מערכת ClarifyCRM Amdocs, הכוללת שילוב תוכנות לניהול מכירות והזמנות, שיווק, שירות ותמיכה, מאפשרת תצוגה יחידה המאחדת בתוכה את כל פרטי הלקוח, ובכך, מסייעת ל-ONO להשיג רווחיות ונאמנות לקוחות מקסימליות.
חברת אמדוקס (NYSE: DOX), הספקית המובילה בעולם של פתרונות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ובילינג (חיוב לקוחות), הודיעה היום (יום ג', 11.2.03) כי ONO, הספקית המובילה בספרד לשירותי פס רחב (broadband) בכבלים, יישמה בהצלחה את מערכת Amdocs ClarifyCRM במטרה לאחד את תוכנות המכירות וההזמנות, השירות, התמיכה והשיווק עם מערכות תפעול הרשתות, הבילינג ואחסנת הנתונים. איחוד השירותים השונים תחת Amdocs ClarifyCRM יאפשר תצוגה מאוחדת של כל פרטי הלקוח במסך יחיד.
Amdocs מספקת ל-ONO פתרון משולב לניהול קשרי לקוחות הנותן מענה לכל הצרכים המתעוררים במהלך מחזור חיי הלקוח, והמאפשר לצוות עובדי ONO העומד בקשר ישיר עם הלקוחות, יכולת לראות את מכלול פרטי הלקוח וגישה מהירה למידע זה בזמן מתן השירות ללקוח. באמצעות יכולת זו, המאפשרת לעובדי ONO גישה לכל המידע הדרוש להם בכדי לספק שרות טוב יותר ללקוחות, ONO זוכה להחזר מהיר יותר על השקעתה, ולניצול מרבי של אפיקי הכנסות שונים.
"מערכת Amdocs ClarifyCRM מספקת טווח יכולות ללא תחרות בשילוב עם ארכיטקטורה פתוחה ביותר ותואמת תקנים, המאפשרת יישום מהיר וחסכוני בעלויות. משום כך, מערכת Amdocs ClarifyCRM הינה המפתח ליישום אסטרטגיית הלקוחות המצליחה שלנו לפיה אנו מעניקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, יכולות זיהוי אפשרויות מכירה משלימות (cross-selling) ומשופרות ללקוחות קיימים (up-selling) וניהול מלא של מחזור חיי הלקוח", אמר חביאר ארחונה, מנהל קשרי לקוחות ובילינג בחטיבת ה- IS & Internet Business Unitשל ONO. "מערכת Amdocs ClarifyCRM מאפשרת לנו להתמקד בצרכי לקוחותינו העסקיים והביתיים תוך ניצול הזדמנויות לייצור הכנסות עבור החברה.
מערכת Amdocs ClarifyCRM מאפשרת לכל המחלקות העומדות בקשר ישיר עם הלקוחות יכולת גישה לאותו מידע מקיף, מעל גבי מסך אחד. התפוקה שלנו עלתה, ואנו נהנים מעלייה בהכנסה ממוצעת ללקוח וירידה בשיעור נטישת לקוחות".
מערכת Amdocs ClarifyCRM מעניקה ל-ONO פתרון רחב וגמיש לניהול קשרי לקוחות, התומך בתהליך העבודה המורכב המקיף את כל עובדי החברה הפועלים מול הלקוחות. בעזרת מערכת Amdocs ClarifyCRM, מאפשרת ONO לעובדי המכירות והשירות שלה לנהל באופן יעיל יותר מ-40,000 פניות של לקוחות מדי חודש.
"Amdocs מחוייבת לשוק האיברי, כפי שמעיד היישום המוצלח של מערכת Amdocs ClarifyCRM ב-ONO", אמר פיטר הרסט, סמנכ"ל שיווק והתקשרויות בחטיבת Amdocs ClarifyCRM. "מערכת Amdocs ClarifyCRM מאפשרת לכל עובדי ONO להיות חלק מתהליך עבודה גלובלי. היא לא רק מקילה על העובדים לבצע את עבודתם, אלא גם מביאה לשביעות רצון גדולה יותר אצל הלקוחות ומאפשרת החזר מהיר יותר על ההשקעה. בשוק התחרותי כיום, תפוקה מסוג זה הינה הכרחית להכנסה ורווחיות גבוהות יותר".
ONO היא אחת הספקיות המובילות בספרד לשירותי פס רחב משולבים. לשוק הביתי, בו היא זכיינית יחידה באזורים המונים יותר מ-4 מיליון בתים, מציעה ONO שירותי טלפון בחיוג ישיר, וכן שירותי גישה לאינטרנט וטלוויזיה בתשלום. לשוק העסקי, מציעה ONO שירותי קול, תקשורת נתונים ויישומים מתקדמים ברשתות הגישה המקומיות שלה, שהינן בעלות קיבולת גבוהה, וברשתות התשתית הארציות שלה. בעלי המניות הראשיים של ONO הם: Bank of America, Caisse de depot et placement du Quebec, GE Capital, Grupo Ferrovial, Grupo Multitel, Santander Central Hispano ו- VAL Telecommunicaciones.