סיגל שחמון, הדוגמנית ומנחת תוכנית הבוקר "סיגליות" ברשת, נבחרה בקרב מעל 500 בתי אב בישראל כדמות אמינה להמלצה על מוצרי צריכה, בדומה לג' יפית הותיקה. אהדה וביטחון רב נקשרו לשחמון בקרב 70% מהציבור בישראל, מעל גיל 18, כך עולה ממחקר של מכון גיאוקרטוגרפיה. האם תירש ש' סיגל את מקומה?
"שווה עם סיגל שחמון"
שחמון נכנסת לעולם העסקים, ובימים אלו היא מקימה מיזם עסקי להמלצות צרכניות בטלוויזיה ובעיתונות תחת השם "שווה עם סיגל שחמון". לאור ממצאי האמינות הנ"ל, קמה חלוצה ראשונה - חברת ניופאן, לפרסם את מוצריה אצל ש' סיגל. את ההמלצות של סיגל נוכל לראות כבר בסוף השבוע.