רשת מוצרי הטיפוח body shop, עולה בקמפיין פרסום תדמיתי בהשקעה כוללת של 2,000,000 שקלים, בכיכובם של יער קסום, פיות ומוצרי הרשת. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום fox & friends, כולל סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות ומודעות במגזיני הנשים המובילים.
הקמפיין, מבוסס על ערכי המותג של רשת חנויות BODY SHOP, שהינה רשת חנויות לטיפוח, טיפול ופינוק מן הטבע. ברשת משלבים בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית-מודרנית ומשתמשים בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. התכשירים ניתנים למחזור והאריזות ידידותיות לסביבה, תוך ניסיון להפחית בכמותן. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי.
רשת BODY SHOP משיקה אתר אינטרנט חדש שיתמוך בקמפיין ויאפשר ללקוחות של הרשת להזמין מוצרים הביתה דרך האתר, בנוסף לקראת החג יציע האתר מגוון רחב של אריזות שי שיהיה ניתן לשלוח לכל כתובת בארץ.
דני בראון, מנכ"ל רשת body shop מוסר: הקמפיין הנוכחי עולה לאוויר לאחר 4 שנים של הפסקה בפרסום ומטרתו לחזק את הקשר בין המוצרים הטבעיים לבין נראות החנויות. הקמפיין אמור להדגיש את הערכים של הרשת ולחדד את הבידול בקטגוריה נישתית מתחזקת.
רשת בודי שופ מונה 37 חנויות בפרישה ארצית, הממוקמות בין היתר בקניון שבעת הכוכבים, קניון חדרה, קניון באר שבע, הקריון, גרנד קניון, דיזנגוף סנטר, וקניון מלכת שבא באילת. כתובת האתר:
www.Bodyshop.co.il.