חברת הקפה של עלית עולה (יום א', 22.12.02) בקמפיין ייעודי לקפה פלטינום במגזר הרוסי. הקמפיין שהופק על-ידי משרד פורמולה מקבוצת מגזרים - תקשורת שיווקית בע"מ, יעלה לאוויר בתאריך 22/12/02, ויימשך עד תאריך 5/1/03. הקמפיין יעלה בערוץ ישראל פלוס ובערוצים בטלוויזיה הרוסית.
מנהלת תחום קפה פרימיום בעלית, דנה נוימן-ברק מוסרת: "ממחקרים ובדיקות שערכנו, עולה כי הצרכן הרוסי מעריך סמלי סטטוס ויוקרה. הוא צורך קפה כמשקה אקסקלוסיבי ומקנה חשיבות רבה לניחוח ולטעם הקפה, ולכן גם משקיע מאד בקפה המוגש לאורחים. מכאן, שבחרנו בעלית, באסטרטגיה תקשורתית הפונה באופן ממוקד לקהל זה. אנו מעריכים את כוחו הצרכני הגדול ואנו מאמינים כי פלטינום של עלית עונה בדיוק על צרכי הקהל הרוסי".
האסטרטגיה של מסע הפרסום - "פלטינום , קפה יוקרתי לאנשים שמבינים בקפה איכותי". הסיסמא המובילה את הקמפיין: "פלטינום - קפה בפרובה הגבוהה ביותר" (פרובה הוא ביטוי מעולם התוכן של תכשיטנות).
הקמפיין עושה הקבלה בין קפה פלטינום לבין תכשיטים. שניהם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, בהליך עיבוד איכותי, מתקדם ומורכב. מטרת הקמפיין ליצור חיבור אמוציונלי והעמקת ערך של יוקרה.