קבוצת גיאוקרטוגרפיה הודיעה על השקת חברת-הבת - "GEO-DIRECT" , אשר תעסוק בסיוע לחברות בתהליך איתור לקוחות פוטנציאליים ועד להמצאת כתובות ספציפיות, על בסיס שיטה חדשנית, שעל פיתוחה שקדו בקבוצה בשנים האחרונות.
השירות כולל תהליך ייחודי, במסגרתו תלווה GEO-DIRECT את לקוחותיה לאורך ארבה שלבים מהותיים: הראשון - אפיון הלקוחות העתידיים; השני - זיהוי גיאוגרפי ומיפוי של כל בית ברחבי ישראל שמתגוררים בו לקוחות פוטנציאליים; השלישי - איתור ריכוזי לקוחות, וקביעת סדר קדימות שיווקי כדי לשפר את התוצאות ולחסוך במשאבי הלקוח; והרביעי - זיהוי ברמת בית ואדם בודד.
כל התהליכים מתבצעים תוך שימוש במתודה ובמאגרי מידע ייחודיים הנמצאים בקבוצה, פרי עבודה של שנים. פרופ' דגני מציין, כי "אין ספק שהעובדה שבידי הקבוצה מערכות מידע ייחודיות וידע מתקדם, איפשרה לנו לייצר את המוצר, בלעדיהם לא ניתן היה לעלות על הדעת קיום הפעילות החדשה".
מערכת GEO-DIRECT
אוכלוסיית ישראל, לדברי דגני, "הינה בבחינת מועדון לקוחות אחד גדול, ובידי GEO-DIRECT היכולת לפלח מועדון זה, ולזהות ולאתר מתוכו את כל מי שמהווה קהל מטרה בכל תחום, מנקודת ראות של כוח קנייה ונטיות רכישה".
השקענו במוצר עד עתה למעלה ממיליון דולר, אומר דגני, השקעה אשר מקרינה על פוטנציאל השוק הגדול, אותו אנו חוזים לפעילות".
למנכ"ל החברה מונה דוד יגאל, אשר בתפקידו הבכיר הקודם כיהן בקבוצת D&B. יגאל, מומחה בתחום השיווק והמכירות, ציין כי "מערכת GEO-DIRECT מבוססת על מערכת מידע כלל ארצית (GDB) ושהיא ייחודית, ידידותית, ומתעדכנת באופן שוטף, כמו גם על מתודולוגיה IT חדשנית, שפותחה ע"י מו"פ הקבוצה (GEO-IT IS). המערכת (MTTM) כוללת מודלים לניתוח כוח הקנייה של כל סגמנט באוכלוסיה, בקשר עם כל מוצר ושרות (SPPM)".
עוד הוסיף יגאל: "היתרון בפעילות החברה הינו יכולת "פיצוח" דרישות הלקוחות בכל גודל. אנו מסוגלים לתת פתרונות אמיתיים לכל לקוח, החל מרשת ארצית וגמור במינימרקט/חנות שכונתית, המידע זמין ועדכני, אין לי ספק שכניסתנו תחולל שינוי מרחיק לכת בהתנהגות השיווקית של גופים רבים במשק, העושים שימוש בשיווק ישיר או שוקלים גם אופציות כאלו".
GEO-DIRECT מכוונת לשרת ישירות כל לקוח, וכן חברות העוסקות בשיווק ישיר.