|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
"הניסיון להציג אותו כחסר מקצועיות ולא אחראי, חוטא לאמת". בנט [צילום: פלאש 90]

באו לקלל ונמצאו מברכים

השמאל במאמציו להכפיש את נפתלי בנט, רק מאדיר את תיאורי תפקודו בגבורה ובתושייה תדע כל אם עברייה ואולי בכלל השמאל עובד למען בנט?
07/01/2015  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות
ריב ברשת: רביב דרוקר נגד נפתלי בנט
רון קסלר
עיתונאי ערוץ 10 העלה בטוויטר תהיות בדבר חלקו של השר ויו"ר הבית היהודי באחת הפרשות שהסעירו את המדינה - ובנט לא נשאר חייב * 71 יום לפני הבחירות, זהו עוד סימן לכוח ולמקום של הרשתות החברתיות במערכת הבחירות
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
בנט: תתעסקו איתי, לא עם הלוחמים

הסקרים המתפרסמים חדשים לבקרים, ומשפרים את סיכויי הבית היהודי להיות בין שלוש הסיעות הגדולות בכנסת הבאה, מדירים שינה מעיניהם של לבלרי השמאל. לא פלא שהם מחפשים כל דרך לבלימת הנהירה לבית היהודי. אפילו נזרקו רמזים, שלא החזיקו מים לרגע, על מעורבות הבית היהודי כביכול, בחשדות השוחד הכבדים כנגד ישראל ביתנו.

משהתברר שכל המאמצים הללו פועלים כבומרנג, חיממו שניים מלבלרי השמאל, אטריות קרות מן העבר הרחוק: בנט אחראי למותם של 102 לבנונים בעת מלחמה, לפני 18 שנה. אוי ואבוי! בנט אחראי להרג אזרחי אויב, בעת מלחמה! שומו שמיים! זו סיבה מספקת, לדידם, שלא לתמוך בו בבחירות, ובוודאי לשלול כל סיכוי למינויו כשר הביטחון הבא.

מצד שני, הסיפור הזה עובד כל כך לטובת בנט, ומאדיר את תדמיתו כלוחם ללא חת, עז רוח ורב תושייה, עד כדי חשש, שהשניים בכלל עובדים בחשאי למען בנט...

מדובר בימי מלחמת ענבי זעם (1998) בדרום לבנון. יחידה סודית, זריזה ונחושה, של 67 לוחמי יחידת מגלן הנודעת, התרוצצה בעומק השטח הלבנוני העוין, תחת אפו של החיזבאללה, וניהלה תחת סיכון חיים מתמשך ואש כבדה, בגבורה ובתושייה, מצוד נמרץ אחר מחבלי חיזבאללה ומַשְגרי רקטות. מפקדה היה מ"פ צעיר, שֵד מִשחת, ושמו נפתלי בנט.

היחידה, כפי שמעידים יודעי-דבר ובהם אלוף פיקוד הצפון באותה עת, אלוף (מיל') עמירם לוין, פעלה להפליא. "בנט ואנשיו תיפקדו אז מצוין", סיפר לוין להארץ (6.1.15). "הוא פיקד על כוח שפעל בעומק ועשה עבודה מצוינת. באיזשהו שלב הוא נחשף והחיזבאללה החל לירות לעברו מרגמות 81 מ"מ. כיוון שהאש התקרבה לכוח הפעלנו אש לחילוץ. הוא שידר קור רוח ולא נכנס להיסטריה".

תדע כל אם עברייה

בנט אשם!
הבעיה לדידם של לבלרי השמאל, היא בכך, שעל-רקע נפילת מרגמות האויב מסביב, ביקש בנט להפעיל את התרגולת המקובלת לשיתוק האויב. חיילוּת במיטבה. אבל לרוע המזל נחת אחד הפגזים של הארטילריה הישראלית שנועדה לגונן על לוחמי מגלן בפיקודו של בנט, בכפר הלבנוני כנא, וקטל 102 לבנונים. מי אשם? מי שכיוון את הירי הארטילרי? – מה פתאום? מי שנתן את הפקודה? – גם לא. מי בכל זאת אשם? – בנט, שהפגזים הללו נועדו לחץ אותו ואת 67 לוחמיו מעמק הבכא

לבנט ואנשיו היה הישג מצוין נוסף: למרות שהייה רצופה בשטח תחת אש במשך שמונה יממות רצופות, לא נפגע איש מהלוחמים. תדע כל אם עברייה שמפקדם של ילדיה עושה הכל, להחזרתם בשלום הביתה.

אז מה הבעיה? הבעיה לדידם של לבלרי השמאל, אלה שמעולם לא עמדו בניסיון כה מתמשך וכה מסוכן, היא בכך, שעל-רקע נפילת מרגמות האויב מסביב, ביקש בנט להפעיל את התרגולת המקובלת לשיתוק האויב. חיילוּת במיטבה. אבל לרוע המזל נחת אחד הפגזים של הארטילריה הישראלית שנועדה לגונן על לוחמי מגלן בפיקודו של בנט, בכפר הלבנוני כנא, וקטל 102 לבנונים. מי אשם? מי שכיוון את הירי הארטילרי? – מה פתאום? מי שנתן את הפקודה? – גם לא. מי בכל זאת אשם? – בנט, שהפגזים הללו נועדו לחץ אותו ואת 67 לוחמיו מעמק הבכא. ועל כן, פסקו לבלרי השמאל, הוא אחראי ל"טבח 102 לבנונים". אם זה לא היה עצוב, זה היה בטח מצחיק נורא.

הבנת את זה, ברוך? על-פי תפיסתו המעוותת של השמאל ההזוי, זכותם לחיים של 102 הלבנונים תומכי האויב, גדולה מזכותם של לוחמי מגלן שעוד מעט קט, אלמלא הסיוע הארטילרי הישראלי, היו נופלים טרף חלילה בפני כתישת מרגמות החיזבאללה.

קצין וג'נטלמן

אלא שגם הטענות הללו לא מחזיקות מים. עשרות קצינים יוצאי מגלן הביעו תמיכה בפעילותו הקרבית של בנט: "אנו, מפקדיו ומפקדים ביחידת מגלן, ללא כל שיוך לדעות פוליטיות או שייכות מפלגתית, דוחים את המתקפות שהיו על נפתלי בנט בתקשורת... כמ"פ במגלן, בנט פעל במקצועיות, בקור רוח, בנחישות ובאחריות רבה, תוך משמעת גבוהה. כל ניסיון להציג את הדברים באופן שונה אינו נכון, מטעה ומגמתי... בנט אינו אחראי לאירוע בכפר כנא. הוא הוביל פעולות רבות ומוצלחות של פגיעה וחיסול מחבלי חיזבאללה בעומק שטחם".

בקיצור, קצין וג'נטלמן. ועל זה חתומים גם קציני מיל' שמשתייכים כיום למרצ, לשלום עכשיו ואפילו לבצלם.

אל"ם (מיל') אסף שביט, סגנו לשעבר של הרמטכ"ל בני גנץ ביחידת העלית שלדג, אמר: "הייתי מפקד מגלן ואני מיניתי את בנט למ"פ. כיום אני איש השמאל הפוליטי... ואני קובע שבנט הוא בחור אחראי, רציני, שפיקד על עשרות מבצעים מורכבים במגלן מול חיזבאללה. הוא החזיר לי את כל החיילים בשלום... באחד הימים אישרתי לו לחרוג מטווחי הבטיחות ולירות, אבל מדאגה לכוחותינו הוא לא עשה את זה. הניסיון להציג אותו כחסר מקצועיות ולא אחראי, חוטא לאמת".

קבלן הביצוע של השמאל

לא קבלן ביצוע
החשש הוא אפוא ששר הביטחון הבא, אם יקראו לו בנט, לא ישמש קבלן הביצוע של השמאל, כפי שקורה היום תחת שרביטו של השר הנוכחי, שבמשמרת שלו מנהלים חקירה פלילית נגד לוחמי צוק איתן שהשליכו נפשם מנגד להצלת עם ישראל, כאילו היו אחרוני העבריינים הפליליים

אחת התכונות של קצינים בכירים במילואים היא, שיושרתם האישית גוברת על נאמנותם הפוליטית. אבל הם בבחינת היוצאים מן הכלל. החשש הטורד את השמאל הוא, שבנט יהיה שר הביטחון הבא.

החשש הוא אפוא ששר הביטחון הבא, אם יקראו לו בנט, לא ישמש קבלן הביצוע של השמאל, כפי שקורה היום תחת שרביטו של השר הנוכחי, שבמשמרת שלו מנהלים חקירה פלילית נגד לוחמי צוק איתן שהשליכו נפשם מנגד להצלת עם ישראל, כאילו היו אחרוני העבריינים הפליליים. החשש הוא ששר הביטחון הבא, בניגוד לנוכחי, לא ירדוף בחמת זעם מתיישבים שבנו בתיהם בשטחים, ולא יתעלם, כדרכו של הנוכחי, מבנייה מסיבית ערבית בלתי חוקית. תשאלו את שגיא קייזלר שביתו שנבנה על אדמות מדינה בישוב קידה נהרס באישון לילה, ואת בעליהם של עוד חמישה בתים שנהרסו בפברואר ביצהר, כפעולת נקם ילדותית על כך שנערים שאינם מתגוררים ביישוב גרמו נזק לרכוש צבאי.

החשש הוא שהשר הבא לא ינשל חקלאים יהודיים מאדמתם ללא משפט, כפי שנעשה לאלעד מובשוביץ, תושב סוסיה ולוחם סיירת מטכ"ל לשעבר, שכרם היין שלו מזה שני עשורים, המשתרע על פני 20 דונם, נעקר בזדון לב, רק בגלל טענת סרק של ערבי שמעולם לא הוכיח בעלות על הקרקע.

החשש הוא שהשר החדש ימחק את הנחיית שר הביטחון לאלוף הפיקוד, לחסום מידע מן המתיישבים ולמנוע מהם עיון ברישומי בעלות המקרקעין, מחשש שיתברר שלתלונות נגדם אין שחר. החשש הוא שהשר החדש יקבור את ההקפאה השקטה לזמן בלתי מוגבל בבנייה בשטח, שעל מימושה מופקד המינהל האזרחי. החשש הוא שהשר החדש יפסיק לכבול את ידי צה"ל במאבק נגד מיידי האבנים וזורקי בקבוקי התבערה, וימנע השפלתם של חיילינו בידי ערבים וגורמים זרים. החשש הוא שהשר החדש לא ישמיע דברי הבל בדבר הוצאת ארגון להב"ה הלוחם נגד התבוללות אל מחוץ לחוק. החשש הוא שהשר החדש יבין שמשימתו הבלעדית היא להגן על יהודים ולהילחם בטרוריסטים עד חורמה – ולא להיות קבלן הביצוע של השמאל הקיצוני.

תאריך:  07/01/2015   |   עודכן:  07/01/2015
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
באו לקלל ונמצאו מברכים
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוד יוד
7/01/15 14:24
2
שמאלן רגוע
7/01/15 17:10
3
באמת
7/01/15 18:38
4
יחזרו אליהם עצמם
7/01/15 18:42
5
דניאל סבלדי
7/01/15 19:05
6
ירדנה
8/01/15 00:22
7
הפוך
8/01/15 00:32
8
מגיב ותיק
8/01/15 01:13
9
לא רק בשדה הקרב
8/01/15 09:27
 
קורצ'אק
8/01/15 13:47
 
תקבלו מנה הגונה
8/01/15 17:41
 
יוסף עמנואל
9/01/15 07:52
 
מפה ועד להודעה
9/01/15 09:27
10
סהר שוקר
8/01/15 12:41
11
מרץ
8/01/15 14:07
12
יוסף עמנואל
9/01/15 07:43
 
עם 6.8% תמיכה
9/01/15 13:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
הפריימריז של "הבית היהודי" נראים סוערים מתמיד, מתמודדים רבים הצטרפו למרוץ, קשת המתמודדים היא רחבה ומגוונת מחילונים, דרך מסורתיים ועד לחרדל"ים, ממתמודדים בעלי השקפות מדיניות ימניות ובעד ארץ ישראל השלמה(או מה שנשאר ממנה) ועד לשתי מדינות לשתי עמים, מתמודדים שנעים בין השקפות סוציאליסטיות לבין השקפות קפיטליסטיות.
07/01/2015  |  ליאור רזניק  |   מאמרים
ישראל ביתנו, אינה ביתם עוד, מפלגת "ישראל ביתם" אינה צונחת, ישראל "ביתם" הקיאה אותם מתוכה, שכן "הגוף" המדיני לא יכול לשאת "נגיפים" מזיקים עוד, ברמות שהגוף לא יכול לשאת והדעת לא יכולה לסבול, ולא בכדי כונתה תקשורתית פרשיית "ישראל ביתנו" כפרשיית השחיתות הכי גדולה מאז קום המדינה !!!!
07/01/2015  |  עו"ד אמיר מסארווה  |   מאמרים
משהו מוזר קרה למר משה כחלון, העומד בראש מפלגת "כולנו": הוא שכח, כנראה, איך בוחרים את יושב-ראש מועצת מקרקעי ישראל. אם לא שכח, אזי הוא מנסה לפרוס מסך עשן על תוכניותיו. הוא אפילו שכח מהו שמו הנכון של גוף זה.
07/01/2015  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
הם יוצאים נגד האיש כי הוא מבקש לשנות את שיטת הבחירות, כי הוא רוצה ממשלה מושלת. מה הריקנות הזאת? זועקים בצוותא עורכי עיתונים, פרשנים ראשיים וכתבים שהתגייסו ונעשו צבאיים. איפה כאן הדיבורים (הם מתכוונים לסיסמאות השמאל הנבובות) על שאלות חברה נוקבות, דיור, כלכלה, עוני מתפשט כמו אגזמה, פיתוח וכדומה? הרי, הם מוסיפים, נתניהו מתעלם מכל זה.
07/01/2015  |  אורי שרגיל  |   מאמרים
ח"כ לשעבר חיים אמסלם, יו״ר תנועת עם שלם, עלה היום לראשונה לקברו של מנהיגה הרוחני של שס, הרב עובדיה יוסף, על-מנת לבקש ממנו סליחה ולהדליק נר לזכרו.
06/01/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il