המשיח מעולם לא היה כל כך קרוב. קמפיין פרסומי חדש שיוזמיו הם תלמידי ישיבה יוצא לדרך. הקמפיין החדש מועלה בתחנות הרדיו האזוריות וכן בפרסומים בדפוס.
מאחורי הקמפיין עומדים כ- 15-10 בחורי ישיבת חבד בצפת, ועלותו הכוללת מוערכת בכ- 77 אלף ש"ח, מהם כ- 55 אלף ש"ח המופנים לפרסום בדפוס. אבריימי מאירי, תלמיד הישיבה, מספר על הרעיון שנהגה בחופשת "בין הזמנים" של הישיבה וסחף אחריו באורח ניסי את כל מי שפועל להצלחתו. "ראינו ניסים גלויים, והרבי עוזר לנו", סיפר ל- Nfc. הכסף, לדבריו, מגיע מתרומות, ונכון להיום נמצאים מארגני הקמפיין בחוב של כ- 15 אלף ש"ח, אותו הם מאמינים יצליחו לגייס בקלות.
בקמפיין החדש, שעלה בחלק מתחנות הרדיו האזוריות ובקרוב צפוי לעלות בשאר התחנות, נקרא הציבור להתכונן לביאת המשיח על-ידי הוספת מעשה טוב שיביא את המשיח. 10,000 פוסטרים ועשרה קילומטרים של ניילון-רץ ישמשו לפרסום העניין. 3,000 עלוני הסברה בנושא שכבר חולקו - אזלו.
החומר הפרסומי מחולק ב- 104 צמתים, תחנות רכבת, גשרים, קניונים ותחנות מרכזיות, כמניין שנותיו של הרבי מלובביץ', שלטענת חסידיו יהיה המשיח שיגאל את העם. הרבי לטענתם, חי והם אף פתחו ברחובות דוכני "איגרות קודש", המשמשות לפנייה לרבי. מסע הפרסום עושה שימוש גם במסכי פרסום חוצות בטכנולוגיית פלסמה, וצפוי להתרחב לטלוויזיות במוניות ובאוטובוסים של המטרופולין.
עיתוי מסע הפרסום נבחר לרגל יום ההולדת. "אנחנו פועלים לפי שיחת הרבי מפרשת שופטים (שנת) תשנ"א, בה רמז הרבי באופן עבה וברור שהוא המשיח, תוך שהוא מציין את עצמו כממשיך נשיאי הדור הקודמים (אדמורי חבד - ע.י.). אחרי שרון נוצר חלל במנהיגות, ואולמרט או שאר חברי הכנסת אינם ממלאים את החסר", מסביר מאירי.
לדבריו, יש היענות חיובית לקמפיין, ואלפי הודעות SMS נשלחו (בעלות חצי ש"ח) למשיח, ובהן מדווחים אנשים על המעשה הטוב שקיבלו על עצמם ומבקשים ברכה מהרבי. הפניות מוכנסות אל הספר איגרות קודש, בתקווה כי שם יימצא הפתרון לבקשות המופנות.
את הקמפיין מלווה אתר אינטרנט, הצפוי להתרחב בקרוב, וכתובתו:
[קישור].