בנק מסד, מקבוצת בנק הפועלים, הודיע (יום ד', 26.11.03) על שיפור שירות ששירת עד-כה את לקוחות בנק הפועלים בלבד וכעת ישרת גם את לקוחות בנק מסד וירחיב את שירותי "מסד בטלפון" על-מנת לחסוך ללקוחות זמן וכסף.
השירות יינתן 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, לא כולל שבתות וחגים. השירות ב"מסד בטלפון" יעמיד לרשות הלקוחות, בנקאים מקצועיים הערוכים לתת מענה מהיר ודיסקרטי בקבלת מידע ובביצוע פעולות בכל התחומים הבנקאיים.
הלקוחות המצטרפים אשר יבצעו ב"מסד בטלפון" 3 פעולות בחודש בתקופת המבצע יקבלו את "וורד פויינט" - מילון מהפכני ב-23 שפות המסוגל לתרגם כל מילה בכל יישום במחשב מעברית לאנגלית ולהיפך.
המידע אשר ניתן לקבל ב"מסד בטלפון": פירוט פעולות ויתרות מהחשבון השוטף; מצב הפיקדונות, תכניות חסכון, קופות גמל וניירות ערך; קבלת מידע מהבורסה בזמן אמת; חיובים בכרטיסי אשראי.
הפעולות אשר ניתן לבצע ב"מסד בטלפון" הם: קנייה ומכירה של פקדונות בשקלים; קנייה ומכירה של ניירות ערך ישראלים, זרים, אופציות מעו"ף וקרנות נאמנות; פעולות במטבע חוץ; העברות בין חשבונות; הזמנת כרטיסי אשראי ופנקסי שיקים; הפקדה לתכנית חסכון ופתיחת הוראות קבע; הפקדה לקופות גמל וקרנות השתלמות; תשלום חשבונות חשמל וטלפון; ביטול שיקים.
מנכ"ל הבנק, גדעון אילת, מאמין כי הרחבת השירות תתרום עוד יותר לחיזוק הקשר של הבנק עם לקוחותיו ותתמוך במגמת ההתרחבות הרצופה של הבנק.
לבנק מסד 11 סניפים בכל רחבי הארץ. הבנק מעניק שירות למגזר ההוראה, למקבלי משכורת ולבעלי עסקים.