|   15:07:40
  אורי מילשטיין  
חוקר מערכות צה"ל
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
המנדט הבריטי בא"י [צילום: אריק מטסון/לע"מ]
פרופ' יואב גלבר:

קנוניה של בריטניה וירדן למנוע הקמת מדינה פלשתינית ב-48

שיחת עומק 41 עם פרופ' יואב גלבר, ושביעית על מלחמת העצמאות, שבה הוא תיאר את ההכנות של מדינות ערב לפלוש למדינת ישראל לאחר הקמתה
22/02/2024  |   אורי מילשטיין   |   פודקאסטים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

שיחת עומק 41 עם פרופ' יואב גלבר, ושביעית על מלחמת העצמאות, שבה הוא תיאר את ההכנות של מדינות ערב לפלוש למדינת ישראל לאחר הקמתה. באותה תקופה בפברואר 1948 נרקמה מזימה בין בריטניה לעבדאללה מלך עבר הירדן (היום ירדן) להשתלט על רוב השטחים שייעד האו"ם למדינה הפלשתינית שלא קמה, וזאת למרות שכל שגרירי בריטניה במדינות ערב, מחוץ לירדן, התנגדו בטענה שזה יפגע ביחסי בריטניה עם העולם הערבי.

שיחות על מלחמת העצמאות - [קישור]

קישור לשיחות עם יואב גלבר - [קישור]

קישור לשיחות על מהפכת ה-101 בצה"ל - [קישור]

קישור לשיחות על הצנחנים בצה"ל - [קישור]

קישור להסכתים על ההפיכה המשטרית - [קישור]

קישור לשיחות על מחדלים - [קישור]

קישור לפודקסטים על עימותים בין שמאל לימין בישראל - [קישור]

קישור לפודקסטים על משה דיין - [קישור]

הסבר יסודי לנושאים הצבאיים, אפשר לקבל בספרִי "תורת הביטחון הכללית - עקרון השׂרידוּת" העוסק באבני היסוד של הוויית הצבא והמלחמה, ובספרִי "גלגל המנוף של ההיסטוריה" העוסק בהתגבשות הציונות האסטרטגית של ז'בוטינסקי. על המערך המוצנח בצה"ל כתבתי, כהיסטוריון רשמי של הצנחנים וכאיש מחלקת היסטוריה במילואים של חיל-האוויר, בסדרת ארבעת ספָרַי, "ההיסטוריה של הצנחנים": א. יחידה 101; ב. קרב המיתלה; ג. איחוד ירושלים; ד. אביב נעורים. כל מי שמעוניין לרכוש ספרים אלה, יפנה להוצאת "שׂרידוּת", המתמחה בחשיפת מחדלים וליקויים שהממסד מתאמץ להסתיר: survival1940@gmail.com

לקטלוג הספרים

אנא עִזרו לי לקיים את הערוץ הזה החושׂף בפניכם את האמת, ולהשלים את המפעל המונומנטלי של שלושים הכרכים "בשׂדות הקרב של מלחמת העצמאות". כל עזרה, גם הקטנה ביותר, תתקבל בברכה והעיקר שאנחנו, בנֵינו, נכדינו וצאצאינו נדע את האמת שהוסתרה בגלל מחדלי המלחמה: איך קמה מדינת ישראל ואיך היא ניצחה במלחמת העצמאות.

תאריך:  22/02/2024   |   עודכן:  22/02/2024
אורי מילשטיין
+עשרות מחבלים חוסלו בחאן יונס ובמרחב זייתון
09:03 23/02/24  |  
לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו ביממה האחרונה (22/23.2.24) במערב חאן יונס למעלה מעשרה מחבלים, ובהם שלושה מחבלים שזוהו מיד לאחר שירו טיל RPG לעבר כלי הנדסי של הכוח. כוחות חיל האוויר השמידו מחסן אמצעי לחימה, חדר מלחמה ומבנים צבאיים. כוחות מיחידת מגלן איתרו בעיר מחסן אמצעי לחימה שהכיל עשרות רקטות, מטענים ומרגמות.

צוות הקרב של חטיבת גבעתי יצא להשמדת מרחבי טרור ולחיסול מחבלים במרחב חאן יונס. חיל האוויר בשיתוף מכלול האש החטיבתי תקף מבנים מבצעיים, עמדות צליפה ומחסני אמצעי לחימה.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפשיטה על יעדי טרור במרחב זייתון שבצפון הרצועה. צוות הקרב של חטיבה 401 חיסל למעלה מעשרה מחבלים ואיתר אמצעי לחימה וציוד צבאי. במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה.


+ממשלת רחפנים
07:35 23/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בנימין נתניהו מתחמק מסוגיית היום שאחרי ומתעלם מאובדן הלגיטימציה, ויאיר נתניהו מבלה בעיר קיט  ▪  הקריסה הכלכלית עוברת מעל הראש של סמוטריץ'  ▪  לוין רוצה להמשיך בהפיכה המשטרית  ▪  החרדים משוכנעים שימשיכו לקבל פטור משירות כלשהו
הם נמצאים גבוה מעל העננים [צילום: פלאש 90]
+הניהול האזרחי של הרצועה יופקד בידי "גורמים מקומיים בעלי ניסיון ניהולי"
06:26 23/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רומז שמדובר בגורמים שאינם קשורים לרשות הפלשתינית וקטר  ▪  צה"ל ימשיך במלחמה עד להשמדת יכולות חמאס ושחרור החטופים ולאחר מכן ישמור על חופש פעולה מבצעי ברצועה ללא הגבלת זמן  ▪  שיקום הרצועה - רק לאחר פירוז ודה-רדיקליזציה של האוכלוסייה, תוך שימור אזור חיץ "כל עוד קיים בו צורך ביטחוני"
מסמך כבסיס לדיוני המשך [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+צפו: שיגור מיירט ה"חץ" לעבר מטרה בים סוף
22:13 22/02/24  |  עידן יוסף
משרד הביטחון מפרסם את תיעוד מיירט ה'חץ' ששוגר הבוקר (ה׳) ויירט בהצלחה במרחב ים סוף טיל ששוגר לעבר ישראל. מצלמות מנהלת 'חומה' במפא"ת תיעדו את השיגור המבצעי מדרום הארץ, שביצעו לוחמי ההגנה האווירית של חיל-האוויר ואת טיסת המיירט לעבר המטרה.
+הביטחוניסטים לביידן: הכרה במדינה פלשתינית תסכן את ישראל
22:10 22/02/24  |  עידן יוסף
בעקבות דיווחים על כוונת ביידן לקדם הכרה במדינה פלשתינית, שלחה תנועת הביטחוניסטים מכתב חריף לבית הלבן. במכתב, אותו חתמו בכירים בתנועה בהם תא"ל (מיל') אמיר אביבי וסא"ל (מיל') ירון בוסקילה, מזהירים הביטחוניסטים כי הקמת מדינה פלשתינית תסכן את קיומה של ישראל.

הם מפרטים בפני ביידן את "ניסיון העבר הכואב של ישראל מול הרשות הפלשתינית", וטוענים כי הרשות ממשיכה לתמוך בטרור ואף לתגמל מחבלים. עוד הם כותבים כי הכרה במדינה פלשתינית לאחר טבח 7 באוקטובר תתפרש כפרס על אלימות, ותעודד טרור נוסף.

הביטחוניסטים מוסיפים כי אין לסמוך על הבטחות בינלאומיות לביטחון ישראל, ומצטטים את דברי ביידן עצמו על ישראל כ"מגן האולטימטיבי על העם היהודי". הם קוראים לנשיא האמריקני להימנע מהכרה במדינה פלשתינית בעקבות טבח 7 באוקטובר.
+צה"ל ישחרר כמעט את כל אנשי המילואים שמשרתים בכיתות הכוננות
21:39 22/02/24  |  עידן יוסף
צה״ל מודיע: כיתות הכוננות שהוקמו במהלך המלחמה ביישובים בעורף ישראל וגויסו כאנשי מילואים - יפורקו עד סוף החודש, למעט בירושלים, בעוטף ירושלים וביישובים הסמוכים לקו התפר ביו״ש.
+התרעה הופעלה בצפון רמת הגולן
21:16 22/02/24  |  עידן יוסף
התרעה הופעלה בעין קיניא שבצפון רמת הגולן. לפחות תשעה שיגורים מלבנון נורו לכיוון רמת הגולן, חלקם יורטו על-ידי כיפת ברזל.

מוקדם יותר הערב, שלושה שיגורים שלא חצו מלבנון לשטח ישראל לעבר המושב יערה שבגליל העליון המערבי.
+החות'ים נוטלים אחריות על "שיגור רקטות וכטב"מים לעבר מטרות צבאיות באזור אילת"
20:13 22/02/24  |  עידן יוסף
‏יחיא סריע, הדובר הצבאי של החות'ים, קיבל אחריות על שיגור רקטות וכטב"מים לעבר מטרות צבאיות באזור אילת ולשיגור מספר טילי חוף-ים לעבר הספינה הבריטית ISLANDER במפרץ עדן, לטענתו מה שהוביל לשריפת הספינה, וכן לשיגור מספר כטב"מים לעבר משחתת צבאית אמריקנית.

כזכור, מערכת ההגנה האווירית "חץ", זיהתה מטרה בליסטית ארוכת טווח ששוגרה מדרום-מזרח אל עבר המרחב האווירי של מדינת ישראל. המערכות עקבו אחרי מסלולו של הטיל, ולוחמי יחידת "חץ" במערך ההגנה האווירית יירטו אותו מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

"בשעות הבוקר המוקדמות, במרכז ניהול היירוטים, ישבו במשמרת והבחינו בגילוי ראשוני של מטרה בליסטית ארוכת טווח, לעבר מדינת ישראל מתימן", הצהירה מפקדת סוללה ביחידת "חץ", רס"ן ש', "הצוות קפץ ותפעל את האירוע בצורה מצוינת ומכך מנענו פגיעה. היירוט בוצע על-ידי מערכת הנשק חץ, מחוץ לגבולות המדינה".
+רוב המתנחלים שעליהם הוטלו עיצומים אינם מוכרים לרשויות בישראל
19:46 22/02/24  |  עידן יוסף
שלושה שבועות לאחר שארה"ב הטילה עיצומים על ארבעה אזרחים ישראלים, בטענה של "רמה גבוהה של אלימות מתנחלים קיצונית", מתברר כי רק אחד מהארבעה מוכר לרשויות בישראל. עוד נודע, כי מבין שלושת הישראלים שבריטניה הענישה, אף לא אחד מוכר לרשויות בישראל (ישראל היום).
+צה"ל הסיג את כוחותיו מבית החולים "נאסר" בח'אן יונס
18:20 22/02/24  |  עידן יוסף
דיווחים ברצועת עזה: צה"ל הסיג את כוחותיו מבית החולים "נאסר" בח'אן יונס.
+חיזבאללה מאשר: מפקד בכיר בכוח רדואן חוסל בלבנון
18:17 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המחוסל היה בדרגה המקבילה למח"ט והיה ממומחי הטילים של חיזבאללה ושהה בדירה שהופצצה מהאוויר ליד נבטיה  ▪  תפקידו של חסן סלאח היה הפיקוד על מרחב ההתקפה הר דב
חסן מחמוד סאלח ג'עפר [צילום: חיזבאללה]
+מתחילת השנה שב״כ סיכל למעלה מ-200 פיגועים משמעותיים
17:20 22/02/24  |  עידן יוסף
מתחילת השנה שב״כ סיכל למעלה מ-200 פיגועים משמעותיים באיו״ש ואזור ירושלים, 150 מתוכם פיגועי ירי (חדשות 14).
+צה"ל: אין מניעה ביטחונית להחזרת רוב תושבי העוטף לבתיהם
16:37 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יש מניעה ביטחונית להחזיר תושבים ליישובים קרובים לגבול עזה, אך אין מניעה ליישובים מרוחקים יותר  ▪  ההחלטה על עיתוי חזרת כל יישוב תתקבל בתיאום עם פיקוד העורף ובהתאם להערכת מצב מתמשכת  ▪  תוכנית החזרה מגובשת בשיח עם ראשי הרשויות, וההחלטה על כל יישוב תהיה פרטנית
קיבוץ ניר עוז [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מהיג החות'ים: לאחרונה הכנסנו צוללות לשימוש
16:30 22/02/24  |  עידן יוסף
מנהיג החות'ים עבד אל-מלכ אל-חות'י טוען בנאום כי עד כה שוגרו מתימן 183 טילים וכטב"מים לעבר מטרות בשטח ישראל. עוד טען כי עד כה החות'ים תקפו 48 ספינות בים סוף ובים הערבי. לטענתו, לאחרונה הוכנסו לשימוש גם צוללות.

הצי הצרפתי הפיל שני כטב"מים ששוגרו מאזורים בשליטת המורדים בתימן בים סוף הלילה. כך נמסר ממשרד ההגנה הצרפתי. אין זו הפעם הראשונה שצרפת מפילה כטב"מים בים סוף. הפעם הקודמת הייתה השבוע בלילה שבין שני לשלישי.
+חשד שכטב"ם חדר מלבנון, מיירט שוגר באזור צפת
16:23 22/02/24  |  עידן יוסף

+כ-10% מהנופלים מתחילת התמרון - בעלי אזרחות אמריקנית
16:17 22/02/24  |  עידן יוסף
23 נופלים מתחילת התמרון בעזה היו בעלי אזרחות אמריקנית. 10% לערך מכלל הנופלים, אף ששיעורם היחסי של בעלי אזרחות אמריקנית בישראל עומד על 2% לערך. במתקפת הטרור נרצחו לפחות 32 אזרחים אמריקנים, ונחטפו 11. כעת נותרו בשבי שישה חטופים בעלי אזרחות של ארה"ב (הוושינגטון פוסט).
+צה״ל, שב״כ ומג״ב פועלים בכפר ממנו הגיעו המחבלים שביצעו את הפיגוע
16:14 22/02/24  |  
בהמשך לפיגוע במחסום א-זעיים הבוקר, בשעות האחרונות כוחות צה״ל, שב״כ ומג״ב מתחקרים ומעכבים חשודים בכפר זעתרה הסמוך לבית לחם, ממנו הגיעו המחבלים שביצעו את הפיגוע הבוקר.

"במהלך שעות הבוקר שמענו על פיגוע קשה שהתרחש באזור מעלה אדומים, באותו רגע הבנו שזהות המחבל מאזור בית לחם", מפרט קצין אג"ם בגדוד תבור, רס"ן גיא, "פעלנו במהירות כדי להגן ולעבות את כל הכוחות שלנו במרחב. תחקרנו את האנשים בשטח, והבנו שמדובר במידע ישיר ועקיף שקשור לפיגוע עצמו".

"מתחילת מלחמת חרבות הברזל חטיבת עציון פעלה בדייקנות לצורך מיגור הטרור, ותשתיות הטרור במרחב", הוא ממשיך, "אנחנו כאן גדוד תבור להגן על התושבים, על העוברים והשבים בגזרה וכמובן לסייע בכל המאמץ המלחמתי שנמשך עד היום".
+קבינט המלחמה אישר את חזרת ישראל לשולחן המו"מ בפריז
16:13 22/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עוזר הנשיא ביידן ברט מקגרק עדכן כי חלה התקדמות במו"מ מול חמאס וקרא לישראל לחזור לשולחן המו"מ  ▪  גורמים מצריים: חמאס מוכן להסתפק ב-3,000 אסירים תמורת חלק מהחטופים  ▪  מצרים תעביר לישראל את תוצאות המו"מ שניהלה עם משלחת חמאס לקהיר  ▪  מסתמן: שלב העסקה הראשון יהיה הומניטרי
שר הביטחון יואב גלנט ושליח הבית הלבן למזרח התיכון, ברט מקגורק [צילום: אריאל חרמוני]
+מטוסי קרב תקפו יעדים של חיזבאללה בלבנון
14:18 22/02/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מרון א-ראס, ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם. כמו כן, טנק של צה"ל ירה במרחב אל ג'יבין.
+הגיעו להסכמות: מפוני קריית שמונה ימשיכו לשהות במלונות ישרוטל באילת
14:05 22/02/24  |  מירב ארד
הושגו הסכמות בין עיריית קריית שמונה לרשת ישרוטל להמשך אירוח תושבי העיר ברשת מלונות ישרוטל באילת. תושבי קרית שמונה ימשיכו ולקבל אירוח איכותי כפי שהיה מתחילת הפינוי ועד היום.
+נתניהו: "צה"ל מכין תוכנית להעברת האוכלוסיה מרפיח לקראת כניסה לעיר"
13:31 22/02/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו לרשת בלומברג: הנחתי את צה"ל להכין תוכנית להעברת האוכלוסיה מרפיח לקראת כניסה של הצבא לעיר.

+הנרצח בפיגוע בכביש 1: מתן אלמליח ממעלה אדומים
12:47 22/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בפיגוע נפצעה כבת 23 במצב קשה, 4 בני אדם נפצעו באורח בינוני  ▪  צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה  ▪  כוחות צה"ל הגיעו לבתיהם של שני המחבלים בבית לחם
מתן אלמליח ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה]
[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+ליברמן על הפיגוע: "אסור להמשיך ולהיכנע לטרור הרצחני"
11:56 22/02/24  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן על הפיגוע בכביש מעלה אדומים: "פיגוע רודף פיגוע. שלושה מחבלים נתעבים יצאו למסע רצח סמוך למעלה אדומים עם נשקים אוטומטיים, רצחו ופצעו אזרחים תמימים רק בשל היותם יהודים. אסור להמשיך ולהיכנע לטרור הרצחני. אני משתתף בצערה הכבד של משפחת הנרצח ומאחל איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים."
+מדבדב: בשנים הקרובות לא יתקיימו יחסים נורמליים עם ארה"ב
11:30 22/02/24  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
משלל תשובותיו של סגן ראש "המועצה לביטחון" של רוסיה דימיטרי מדבדב בראיון לכלי תקשורת רוסים, אפשר לגמרי להבין היכן עומדת היום רוסיה ביחסה לקייב, זלנסקי, לארה"ב ולמערב. וזה לא מבשר טובות באשר לעתיד של השנים הקרובות ברחבי היבשת
דימיטרי מדבדב. משחק סכום אפס [צילום: יקטרינה שטוקינה, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קנוניה של בריטניה וירדן למנוע הקמת מדינה פלשתינית ב-48
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
חיזבאללה מודיע רשמית (22.2.24) על מותו של ג׳עפר סאלח. ג'עפר היה מפקד בדרגה בכירה בכוח רדוואן המקביל למח״ט בחיזבאללה. המחוסל היה ממומחי הטילים של חיזבאללה ושהה בדירה שהופצצה מהאוויר. בכך מגיע מספרם הרשמי של ההרוגים ל-208.
22/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל סיים בימים אלה לגבש עמדה ביטחונית להחזרת התושבים ליישובי הדרום שפונו בתחילת המלחמה - זאת בהתאם להערכת המצב הביטחונית ובהנחיית הדרג המדיני.
22/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ארה"ב הודיעה לישראל כי חלה התקדמות במשא-ומתן על עסקת חטופים, וביקשה ממנה לשגר משלחת לפריז כדי לנהל משא-ומתן רציני. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (22.2.24) עם עוזר הנשיא ביידן, ברט מקגרק.
22/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מתן אלמליח בן 26 ממעלה אדומים נרצח הבוקר (יום ה', 22.2.24)) בפיגוע ירי בכביש 1 מעלה אדומים ירושלים, בין מחלף זיתים למחסום א-זעיים.
22/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הדיווח אמש ב"רויטרס" מאשר בעצם את מה שהעריכו כבר לפני זמן מה - אירן מספקת לרוסיה טילים בליסטיים לטווח קצר ובינוני, שמסייעים לה במלחמה באוקראינה ולמעשה מהווים הידוק משמעותי של היחסים הביטחוניים בין המדינות. הדיווח, המסתמך על שישה מקורות שונים, מציין שטהרן העבירה למוסקבה.
22/02/2024  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il