מפעל הפיס ממתג מחדש את תוכנית המנויים. במסגרת המיתוג המחודש ישונה הלוגו, יוחלף השם ל"מנוי הפיס" וסל הפרסים ישתנה.
דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק: "מפעל הפיס החליט לשנות את מבנה סל הפרסים של תוכנית המנויים שלו. לאחר ההצלחה של ששת המבצעים האחרונים, בהם הומרו כל הפרסים לפרסי ענק, ולאחר סקרים רבים שערכנו בקרב החברים שלנו החלטנו לשדרג ולשנות את מבנה סל הפרסים. צמצמנו את כמות הפרסים הקטנים לטובת מאות ואלפי פרסים בינוניים: חופשות משפחתיות בבתי מלון, מסכי פלסמה ועוד. מנוי הפיס הוא מנוי משפחתי, הוא אומנם נרשם על שם אחד מבני המשפחה, אך הוא מסמל את החלום המשפחתי לזכייה גדולה ולשיפור איכות החיים. בהתאם לכך שינינו את אופי הפרסים".
תוכנית המנויים של מפעל הפיס קיימת מאז שנת 1982 וכיום ישנם כ- 580,000 כרטיסי מנוי. בכל חודש מחלקת התוכנית ללקוחותיה, פרסים בשווי של כ-19 מיליון שקל.
המיתוג החדש ילווה בקמפיין שיעלה במרס, בהיקף של כשלושה מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. בקמפיין יככב כלב פודל בשם "לאקי", השייך למשפחת "מנוי פיס". לאקי הכלב, ייצג מחד, את תענוגות הזכייה מהזווית המשפחתית ובו בזמן יספר למשפחה על הפרסים, הגרלות חודשיות מיוחדות, ההטבות בתחום התרבות ועוד.
ההגרלה הראשונה המיוחדת שתתקיים במסגרת המיתוג מחדש, היא חלוקת 18 משכורות ל-20 שנה בין המנויים. מתכונת זו, של הגרלות מיוחדות נועדה לאפשר ללקוחות ליהנות מכמות גדולה של פרסים משמעותיים בעלי ערך כספי רב. בנוסף, יחולקו במהלך חודש אפריל 10 מכוניות ו-75 חופשות זוגיות ברומא.