w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
דן מרגלית
דן מרגלית
פינה היסטורית    דיין הוא אבי רעיון הסדר הביניים, הוא היה מבריק    כבר כתבתי עליו פעמים רבות. מדוע אני חוזר עליו עתה? מפני שעם קריאת ספרו החדש של בוימפלד שאלתי את עצמי מתי עלה דיין ע...
איתמר לוין
איתמר לוין
מחשבות על-רקע זירת המרד באושוויץ והפסטיבל היהודי בקרקוב    וגם: חלוקת הזמן של נתניהו, האם ישראל תהפוך לבת-דמותה של רוסיה והשלכות מכתבי האזהרה של ועדת גרוניס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבוגדים מרחוב מוזס
מאת: איתמר לוין  |  10/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חוששני שפרשנותך שגויה
  מזכיר_המדינה   10/08/12 11:26

קודם כל אם הצנזורה אישרה את זה, אז כבר כל התיזה שלך על בגידה נופלת. שנית, אם הכניסו עיתונאים לישיבה בנושא ושם אמרו בפירוש שמתכוונים לתקוף בסתיו לפני הבחירות בארה"ב, כנראה היתה לכך סיבה. אולי מנסים ללחוץ על האיראנים ולהפחיד אותם בכך שאנחנו ממש נחושים.

גם אני תמהתי על הפירסום, אבל מיד באופן טבעי חשבתי שיש לכך סיבה. אתה חייב להיות יותר זהיר במיוחד כשאתה מאשים בהאשמות כאלו חמורות. כדאי לשנות את שם המאמר ל: האם יש בוגדים ברחוב מוזס?
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
מסכים עם מגיב 1
  אליק א.   10/08/12 11:38
אני מצטרף למגיב הראשון - במקום לרדת לרמתם של עיתוני השמאל המשמיצים, ראוי להשאיר את פסק הדין והפרשנות לקורא. סימן שאלה אכן ראוי בכותרת וראוי לפזר סימנים כאלה לאורך הכתבה במקום לאבד את האיפוק ולקבוע גזר דין. לא חסרים תסרטים שיעניקו לבוגדים לכאורה אליבי ואי הפעלת הצנזורה מראה, בהנחה שהצנזורית עושה עבודה כראוי, שיש פרטים נסתרים מהעין וראוי שישארו כך. נ.ב: קשה לי לתאר שכותב המאמר מתעב את אנשי התקשורת המוזכרים, יותר ממני ובכל מקרה, ראוי לשמור על איפוק כאתר שלדעתי אחראי יותר מישראל-היום על חיסול העיתונות השמאלנית בישראל.
כתוב תגובה ל- אליק א.
פרקליט השטן
  טיעונים מהתחת   10/08/12 13:21
שום דבר פרוצדורלי לא יקהה את מהות המעשה הבוגדני של אנשי העיתון, שפעם הייתה לו מדינה.
גם לא גלגולי עיניים למרום וטיעונים קלושים מבית מדרשם של פרקליטים
כתוב תגובה ל- טיעונים מהתחת
מצד שני
  מזכיר_המדינה   10/08/12 14:31

כתוב בוויינט בהודעה הראשית: "למרות שאיש בצמרת צה"ל לא תומך בכך", כלומר זו ידיעה שנתניהו וברק בוודאי לא היו מעוניינים בה. הידיעה תוקפת אותם, זה לא משהו שהגיע מהם.

האפשרות שזו מניפולציה מצידם נפלה. כעת נותרה רק השאלה: האם הידיעה אושרה על ידי הצנזורה? אני חושב שראוי להפנות את השאלה הזו לכל הגורמים. הן לצה"ל, הן לידיעות אחרונות, ואפילו לבקש את תגובת הממשלה. לעיתונאים מותר.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
אלמנטרי וודסון, וראוי להוסיף
  נחום שחף   10/08/12 17:28
נניח לרגע שביבי היה מעניין בפרסום, האם היה מעניק את הידיעה הסנסציונית והבלעדית לשונא הגדול שלו נוני מוזס.
לוגיקה לא בבית ספרינו?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מרשת ב' יום חמישי בבוקר נמסר
  עמיש שחם   10/08/12 19:17
מסתבר שישנם קצינים רבים בתפקידי מפתח בח"א ובמודיעין שתומכים בפעילות צבאית ישראלית באיראן. הקצינים במיל' שפותחים את פיהם הם מאיר דגן ועוד אחד או שניים. דיסקין לא היה קצין בצה"ל וגם כראש שב"כ הוא לא עסק בענייני איראן. אפרים הלוי (גם לא היה קצין בצה"ל) ואלוף ידלין בעד תקיפה באיראן אבל רק לאחר מיצוי כל הצעדים הפוליטיים וכצעד אחרון והכרחי. בעקרון אינני מבין למה הנ"ל מעלים את התנאי של "ברירת שמשון". את הכור בסוריה תקפנו הרבה לפני שבכלל חלמו שהוא יהיה מבצעי. למה צריכים לחכות לנקודת זמן דקיקה וחד פעמית שנוכל גם לפספס אותה אם המודיעין הטקטי לא ידייק מספיק, ואז הלך עלינו? למה לא לתקום היום? למה לא תקפנו אתמול? מי אמר שצריכים לראות ולהריח את האוראניום המועשר בזקן המרוטש של אחמדיניג'אד ורק אז לתקוף? חבל שלא תקפנו ב-2007, 2010, 2011. צריך לתקוף ב-2012 כדי שב-2013 לא נפספס וכבר יהיה לאיראנים איראניום מועשר "אאוט אוף דה בלו".
כתוב תגובה ל- עמיש שחם
מוזס וחבר מרעיו הקפואים של האל
  מסעודה לייבוביץ   10/08/12 15:29
מוזס וחבר מרעיו מהעיתון הכושל של המדינה הם הקפואיים של האלף השלישי.
לא נסלח להם ,
ולא נשכח להם
לו חייל אחד ישלם בחייו בגלל הבגידה שלהם
יום נקם ויום שילם
הנקמה המתוקה היא נפילת העיתון הכושל במדינה וכל עסקיו האחרים של מוזס .
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
החרם שלי על YNETהחל לפני כשנה!
  החרמתי את ידיעות!   13/08/12 10:19
כתוב תגובה ל- החרמתי את ידיעות!
אני מסכימה עם דעתך.
  ברוריה מקרית חיים   10/08/12 16:13
לדעתי, האירנים לא רק לא מאמינים לליצנים מידיעות אחרונות, אני מניחה שהם ממש באי ודאות. משום שגם הם יודעים שבימינו מי שמכניס עתונאים ל"כנס סגור" - פשוט מבלף.

אם נתניהו עשה זאת באמת, כלומר הזמין עתונאים ל"כנס סגור" - הרי שהוא שחקן פוקר ממדרגה ראשונה. כי לכנס "עתונאים" לכנס סגור זה כמו לפרסם בקול ישראל ובטלויזיה - להרתיח את המים.

אז אני מציעה לאיתמר להרגע. מה זה המאמר הזה? כנראה שכל המטרה שלך הפעם היית לנצל הזדמנות ולהכניס להם.

אני תוהה, תמיד אני שואלת את עצמי - האם יש בקרב הקוראים (גם בכתובה וגם האלקרטונית) והצפים - אנשים מספיק , איך לומר, תמימים , ומאמינים ולו מילה אחת שעתונאי משמיע?

כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
הלוואי והגירסה שלך היתה נכונה
  איש שלום   11/08/12 03:45
המציאות היא ש ידיעות אחרונות איבדו כל רסן והצנזורה כמו הפרקליטות כמו גופים אחרים בצהל יודעים באיזו צד מרוחה החמאה
כתוב תגובה ל- איש שלום
כל אחד יראה עצמו מחוייב ......
  שמשון לוי   14/08/12 09:51
כל אזרח ואזרח החפץ חיים חייב לראות עצמו כמוביל החרמה על עיתון ידיעות משום שעיתון ידיעות אחרונות עבר כבר את הגבול של חופש ביטוי והפך לעיתון הבוגד באינטרס של המדינה ולעומתי לאינטרס של האזרח הסביר בישראל
כל מי שקורה את התגובה הזו ידבר עם שכניו חבריו קרוביו ויסביר להם מה הסיבה שהוא חושב שצריך להוריד את עיתון ידיעות מהמרחב התקשורתי הישראלי
האמינו לי שביום שלא יהיו מספיק קוראים לעיתון ידיעות ירווח לנו אזרחי המדינה משום שהמרחב התקשורתי התנקה מזיהום תקשורתי חמור קרי הזיהום של ידיעות אחרונות
כתוב תגובה ל- שמשון לוי
2
להחרים את"ידעות אחרונות"
  מייקל   10/08/12 11:29
מצטער אבל אין לי פייסבוק.
מי שיש לו אז בבקשה לפרסם שכל חברה שתפרסם בידיעות תהפוך למוחרמת.
אם נכה בידיעות בכיס הוא יטמוטט (למרות שהוא בדרך).
הפייסבוק יכול להיות קטליזטור נגד ידיעות ודומיו.
כתוב תגובה ל- מייקל
קשה להחרים את מי שניגמרים
  לו הלקוחות   10/08/12 14:54
די קשה.
כתוב תגובה ל- לו הלקוחות
איתמר תציל אותנו !!!
  דין וחשבון   12/08/12 12:10
הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו....
החבורה המופרעת הזאת מתנהגת כמו קרון רכבת מטורף ללא קטר!
אתה איתמר הראשון שנוגע בבגידה שמתרחשת לנגד עינינו בריש גלי מעל דפי העיתונות, מה שנאמר בכתבה הוא מדוייק אך לצערי הוא התרחש הרבה לפני כתבות שבוע שעבר.
העיתונאים ששמותיהם הוזכרו בכתבה ובראשם נחום ברנע שכנראה בחדרים סגורים נוני מוזס ישב איתו וגייס אותו למטרה שלשמה קיים ידיעות אחרונות והוא השלטת הדעות של חבורת נוני!
בנוסף להם אפשר להוסיף את סימה קדמון!
והמון זמן אני טוען שאם אנשי מקצוע מתחום הפסיכיאטריה יבדקו את האמירות והכתבות של העיתונאים האלו בשלוש שנים האחרונות בנוגע לביבי נתניהו הרי תעלה מסקנה עגומה כי יש לרשום להם מרשמים לכדורים פסיכיאטריים כדי להיגמל מהמעגל אליו נכנסו ואינם יודעים איך לצאת ממנו אך מאחר שראיתי שרוב התגובות כאן אינם יורדים לעומק הסוגיה והבעיה ובעיקר הצעקה שמשמיע לנו העיתונאי איתמר לוין.
איתמר לוין אומר לנו כאן שאנחנו חייבים לעשות מעשים ברורים בפייסבוק, ברשתות חברתיות, להקים מטה מאבק שיילחם בראש חוצות בתקשורת שמנצלת את כוחה לרעה וכופה את דעותיהם הפרטיות על ציבוריםפ שלמים תחת כסות " חופש העיתונות ",
יש גבול לחופש העיתונות !!!!!! אין לה רשות לסייע לאוייב !!!!!!!!!
ואיתמר לוין ממשיך ומצביע על המשך הבעיה ועומקה שמי שמעניק מטריית הגנה לאותם בוגדים בביטחון המדינה הם שופטי בג"צ שגם מחזיקים בדעות דומות ומחזיקים בבריתות אסטרטגיות עם חבורת נוני מוזס ועם כלי תקשורת נוספים ( כך נראה לפי עניות דעתי המסתמכת על נתונים שונים ).
איתמר תציל אותנו ואל תוריד את זה מסדר היום הציבורי ואל תרפנה ידיך מאותם עובדי מערכת שממש מחכים שתפרסם מאמר ומיד מזדרזים להגיב בשם שולחיהם המאפיונרים !!!

לקרוא את תגבותו של יוד יוד וצריך לדעת שזו האופציה היחידה שנשארה לנו הציבור לפני שנהיית כאן מונרכיה שלטונית .
איזה פחד אמיתי .
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
תודה על שהראתם לי שאני לא לבד.
  אשר ממן   12/08/12 22:10
אני לא מסכים עם דברים רבים שקורים לאחרונה, וכן חלקם באשמת הממשלה. אבל ריבונו של עולם, ידיעות אחרונות נראה בשנים האחרונות כמו עיתון של גדולי צורירנו: מתענגים על כל חייל שמעד, מתמוגגים מכל סיכוי לפינוי, מתקיפים את בנו של ראש הממשלה כאילו היה מחבל עם כוסית וודקה ביד. והשיא מבחינתי סימה קדמון. זה אמיתי הכתבות שנאה האלו עם האיורים שממש מזכירים לי את איורי 1939 של הנאצים כנגד היהודים? לשיטת ידיעות אחרונות . אפשר להזמין כרטיסים כי המדינה נגמרה.
כתוב תגובה ל- אשר ממן
3
בוקר טוב - על פי לשון החוק
  אדם פשוט מהשורה   10/08/12 11:32
חצי מהכנסת והממשלה הינם בוגדים. אז מה תעשה, תכניס אותם לכלא? תדרוש לתלות אותם בכיכר העיר? זה לא עובד כך. החוק בישראל הוא המלצה בלבד ואין לו שום תוקף, בטח ובטח כשמדובר בחברי כנסת ואנשי תקשורת (בישראל לעיתים תכופות מדי, נראה שאין אף הבדל בתפקידים הללו)
כתוב תגובה ל- אדם פשוט מהשורה
4
ומה עם הליצנים של ערוץ 2 בשישי
  אותו כנ"ל   10/08/12 11:39
כתוב תגובה ל- אותו כנ"ל
5
לעצור מלחמה זו פטריוטיות!
  דוד 125   10/08/12 11:50
גם אותם גרמנים,שניסו למנוע את מלחמת העולם השנייה,נחשבו לבוגדים.
ומכיון שברור שידיעות קיבל המידע מאלופי צהל שמנסים,למזלנו,לעצור את ביבי וברק-לשיטתכם גם אלופי צהל לבוגדים יחשבו!
מי שיצליח למנוע המתקפה המטורפת על איראן הוא גיבור ופטריוט!
כתוב תגובה ל- דוד 125
אז גם יגאל עמיר גיבור
  רני   10/08/12 12:16
אתה טוען שכל אדם יכול לקחת את החוק לידיו אם הוא חושב שמעשהו ימנע אסון. מלחמה במקרה הזה. ההיסטוריה מוכיחה שאם אכן יגאל עמיר רצח את רבין על מנת להפסיק את הסכם אוסלו, הרי שלאור כמות הנרצחים הישראלים בעקבות ההסכם, יש לשחרר את יגאל עמיר ולהעניק לו את פרס ישראל. בקיצור, אין גבול לטמטום של השמאלנים. אפילו היקום הוא סופי ביחס לטמטום שלכם.
כתוב תגובה ל- רני
היו כאלה סמולנים פטריוטים
  פנחס   10/08/12 12:48
גם במלחמת השחרור. ניסו למנוע את המלחמה לשחרורנו על ידי מסע תעמולה בארצות הברית לעצור כל סיוע כספי ומלחמתי לישראל. דבר שהיה אם הצליח מביא להשמדתנו.גם הם אמרו שמלחמה של שש מאות אלף יהודים כנגד מיליוני ערבים זה טרוף ושהם הפטריוטיים האמיתיים.
גם על הפצצת הכור העירקי אמר הפטריוט פרס שזה טרוף מדיני
כתוב תגובה ל- פנחס
צ'רצ'יל לצ'מברלין: מלחמה וחרפה
  נחום שחף   12/08/12 19:32
האם לא ראוי לנו ללמוד מההסטוריה, נניח הסכם מינכן של "אנשי השלום" (הסמול האידיוטי) בראשות צ'מברלין שחתמו על הסכם מינכן המביש עם היטלר מה שהביא בסופו של תהליך לפרוץ מלחמת העולם השניה בה נהרגו כ-80 מיליון איש.
איך אמר צ'רצ'יל לצ'מברלין בעקבות אותו הסכם אומלל: "בריטניה יכולה הייתה לבחור בין חרפה למלחמה", "היא בחרה בחרפה ותזכה במלחמה".
ואצלינו, זכורה לרע מלחמת יום כיפור שגם אז מצביעינו המהוללים לא רצו להאמין במלחמה ותוצאות אותה קונספציה הובילו להרג אלפי חיילים, כך גם הסכם אוסלו, כך גם הבריחה מלבנון ומעזה (ההתנתקות), וכן הלאה, אותו פרנצ'יפ החוזר על עצמו.
סמולנינו הנאורים "יפי הבלורית והטוהר" - לא תלמדו לעולם?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
6
למיטב ידיעתי ודעתי
  איש עם קפה   10/08/12 12:04
שלום רב.
טרם קראתי העיתון 'ידיעות אחרונות', למעשה, אני מעיין בו רק בסופי שבוע אצל הורי (שיבדלו לחיים ארוכים). למען הגילוי הנאות, כל עיתונות כתובה נתפסת בעיני כסיפור בדים בלבד ואינני תופס, ממי מהם, מידע מוצק או נכון או משקף איזו אמת עובדתית כלשהי.
למיטב ידיעתי - אין לראש הממשלה או לשר כלשהו סמכות חקירה פלילית וממילא אין הם מסוגלים לצוות כך - עיקרון הפרדת רשויות וסמכויות.
למיטב ידיעתי - ראש הממשלה, וממילא גם שר הפנים, רשאים לבטל/למנוע/להתלות/להתנות תנאי הרישיון להפעלת העיתון ובעיקר מהטעם של פגיעה בביטחון המדינה או חשש ממשי של "קרוב לוודאי" לפגיעה שכזו. בוודאי שניתן לעשות כן בעת או בשל קיומה של חקירה פלילית בנושא.
לדעתי - הבשילה העת לבחון את הלכת "קול העם" מחדש, לאור המנגנון המכונה 'מחזור חדשות'. חדשות אינם עסק כלכלי. לא על גלי האתר ולא בעיתונות הכתובה. האינטרנט אמנם רחב וגמיש הרבה יותר, אך יש להטיל חובה על מפרסמים/כתבים - באשר הם - לעשות אבחנה ברורה בין מידע רשמי ובין דעה אישית או פרטית וכל ניחוש מחושב היוצא באלה.
לדעתי, יש להעיר משנתה העמוקה את מועצת העיתונות ולקבוע כללי אתיקה וסנקציות בנושא האבחנה האמורה. כן אמליץ לפנות באופן רשמי אל המשטרה ואל שר הפנים לעשות שימוש בסמכותם על-פי דין. האחד יפתח בחקירה בגין הנושא והשני יבחן את תנאי הרשיון של העיתון.
מזון למחשבה.
כתוב תגובה ל- איש עם קפה
7
שוטים בוגדים ושאר ירקות
  פועה   10/08/12 12:09
זכותך לשנוא את מוזס ואת כל הקשור לעיתונו, ויש לך כנראה גם סיבות אישיות לכך. אלא שצריך להצמד לעובדות.
קקפונית יללות ההפחדה העצמית מתוזמרת בידי מנצח עם לקות שמיעה, שמנפנף בהיסטריה בשרביט מנצחים שבור, הלא הוא המאסטרו הנערץ עליך נתניהו.
האיראנים חדלו מזמן להתרגש ממנו, הם כבר הודיעו לנו רשמית את מה שנתניהו טרם החליט עליו, שהוא לא יעז לתקוף את איראן!
זכותך לכתוב היום כאחד השוטים ולעזור לנתניהו למצוא את הסולם שיוריד אותו מעץ התקיפה הגבוה עליו טיפס.
וכולם כבר יודעים ששלבי הסולם הזה הם כל אותם "הבוגדים" השמאלנים, התקשורת, וכל צמרת צה"ל, וגם אני.
כי מה שצורח נתניהו בהיסטריה זה לא יותר מי: "חברה אני משוגע אז תחזיקו אותי חזק חזק!" וזה גם מה שמנסה לעשות ידיעות אחרונות...
כתוב תגובה ל- פועה
8
להחרים את נוני
  יוד אלף   10/08/12 12:11
שלום. גם לי אין פייסבוק. המלצתי שמישהו מומחה בנושא, יעשה פייסבוק נגד נוני מוזס. פשוט פשוט ולענין....גם אני מתעב את נוני מוזס.אני מניח שעשרות אלפים יצטרפו לדבר כזה.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
9
מסכים איתך לגמרי איתמר!
  יקיר   10/08/12 12:21
וזה לא משנה מה אישרה או לא אישרה הצנזורה הצבאית התבטאויות חוזרות ונשנות מסוג זה הן סכנה וחייבים לעצור את התופעה הזו. חייב להיות איפול מוחלט על כל מה שקשור לתקיפה באיראן. מסכים עם כל מילה שנכתבה בכתבה הזו, ידיעות אחרונות הפכו לביזיון אחד גדול ומי שלא רואה את זה הוא עיוור וחבל.
כתוב תגובה ל- יקיר
10
יואב יצחק-שנאתו מעבירה אותו על
  השנאה שיבשה דעתו   10/08/12 12:24
דעתו.נושא כה קריטי חייב להיות בראש כל העיתונים וסדר היום הציבורי.רק מה,שנאתו למוזס משבשת את ראית המצב לאשורו של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- השנאה שיבשה דעתו
דיי אבסורד מה שאתה רושם
  יקיר   10/08/12 13:51
האם אנו צריכים לדון עם איראן על תקיפה באיראן? אני בטוח שאתה אדם נבון ומבין שכל פרט רלוונטי שמפורסם בכלי התקשורת עובר ישירות גם למודיעין האיראני. כלום אנו אמורים לדון בפומבי על מועד תקיפה , דעות בעניין התקיפה של אנשי בטחון, פרסומים על מחלוקות בצמרת הבטחונית? הדיונים האלה מזיקים ולא תורמים בשום צורה וכואב שבכל כתבה כל כך מודגש הרצון להפוך את ראש הממשלה למישהו שלא ניתן לסמוך עליו, זו הסתה ולא הכתבה הזו. לשמחתי קם אתר בישראל שחושף לעיניי הציבור נקודות מבט שלצערי רובנו עיוורים מכדי לראותן. בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו ואנחנו כעם צריכים להבין שכל מי שיושב שם לידו הם אנשים בעלי ידע ונסיון רב יותר משל כל אחד מאיתנו, להאמין שהם יעשו את הצעד החכם ביותר ובמקום ליצור קרעים בעם נתאחד ונתמוך בכל צעד שהם יבצעו.
כתוב תגובה ל- יקיר
נושא הרה גורל לעם ישראל.ההחלטה
  תשובה ליקיר   10/08/12 15:17
של ביבי ו/או ברק (על ברק איני סומך כלל) בלבד אינה סבירה ללא עמדת הצמרת הבטחונית.מה שידיעות מנסה לעשות הוא לעצור הטרוף הלא מבוקר של ברק שמושך את ביבי אחריו.לא מדובר בנושא של מה בכך.זו שאלה שתקבע גורלו של עם שלם ובינהם אתה ואני ומשפחותינו.
כתוב תגובה ל- תשובה ליקיר
שוב פעם אנו חוזרים לאותה נקודה
  יקיר   10/08/12 16:35
אני מסכים איתך שהנושא הזה הוא בעל חשיבות עליונה, ולתקוף מעצמה צבאית כמו איראן הוא צעד קיצוני על כל אופניו. מנקודת המבט שלנו תקיפה באיראן נראת כצעד מטורף, אך מקבלי ההחלטות יודעים דברים שאינם ידועים לנו וכאן נכנס העניין של האמון בממשלה. בסופו של דבר, על אף שאני חושב שבהחלט ניתן לסמוך על אהוד ברק כשר בטחון(נכון, הוא פוליטקאי גרוע, אך לא ניתן לפקפק בידע ובנסיון הצבאי שלו) מי שמקבל את ההחלטה הוא ראש הממשלה, לכן אמרה שנתניהו נמשך אחר טירוף היא חסרת שחר ומזלזלת שלא בצדק. מעבר לכל הפרסומים (ספק נכונים ספק שקריים) על התקיפה ועל כל התבטאויות הבכירים לשעבר במערכת הבטחון, קיימת מציאות בה כל יום שעובר הוא משמעותי ויכול להיות גורלי לעתידנו, התבטאויות של בכרים שכבר שנה לא בתוך במערכת הם לא רוולנטיות בעליל וכל המהלכים נגד הממשלה, בייחוד בצורה שהם נעשים ב"ידיעות אחרונות" הם מזיקים ולא יעילים.
כתוב תגובה ל- יקיר
גם לפני מלחמת יום הכיפורים....
  תשובה ליקיר   10/08/12 19:16
אמרו "מי שצריך לדעת יודע".ואז התברר כי מי שהיה צריך לדעת לא ידע ולא כלום.
גם עכשיו אני בכלל לא בטוח כי מי שצריך לדעת יודע.
אם נפציץ באירן נכנס למלחמה כוללת עם אלפי נפגעים והרס טוטלי בישראל.
מצד שני,אפילו מדינה כמו אירן לא תזדרז להשתמש בנשק אטומי כי משמעות הדבר מחיקתה מעל האדמה.
על ברק איני סומך כי לטעמי מטרותיו לא עולות בקנה אחד עם טובת העם בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- תשובה ליקיר
יש בעיה.כזכור לפני מלחמת 73 הם
  קידמו סוללות טילי   10/08/12 22:47
זה היה מהלך מסוכן מאד.כ"א הבין שהטילים יכולים לפגוע במטוסים ולגרום נזק אדיר.(וכך אמנם היה).זה היה בניגוד להסכמי הפסקת האש.בזכות סמולנים שכמותך נמנענו מלהפציץ.אם היו מפציצים מייד,הכל היה נראה אחרת.
כתוב תגובה ל- קידמו סוללות טילי
רצ"ב לינק למלחמת יום כיפור-לא
  טילים ולא בטיח   10/08/12 23:04
כתוב תגובה ל- טילים ולא בטיח
איפה הלינק? לא לינק
  ולא בטיח   11/08/12 23:47
כתוב תגובה ל- ולא בטיח
11
איראן גרעינית=אינטרס אמריקאי
  חשדנית   10/08/12 12:31
קונספירציה עולמית שעוד לא קראתם בשום מקום אחר !!

1. כידוע, ארה"ב מאפשרת לאיראן להגיע לפצצה גרעינית - לא מטילה סנקציות כלכליות קשות על הכלכלה האיראנית (כמו חרם אמיתי על הבנק המרכזי האיראני, איסור אמיתי על קניית נפט מאיראן ובלי הנחות גם לא לתורכיה וברזיל). ארה"ב גם מונעת מישראל מלתקוף את איראן.

2. כידוע, ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמית העולמית בראשות ארדואן ומזרזת החלפת כל המשטרים הערביים במזרח התיכון לשלטון של האחים המוסלמים. אם צריך גם לרצוח - הם עושים זאת בכיף. ע"ע קדאפי ובקרוב גם אסד.

3. נשאלת השאלה, מדוע ארה"ב שומרת גם על איראן וגם על האחים המוסלמים ? שהרי שני הכוחות האלה צהובים זה לזה אחד שיעי ואחד סוני, אחד נגד ארה"ב ואחד משתף אתה פעולה.

4. התשובה היא כזאת: ארה"ב יודעת שברגע שהאחים המוסלמים יקבלו את מבוקשם וישלטו על כל המזרח התיכון, הם יכולים לזרוק את ארה"ב לקיבינימאט. הם כבר לא יצטרכו אותה. וגם יוכלו למנוע ממנה נפט/אנרגיה. בקיצור לעשות למערב חיים די קשים.
לכן, ארה"ב שומרת את האופציה של איראן גרעינית ככוח חזק מאוד במזרח התיכון, כאופוזיציה ומשקל נגד לאחים המוסלמים. כך תשמור ארה"ב את האינטרסים שלה במזרח התיכון - האחים המוסלמים לעולם לא יוכלו לנטוש אותה שהרי איראן מסכנת גם אותם. הם יצטרכו להמשיך ולחסות תחת כנפיה של ארה"ב ולבקש את קירבתה, שהרי רק ארה"ב יכולה להתמודד עם איראן גרעינית !!!
הבנתם ? ארה"ב מאפשרת לאיראן להתגרען כדי שהאחים המוסלמים לא יוכלו לנטוש את הברית שלהם אתה. היא תמשיך לספק להם נשק - הפעם מול האיום האיראני, והם ימשיכו לספק לה בתמורה את הנפט.

ולנקודה הישראלית - אם לאיראן יהיה גרעין, היא תוכל לאיים עלינו ולדרוש כל מה שיעלה על דעתה כמו להקים מדינה פלסטינית במיידי, לפנות את כל יו"ש מיהודים, להעביר לפלסטינים את הר הבית וירושלים המזרחית, לחסל את תכנית הגרעין הישראלי ועוד ועוד. ארה"ב רק תוכל להרוויח ממצב כזה שכן גם היא רוצה מאתנו את אותם הדברים בדיוק !
וזאת גם הסיבה שהסמולנים ההזויים מתנגדים לתקיפה באיראן. זה יהרוס להם את כל התכניות להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה הערבים !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
צודקת
  סורוס   13/08/12 01:22
ממשל אובמה הוא אסון לישראל ולעולם
כתוב תגובה ל- סורוס
12
נסחפת לגמרי , איתמר !
  שלמה המגיב   10/08/12 12:42
"בוגדים" , מגדיר איתמר לוין , את העיתונאים שמפרסמים פרטים בעניין עמדות גורמים בממשלה לעניין התקיפה האפשרית באירן. נו באמת , אדון לוין , האם הצנזורה או\ו מערכות המודיעין בישראל , היו מתירין פירסום שיגרום נזק של ממש לביטחון ישראל ? מה אתה מסית ומשתולל , כאילו אתה מתמצא בעובדות ? אולי כל "ההדלפות" אינן מדוייקות ואולי אפילו מרתיעות את האירנים ? דרך אגב , מעניין אותי היכן שירת הכותב איתמר לוין בצה"ל ,שמכנה קצין צנחנים במילואים לשעבר ואב שכול מפעולת איבה "כבוגד" ? [ נחום ברנע].
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
איך ידעו כי הדיווח אמת ?
  דיווח מאיראן   10/08/12 13:46
כש....שיפר וברנע יפרסמו שביבי יתקוף בסתו ו...יבוא אדון לוין ויצעק שמוזס הוא בוגד ...המסקנה שאם הם בוגדים אזי הדבר נכון. ואם הפרסום לא נכון אזי מוזס בוגד באיראנים ...וגם אז לוין צודק שמוזס בוגד..באיראנים. האיראנים רוצים להשתלט על העולם הערבי במזרח התיכון וישראל משמשת להם תירוץ נוח ואולטימטיבי. כך גם אסד שוחט את הסורים כי הוא חזית ההתנגדות לישראל. ונאסראללה המצוייד בנשק עד השיניים הוא המגן על לבנון ועל הבעיה פלשתינאית וכך הוא שולט על לבנון...והחמאס הוא ההתנגדות לפתרון של הסדר שלום בין ישראל לפלשתינאים וכך הוא מגן על שטח הרצועה.....והמצרים של האחים המוסלמים.......הם האמאמא של המוסלמים בעולם... כך זה עובד...וביבי לא מבין זאת.
כתוב תגובה ל- דיווח מאיראן
גם אודי אדיב שירת הצנחנים
  עודד ב   10/08/12 19:50
כתוב תגובה ל- עודד ב
13
חשבת אולי?
  אורי פ   10/08/12 12:49
היות וקיימים חילוקי דעות בצמרת הבטחוני בקשר לאירן האם חשבת שהצנזורית נמנית על אלה שמתנגדים לתקיפה?
כתוב תגובה ל- אורי פ
14
התרסקות נעימה לך ביריון - 2'
  אוונגארד   10/08/12 12:58
בתגובתי תחת אותה כותרת כתבתי השבוע: "תעשה טובה ארנון מוזס, כשתגיע למטה תתרסק בקול נפץ אדיר. אנחנו זכאים להינות מהחויה הזאת". אלא שמוזס, שהג'ננה עלתה לו לראש, החליט כנראה שההתרסקות שלו בקול נפץ אדיר (כולי תקווה), תתוגבר בקולות נפץ אימתניים של "ידידי המערכת" ממזרח וזה כבר לא צחוק.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
15
חתני פרס ישראל
  האורקל מחיריה   10/08/12 13:02
היתכן שחתן פרס ישראל, הכלכלכ ברנע, יעסוק בריגול? ומה עם שיפר מלכך המדמנה ממוזס טאון? הבה נמליץ על שיפר לקבלת פרס ישראל עבור בליעת מי אפסיים?
כתוב תגובה ל- האורקל מחיריה
16
ידיעות אחרונות סכנה לישראל
  רון1   10/08/12 13:19
העיתון הזה שלצערי פעם הייתח מנוי עליו מהווה סכנה מוחשית לישראל.עיתון שמרומם עבריינים כמו חיים רמון ואהוד אולמרט,נלחם בכל תופעה של פטריוטיות ישראלית.בקיצור עיתון הארץ רק צהוב ומזעזע.תילחמו בעיתון זה כמו שנלחמים באוייב
כתוב תגובה ל- רון1
17
טוקבקיסטים של נוני מגיבים כאן
  מאירמאן   10/08/12 13:34
כתוב תגובה ל- מאירמאן
18
תמיד ידיעות היה עתון מלוכלך
  אורקי   10/08/12 13:40
ללא קשר לעיסוקם האובססיבי באיראן ובנתניהו.
העתונאים הללו ובראשם שמעון שיפר נתגלו לא פעם כשקרנים

כבר אז היו צריכים לערוף את ראשם העתונאי (מטפורה בעלמא). אלא שהמדינה שלנו סובלת מעודף ליברליות, וכשלא הורגים את הג'וקים כשהם עוד קטנים, הם תופחים ותופחים. עד שהם נהפכים למפלצות
כתוב תגובה ל- אורקי
19
יש לי מנהג מוזר
  קורא-חובב   10/08/12 13:49
ברגע שבעל טור וכד' משתמש במילה בוגד בויכוח, אם אני בכלל קורא אותו פעם נוספת זה רק כבידור (עיסוק מכובד לכשעצמו). מנהג מוזר - לא? זה, אם אתם רוצים לדעת, גם מכניס אותי לדילמה: האם הבדרן היה בדרן גם קודם ורק לא ייחסתי לדבריו את המשמעות הראויה, הוא שקודם הוא היה פובליציסט רציני והזמן על השפעותיו המחבלות גרם לשינוי. דילמה - לא?
כתוב תגובה ל- קורא-חובב
20
מתאים לאתר הזה
  יוסי מ   10/08/12 13:58
"בוגדים" ??!, לא חרגת מגבולות השכל הישר?? מר לוין?. שבוע לפני מלחמת יום כיפור, אמר משה דיין שעדיפה שראם א שיך על שלום.מי שחלק אז על דעתו,(וההסטוריה הוכיחה שדעת החולקים היתה נכונה), נחשב אז לבוגד. חמישה שבועות אחרי, יחד עם 2750 קברים חדשים,והתדרדרות במצבה הכולל של ישראל,היו חלק מתוצאות סתימת הפיות של אז, ושבה דוגל גם כותב הכתבה דהיום.
.
ולחשוב שזה הפרשן המשפטי.....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
זה קצת לא בטוח אם לוקחים בחשבו
  את זקיפות השפם   10/08/12 14:47
כאשר יוצאים מנקודת השקפה סבירה שגאוות השפם הערבי קודמת לכל, אז מבינים שמלחמת יום כיפור הייתה בלתי נמנעת. רק קו ההתחלה עמד על הפרק. קו שארם או קו אילת.אבל אתה לא תבין.
כתוב תגובה ל- את זקיפות השפם
"זקוף קומה" אך כפוף שכל
  יוסי מ   10/08/12 17:48
נקודות המוצא שלך ,הם על אחריותך. אני לא עוסק בשפם הערבי ולא ב"זקופי קומה" כמוך. אני עוסק במציאות, משהו שזר לאנשים כמוך שמקור ההשכלה והידע שלהם בא מליכלוכון מסויים.
אבל אתה לא תבין....
כתוב תגובה ל- יוסי מ
המציאות היא שהייתה מלחמה. רק
  אידיוט כמוך   10/08/12 22:43
שהוא במקרה(או שלא במקרה)מזדיין בתחת, משער ש...חושב ש...אם הייתה נסיגה, אז הכל היה מסתדר. אתה וקבוצת האוכלי בתחת שלך נסוגתם בעוד כמה מקומות...ולא בהצלחה רבה.
כתוב תגובה ל- אידיוט כמוך
לאדיוט שמתגאה בטימטומו
  יוסי מ   10/08/12 22:57
יש סוגים שונים של בהמות. יש כאלה שלא אשמים,כי כך נולדו.יש כאלה שבוחרים להיות זבל והכי גרועים הם אלה שבוחרים בכל האופציות.כמוך.
אני יכול בקלות לענות ל"פטריוט" כמוך,וזה עומד על הלשון, אבל זה מידבק והסיכון להיות כמוך ,לא מבטיח רבות.
אתה אב טיפוס לזקוף קומה מתחת לשולחן, תומך טיפוסי של נתניהו,כאשר עלבון גדול מזה לא קיים,לך לך לדרכך "פטריוט" אתה לא רמה לוויכוח.
סתם מסכן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ראשית חשוב להבין שאמא שלך
  היא בהמה.   10/08/12 23:02
תפנים את זה בויכוח האינטלקטואלי הזה.בכל מקרה אני באתר שלי,אתה תעוף לאתר של ידיעות או הארץ. העיתון לאנשים שחושבים שהם חושבים.
כתוב תגובה ל- היא בהמה.
שלח תמונה...
  יוסי מ   11/08/12 15:22
שלח תמונה של אמא שלך ושלך, אולי נמצא דמיון. אחרי הכל הייתי פעם ימאי ואולי פגשתי אותה באיזה בר,אתה יודע.
שלח תמונה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אל תנסה להעביר נושא.
  אמא שלך בהמה   11/08/12 21:42
נקודה.
כתוב תגובה ל- אמא שלך בהמה
לחסר יכולת הבנה
  יוסי מ   11/08/12 22:46
זאת לא העברת נושא, אבל כנראה לא הבנת.
תן למישהו אחר להסביר לך. כשתבין וזה יחלחל לתודעה שלך, תבין למה לא כדאי להתחיל בניבולי פה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
טוב,אני רואה שנרגעת.זה לקח לך
  לא מעט זמן   11/08/12 23:04
לגופו של ענין.המחשבה שסאדאת יכל לבוא לכאן לחתום על הסכם אחרי הביזיון הנורא שלהם ב6 הימים. לפני ההצלחה שלו ב73 וגם להשאר בחיים היא אבסורד.גם ככה הוא לא שרד הרבה אחרי ההסכם.הוא הבין את זה.לדעתי זה ברור(השפם).אשר על כן המלחמה הייתה בלתי נמנעת.בלעדיה לא היה שום הסכם.יחד עם זאת הספקולציה שהכל היה תלוי במו"מ ויכול היה להמנע נצרבה בידי עיתונאי סמול באופן חזק,עד שאתה לא מעלה בדעתך אפילו לפקפק בה. "עובדות" אמרת. עובדות זה מה שקורה.(נכון או לא?)
כתוב תגובה ל- לא מעט זמן
לסיום.
  יוסי מ   12/08/12 08:31
קודם כל הצעה לסדר.
אני מציע לך,להפסיק להשתמש במונח "סמול" כדי להגדיר יריב לוויכוח.זה משחק מילים יפה אבל חסר משמעות חוץ מלצאת גדול בין בעלי אותה דעה.ואגב, הסמול הזה, הוא חצי מהציבור.
לעצם הענין,סאדת רצה מו"מ עם ישראל לפני יום כיפור.זאת עובדה היסטורית. אז היינו מעצמה בעני עצמנו וגולדה הרשתה לעצמה לזלזל.
אבל מה שרציתי להגיד מהתחלה, שלקרא לנחום ברנע וחבריו בוגדים זו איוולת בעיקר של מר לוין,שהוא עו"ד ויודע מה זה אומר. הוויכוח על אירן הוא תוצאה של פטפטת בעיקרה של נתניהו וברק.הם העלו את הנושא לדיון ציבורי,לא אף אחד אחר.לכן, גם לעיתונאים ולאחרים מותר להשתתף בוויכוח שלא היה צריך להתחיל מהרגע הראשון.
ועוד נקודה. כאשר כל הצמרת הבטחונית של ישראל,מתנגדת משיקולים עניינים, חובה שהציבור ידע. נתניהו וברק הם לא השניים שכל חוכמת העולם מצויה אצלם,להיפך.וזה בעדינות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
העלית כמה נקודות.כולן שגויות.
  נפתח בהווה הרלוונ   12/08/12 09:21
נצא מתוך נקודת הנחה שאתה צודק ומלחמת 73 יכלה להימנע בנסיגה.
1.מו"מ אם אירן הוא אבסורד.לא רלוונטי.שום נסיגה וכלום לא יועיל.
2.כעת כשסוריה יצאה מהמשוואה, המלחמה היא אווירית בלבד.היתרון שלנו באויר הוא מוחלט.הם נמר של נייר שיקרוס מייד.ובאבידות אפסיות.
3.בציבור היסטרי ומפוחד,כל אמירה כנגד התקפה משרתת את הדובר.
4.הסנקציות כשלו.תסכים שאי אפשר לסמוך על עובמה.הברירה חדה וחלקה.פצצת אטום בידי קיצונים הזויים שתאיים על חיינו בכל עת או התקפה שודאי תמגר את שלטונם.בין האחרונים שלא קרסו ויש לו מתנגדים רבים באירן.
כתוב תגובה ל- נפתח בהווה הרלוונ
ועכשיו בנוגע לעבר
  ולשטיפת המח   12/08/12 09:35
1.שסאדאת יבוא לכאן ולחתום על הסכם,(אחרי 67 ובלי הצלחת 73) שכל הציבור המצרי תמיד התנגד לו.והיום יותר מתמיד ברור עד כמה, הייתה התאבדות.
2.סאדאת חתם אחרי המלחמה - הוכח שזו גם הייתה התאבדות.
3.הדימיון היחיד בין המצבים הוא בכך שגם אז היה קידום של סוללות טילים,מנוגד להסכם.התבכיינות של אנשים מהש(ס)מול מנעה פעולה.על עך שילמו הטייסים והחיילים בחייהם.
4.תחת לחץ בינלאומי(כמו עכשיו)ופנימי(גם כמו עכשיו)נמנעה ישראל מלהכות את המכה ה1 12 שעות לפניהם.זה עלה בחיים של אלף חיילים ובתוצאה האסטרטגית.
5.המחשבה שגולדה הודחה כי נמנעה מלסגת היא בורות.ההדחה היא בגלל שלא נקטה בצעדים בטחוניים נדרשים.
6.מי שקורא לנו "יודו-נאצים",עוד ניתן לו פרס,אבל זה לא יהיה פרס ישראל.
נעמת לי מאוד ואין טעם לסיים את הויכוח...כי כל מילה מביאה עוד קוראים ופרסומות ליואב יצחק והיא עוד מסמר בארון של האתר של ידיעות שמפטר עובדים.
כתוב תגובה ל- ולשטיפת המח
ומשהו שנשמט מזכרוני וחשוב
  בקשר ל50% שלכם   12/08/12 09:59
אז ככה: יש את הליכוד וקדימה זה ליכוד ב' והעבודה ליכוד ג'.(אתם אמרתם מילים שלכם). ליברמן ומפלגות הימין הנוספות לועגות לשמאל.גם הדתיים הולכים עם הימין.
יש לכם 3 מנדטים מתוך 110 של יהודים.
אני מניח שלא תסכים. לכן אזכיר לך שקדימה בראשות אולמרט פתחה בשתי מלחמות וגם הפציצה את הכור הסורי.אולמרט נמנע מהסכמי נפל.
אחרי הסכמי עוסלו וכל מה שקרה,רק אנשים הזויים עדיין מאמינים ב"שלום" וכאמור זו חבורה מדולדלת שהולכת ומתכווצת מיום ליום.
כתוב תגובה ל- בקשר ל50% שלכם
תגובה לשלוש האחרונות ועוד.
  יוסי מ   12/08/12 13:26
יפה, נמשיך בדיון.
בשום מקום לא דיברתי על נסיגה מכל סוג שהוא. אני לא יודע מאיפה הבאת את הטיעון. כל מה שאמרתי הוא, שסתימת פיות כמו שמציע איתמר לוין, וכינוי אנשים בתואר בוגדים הוא סוג של נסיון לסתימת פיות, הוא איוולת. צריך לדבר על נושאים כאלה (תקיפה באירן)במידת הסבירות וזו נפרצה מזמן דוקא על ידי נתניהו וברק.
הדוגמא של לפני יום כיפור היתה של סוג מניעת ביקורת,כאשר כל העולם ומי שהיו לו עיניים בראש ידעו על מלחמה קרבה ואסור היה לפרסם כלום בגלל הצנזורה.
באשר לשאלה מה היה קורה אם גולדה היתה מנסה לדבר עם סאדת יכולות להיות דעות שונות ואחת מהן היא שהיינו מגיעים להסכם כמו זה שנחתם עם סאדת, רק בתנאים טובים בהרבה ולא כחצי כניעה מול לחץ אמריקאי.
אולמרט ומלחמת לבנון: אהוד אולמרט עוד יזכר כאחד המנהיגים הגדולים שלנו.ראש ממשלה נבחר שהודח על ידי כנופית פושעים מהפרקליטות והסביבה רק בגלל שניסה להכניס סדר במערכת מושחתת באמת וכל התיקים שתפר לו לדור ואשר נגעו לפרשיות מהעבר אם (בכלל) נמוגים במבחן בתי המשפט. מזלנו שהמלחמה התגלגלה בדרך כזו שהציפה את האמת על צהל המוזנח ועל כלל מערכת הבטחון.אוי ואבוי אם היינו הולכים למלחמה עם אירן,שכנראה תפרוץ כך או אחרת,עם צהל של לפני לבנון השניה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי, אתה מאכזב מאוד
  אלון ה   12/08/12 15:35
כל הכבוד על זה שאתה מנהל ויכוח עם תומכי נתניהו, אבל עם מה שכתבת עכשיו מתגלה שאתה שייך למחנה השקרניקים של אולמרט, אלו שפועלים בזדון בכדי להחליש את הפרקליטות ולאפשר שחיתות של פוליטיקאים ואנשי צווארון לבן.
כתוב תגובה ל- אלון ה
לאלון
  יוסי מ   13/08/12 09:02
אלון ידידי.
אני שייך למחנה ,אם קיים אחד כזה שמחפש צדק. אני לא חבר של אולמרט ולא עובד אצלו. באופן עקרוני, כחניך תנועת בית"ר (וכך גם שלושת ילדי),היה לי ממי ללמוד ומי שקבע את הסטנדרט. קראו לו מנחם בגין.
בגין היה האיש שקידם וקיבע יותר מכל אחד אחר את עקרון עליונות המשפט. שים לב, המשפט,לא פקידים ממונים עם אגנדות משלהם.מה שקרה בשנים האחרונות הארץ, מאז ימי אהרן ברק, הוא כיבוש השלטון על ידי אנשים שלא נבחרו לשם כך,תוך השלטת סדר היום שלהם על המדינה. כל מי שניסה לעמוד מולם, סיכן את ראשו. ברוב המקרים הם הצליחו,אולי למעט מול שר המשפטים יוסי ביילין. את התופעה הזו כינה רובי ריבלין בשם,"כנופית שלטון החוק". כנופיה.
אולמרט מינה את רמון שניסה להכניס קצת סדר במערכת ובהזדמנות הראשונה שהיתה כשהוא מעד ברוב טימטומו, עשו ממנו עברין מין,ואחרי שהודח,נסוגו קצת כי הוא היא מחוץ למערכת.
המינוי השני של פרופסור פרידמן,היה כזה שאי אפשר היה לפגוע בו. חתן פרס ישראל למשפט. לא איזה פקידונצ'יק.לכן, הלכו על אולמרט, וכאן היו כל הדרכים כשרות,כולל קניית עדויות בכסף. פעם עם טלנסקי ופעם עם דכנר, פתיחת אינסוף חקירות וסגירת רובן כי לא היה בהן ממש או אמת.בשתיים האחרונות שבהן נשפט, זוכה פה אחד על ידי ההרכב הבכיר ביותר היושב במשפט.בשלישית, שבה לא הואשם בשחיתות אישית או בגניבת כספים,נמצא אשם וגם כאן אמרו השופטים שהעבירה היא טכנית במהותה ואין חוסר נקיון כפיים.
למען הסר ספק: אני מכיר בקביעות בתי המשפט.כל אדם צריך לשלם אם הוא פשע. את זה קובע בית משפט ולא שום גורם אחר. אל תשלה את עצמך, המרדף אחרי אולמרט היה על רקע שליטה בפוליטיקה ובניהול של מערכת המשפט והיא קיבלה רוח גבית על רקע פוליטי ממתנגדי דרכו המדינית. לא מלחמת לבנון ולא בטיח.לא מלחמה בשחיתות ולא נעליים.
ואני מציע לך בכבוד הראוי,להמנע ממשחקי לשון כאלה. מותר לך לחשוב שהוא שקרן מועד. זה לגיטימי ותכתוב כך בפירוש. הסגנון הזה ותסלח לי על ה"התנשאות", לא מכבד אותך.
"צדק צדק תרדוף" אמר הנביא. צדק בדרכי צדק מפרש רש"י, לא צדק בדרכי מרמה ושאר עבירות של כל אמת מידה כמו שעשו לדור את מזןוז.
יום טוב לך ידידי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה
  אלון ה   13/08/12 11:07
יוסי, אתה ממחזר את כל הטיעונים שהעלו כל אלו שחושבים שרמון ואולמרט הזכים והצחים, ממש גדולי האומה, נפלו קורבנות של מערכת המשפט והפרקליטות. לי אישית אין כח למחזר את הטיעונים המפריכים את הטיעונים ההזויים שלך מלבד להזכיר את העובדה שאולמרט הוא שקרן, כן הוא שקרן המקיף את עצמו בשקרניקים. בית המשפט הרשיע אותו בהפרת אמונים. כלומר אולמרט קיבל תעודה מבית המשפט על השקרים שלו. ויותר מזה - כשאולמרט יצא מבית המשפט הוא שיקר בלי היסוס שבית המשפט קבע שהוא לא לקח כסף. ושלא לדבר על כל סובביו השקרניקים שהעלו כל מיני קונספירציות נגד גדול האומה הזה, אבל בלי שום ביסוס עובדתי.
כתוב תגובה ל- אלון ה
לאלון.
  יוסי מ   13/08/12 13:47
תראה ידידי. כל מה שאתה כותב ומתיחס אליו כעובדות ,הוא לא יותר מדיעה אישית וזה בסדר גמור ולגיטימי בוויכוח ציבורי כמו זה שאנחנו מקיימים כאן.
לידיעתך, בשום מקום לא אמרתי ולא כתבתי שאולמרט או רמון צחים כשלג. אני לא חושב כך.ואולם יש גם ענין של מידתיות.אולמרט נהג בנושאי כספים ותרומות כמו כל הפוליטיקאים הבכירים בארץ. מה שנקרא כשר אך מסריח. זו השיטה אצלנו לצערי, והדור של בגין,שמיר,אשכול ובן גוריון שהיו צנועים ופשוטי הליכות לא קיים יותר ,אין מה לעשות, זו המציאות עד כמה שהיא כואבת.את הקביעה על כשרות הדברים נתן בית משפט. על הריח,אין לי ולך חילוקי דעות.
.
הפרת אמונים.
בית המשפט קבע שאולמרט השתתף בדיונים יחד עם עו"ד מסר,והיה בזה ניגוד ענינים וזו עבירה של הפרת אמונים.נקודה. אותו בית משפט ובאותו ענין, אמר בפסק הדין, שלמרות העבירה, לא היה חוסר נקיון כפיים בהחלטות שהוא קיבל,ולא היתה טובת הנאה למי מהצדדים.כל ההחלטות שהוא קיבל היו נכונות וראויות ולכן העבירה טכנית במהותה.
בית המשפט אף קבע שאהוד אולמרט לא לקח כסף לכיסו כמו שטענה הפרקליטות ולדור. זו עובדה ולא הזיה ,ואגב הדברים שאני אומר אינם הזויים אפילו שאתה מכנה אותם ככאלה.כולם עובדות משפטיות.
דעתך האישית על אולמרט שלילית וזה בסדר גמור. רק אל תיתן לתפיסות עולם להסתיר ממך את העובדות ואת האמת.
ובענין המידתיות.
את אותן עבירות כולל שקרים לבית משפט בנושא פרשת רמון והאזנות הסתר,ואת קנית העדים בכסף,כמעשה לדור ושו"ת אתה מכנה הזיות,זכותך.רק שהמציאות הראתה שהן נעשו ועדיין ממשיכים.והרבב שדבק באולמרט הוא כאין וכאפס לעומת פשעי מזוז לדור והכנופיה ההיא.שאלה של איך מסתכלים על הדברים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי
  אלון ה   13/08/12 16:55
הכל היה יפה ובסדר גמור עד לפסקה האחרונה. בפסקה הזאת אתה מאשים את לדור והפרקליטות שהם קנו עדים, והניסיון שלך להציג מעשים לגיטימים בתור פשע הוא מעשה נואל. אין לך שום הוכחות לכך שמעשיו של לדור נעשו במזיד, אז למה אתה כותב את השטויות האלה?
כתוב תגובה ל- אלון ה
טלנסקי לדור ודכנר.
  יוסי מ   13/08/12 18:33
אלון.
לדור וחבורתו, בפרשת טלנסקי העידו בעדות מוקדמת את האיש שבית המשפט קרא לו הזוי, תמורת ביטול אישומים נגדו בארץ ובארה"ב על עניני כספים ודיווחי מס בעיתים.
עד כאן זה בסדר,כך עובדים עם עדי מדינה.
.
בפרשת הולילנד,כל התיק מבוסס על עד מדינה שבית משפט(בתיק אחר) קרא לו שקרן מועד, ושהפרקליטות ולדור דחפו את אולמרט ללב האישומים על בסיס האיש הזה,תוך מתן מעמד עד מדינה. גם כאן זה בערך מותר. רק שלמר שמואל דכנר, ניתנו עוד כמה דברים, כמו שכר של 12000 שח נטו לחודש עד סוף ימיו.ועוד מחיקת חובות למס הכנסה ולשוק האפור בערך של למעלה מ-19 מליון ש"ח, ופטור מתשלום אגרת בית משפט בסך 670 אלף שח ,וטיפולים רפואיים שונים. זה כסף ממשי, שניתן רק כדי שיהיה אולי אפשר לשרבב את אולמרט לפרשה. זו קנית עד בכסף.
על זה אין סליחה ומחילה והפעולה הזו, גם אם תצליח ותפליל נניח את אולמרט היא פעולה פסולה ומושחתת.בבחינת צדק בדרכי רמיה. על קנית עדים בכסף אין מחילה ואני מאחל לך ולי בריאות טובה ונדבר שוב בעוד כחדשיים אחרי החקירה הנגדית על העד ועל מי שקנה את עדות השקר שלו בכסף.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי מ. תומך באולמרט...חחח
  חשדנית   13/08/12 18:53
יוסי מ. מלהקת המעודדים השוטים של אולמרט מעיד על עצמו: מי שתומך בנוכל - הוא נוכל בעצמו. גנב שקרן רמאי תחמן ונוכל - זה אתה יוסי מ. גם בלי להכיר אותך, שהרי חז"ל כבר אמרו על שכמותך: אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה ! ונתראה באתר הזה ביום שאולמרט יילך לכלא...
כתוב תגובה ל- חשדנית
יוסי, אל תעוות את העובדות
  אלון ה   13/08/12 19:07
לדור והפרקליטות אכן כינו את טלנסקי הזוי וביקשו מהשופטים להתייחס לדברים שטלנסקי אמר בנוגע לקבלת כסף וזה שהשופטים עשו. השופטים בפס"ד שלהם הכריזו שטלנסקי כן נתן לאולמרט כסף ובכמויות גדולות (!!!!) ובמעטפות. אז בסדר, אתה ממש מאושר מכך שעורכי הדין של אולמרט הצליחו לחלץ אותו מדין. מה לעשות שאי אפשר להתעלם מכך שכל החרא נשפך על שולה זקן. מי שמתעלם מכך, הוא בוחר להיתמם וזה מביך. ובעצם, מה אתה אומר? שכל חתימת עסקה עם עד מדינה זאת שחיתות????? נו באמת
כתוב תגובה ל- אלון ה
לאלון.
  יוסי מ   13/08/12 23:11
אלון.
מי שכינה את טלנסקי הזוי הוא בית המשפט ולא חבורת לדור. אלה אמרו עליו שהוא אחד מ-ל"ו הצדיקים. על העובדה שטלנסקי נתן כסף לאולמרט לא היה ויכוח. הויכוח היה על מטרת הכסף. הפרקליות טענה שזה לצרכים אישיים, ואולמרט אמר שאלה כספים שנאספו למטרות פוליטיות. בית המשפט קיבל את הסברי אולמרט תוך שהוא מתיחס אחת לאחת לכל הנקודות שבעדות.
.
לא כל עיסקה עם עדי מדינה היא פסולה. מה שפסול הוא מצב שבו מרפדים במליונים עד שהפרקליטות מודה בעצמה שהוא שקרן ובעיתי, אבל טוענת שבמקרה הזה הוא דובר אמת. הכסף שנשפך על דכנר הוא השחיתות שבענין.
.
לדיון בין שנינו התוספה עוד תגובה ,שככל הנראה באה ממישהי שמגיבה בתשלום. אני מציע להתעלם ממנה משום שאים היא לא כזו, היא צריכה להיות לא מאוזנת בעליל,ראה עוד קטעים שלה בדיון הזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כל הפטפטת המשפטית הזו יפה מאד
  אבל אולמרט מושחת   14/08/12 00:40
אני חושב שכ"א מבין את זה. גם אם זיכו אותו מחמת הספק וגם אם ישב בישיבות על השותף שלו ועוד אלף ואחד דברים. מי בכלל מאמין לשופטים? הם פשוט פחדו מאולמרט והקבוצה שלו.אלה אנשים שיכולים לנפנף כל שופט.
יחד עם זה,אולמרט תיקן במלחמת עזה את נזקי מלחמת לבנון והתעלה בהתקפה על הכור הסורי.הוא שמר על האינטרסים מבחינת יחסי החוץ של ישראל. מגיע לו קרדיט. נראה מה יהיה בהמשך.
כתוב תגובה ל- אבל אולמרט מושחת
לתגובה "אבל אולמרט מושחת"
  יוסי מ   14/08/12 08:49
רציתי להתעלם ולא להגיב,אבל, מזעזע אותי לראות שיש אנשים שלא מאמינים אפילו לבית המשפט. אם אותם שופטים היו מרשיעים אותו, היית כותב עליהם את אותם דברים? ברור שלא,ולכן הגישה שלך חמורה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ובקשר לנאמר ש"ביבי וברק פתחו
  בויכוח".אלה שטויו   14/08/12 00:56
הם פנו החוצה למדינות העולם.העלו את הנושא על סדר היום,הביאו את מהלכי העיצומים והאימברגו.(וכאן התערבו דוברי האופוזיציה)בנושאים אלה שרון ואולמרט נעלמו דום.(כנראה היו עסוקים בבעיות שלהם). אבל זה הנושא המרכזי.עד כה מהלכי עיצומים כשלו בכל מקום.בפקיסטן,בצפון קוריאה.חבל"ז.המלחמה היא בלתי נמנעת.כמו שאמרתי הם נמר של נייר.יקרסו מייד.בנוסף המחשבה שנפתח במלחמה והאמריקאים יעמדו מנגד "כדי להעניש אותנו" מעוררת צחוק רב. כך או כך הם יגררו.
כתוב תגובה ל- בויכוח".אלה שטויו
ועכשיו לסיוטים הסמולניים
  שחייבים להזכיר   14/08/12 01:01
האדם הסמולני מתעורר בלילה שטוף זיעה.בדימיונו מבול של טילים...מגדלי עזריאלי קורסים...תחנת רידינג מתמוטטת...בתי הזיקוק עולים באש...ושדה התעופה(תקוותם של הסמולנים נושאי הדרכונים הופך לאפר ואפר).
ובסוף המלחמה...האדם הסמולני מסתובב ליד הבורות שהיו מגדלי עזריאלי "אדוני, סליחה...אולי ראית את האיש בתמונה...הוא אבי...הוא עבד במגדל הזה".
כתוב תגובה ל- שחייבים להזכיר
21
הביובון ידיעות בשירות האויב
  יוסי לוי   10/08/12 13:59
מחבלים תיקשורתיים לסגור מיד את הביובון
כתוב תגובה ל- יוסי לוי
22
ברנע ושיפר עבדים של מוזס
  כלי לפגוע בשלטון   10/08/12 14:36
כבר כמה שנים מתברר שהכותרות בצהובון של מוזס הם שיקריות. פעם אחר פעם השקרים נחשפים עתה כשמוזס בהפסדים, וצריך לצמצם את צוות העבדים שלו בעיתון. כן עבדים, עושי דברו. הוא מנסה להגביר את התפוצה בשקרים.חבל שהצנזורה לא חזרה לפעול.לסגור את העיתון כעונש לשבועיים.
כתוב תגובה ל- כלי לפגוע בשלטון
23
בוקר טוב אליהו לוין=שונאת אותם
  קורןנאוה טבריה   10/08/12 14:40
ומתעבת במיוחד את אלה שלא מטפלים בבוגדים הללו=כחוק וכדין!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
הבוגדים מרחוב מוזס
  קמליה   10/08/12 15:04
הבוגדים מרחוב מוזס הם לא בוגדים אלא שני עיתונאים עם ביצים הם לא מפחדים מאף אחד ומה שהם כותבים זאת האמת ביבי וברק אסון למדינה וזה מה שהם רוצים ליתקוף את איראן ולהרוס את מדינת ישראל אסור לתת להם עם ישראל צאו להפגין אנחנו רוצים לחיות ולא ביבי ולא ברק יקבעו לנו ממתי אנחנו צריכים למות מי הם בכלל תתפטרו אתם סיכון ברמה גבוהה ביותר למדינת ישראל
כתוב תגובה ל- קמליה
25
מאמר אומלל מאוד
  אלון ה   10/08/12 15:14
יש מלחמה בין עיתונאים על כך אין ויכוח, וכמובן שאין על כך שהויכוח גולש לעניינים מדיניים וצבאיים קריטיים. אז משקיפים על הויכוח הזה, יש את אלו שמחזקים את הצד של אלו הנחושים להוביל את המתקפה ויש את אלו שמחזקים את אלו שמתנגדים להתקפה ומה לעשות שזה מחנה לא קטן. איתמר לוין בחר בצד של אלו שבעד ההתקפה. לדעתו כל מי שמתנגד למתקפה טועה בהשקפתו ורק ביבי וברק צודקים! זכותו המלאה לחשוב ככה, רק לא ברור מאיפה יש לו את הזכות לכנות את אלו שלא חושבים כמוהו (או כמו ביבי וברק האלים) "בוגדים", במיוחד לאור העובדה המוצקה שלא רק בידיעות אחרונות מתפרסמות ידיעות נגד ההתקפה. ועוד איך שאיתמר לוין לוקח את עצמו ברצינות. כאילו המודיעין של האיראנים זה אך ורק ידיעות אחרונות המלשן או ישראל היום שקרוב לוודאי האיראנים משקשקים מפחד כשהם קוראים אותו.
כתוב תגובה ל- אלון ה
למה מוזס וקבוצתו לא תובעים
  לשון הרע?   10/08/12 22:59
הרי הדביקו להם פה כינויים די קשים, בטח מעליבים, גם פוגעים במשלח ידם. כנראה שאיתמר לוין ויואב יצחק יודעים כמה דברים על ההתנהלות הבוגדנית של האנשים האלה. כמה דברים שהם לא היו רוצים שיחשפו בבתי משפט. אחרת איך תסביר? מדובר פה בסכומים לא קטנים...בפוזיציה חשובה בציבור...
כתוב תגובה ל- לשון הרע?
אני לא מגן על ידיעות אחרונות
  אלון ה   11/08/12 07:12
בתגובה שלי אני יוצא נגד הראיה המוזרה מאוד של איתמר לוין אשר משוכנע שידיעות אחרונות מלשין לאיראנים. עם ראייה כזאת נראה כאילו הוא רק אתמול נולד.
כתוב תגובה ל- אלון ה
26
ל"מפלגת התקשורת "הרשות לעשות=
  יוד יוד   10/08/12 15:35
לפרסם ולעשות ככל העולה על רוחה, חבריה מגינה במועצת העיתונות מאפשרים לה להביא בפנינו כל שירצו! לא הכותב ולא אף אחד יכולים לבוא בטענות ל"מפלגת התקשורת הישראלית" ולומר או לקבוע להם מה יפרסמו ואיך יפעלו אפילו שמדובר בעניין לאומי.גם אם הכותב צודק ומדובר במעשה בגידה ואף בית המשפח יחשוב שהכותב צודק,הם בבית המשפח לא יעזו לקרוא את אלה לסדר. מכירים את החיילת שהחזיקה ב"תום לב" קרוב ל-2000 מסמכים בעלי סיווג בטחוני גבוה ומסרה אותם לעיתונאי שפרסם ונהנה מחופש? מפלגת התקשורת עושה ככל עולה על רוחה והיא למעשה קובעת לבית המשפח כיצד נוהגים גם בכאלה כמו האדון בלאו
כתוב תגובה ל- יוד יוד
27
אם לשבור הכלים,אז לשבור כמו ש
  הגוי..   10/08/12 16:18
שצריך, לאחר כוסית אוזו איכותי.מי הם הבוגדים ומי הנבגדים.נתניהו וברק, יעני שני הגוגואים,מכרו כבר מזמן את המדינה לידי ארהב.עכשיו זה רק מקבל ביטוי ראשוני כי ארהב הפכה או שינתה לטעמם כוונותיה אותן הסתירו יפה משני הגוגואים.ארהב פנתה למדינות ערב.אלה שזה היה כבר מזמן בתכניותיה וזה ברור.כעת אנו מוקפים בקואליציה אסלאם סונית אמריקנית מחד ולכאורה באיום שיעי מאידח כי כך רוצים נתניהו את ברק כי כך רוצה אובמה.מה לעשות,בת ברית הסונים,לא סיפקה לבת בריתה ישראל מידע אסטרטגי על מעשיה ואם כן וברור כי ידעו, הרי שנתניהו וברק ידעו מהו האינטרס האמריקני ובכל זאת הימרו על ארהב.זאת, לא בגידה בעם ישראל?דאגת הגוגואים לאינטרס האמריקני על פני האינטרס של מדינת ישראל, מה הוא אם לא בגידה? אם לא, הרי הוא עבודה של גיס 5 ואם כך,מיהו הגיס ה5? אני? אתם?אזרחי ישראל?מה,כל המדינה בוגדת?אם כן במי? ובכן השלטון הוא הבוגד.עכשיו מנסים לכפות על ארהב מלחמה בבוטצואנה?איראן היא התירוץ,ישראל היא הסיבה. שכן רק כך לכאורה אפשר לצאת מהמצב ולהסתיר את הבגידה.אלה שהבגידה כבר נחשפה לכל.הגוגואים משחקים במלחמה ובעם ישראל. אובמה משחק בגוגואים האלה.הוא כבר הקיף את ישראל באסלאם סוני קיצון שלא יהסס לנצל ההזדמנות ולתקוף בעת תקיפה ישראלית את איראן.הן הג'הד לא ניגמר.התוצאה, מלחמת קיום ואנו ננצח.ממש כמו ב73 רק בקנה מידה לא מוכר ובכמות נפגעים לא מוכרת לפנים וכאשר יפנו הגוגואים לארהב למלא החוסר בנשק, ישלחו אלה לכאן לא נשק, אלה את צבא ארהב ובא הקץ על המדינה כמדינה.החלום הקתולי הרטוב מתחיל להתגשם.ארהב שולטת ביהדות ולא רק ביהודים שבשטחה ובשטח מדינת ישראל.ישנן גם מדינות נאטו,כלאמר אירופה המזהירה וההומאנית אשר בחסות ארהב ובריטניה מעולם לא השמידה יהודים כי היטלר אפילו הגן עליהם, לא כך? והוא לא היה חיל אמריקני חלילה,כזה כמו נתניהו.הוא לא בגד בעם הגרמני.הוא הפך אותו לזומבי. כמו שלטון ארהב את האמריקנים.אז הרי זה לא פלא ולא חדש שהאמריקנים חושבים וחשים עצמם כי הם זהו ה"עם" עללק עם,"הנבחר" והזומבים האלה רציניים בכוונותיהם ונתניהו את ברק משחקים היישר אל ידיהם וידיים אלה כבר יחבקונו כאשר חיבקונו בימי השואה ההיא, את חיבוק המוות האהוב עליהם.ארהב היא מולדת הנאצים. נאצים אינם משתנים.הם יושבים בצד וממתינים לשעת הכושר.השעה הזאת, הופכת לריאלית יותר מתמיד.תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
28
מבחינתי הם "בוגדים" מזמן..
  צדקה   10/08/12 16:40
או ליתר דיוק, הם תומכים אך ורק בעצמם ובדיעותיהם, המדינה כלל אינה מעניינת אותם. כל מי שמשתף איתם פעולה- אם בקניית עיתוניהם, ואם בצריכת פרשניהם חוטא לאמת העכשווית ויבגוד בעתידה של המדינה. חבורת עסקנים סוג ז'
כתוב תגובה ל- צדקה
29
שוקן ומוזס זקוקים לריפוי בהלם
  זרובבל   10/08/12 17:13
ידיעות אחרונות והארץ בתוספת שלום עכשיו
הם סייענים של תעמולת משמרות המהפכה האירנים.
כל זאת תחת תעמולת הכזב של כביכול חופש הביטוי.
כל זאת על בסיס עקרון התעמולה הקומוניסטית האומרת:
"מה שיותר רע יותר טוב" !
יותר רע למדינה,יותר טוב למהפכת ההדחה של נתניהו וברק !
כתוב תגובה ל- זרובבל
30
הפרסומים בנוגע לאירן חסרי שחר
  דודי30   10/08/12 17:26
אני לא מאמין שאף עיתונאי,בכיר ככל שיהיה, יודע מהן הדיעות של חברי פורום מטכ"ל,ראש השב"כ וראש המוסד בנוגע לתקיפה אפשרית באירן. מדובר בנושאים כמוסים שנידונים בחדרי חדרים.אין סיכוילהדלפות כי זו עבירה חמורה של פגיעה בביטחון המדינה.

עיתונאים צריכים להביא סקופים.
אם לא יפרסמו שנתניהו וברק מובילים את ישראל לתקיפה בניגוד לדעתם המקצועית של הצמרת הצבאית והמודיעינית בארץ,איך ימכרו עיתונים?!

האינטרס הכלכלי גובר על האחריות הלאומית.
זה מזכיר את מלחמת לבנון השנייה.גם אז התקשורת היתה מעורבת מידי ולא הבינה את מקומה כמסקרת אירועים ולא כמקבלת החלטות אסטרטגיות.
כל עיתונאי שלא סיים טירונות 02 בצה"ל נואם לנו על הסיכונים והסיכויים בתקיפה,כאילו שיש לו שמץ בעניין.
כתוב תגובה ל- דודי30
31
הכל שטויות.כדי לצאת למלחמה צ
  הגוי..   10/08/12 21:08
צריך קוצנזוס וכל עוד כזה אין,לא יוצאים למלחמה.במלים אחרות, הציבור צריך להסכים או לא להסכים לכך.בששת הימים היה קונצנזוס אשר כזה.ביום כיפור,הותקפנו.לא צריך היה להיות ולא היה קונצנזוס.זאת אומרת, אם ביום כפורים זה היה ברור מעליו,הרי לפני ששת הימים היתה הסכמה כללית ופוליטית ברורה ומלאה,מה שאין עכשיו.עכשיו זאת תהיה פשוט הרפתקה צבאית אשר איש אינו יודע תוצאותיה.אין כל בטחון כי פעולה צבאית באיראן לא תביא לתגובה הרסנית ותגובת נגד ומלחמה.פקיסטאן כבר הזהירה כי תתערב אם,,וגם סעודיה ואף אחד אינו יודע מה תעשה ארהב אם בכלל ובנ"ל מה יעשו המצרים,הטורקים והפלסטינים מבפנים.על ברדק טוטאלי כזה לא נתניהו ולא ברק מסוגלים להשתלט.המדינה פשוט טרירוריאלית קטנה מידי וצפופה מידי.
כתוב תגובה ל- הגוי..
קונסנזוס(חחח) כשהמטוסים ימריאו
  והטילים יעופו   10/08/12 22:53
תוכל לצאת לכיכר יגאל עמיר ולהפגין שם.
כתוב תגובה ל- והטילים יעופו
את זה תעשה אתה.
  הגוי..   11/08/12 07:36
כתוב תגובה ל- הגוי..
למה שאני אעשה?יש לי מנהיג ואני
  מאמין בהחלטותיו   11/08/12 22:03
למה בהיסטריה? כוחות הקרקע האירניים לא יגיעו לכאן.באויר תמיד יש לנו יתרון מוחלט.מערכות ההגנה יעילות נגד טילים ארוכי טווח.עזה היא סה"כ עיר.משהו כמו 30 ק"מ.נמחץ אותם ביום. וחיזבאללה.בלי ההתאפקות ושמירת האזרחים בצד השני(שאף אחד לא יבקש מאיתנו במלחמה אזורית). תוך פחות משבוע כולם שם יברחו מאתיים קילומטר צםונה.אבל חבל להסביר.אתה תמשיך להיות היסטרי.לא נעים.
כתוב תגובה ל- מאמין בהחלטותיו
לכל עבד יש מנהיג.תודה.
  הגוי..   16/08/12 00:01
כתוב תגובה ל- הגוי..
32
הצנזורית, כמו הפרקליט הראשי
  איש שלום   11/08/12 04:09
הצנזורית כמו הפרקליט הראשי כמו גופים אחרים בצלהל יודעים מהו הצד החם של המחבט. אם אינך רוצה לקבל כוויה תקשורתית אתה חייב לשיר את השיר הנכון
כתוב תגובה ל- איש שלום
33
פרס לאתר זה
  שלום כהן   11/08/12 10:38
עוד פעם הוכח שיש לתת את פרס ישראל לבריאות לאתר זה.
הוא נותן לבלוגרים הכותבים וכן למגיבים להוציא את האגרסיות שלהם ,זה הרבה יותר זול מאישפוז במחלקה סגורה .
גם כותב בלוג זה וגם המגיבים לו חייבים בבדיקה כי יתכן והמצב עלול להדרדר בהמשך.
כתוב תגובה ל- שלום כהן
34
חכמים בלילה
  יוסי שפניר   11/08/12 12:36
הנושא האיראני הטעון , מניב בלי סוף מאמרים והתיחסויות, הן מצד פוליטיקאים ,עיתונאים ואנשי אקדמיה והן מצד הציבור הרחב. לטעמי, חייבים להפנים שאין כאן מצב שבו בחירה באחת משתי אפשרויות - תקיפה מקדימה או השלמה עם איראן עם נשק אטומי - יש בו עדיפות ברורה. בשתי האפשרויות טמון סיכון רב. ברור, שנכון לעכשיו, כל המאמצים להניא את איראן ממהלך נחוש להשגת נשק גרעיני- נכשלו. לסמוך על ההיגיון האיראני שגם לאחר השגתו של נשק כזה לא תעשה בו שימוש כלפינו, למרות הצהרותיה הפומביות, גם הוא הימור מופקר. ניתן להצביע על דוגמה אחת המתייחסת למצב דומה, והיא, שהיום ברור שלו היו עוצרים את היטלר לפני כיבוש חבל הסודטים בצכיה ורפיסות תגובת צרפת ובריטניה (צמברליין) לתוקפנות זו, קרוב לודאי שלא היתה פורצת מלחמת העולם ה-2. לדעתי, המידע שברשות אלו שאינם נמצאים בלב הענין, אינו מספיק מכדי להביע דיעה נחרצת
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
35
עיתון ואתר ,סייעני טרור ואוייב
  אברהם הראל   11/08/12 16:52
המרינה והעם!!!!
כתוב תגובה ל- אברהם הראל
36
זה נישמע כמו מדינה בהתפרקות
  sailor   11/08/12 16:53

גם בדמוקראטיה ישנו שלטון! פרוש שלטון לשלוט! הממשלה הנוכחית היא מושלת אך לא שולטת. בג"צ לקח לעצמו סמכויות שאיש לא חשב לתת להם. עיתונאות מתנהגת כמו גייס החמישי.
צנזורה? בדיחה עם משרד ללא שום פעילות ממשית. שב"כ? למרות הצלחותיו הממשים הקים עם הזמן מחלקת "תמיכה באסירים בטחוניים." והגדיל מחלקה היהודית=מחלקה אנטי מתנחלים. ולכן עוינות פנים ערבית פורחת כולל הצתות לתפארת הריסת מדינת ישראל.הכל תוצאה של חוסר שלטון ממשי של ממשלה.
כתוב תגובה ל- sailor
37
שוב מר לוין יורד מהפסים
  ראובן123   11/08/12 19:33
קשה להאמין שבן אדם יכול להיות כ"כ אינפנטיל אתה באמת חושב שהוויכוח שמתנהל בתקשורת מחדש משהו לאיראן? שכחת שיש בישראל צנזור? כמה טמבל אתה יכול להיות? בוגדים? מזלך שאתה לא מספיק מענין מישהו בשביל לתקוע לך תביעת דיבה שתרגיע קצת את הפה המלוכלך שלך.
כתוב תגובה ל- ראובן123
38
הפתרון היחיד-להכות אותם בכיס
  קורצ'אק   11/08/12 21:03
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
מה לעשות שזה לא עובד
  חבל,נכון?   11/08/12 23:58
בעולם של היום העוצמה הכלכלית של ארה"ב ואירופה מוגבלת.מדינות חזקות כלכלית, סין,רוסיה, הודו,תורכיה מצפצפות.לאירן יש נפט.הסנקציות כבר לא עוזרות 10 שנים. אם הסנקציות לא הפיתרון,אז הן הבעיה.
כתוב תגובה ל- חבל,נכון?
זה בהחלט עובד ! רק להגביר את ה
  דין וחשבון   14/08/12 08:21
החרם על החברות שמפרסמות בהוצאות השונות של ידיעות ולא רק על העיתון וזו כבר תהיה מכת מוות כלכלית לשרלטנים מרחוב מוזס פינת נוני.
כתוב תגובה ל- דין וחשבון
39
ההדלפות והפטפטת בנושא מיותרות
  שמואל ר.   11/08/12 21:17
צודק לוין שיש פטפטת ומידע אסור וחובה לשים לכך סוף.
כתוב תגובה ל- שמואל ר.
40
פעם היה ידיעות אחרונות היום ou
  Hobart   11/08/12 23:19
כתוב תגובה ל- Hobart
41
המדליפים העיקריים הם ביביברק ש
  הכותב תעמולן ביבי   12/08/12 05:00
שלא מפסיקים לפטפט ובכך מאפשרים שיח ציבורי אם המומחים מסכימים עם הערכותיהם או יותר נכון שיקריהם. לא הרור לי מדוע ביבי החליט לשקר ולינבוח נביחות סרק, האם סבור הוא שבכלך יכניע את האירנים ויתייתר הצורך להתקיף? שהרי אם היה סיכוי לאיום ביבי הרס אותו משום שצורת האיום שלו מתאימה לילד בגנון. ואם בכוונתו להפחיד האמריקאים שהרי זה מגוכך מאחר שהאמריקאים מיתעדכנים מכל נושא מישרה בישראל, ואפילו ראשי המיתנחלים מספרים להם הכל. (ראה מיפגשי השגריר) האמריקאים מבססים הערכותיהם על מידע רחב מאין כמוהו וכשניסה ביבי לחתור תחת אוסמה בהרצאותיו בארה"ב נאלץ מישטר אובמה לגייס יהודים אחראיים מהמימשל או לשעברים כולל לשעברים מישראל על מנת לינאום ליפני מנהיגי יהדות ארה"ב בכדי שיבינו שביבי שקרן וחתרן, האם ישראלים המסכלים תרגילים פוליטיים מלוכלכים של ביבי להיתערבות בבחירות בארה"ב זו בגידה? האם כשביבי שולח את הלוי ראש המוסד לשעבר להיתראיין ולומר שאם היה אירני היה דואג ב12 השבועות הבאים, האם בזה אין נתינת מועד התקיפה? אז למה תאשים את ידיעות? מעצם שליחת הלוי להפחיד האירנים ולתת מועד(הוא לא ממבקרי ביבי)ץ ברור לי ולאירנים שבישראל לא ציצקוף בסתיו או תוך 12 שבועות, כי אחרצ לא היה ביבי שולח את הלוי. מה גם שביבי נובח כבר שנה, ובסוף שבוע זה ברק היתראיין אצל ארי שביט בעילום שם והיסביר לאוייב את כל הסודות, כל נקודות החולשה של ישראל, מה ישראל יכולה לצפות מהאמריקאים, כמה נזק יכולה ישראל לעשות. האם לא צריך לעצור את ברק על בגידה? האם בגין פיטפט ליפני התקפצ הכור בעירק? האם אולמרט פיטפט ליפני התקפת הכור בסוריה? היה זה ביבי שהילשין בשידור חי שישראל היא שהיפציצה ושהוא ביבי היה בסוד העיניינים, וכך סיבך את ארדואן שהובן שאיפשר לנו לטוס מעל שיטחו. (אין פלא שמאז ארדואן שונא את ביבי ומחשיבו לאפס מאופס ולזה שותפים כל מנהיגי המערב.) ביבי הרס את כח ההרתעה של ישראל. הויכוח הציבורי נוצר מכמה סיבות, האחת שבביבי לא רץ לממשלת ליכוד לאומי ולשתף את מיפלגות האופוזיציה הגדולות בהחלטות, השניה כי ביבי יגוע כפשלן וכישלונר וכן כזדזגן, כשקרן כרוני ולא ניתן ליסמוך על הנהגתו בסוגיה כזו, ביבי גם מונע מסבות של אגו וצרכי תדמית, וזה גורם להחלטות לא מאוזנות ( במרמרה רצה לעצרה בפעולת קומנדו מצולמת יעני ביבי הגיבור, ולכן הכל היסתבך, אחר כך שיקר שאין דרך אחרת, בשקט פתח את המעברים, וזכור שהנוכל ניסה להדביק אחריות ליעלון אך ניכשל. בקיצור פשלן כרוני) לא ראיתי ביטחוניסט אחד שתומך במאה אחוז במהלכי ביבי. גם אלו שבעד תקיפה סבורים שהתוצאות כולל המדיניות עלולות להיות נוראות ולכן צריך להיתקדם במסלול הפלסטיני, כולם מסכימים שהיה על ביבי לקבל הצעת אובמה להיתקדמות במסלול הפלסטיני וכך יקל על אובמה לגייס תמיכה גם בארה"ב וגם במערב ובארצות ערב לתקיפה באירן. אולם ביבי סירב וזה קשור קשר הדוק לאירן, ויתכן שרק ביגלל זה היפסדנו זמן יקר והבחירות בארה"ב מעכבות. לא מצאתי מומחה אחד שסבור שעלינו ליתקוף גם ללא תמיכת ארה"ב ובעת הבחירות שם. מה גם שכולם יודעים שזה לא מעשי כי אנו זקוקים לציוד שעוד לא נישלח מארהב ובטח לא ישלח אלא אחרי הבחירות. (ארה"ב ואירופה אינן זקוקות לקריסה כלכלית ליפני הבחירות בארה"ב) חלק גדול מהפיטפוטים של ביבי נועדו לצרכי פנים ישראליים שימשיך להראות הגיבור אף שהיסתבר שהוא נמושה ופשלן. החלק השני הוא ע"מ להשפיע על יהדות ארה"ב ולסכל בחירת אובמה שאחרי היתנהלותו הניבזית של ביבי בודאי יסכל בחירתו של ביבי בשנית. ה
כתוב תגובה ל- הכותב תעמולן ביבי
42
אבל ביבינוקיו אמר שהארץ הוא הא
  הכותב לקקן מסוכן   12/08/12 05:09
אבל ביבינוקיו אמר שהארץ הוא האוייב מיספר 1, !?! איך נפלתה על ידיעות? ראש ממשלה שמכריז שעיתון מרכזי אופוזציני לממשלתו הוא אוייב יותר מסוכן מאירן (אויב לישראל לא לביבי) זה ראש ממשלה פסול מכל הבחינות, ואם נוסיף את כישלונותיו ושקריו בכל העולם ודיונים פומביים בנושא אירן כולל מניפולציות בנושא לצורך הטיית היהודים מאובמה, או צבירת פופולריות אצל בוחרין והסחת דעתם, כל אלו מובילים למסקנה שביבי הוא הסכנה הכי גדולה לעם היהודי מאז כת הביריונים שהביאה לחורבן בית שני. מלאך חבלה קרה לו שמיר. בוש והיכלם לך עיתונאי לקקן מלכך פינכת ביבישרה.
כתוב תגובה ל- הכותב לקקן מסוכן
43
יש עוד בוגדים
  אבי כהן   12/08/12 08:14
מי שעשה באופן בלתי חוקי הסכם עם האוייבים על מסירת שטחי ארץ ישראל תמורת שלטון (הסכם אוסלו שנעשה על ידי פרס, הרשפלד ופונדק תמורת תמיכת ערביי ארץ ישראל ברבין) לפי מילון אבן שושן הוא גם בוגד
כתוב תגובה ל- אבי כהן
44
בריונות מסוכנת
  שי, דוקטורנט   12/08/12 08:19
אתה חוטא ומחטיא.
זאת כתבה של בריון שמנסה לגייס אנשים ל"חולצות החומות".
אין בעיה עם ביקורת, ואפילו חריפה, על ידיעות אחרונות ואנשיו, ואף על הצנזורה, בפרט בהקשר של איראן. בין זה לבין "בגידה" אין דבר וחצי דבר.
כתוב תגובה ל- שי, דוקטורנט
45
אני מחרים את ידעות אחרונות
  אני מחרים את ידעו   13/08/12 02:12
כתוב תגובה ל- אני מחרים את ידעו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il