|
UP מבוטל [צילום: משה שי, פלאש 90]
|
|
|
|
|
חברת התעופה אל-על מבטלת את המותג המוזל UP, ומשיקה מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אל-על באירופה. המתכונת החדשה תאפשר ללקוח לרכוש שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות: Classic, Flex, Lite.
המוצר הבסיסי - "כרטיס Lite" כולל תיק יד, ארוחה ושתיה, ללא אפשרות לביטול או שינוי. המוצר המשופר יותר - "כרטיס ה-Classic" כולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס ובנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום. במסגרת המוצר השלישי והטוב ביותר - "כרטיס ה-Flex", תינתן לרוכש גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים. הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: שני תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיוצגו בעתיד.
מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב-30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל בתאריך 15 באוקטובר 2018.
במסגרת החידושים, הודיעה החברה כי המטוסים מדגם 737-800 הטסים לאירופה, יעברו שינוי תצורה בהדרגה הכולל חידוש פנים מטוס, החלפת מושבי מחלקת התיירים למושבי Slim חדישים, מושבי העסקים יוחלפו אף הם במושבים חדישים. כמו-כן יותקן שקע USB במושבי מחלקות העסקים והתיירים. כמו-כן, במטוסי ה-737 של אל-על תשיק החברה ותטמיע בהדרגה מערכת אינטרנט חדשנית שתאפשר גלישה לנוסעים במהלך הטיסה.
בהודעה לבורסה נמסר, כי החברה צופה כי למתכונת החדשה תהא השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות אם כי לא במונחים מהותיים בהשוואה לכלל הכנסותיה. המתכונת החדשה אושרה סופית על-ידי דירקטוריון החברה ביום 2 בינואר 2018.
במקביל משיקה החברה את קו הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו. הקו החדש יחל לפעול ברבעון הרביעי של 2018 - 3 טיסות ישירות שבועיות המתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים. סן פרנסיסקו תהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד ניו-יורק (JFK וניוארק), בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו.