונותיה של ישראל הסתיימו בהודנה, המונח הערבי להפסקת אש, שכוונתה, לפי המוסלמים, להתארגן, להתחמש ולתכנן את הפיגוע או המלחמה הבאה. וזה בדיוק מה שהערבים עשו ב-64 השנים האחרונות. ישראל נמצאת במלחמה, הודנה, מלחמה, הודנה, במשך 64 שנים.

כיום, מלחמה זאת קיבלה מימד ג'יהאדי חדש; מדינות העולם, לא ישראל, מחליטות, על בסיס של הביזה שהם רוחשים למדינה היהודית, איזה חלק מהארץ שייך לישראל ואיזה לא. הן חושבות שהן מיצגות את החוק הבינלאומי והן עושות זאת באמצעות ג'יהאד של מסחר. למשל, דוברי שרשרת הסופרמרקטים השוויצרית מיגרוס אומרים שהם לא תומכים בחרם על ישראל שלו קוראים אירגונים פרו-פלשתינים אבל הם רוצים לאפשר ללקוחותיהם להחליט אילו מוצרים הם רוצים לקנות.

ועם כך, שרשרת-מיגרוס תתייג מוצרים המיוצרים בישראל בנפרד מאלה המיוצרים ביהודה ושומרון, מובנו, שרשרת הסופרמרקטים השוויצרית מיגרוס לא מכירה ביהודה ושומרון כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. בשנת 2012, רשת סופרמרקטים נוקטת בעמדה פוליטית כנגד ישראל ומכניסה את אפה לעינייני ישראל "לעזור" להחליט על גורל מדינת הלאום של העם היהודי.

ישנם המסתננים מאפריקה שחצו את הגבול וכופים את שהייתם הבלתי חוקית והיקרה על משלם המס הישראלי. ישראל חייבת להתעקש על קוד החוק ולגרש את הפולשים עכשיו או שהיא לא תכובד עוד יותר על-ידי כולם. אלה הם זרים בלתי חוקיים, מסתננים, מהגרים כלכליים, או כל מינוח אחר שמשתמים בו לזהותם, אבל בסופו של יום, לא חוקי משמעותו לא חוקי. אם אירופה תתלונן על "עוול" הגירוש, ישראל יכולה להציע לשלוח את הפולשים לאירופה ושהיבשת הנאורה תתן להם מקלט! ללא שלטון חוק ישנה אנרכיה ולשם כל זה מוביל!

אם חברי ממשלת ישראל לא יגנו על המדינה מפני כל אלה הרוצים להרסה, בכל דרך שהם מוצאים ויכולים להשתמש בה, גם אם זה רשת סופרמרקטים שוויצרית או אירופאים ואפריקנים אנרכיסטים, אז הם לא ראויים לשלוט.

לנו, היהודים, אין מי שיגן עלינו, אלא אנחנו עצמנו; אסור לנו לתת לנכס שהרווחנו והשגנו, ועכשיו, אחרי 2000 של חיסרון, יש לנו, לחמוק. הציונות נוצרה כדי להגן על היהודים באמצעות ריבונות.

כעת העניין הדחוף הוא שהיהודים ימצאו מנהיג בעל שיעור קומה של הרצל, שמסוגל לתפקד לפי קוד הציונות. משמעותו, לתבוע ולצוות על העולם להכיר ולכבד את זכויות העם היהודי, ויכולתו לסיים את עבודתו של הרצל, לשכנע את העם היהודי שזו היא זכותו וחובתו לטעון ולהבטיח את גורלו בארצו.

‎לכן אני מציגה שאלה שאף אחד לא רוצה לשאול: על כל העוולות שממשלת ישראל מקיימת ומתעקשת לחזור עליהן, האם אנחנו, היהודים, צריכים שתהיה לנו מדינה משלנו? ארץ שבה היהודים יותר ויותר לא מבוטחים והממשלה, עם החלטותיה חסרות המחשבה ופעולותיה המסוכנות, עושה את המצב עוד יותר לא בטוח?
העת לשנות את הכיוון כבר.

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  03/06/2012
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציונות עכשיו, יותר מתמיד
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לין 64
3/06/12 10:53
 
נורית גרינגר
3/06/12 18:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מטרתה של הדיפלומטיה היא להבטיח את הישרדותה של בריטניה במאה הבאה; מטרתה של הפוליטיקה היא להבטיח את ההישרדות עד השבת הבאה" - אומר סר האמפרי אפלבי בסדרת המופת "כן, אדוני ראש הממשלה". ואילו ראש הממשלה עצמו, ג'ים האקר, מודה ש"אם שבוע בפוליטיקה הוא פרק זמן ארוך, אז שלושה שבועות הם נצח".
03/06/2012  |  איתמר לוין  |   מאמרים
אין בישראל חוק המעגן את פעולותיו של היועץ המשפטי לממשלה. קיימת ועדה הממליצה לממשלה על היועץ, הממשלה מאשרת. הפה שאסר הוא הפה שמתיר, ולכן הממשלה מוסמכת לפטר את היועץ. הגיעו מים עד נפש. הממשלה חייבת לפטר את היועץ. המפכ"ל חייב לפטר את ראש אח"מ. השר או הממשלה חייבים לפטר את המפכ"ל. הכישלון מהדהד, הכישלון הוא בכל המישורים, בכל פינה, כך לפחות זה נראה מכאן.
03/06/2012  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו, כצפוי וכמו שכבר הזהרתי כאן, הולך לקיים הלכה למעשה את פסיקותיה של דיקטטורת בג"צ האנטישמי והשמאלני. התבטאותו העלובה, כי על ההרס והחורבן של שכונת האולפנה בבית אל שהוקמה כחוק יוקמו 40 בתים במקום, היא זריית חול בעיני הציבור. הוא זורק כמה סוכריות לציבור בוחריו להמתיק את הגלולה המרה. נתניהו מדבר גבוהה-גבוהה על זכותנו ההיסטורית ומרדים את עדר בוחריו התמים בעזרת כוח השכנוע שלו, קולו העמוק והכריזמה שלו, ובפועל מקיים את אג'נדת השמאל.
03/06/2012  |  עמוס דאי  |   מאמרים
כארבעים דקות עוכב נהג בקו 59 של אגד, שהיה בדרכו לחיפה, במרכז ניצן שבקריית ים. חייל גולני שהוקפץ לתחנה ברכב והגיע באיחור (לאחר שהאוטובוס סגר כבר את הדלת ואותת לצאת) הושאר בתחנה. במחאה התיישב מול האוטובוס ובחוצפתו הרבה מנע מהאוטובוס על כל נוסעיו להמשיך בנסיעה. רק בהתערבות המשטרה התאפשר המשך הנסיעה.
02/06/2012  |  עידן יוסף  |   מאמרים
השבוע הלך לעולמו איש השב"כ צבי אהרוני בכפר הבריטי וודברי שבמחוז דבון, כ-300 ק"מ מלונדון, והוא בן 91. אהרוני היה איש קשה אשר ניחן בדייקנות בסיסית, חושים של צייד, ירידה לפרטים. הוא ראה באיסר הראל כאחראי הבלעדי לסילוקו מהשב"כ וממדינת ישראל. חשוב לציין בהקשר זה שאיסר הראל גייס את צבי אהרוני.
02/06/2012  |  רועי אורן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il