התקשורת החרדית אינה מפגרת אחר התקשורת החילונית ורדיו קול חי, הנחשב ל'טלויזיה של המיגזר החרדי', מעלה תכניות נושאיות המותאמות למיגזר החרדי והדתי. אחרי 'חזן נולד', תכנית הריאליטי הכלכלית 'חיים של עו"ש וכבוד' ותכנית הילדים האינטראקטיבית 'ספרי לי סיפור' עולה בימים אלו תכנית שבועית חדשה בשם 'על המפה' בהפקת רדיו קול חי בשיתוף משרד התיירות. 'על המפה' עוסקת בתיירות פנים, במטרה לעודד אנשים ומשפחות מהמיגזר הדתי והחרדי לטייל בישראל, לבקר באתרים השונים ולקחת חלק באירועים. התכנית משודרת בימי שני בהגשת קובי פינקלר, לקראת סוף-השבוע מקבלים מאזיני רדיו קול חי גם טיפ שבועי בנושא.
התכנית "על המפה" עוסקת בהיבטים השונים של תיירות הפנים. המלצות על אתרים מתאימים לטיול על פי עונות השנה, מידע מקיף על האתרים השונים, החל מסקירת החי והצומח באזור, הסטוריה וארכיאולוגיה, מקומות קדושים, מלונות ומסעדות בדרגת כשרות מתאימה, ועד למוזיאונים ופסטיבלים הנערכים באזור המסוקר בתכנית. בתכנית מועלות הצעות לטיולים, איך להגיע לאזור, איפה לבקר, ציוד, נקודות ציון מיוחדות וטיפים שבועיים.
במהלך התכנית יעלו לשידור אנשים הקשורים לאירועים מיוחדים שעתידים להיערך בטווח הזמן הקרוב לשידור,או למקומות מיוחדים ויוסיפו פרטים על האירוע או המקום. כך, למשל, תוקדש התכנית "על המפה" שתשודר בשבוע הבא לפסטיבל הזית שייערך באמצע חודש אוקטובר בגליל המערבי.
לדברי ניר אביב, סמנכ"ל השיווק של רדיו קול חי, סדרת התכניות הראשונה הכוללת 26 תכניות, נערכה באופן המתאים למיגזר הדתי והחרדי. "תכנית תיירות הפונה למיגזר החרדי, נערכת באופן שונה מהפנייה של משרד התיירות לאוכלוסיה החילונית. הדגשים שונים, המסר אחר והשפה גם היא שונה. יש התעניינות רבה של אנשים ומשפחות מהמיגזר לטייל בישראל, וצריך לזכור כי במיגזר החרדי לא צופים בטלוויזיה והדרך היחידה להציג בפניהם את שלל האפשרויות בתוספת מידע מקיף היא רק באמצעות הרדיו".