בפעם הראשונה יוצאת רכבת ישראל בקמפיין למגזר הרוסי תחת הסיסמה: "רכבת - ניצלת את זמנך בחוכמה". היקף הקמפיין 50,000 דולר באמצעות משרד טוטאל פרומושן, אשר נבחר על-ידי משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי לטפל בתקציב המגזר הרוסי עבור רכבת ישראל.
הקמפיין יופיע במשך 3 שבועות בערוצי הטלוויזיה הרוסים ORT RTVI, NTV MIR, ישראל פלוס וברדיו רק"ע. בנוסף תתבצע פעילות קידום מכירות - הפצת לוח זמנים ברוסית על-ידי דיילות דוברות רוסית בתחנות הרכבת ודיוור ישיר.
אבי חפץ, סמנכ"ל שיווק ברכבת ישראל, מסר כי העולים מרוסיה הינם קהל יעד חשוב מאוד בעיני רכבת ישראל. הנסיעה ברכבת ברוסיה נפוצה וידידותית למשתמש ואין כל סיבה שבישראל באופן דומה העולים מרוסיה, יהפכו לצרכני רכבת קבועים. חפץ הוסיף, כי פרט לקמפיין ולפעילות קידום המכירות, הקימה רכבת ישראל עבור המגזר אתר אינטרנט ברוסית.
בקביעת האסטרטגיה הפרסומית יוחסה חשיבות להיבטים נוספים פרט לזמן נסיעה קצר ועקיפת פקקים, בעלי חשיבות בעיני המגזר הרוסי, כגון: האפשרות לנצל את הזמן עם תועלת והנאה בנסיעה ברכבת. הביטוי: "נצל את הזמן בחוכמה", הינו ביטוי שגור בפי העולים בעיקר משום שניתן להשליכו על תחומים שונים.