w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
דרור אידר
דרור אידר
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם    ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)    לעזרתנו באה פ...
אלי אלון
אלי אלון
באירוע יום ההולדת המרגש שוחח-ראיין נועם סמל, את עמוס חורב שנולד לפני 100 שנה, איש צלול וחד שסיפר על פרקי חייו השזורים בתולדות תקומת המדינה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההכרעה המַקרו-אסטרטגית של יוחנן בן-זכאי; יצחק רבין גרר את מדינת ישראל לתבוסת 7 באוקטובר; צ'רצ'יל בחר להכריע את הגרמנים במזרח התיכון ולהקיז את דם הרוסים והגרמנים במזרח אירופה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלשיך: תיקנתי רק טיוטה של פרוטוקול
מאת: איתמר לוין  |  26/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לכלא-עבירה המחייבת מעצר מיידי
  שיבוש הליכי משפט   26/01/12 09:16
כתוב תגובה ל- שיבוש הליכי משפט
2
חנן וייס-השופטים לא מבינים
  בחוק ובמשפט   26/01/12 11:32
השופטים לא מבינים בחוק ובמשפט היא לא תלך לכלא כי הנוהג הוא כזה. השחיתות במערכת כולה, עד לעליון, ועד בכלל.
כתוב תגובה ל- בחוק ובמשפט
3
שופט אינו חותם על פרוטוקול
  ש. שאול   26/01/12 11:33
חבר, עו"ד וותיק, הסביר לי שאין דבר כזה "טיוטת פרוטוקול", ופרוטוקולים אינם נחתמים ע"י השופט. אם מוגשת בקשה לתיקון פרוטוקול (דבר מקובל למדי), השופט מבקש את התייחסות הצדדים, ורק אח"כ הוא מחליט אם לאשר את הבקשה - כולה או בחלקה. השופט חותם רק על החלטות ביניים וכמובן שעל פסק הדין.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
לא אמרתי לשופטים מותר?
  נ.ש.   26/01/12 12:01
כתוב תגובה ל- נ.ש.
4
לשופטים מותר
  נחום שחף   26/01/12 11:54
מותר האדם מן החיה....אופס התכונתי מותר השופט מהאיש הפשוט. כי מי אני בכלל?
 הפשע משתלם - אם אתה שופט
כתוב תגובה ל- נחום שחף
הפעם זה חשד לפלילים
  נחום שחף   27/01/12 11:55
כותרת משנה במאמרו של לוין:
"הפעם זה חשד לפלילים"
התלונה של עו"ד ארגז נגד השופטת אלשיך חורגת לכאורה מהמתחם האתי והמינהלי ומובילה למחוזות של חששות לפלילים האם השופטת מעוררת המחלוקת עברה את הגבול? על המשטרה לבדוק את הנושא לעומקו.
 לשכת עורכי הדין רואים בחומרה
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תיקון. הוכחה מתמטית: פלילי!!!
  נחום שחף   27/01/12 12:26
הסיכוי ש-36 מתוך 36 תיקונים יהיו לרעת צד אחד שווים ל-1 חלקי 60 מיליארד !!! (1 חלקי 2 בחזקת 36).
קטן מהסיכוי לטעות בבדיקה תקינה של DNA (סיכוי קטן מ-1 למיליארד)
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תיבת הפנדורה של מישל חשין
  הנ"ל   27/01/12 12:04
חשין נשאל מה דעתו על פיטוריה של השופטת הילה כהן, שנתפסה בזיוף פרוטוקולים.
תשובתו מצורפת:
"ישבתי במשפטי משמעת קודמים. הם פשוט לא הודלפו. היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום, נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע. ככה צריכים להיגמר דברים, כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף"
תגובה 5, או קישור ישיר:
 תיבת הפנדורה של מישאל חשין
כתוב תגובה ל- הנ"ל
5
זיופים זה מקובל
  חשין   26/01/12 12:06
חשין נשאל מה דעתו על פיטוריה של השופטת הילה כהן, שנתפסה בזיוף פרוטוקולים. תשובתו מדהימה ומקוממת: "ישבתי במשפטי משמעת קודמים. הם פשוט לא הודלפו. היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום, נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע. ככה צריכים להיגמר דברים, כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף". מפיה של : רוני אלוני-סדובניק ynet.co.il תיבת הפנדורה של מישאל חשין, על אלו מקרים חמורים מזיוף פרוטוקולים הוא מדבר - קבלת שוחד, גניבה, הטיית חנן וייס
כתוב תגובה ל- חשין
6
לדעתי ורדה אלשייך היא פושעת
  שצריך להשליך לכלא   26/01/12 12:38
פרוטוקול של דיון משפטי הוא לא טיוטא אלא המסמך המשפטי החשוב ביותר במערכת המשפט הישראלית. עפ"י העובדות, העדויות וההצהרות שנרשמו בפרוטוקול יפסוק ביהמ"ש את דינו. פרוטוקול המשפט יישמש גם כאסמכתא החשובה ביותר במקרה שיוגש עירעור לערכאה גבוהה יותר. מאחר שאין לי ספק שוורדה אלשייך מודעת לעובדות הנ"ל, אני חייב להניח שהיא עברה עבירה חמורה בזדון וביודעין. מעשיה מהווים בסיס מוצק לביצוע הפעולות הבאות: 1- השעיה מיידית מכל תפקיד שיפוטי, עד לבירור הענין. 2- הליך משמעתי דחוף בפני הועדה למינוי שופטים, כמו במקרה של הילה כהן. 3- המלצה לפיטורין מיידיים ממערכת המשפט, ללא פיצויים וזכויות פנסיה. 4- הגשת כתב אישום פלילי בגין מירמה והפרת אמונים, וגם שיבוש הליכי חקירה ומשפט. רק אם יבוצעו הפעולות הנ"ל, ייזהרו השופטים בכבודם של האזרחים בדיונים הבאים.
כתוב תגובה ל- שצריך להשליך לכלא
צודק. ורדה אלשיך צפונית עשירה
  קורןנאוה   27/01/12 05:43
וחכרה אישית של כל הנהנים מהחיים הטובים.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה
7
זה מצטרף לחשדות לשוחד מהכונסים
  רצידיביזם שיפוטי   26/01/12 12:46
לשופטים שמזייפים פרוטוקולים, ולשופטים בעליון שניסו לחפות עליהם, כבר התרגלנו.

אבל לא לכל שופט יש את המודל העסקי המשגשג של ורדה אלשיך: פוסקת שכר טרחה מופקע, מופרע, מוגזם ומעניקה סמכויות מפלצתיות והטבות אדירות לכונסי נכסים הקרובים לליבה (וממילא לכיסה), בעוד שלכונסים אחרים ושאינם יקיריה, היא מעניקה יחס מחפיר, בהמי אפילו, ושכר הטרחה שנפסק זעום להביך.

הייתי מציע לוותר לשופטת אלשיך על שבע שנות המאסר המגיעים לה על פי חוק העונשין על עבירת הזיוף שביצעה, בתמורה להודאה מלאה באשר למהות היחסים הכלכליים והאישיים בינה ובין כונסים מסויימים, הרמת מסך מעל לכל מקורות ההכנסה וההון שלה ושל המשפחה שלה, והלאמת כל רכוש משפחתי לרבות הערך של הוצאות בחו״ל שאין למקורותיו הסבר צח, ברור, זך וכשר.

אך זאת יש לזכור: אולי היא חפה מכל פשע. כמו שאולי גם הנשיא קצב חף מכל פשע. וכמו שאולי יחזקאל ביניש, דורית ביניש, עדנה ארבל (זו שזייפה את קורות החיים שלה והתחזתה במרמה לבעלת תואר שלא היה לה) וכמו שעורך הדין דן כהן אולי חפים מפשע.

היא בטח לא יותר חפה מפשע מאשר עמוס ברנס, משה עזריה, אחמד קוזאלי, סלימאן אל עביד, רומן זדרוב ויתר ההמונים החפים מפשע שהורשעו במרמה בבתי משפט הישראליים, שבהם שופטים נוכלים מכל הערכאות הרשיעו במרמה וביודעין חפים מפשע והותירו את הפושעים האמיתיים חופשיים.
כתוב תגובה ל- רצידיביזם שיפוטי
8
שופטים מנהלים תעשיית זיופים..
  ירון זכאי 1   26/01/12 13:14
יש שופטים בישראל אשר מנהלים תעשייה משוכללת של זיופים. זה דבר ידוע. פרוטוקולים אינם מתארים את הדיון באופן מהותי. כאשר שופטת רוצה להטות משפט היא אוסרת הצגת מסמכים, אוסרת לשאול שאלות קשות, ודואגת שדברים רבים לא יגיעו לפרוטוקול! השופט שלי טימן סיפר בערוץ 2 כיצד יש לשופטים כללים לפיהם לא מביאים אותם לעדות, כדי שלא יתפסו בעדויות שקר, וידוע לי באופן אישי על שופטות שעשו מעשים פליליים וחולצו או הודחו בשקט הרחק מעיני הציבור בלי שבכלל נודע על המעשים הפליליים שביצעו...! אני לא מופתע ששופטת ביצעה 36 תיקונים לפרוטוקול אשר כולם מוטים לכיוון מסוים. אלו פרפורי הגסיסה של הדיקטטורה השיפוטית בישראל. כיון שהשופטים מתבצרים יחדיו ומסרבים להקיא מתוכם את התפוחים הרקובים, הם יעמדו יחדיו למשפט הציבור כאשר כל ארגז התפוחים יהפך למיץ זבל.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ירון,דבריך כלפי אלשיך-לא רציני
  זאביק.   26/01/12 20:12
"התיקונים" שכביכול בצעה השופטת, הם לא יותר מתיקוני לשון. גם העורך דין, שהתלונן, הודה, כי לא היו תיקונים במהות או בתוכן על רק בסגנון הלשוני. אז בבקשה מדובר על מהומה על לא מאומה. חבל, אתה בחור רציני, ולא מתאים לך למולל את האמת כאחד התגרנים בשוק המגיבים כאן. ישנם כאן אינטרסנטים המנצלים את העליהום הכללי(בחלקו המוצדק) על בית המשפט- לתועלתם.
כתוב תגובה ל- זאביק.
ו"תיקונים" לשוניים כולם באותו
  נחום שחף   26/01/12 22:34
כיוון זה בסדר. 36 תיקונים לא 2 או 3. וחוץ מ\ה אם אתה רוצה לדעת עד כמה מערכתה משפט שלנו מפוארת אתה מוזמן לקרוא את שני הקישורים בתגובה 4. ואז אם יש לך מה לתקן אשמח להודות בטעות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
זאביק, ספר על העליהום המוצדק
  חצקל מהתזמורת   27/01/12 04:01
אם החלק הזה של העליהום אינו מוצדק לטעמך,
נא ספר לנו על חלק העליהום המוצדק שאתה מכיר...
ואחרים יספרו לך על מה שהם מכירים כעליהום מוצדק...
ובמילים אחרות - מערכת מושחתת מסואבת לה יש הגנה מובנית,
כשהציבור זקוק עתה להגנה מפני המערכת האלימה הזו.
תגובת דוברת בתי המשפט, מדברת בעד עצמה...

כתוב תגובה ל- חצקל מהתזמורת
נכון,עובדות מהמציאות מלאת חרפה
  מפחד להזדהות   26/01/12 21:01
כתוב תגובה ל- מפחד להזדהות
9
האם איפה ואיפה?
  תוהה אני   26/01/12 13:30
תוהה אני מה היה עושה שופט אם הוגש פרוטוקול תיקון אחד ולא 36. תוהה אני אם סמכות שופט לתקן פרוטוקול כסמכות יו"ר ישיבה או דירקטוריון. תוהה אני אם תפקידה של הנהלת בתי המשפט להחליק התנהלות לא רגילה בתוך המערכת בתירוץ "תקשורת" או לחקור במשני מאמץ ולו שהצדק והאמת יצאו לאור העולם. קרוב לודאי הנהלה זו חטאה כלפי כבוד השופטת עתירת הניסיון והמעש הבונה.
כתוב תגובה ל- תוהה אני
10
המערכת מגבה אותם חבל"ז
  איזה גיבוי   26/01/12 13:55
המערכת מגבה אותם חבל"ז. לא להאמין מה מתחולל.
כתוב תגובה ל- איזה גיבוי
11
שחיתות במשפט
  שמחה ב   26/01/12 18:49
כמי שנשפט אצל שושנה אלמגור ודליה מארק הורנצ'יק שקשרו קשר לבצוע פשע בבית המשפט ! וקורא על התנהלותה של אלשיך.אין לי ספק שיש עוד מהזן הזה . באשר לאלמגור והורנצ'יק וראשי מערכת המשפט נא לתבוע אותי על הוצאת לשון הרע ובזיון בית המשפט .שי וכתובתי גלויים.
כתוב תגובה ל- שמחה ב
12
קרוב היום שבו הדיקטטורה תיפול
  הפיצו בכל הארץ   26/01/12 19:05
כתוב תגובה ל- הפיצו בכל הארץ
13
זו פרשת שחיתות ולא רק זיוף
  אחת מהעם   26/01/12 21:59
השופטת עשתה יד אחת עם הכנ"ר ועם משרד עורכי הדין של בנק הפועלים כדי להעביר את התיק לעורך דין שיושב במשרד עורכי הדין של בנק הפועלים, כדי להעביר אליו את שכה"ט של העו"ד בתיק במקום למנות את עו"ד ארגז.
במכתב של עו"ד ארגז ללשכת עורכי הדין התברר שהייתה הסכמה מוקדמת בינו לבין הכנ"ר ועו"ד אבי גיא, נציג בנק הפועלים, שהוא ימונה לעו"ד בתיק הזה. מסתבר שכמה ימים לפני הדיון בבית המשפט הם התחרטו והחליטו להעביר את התיק לידי עו"ד אחר - שיושב במשרד עוה"ד אבי-גיא. השופטת נרתמה לעזרתם והשתיקה בגסות את עו"ד ארבל, תוך שהיא מזהירה אותו שתחייב אותו בהוצאות בסך אלפי שקלים אם ימשיך לדבר...
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
14
מי ישמור על הציבור מפני שופטיו
  לייבלה   27/01/12 03:36
למקרא הסברי הדוברת אתה מבין שזיופי פרוטוקול נעשו,
למקרא דברי ההגנה והזיכוי של הדוברת על הזיופים ,
עולה התהיה מה חמור יותר,
שופטת המזייפת פרוטוקול שאז מיהו האדם שיאמין לה ?
או דוברת המטייחת זיופים במשפט, שאז מי מהציבור מכללא
יאמין למערכת הרקובה הזו ?
והיכן הם חכמי המשפט שיתריעו שהמערכת הסתאבה
כדי כך, שהמשך פעילותה הוא נזק שהציבור
לא יכול ולא חייב לשאתו.
כתוב תגובה ל- לייבלה
15
בושה למעשה ובושה לתגובה
  התבהמות   27/01/12 07:32
כתוב תגובה ל- התבהמות
16
ממשיכים להפיץ את השטיקים
  הבוחן בוזגלו   29/01/12 02:28
בית המשפט ודובריו הפך להיות מפיץ ראשי ומדריך לתורת השטיקים במשפט, ולא מבין כי השטיקים האלה מאומצים ע"י מושחתים אחרים לטיוח מעשי העבריינות שלהם, כשהמסך מול עיני השופטת והיא יכולה לתקן בו במקום קלדנית (כמו שקורה כל הזמן) בטעות קולמוס, ברור שמדובר בזיוף הפרוטוקול ע"י השופטת, היא צריכה ללכת כי מי יוכל להאמין לה ? ואם הדוברת שיודעת טוב מאחרים מטייחת זאת, סימן הוא שכל מערכת המשפט רקובה מהמסד עד לטפחות. לקרוא על הטיוח ועל הרמה העלובה שזה נעשה, רק מוסיפה חטא על פשע, וזה צריך להפחיד להדאיג כל נזקק לשרותי המשפט העלובים האלה,
כתוב תגובה ל- הבוחן בוזגלו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il