חברת החשמל משיקה מענה אישי באמצעות אפליקציית ה- WhatsApp. לקוחות החברה יוכלו לשלוח הודעות למספר ייעודי (055-7000103), תוך שימוש באפליקציה.
הלקוחות יוכלו להודיע על מפגע בו נתקלו ובמקרה של תקלה ברשת החשמל בביתם, יונחו לבצע בדיקה בארון החשמל, בדומה לשיחה עם נציג שירות, עד לדיווח על התקלה ומיצוי הטיפול. בנוסף השירות בווטסאפ מאפשר מסירת קריאת מונה.
השימוש באמצעים המתקדמים יאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות באופן נוח, מהיר ויעיל יותר, ובמקרים של מפגעים על רשת החשמל כדוגמת ענפים על רשת החשמל או ארונות פרוצים, ניתן יהיה לשלוח צילום של המפגע עצמו.
בהמשך צפוי שירות הווטסאפ להתרחב גם למגוון תחומים נוספים ובהם, בירור חשבון חשמל תשלומים, ועוד.
סמנכ"ל שירות בחברת החשמל,
אורן הלמן: "השירות שאנו מציעים ללקוחות בווטסאפ מאפשר לנו להעניק חווית לקוח מצוינת בשירות עצמי בערוץ דיגיטלי נוסף. אנחנו עושים מאמצים רבים במטרה לספק ערוצים נוספים ליצירת קשר עם חברת החשמל ולענות לכלל לקוחות החברה, גם הלקוחות הדיגיטליים וגם הלקוחות המסורתיים, שמעדיפים את הקשר עם מוקד 103.