מנכ"ל עלית, גיורא בר-דעה, הודיע היום (יום ב', 16.12.02), כי עם השלמת רכישת 51% מכוורת יד מרדכי, רכישת פעילות ומותג Energy סיכום שת"פ עם Coffee to go ומהלך הטיפול במותג הבית, יתבצעו בעלית שינויים ארגוניים במטרה לתמוך ולחזק מהלכים אלה
בר-דעה הדגיש, כי בכוונת עלית להמשיך ולהשקיע במהלך שנת 2003 ברכישת עסקים ובשיתופי פעולה עסקיים התואמים את ליבת העסקים של החברה ומאפשרים חיזוקה והתרחבותה
השינויים הארגוניים בתחום המאפים:
- סנדרין מונטסמה, מנכ"ל חברת המאפה, תמונה לסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה ותהיה אחראית על קליטת עסקים חדשים, תהליכי המיתוג של מותג הבית וארכיטקטורת מותגים חדשים.
סנדרין הגיעה לעלית לפני כ-4 שנים לאחר תפקיד מנהלת שיווק פרינגלס בחברת פרוקטר&גבמל באירופה במשך 3 שנים.
- שירלי פינגרמן-רוכל תתמנה למנהלת תחום המאפה בחברת הממתקים. תחום זה צמח ב-3 השנים האחרונות בהיקף של כ-50% וצפוי בשנת 2003 לצמוח בהיקף של כ-20%.
- במטרה להתמקד בתחום השיווק, השירות והפעלה בשוק ה - A.F.H (away from home) תוקם יחידה עסקית מתמחה לשווק ושירות ובמקביל יועברו כל פעילויות המכירה והלוגיסטיקה מעלית שירותי קפה לחברת המכירות והלוגיסטיקה המתמחה בשירות ומכירות.