|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
פינוי פצועים לסורוקה [צילום: פלאש 90]

מתחילת המלחמה: 1,593 חיילים נפצעו, 255 מהם במצב קשה

לאחר ביקורת על דובר צה"ל מצד בתי החולים בנוגע להגבלת מידע על מספרי הנפגעים, משיק צה"ל עמוד שבו ניתן יהיה להתעדכן על כלל הפצועים במלחמה, ולא רק על הפצועים קשה האתר יתעדכן על בסיס יומי וידווח גם על מספרי ההרוגים
10/12/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
60 פינויי פצועים בידי יחידת 669 בשבוע האחרון
מירב ארד
הפנויים המבוצעים תחת איום משטח הליחמה, מצטרפים לסך כולל של כ-300 פינויים מוסקים בהם פונו כ-600 פצועים מתחילת הלחימה
לרשימה המלאה

בחלוף 65 ימים מתחילת המלחמה, צה"ל מפרסם (יום א', 10.12.23) לראשונה נתונים על כלל הפצועים מתחילת המלחמה. 1,593 חיילים נפצעו, 255 מהם במצב קשה. כ-600 פצועים פונו בכ-300 פינויים מוסקים מתחילת הלחימה.

היום השיק הצבא עמוד שבו יתעדכנו נתוני הפצועים מתחילת המלחמה. מתחילת המלחמה נפלו 425 חיילים, 97 מתוכם מתחילת התמרון. כמו-כן, נפצעו 1,593 חיילים, 255 במצב קשה, 446 במצב בינוני. מתחילת התמרון הקרקעי בעזה, נפצעו בשטח הרצועה 559 לוחמים, 127 במצב קשה ו-213 במצב בינוני. כמו-כן, היום מאושפזים בבתי החולים 416 חיילים, בהם 40 במצב קשה.

העמוד עולה לאוויר לאחר שבאתר וואלה פורסם בשבוע שעבר, כי דובר צה"ל מטיל מגבלות חדשות בכל הקשור לדיווחים על נפגעים במלחמה. המטרה: שליטה על תזמון המידע למועדים הנוחים לצבא. בצבא הגביל את המידע הזורם מבתי החולים, ןדןברי בתי החולים אמרו כי קרו מקרים בהם מסר דובר צה"ל נתונים שגויים לגבי מספרי הנפגעים. בבתי החולים אומרים: "דובר צה"ל לקח על עצמו את תפקיד נציב המוראל הלאומי, האחריות שלנו היא קודם כל כלפי המטופלים".

תאריך:  10/12/2023   |   עודכן:  10/12/2023
עידן יוסף
+חמאס ממשיך לצאת נשכר מהתמשכות המלחמה
07:09 11/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מטרותיה מרחיקות הלכת של ישראל עלולות לאפשר לארגון להכריז על ניצחון בדמות עצם הישרדותו, ובמקביל אומרים ביהודה ושומרון שהוא הפך למנהיג הבלתי-מעורער של הלאומנות הפלשתינית
מצליח לסחוט מישראל ויתורים [צילום ארכיון: עאדל חנה, AP]
+בנימין נתניהו, עליך להסיק את המסקנות
07:06 11/12/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מיום כ"ב בתשרי אנחנו חווים מות רבות של אזרחים וביניהם מעל 400 חיילי צה"ל ועדיין נמצאים בחשכת השבי העזתי האימתני 138 חטופים ואלפים רבים שנפגעו בגופם ובנפשם
נתניהו. לך [צילום: רונן זבולון]
+דמעות חנוכה
07:05 11/12/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
השנה, בחג החנוכה מעות חנוכה נדמו בעיניי לדמעות חנוכה  ▪  דמעות חנוקות המאיימות להתפרץ, דמעות של יגון וצער, כאב וזיכרון, חורבן ושבר
המון דמעות [צילום: ליי סנג סין/AP]
+הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חיילים שנהרגו
06:40 11/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שלושה חיילי מילואים נפלו בקרבות ברצועת עזה וקצין נוסף נהרג בתאונת דרכים צבאית בדרום  ▪  בכך עלה ל-101 מספר חללי צה"ל שנפלו מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה  ▪  לוחם נפצע באורח קשה בקרב בדרום הקצועה
מימין לשמאל נגד כיוון השעון: גל בכר, אביתר כהן, איתי פרי וגדעון אילני
+השרים התנגדו: הקבינט לא הצביע על הכנסת פועלים פלשתינים
05:07 11/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שלושה ימים אחרי שהתכנס כדי לאשר הכנסת עשרות אלף ליטרים של דלק לרצועה. נוכח ראש הממשלה כי אין לו רוב בקבינט המדיני ביטחוני ולא התקבלה הכרעה  ▪  לא התקבלה הכרעה גם בנושא כספי הסילוקין
הקבינט המדיני בטחוני [צילום: לע"מ]
+עיתון לבנוני: התקיפות בלבנון היום היו המשמעותיות ביותר
22:58 10/12/23  |  עידן יוסף
העיתון "אל-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון בשפה הערבית, כי התקיפות שאירעו היום בדרום לבנון הזכירו את הקרבות של מלחמת לבנון השנייה והיו המשמעותיות ביותר עד כה.

מקורות בדרום לבנון מסרו לעיתון כי קצב התקיפות היה המשמעותי ביותר מתחילת המלחמה, וכי בעשרת הימים האחרונים הגבירה ישראל התקיפות, תוך שהיא משתמשת בעיקר בארטילריה וכלי טיס בלתי מאוישים ופחות תקיפות בעזרת מטוסי קרב. כמו כן, טענו המקורות, כי נראה שישראל החליטה להרחיב את שטח האש, וכי חיזבאללה גם הרחיב מצדו את טווח המטרות שלו.
+אלון מאסק משהה חיבור עזה לאינטרנט הלוויני
22:49 10/12/23  |  עידן יוסף
אלון מאסק: האינטרנט הלוויני שלי לא יחבר את עזה עד שלא נוודא שלא משמש למטרות רעות.
+מטוס נוסעים של אל על נכנס ללבנון ביום השני למלחמה
22:42 10/12/23  |  עידן יוסף
ביום השני למלחמה: טייס הבחין בענני סערה - והבין שלא יוכל לטוס דרכם. בעת העקיפה, ככל הנראה בלי כוונת מכוון, המטוס נכנס לשטח דרום לבנון. אל על: "בשום שלב לא נשקפה סכנה" (ישראל היום).
+חוות דעת לקבינט: "אפשר להעביר את הכסף שקוזז לעזה"
22:41 10/12/23  |  עידן יוסף
בקבינט המדיני ביטחוני התקבלה חוות דעת שאומרת שאפשר להעביר את הכסף שקוזז לעזה. ואם יתברר שהוא הולך לחמאס, ישראל תקזז אותו שוב ו"תתחשבן" למפרע (חדשות 12).

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה: "הרש״פ היא אויב שלא מסוגל לגנות את הטבח של השבת השחורה, מתקצב משפחות מחבלים ומבקש להעביר כספים לטרוריסטים בעזה.
העברת כספים אלו בניגוד להחלטתי, זו מדיניות רופסת שמנוגדת לעמדתם של הרוב המוחלט של חברי הממשלה. לא במשמרת שלי".
+המדריך המלא למעסיקים במלחמה
22:36 10/12/23  |  שירן הורוביץ-הללי   |   לרשימה המלאה
אילו כלים משפטיים עומדים לרשות מעסיק כדי שיוכל להתנהל נכון ולשמור על יציבות כלכלית מבלי לפגוע בעובדים?
קיצור שבוע העבודה [צילום: כריסטן נורמן/AP]
+צפו: שני מחבלים בג'בלייה חוסלו בקרב פנים אל פנים
22:21 10/12/23  |  עידן יוסף
במסגרת הלחימה של סיירת הנח"ל בג'באלייה, נתקלו הלוחמים בקרב פנים אל פנים בשני מחבלים, אחד מהם חוסל מיד, השני נורה על-ידי הכוחות, נפצע וניסה להימלט בזמן שהוא ממשיך בירי לעבר הכוחות. לאחר חילופי אש קצרים, מכלול המבצעים של היחידה ביצע הכוונה של כוחות הקרקע מהאוויר והלוחמים חיסלו את המחבל השני.

מדובר באזור צפוף וסבוך, אשר בו היערכות רבה של ארגון הטרור חמאס. במהלך השבוע האחרון, לוחמי סיירת נח"ל חיסלו מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים ובירי טנקים ותקיפות מוכוונות אש. בנוסף, הלוחמים איתרו עשרות אמצעי לחימה והשמידו תשתיות אויב במהלך השבוע האחרון. עד כה חיסל צוות הקרב חטיבת הנח"ל של אוגדה 162 למעלה מ-50 מחבלים מארגון הטרור חמאס במרחב ג'באלייה.
+צה"ל תקף חוליית מחבלים בשטח לבנון
22:15 10/12/23  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל בשעות האחרונות, צה"ל תוקף באש את מקורות הירי.
+סטיבן ספילברג יתעד את זוועות ה-7 באוקטובר
22:14 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הבמאי העולמי סטיבן ספילברג הודיע כי יתעד את זוועות 7 באוקטובר ואת העדויות במסגרת קרן השואה שלו  ▪  קרן השואה של שפילברג החלה כבר לאסוף עדויות של מאות מניצולי הטבח
ספילברג. עדות חיה [צילום: ירדן שטראוס/אינוויז'ן/AP]
+צבא סוריה מדווח על תקיפה ישראלית לאזור שבו מצויים מחסני נשק של חיזבאללה
22:12 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נמסר כי ישראל תקפה מטרות של חיזבאללה ושל המיליציות הפרו-אירניות בסוריה  ▪  התקיפה כוונה לאזור דמשק ונמל התעופה הבינלאומי בעיר  ▪  ישנם נפגעים, כולל פעילי חיזבאללה
אזור התקיפה
+הרמטכ"ל בגבול לבנון: "כאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב ברור"
21:58 10/12/23  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל סייר היום (ראשון) בעוצבת הגליל (91) עם מפקד האוגדה, תא"ל שי קלפר, וקיים הערכת מצב עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה. בנוסף פגש את חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ מלכיה.

"על החזרה לכל היישובים, גם בדרום וגם בצפון - אחד, צריך לחזור למצב אחר, ולחזור גם לביטחון וגם לתחושת ביטחון", אמר רא"ל הרצי הלוי, "יש דרך צבאית לעשות את זה, ההתחלה שלה זה גם מה שאתם עושים כאן, לפגוע להרתיע, להרוג פעילי חיזבאללה, להראות את העליונות שלנו, והיא יכולה לבוא גם בתצורה של מתקפה והתקפה ומלחמה, ויכול להיות שעל פני הזמן זה יקבל גם תקופות ופתרונות אחרים, כי אנחנו במיקוד בין הזירות על דברים אחרים".
+הנגבי: תמונות של עזתים בתחתונים לא משרתות איש
21:28 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש המל"ל אומר כי תמונות כאלו לא יהיו יותר  ▪  דןבר צה"ל: ההפשטה נצרכת, אך התמונות אינן מטעמנו  ▪  רוב הנבדקים משוחררים  ▪  חמאס: ישראל מציגה תמונות של אזרחים חסרי נשק אחרי שהביאו להם נשק  ▪  בצה"ל מעריכים: 50% מהמג"דים והמ"פים של חמאס חוסלו  ▪  נתניהו: זו תחילת הסוף של החמאס
תמונות כניעה ברצועת עזה [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+אזעקה הופעלה בכליל, בשטח שבו לא היו אזעקות עד עתה
20:29 10/12/23  |  עידן יוסף
אזעקה הופעלה בכליל שבגליל המערבי, בשטח שבו לא היו אזעקות עד עתה. נשמע הד פיצוץ. האזעקה הופעלה בעקבות שיגור מיירט לעבר מטרה אווירית חשודה.
+מג"ד שג'אעייה הנכנס חוסל בידי כוחותינו
20:16 10/12/23  |  עידן יוסף
צה״ל בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ חיסל בתקיפת מטוסי קרב את עמאד קריקע, ששימש כמפקד החדש של גדוד שג'עייה בארגון הטרור חמאס, זאת לאחר שקודמו בתפקיד חוסל במהלך הלחימה.

עמאד קריקע שימש כסגן מפקד גדוד שג׳עייה משנת 2019, בעבר הכשיר מפעילי ירי נ״ט בחטיבת העיר עזה. לאחר חיסול מפקד גדוד שג׳עייה במהלך הלחימה, קריקע מילא את תפקידו. קריקע לקח חלק בקידום מתווי ירי נ״ט ופשיטות לשטח הארץ.
כרטיס הביקור של המחבל
+הקבינט החברתי-כלכלי ממליץ למנוע הכנסת פועלים מיו"ש
19:30 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההחלטה התקבלה פה אחד, אך הקבינט המדיני ביטחוני אינו מחויב לקבלה  ▪  שרים האשימו את המל"ל כי היא שבויה בקונספציה  ▪  השרים קראו לראש הממשלה לקיים בהקדם דיון על השוואת הסמכויות והתבחינים לכניסת פועלים ערבים ליישובים הישראלים ביהודה ובשומרון
פועלים פלשתיניים בבניין [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+סגן נתנאל מנחם איתן שנפצע בקרב בצפון הרצועה מת מפצעיו
18:41 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצוער, ששירת כלוחם ביחידה 669, נפצע ביום שישי האחרון  ▪  עוד הותר לפרסם כי חמישה קציינים ולוחמים נפצעו באורח קשה בקרבות ברצועת עזה
איתן. נפצע ביום שישי
+חיזבאללה יורה רקטות ממתחם הסמוך לכוח יוניפיל
18:32 10/12/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל בשפה הערבית תא"ל אביחי אדרעי חושף כי בדומה לחמאס, חיזבאללה מבצע שיגורים לעבר ישראל מאזורים שנמצאים במרחק של מטרים ספורים ממתחמי האו"ם. לדבריו, במוצ"ש נורו מספר רקטות לעבר שטח ישראל. אחת מהן נורתה ממרחק של 20 מטרים מאתר האו"ם בדרום לבנון. במהלך הימים האחרונים נורו מספר רקטות נוספות ממתחם זה לעבר מדינת ישראל, תוך סיכון חיילי יוניפיל.
+קושי ממשי באיסוף ממצאים פורנזיים מזירות הטבח
18:23 10/12/23  |  עידן יוסף
חודשיים אחרי הטבח האכזרי וזוועות 7 באוקטובר, מסמך פנימי של המשטרה מוכיח כי קיים קושי ממשי באיסוף ממצאים פורנזיים מפריטים שנאספו בזירות השונות. הסיבה: יכולות מעבדה מוגבלות ושימוש במערכות מיושנות שיעילותן "שואפת לאפס". פתרון חריג שנבחן: להיעזר בחברה בריטית (ynet).
+בלינקן: החות'ים מאיימים על עשרות מדינות
18:10 10/12/23  |  עידן יוסף
שר החוץ האמריקני בלינקן לרשת ABC: מתקפות טילים של החות'ים על ספינות מסחריות בים סוף אינן רק איום על ישראל, אלא על עוד עשרות מדינות שמתבססות על נתיב השיט הזה.

עוד אמר בלינקן: "ישראל תקבל את ההחלטה מתי להמשיך לשלב הבא בלחימה. כולנו רוצים שזה יסתיים במהרה. כאשר יסתיים השלב הצבאי צריך לדאוג לרגיעה שתוביל למדינה פלשתינית".

+צה"ל תפס חשוד פלשתיני באזור כיסופים
18:08 10/12/23  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל לכדו סמוך לגדר הרצועה חשוד שהגיע משטח עזה לכיוון ישראל באזור כיסופים. במערכת הביטחון בודקים האם הוא פעל להטמין מטענים סמוך לגבול (חדשות 14).

+יו"ר הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה התמנתה ליו"ר הזמנית של אוניברסיטת פנסילבניה
18:06 10/12/23  |  עידן יוסף
אחרי פיטורי הנשיאה שהתבטאה באנטישמיות: יו"ר הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה ג'ולי פלאט התמנתה ליו"ר הזמנית של אוניברסיטת פנסילבניה. פלאט: "אנו מובילים את ההתגייסות הגדולה ביותר בתולדותינו לתמיכה בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה ונגד עליית האנטישמיות בצפון אמריקה".
+קליע נמצא בגופו של יובל קסטלמן; המפכ"ל הורה לבחון החקירה
17:51 10/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הממצאים סותרים את טענת המשטרה שלפיה לא היה צורך בנתיחה, מאחר שלא נמצאו קליעים בגופתו  ▪  בעקבות הממצאים החדשים, המפכ"ל הנחה לבחון את התנהלות החקירה  ▪  יובל קסטלמן ייטמן שנית בבית העלמין בקריית טבעון
הירי ביובל קסטלמן
+צה"ל תוקף בלבנון; נמשך הירי לגליל המערבי
16:23 10/12/23  |  עידן יוסף
טנקים ומטוס קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור ומפקדה צבאית של חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, מסוק קרב תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל במרחב יפתח.

כמו-כן, זוהו בשעות האחרונות מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מספר מרחבים במרחב הגבול. צה"ל תוקף את מקורות הירי בשטח לבנון. בנוסף, כוחות צה"ל תקפו בירי מרגמות וארטילריה בשטח לבנון במרחב מנרה בעקבות זיהוי חריג.
+סוכלה תשתית טרור אירנית שתכננה לבצע פיגועים נגד ישראלים בקפריסין
15:00 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי ההודעה - בזכות הפעילות הסיכולית ומעצר החוליה, התקבל מידע רב שהביא לחשיפת המפגעים, שיטות הפעולה, יעדי הפיגוע והתכנון האירני לגרום להרג חפים מפשע בקפריסין ובזירות נוספות
[צילום: עמוס בן-גרשון, לע"מ]
+ליברמן על חזית הצפון: במקום להיות מובלים, עלינו להוביל
14:42 10/12/23  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן על האירועים בצפון: במקום להיות מובלים, עלינו להוביל. האירועים האחרונים בצפון הארץ מחייבים אותנו להבין שבמקביל ללחימה בדרום יש מלחמה גם בצפון. לא ניתן לסיים את המלחמה מבלי שמעיפים את חיזבאללה מעבר לנהר הליטני. האחריות והמלאכה מוטלת על מדינת ישראל, היא זו שאחראית על ביטחון אזרחיה. אסור לסיים את המלחמה מבלי להשלים את היעד הזה. חייבים להכריע, חייבים לנצח."

+60 פינויי פצועים בידי יחידת 669 בשבוע האחרון
13:53 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הפנויים המבוצעים תחת איום משטח הליחמה, מצטרפים לסך כולל של כ-300 פינויים מוסקים בהם פונו כ-600 פצועים מתחילת הלחימה
[צילום: עופר זידון/פלאש 90]
+כ-7 מ"ש להעתקת שטחי תפו"א וגזר משטחי העוטף
13:11 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד החקלאות יתמוך במגדלים בעלי שטחים העשויים להתאים לגידול גזר ותפוח אדמה לצורך הכנה, התאמה והסבה
[צילום: משרד החקלאות]
+חילופי אש בגבול לבנון: 6 לוחמים נפצעו קל-בינוני

12:44 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
2 כטב"מים של חיזבאללה יורטו, בתקרית נפצעו 6 לוחמים - שניים במצב בינוני, והשאר קל  ▪  בגל התקיפות מטרות חיזבאללה בלבנון הותקפה חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל  ▪  ברצועת עזה פעלו לראשונה לוחמי הארטילריה ותקפו מעל ל-20 מטרות טרור של חמאס
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+הממשלה אישרה: משרד התיירות יספק פתרונות אירוח לבני משפחתם של החטופים והנעדרים
12:34 10/12/23  |  מירב ארד
הממשלה אישרה: משרד התיירות יספק פתרונות אירוח לבני משפחתם של החטופים והנעדרים, וכן לשבים ומשפחותיהם. שר התיירות חיים כץ: " משרד התיירות מגויס כולו לטיפול בחזית האזרחית ומספק מענה מלא למפונים מיישובי הצפון והדרום. התחלנו בשיבוץ המשפחות בפתרונות אירוח, בהתאם לצרכים האישיים. נמשיך ונסייע בכל צורך".
+"לפתוח בחקירה פלילית נגד יוהן סרוסי שהצדיק את הטבח בבארי"
12:33 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במכתבה מבהירה ח"כ מלינובסקי כי "יש לראות בדבריו כמסיתים לטרור ומסייעים לאויב בכך שהצדיק בדבריו את אירועי השבת השחורה על ידם"  ▪  בסרטון שעלתה לרשתוטת החברתיות נראה סרוסי כשהוא מקלל וצדיק את הטבח בבארכי במהלך הפגנה של משפחות החטופים בת"א
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+עם חיה וקם
12:22 10/12/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
לחנוכיית הדורות הצטרפו קנים חדשים, בקבוקי שמן טהור, אשר בלחשן יספרו את סיפור דור שבת שמחת תורה, הדור שהיה בטוח כי "לעולם לא עוד" זוהי קביעה יצוקה ביתדות פלדה, וגילה את הרוע מטייל בשבילי הקיבוץ
הנרות יספרו... [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+ח"כ בן-ארי: נשיאת נשק ראויה - לאנשים שעומדים בתבחינים
11:55 10/12/23  |  מירב ארד
ח"כ מירב בן ארי אמרה בדיון וועדת לביטחון לאומ בנושא חלוקת נשק ללא מעורבות משרד הרווחהי: "נשיאת הנשק היא בעיניי ראויה, אבל לאותם אנשים שעומדים בתבחינים" -
נשיאת הנשק היא בעיניי ראויה, אבל לאותם אנשים שעומדים בתבחינים
+השר קיש: אף סטודנט במילואים לא ייפגע בעקבות שירותו
11:50 10/12/23  |  מירב ארד
שר החינוך ויו״ר המל״ג יואב קיש: ‏יצאתי כעת ממפגש עם ראש אכ"א, קצין מילואים ראשי וראשי האוניברסיטאות ודנו במענים לסטודנטים שמשרתים במילואים. ‏המדיניות הברורה שהעברנו במל"ג לכל המוסדות האקדמיים היא שאף סטודנט במילואים לא ייפגע בעקבות שירותו".

קיש הוסיף: "‏המטרה היא שהסטודנטים שמשרתים במילואים יסיימו את שנת הלימודים, כתף אל כתף, לצד חבריהם לספסל הלימודים. ‏זוהי משימה עליונה שכולנו שותפים לה. אני ‏מברך את שיתוף הפעולה עם צה"ל וועד ראשי האוניברסיטאות שהודיעו מוקדם יותר על דחייה נוספת של תחילת הסמסטר."

+ולא אשוב עד כלותם
11:43 10/12/23  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
במזרח התיכון הניצחון צריך להיות ברור ומהדהד בקודים של האויב ולא נתון לפרשנויות היושבים באולפני הטלוויזיה, גם אם נהיה חייבים להמשיך בלחימה חודשים רבים
חובה מוסרית [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+פליטים ישראלים בישראל
11:26 10/12/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
בעיית הפליטים החדשים אינה על סדר היום של הציבור שמשך זמן הלחימה בכלל הוא גורם קריטי בעבורו
מפוני בארי במלון בים המלח [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+21 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יו"ש
11:18 10/12/23  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל עצרו הלילה 21 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. במבצע חטיבתי בעיר טובאס נעצרו 14 מבוקשים והוחרמו נשקים רבים. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-2,200 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,180 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.


+צה"ל תקף בלבנון; אזעקות בצפון
10:57 10/12/23  |  מירב ארד
גבול בצפון: צה"ל תקף צה"ל תקף מפקדה צבאית של חיזבאללה בדרום לבנון ויירט מטרה חשודה שחדרה לשטח ישראל באזור אדמית. לאחר מכן בוצע ירי לעבר שני מוצבים בגבול, באזור שלומי וזרעית.
צה"ל תקף מפקדה צבאית של חיזבאללה בדרום לבנון
+הביטח הלאומי: כ-173 אלף ביקשו דמי אבטלה מתחילת המלחמה
10:32 10/12/23  |  מירב ארד
עפ|"י נתונים שמפרסם הביטוח הלאומי: מעל 173 אלף אזרחים הגישו בקשה לקבלת דמי אבטלה מתחילת המלחמה, כשיותר מ-126 אלף יצאו לחל"ת שלא מרצון. מבין כלל מבקשי דמי האבטלה - 59% הם בני 40-20, 39% בין גילאי 67-41 וכ-1,000 בקשות הוגשו ע"י בני 67 ומעלה.
+חשד לחדירת כלי טיס עוין בגליל המערבי
10:14 10/12/23  |  מירב ארד
אזעקות נשמעו בכל רחבי הגליל המערבי. כוחות הביטחון בודקים חשד לחדירת כלי טיס עוין.


+שחררו את החטופים
10:08 10/12/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
על ישראל לצאת היום בקריאה, בה היא מביעה מוכנות לשחרר את כל 6,000 האסירים הפלשתינים מבתי הכלא בישראל, שרובם עשו מעשים מעוררי צמרמורת, רק כדי להציל את החיילת הישראלית
לא לחכות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+החזירו את החטופים
09:34 10/12/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

עד שישובו כולם [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתחילת המלחמה: 1,593 חיילים נפצעו, 255 מהם במצב קשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
משרד ראש הממשלה אישר (יום א', 10.12.23) כי גופי הביטחון והאכיפה הקפריסאים סיכלו, בשותפות עם המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים, תשתית טרור אירנית שתכננה לבצע פיגועים נגד יעדים ישראלים ויהודים בקפריסין.
10/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
במטרה לשמור על רציפות תפקודית וביטחון המזון: משרד החקלאות הודיע (יום א', 10.12.23) כי יקצה כ-7 מיליון ש"ח להעתקת שטחי תפוח אדמה וגזר מאזור העוטף לאזורים אחרים בארץ.
10/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
מטוסי קרב של חיל-האוויר השלימו לפני זמן קצר גל תקיפות נרחב של מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. ביניהן, תשתיות טרור, משגרים ומתחמים צבאיים של הארגון. בנוסף, כוחות צה"ל תקפו לפני זמן קצר חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל במרחב זרעית.
10/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ יוליה מלינובסקי דורשת (יום א', 10.12.23) לפתוח בחקירה פלילית וולהעמיד לדין של יוהן סרוסי שקילל והצדיק את הטבח שעברו תושבי בארי במהלך הפגנה של משפחות החטופים בכיכר החטופים בתל אביב. במכתבה למפכ"ל המשטרה, היועמ"שית ופרקליט המדינה היא דורשת לפתוח בחקירה פלילית נגד סרוסי בטענה כי "יש לראות בדבריו כמסיתים לטרור ומסייעים לאויב בכך שהצדיק בדבריו את אירועי השבת השחורה על ידם".
10/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
"ואשמע כל נר ונר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il