ספין - מעצבי דעת קהל בבעלות יובל פורת וזיו ברנע, נבחרה להוביל את הקמפיין לראשות עיריית ירושלים של מאיר פרוש. זאת לאחר שמטה הבחירות שלו ביצע בדיקה מדוקדקת ובחן כמה משרדים מהמובילים בישראל. המערכה המוניציפאלית בירושלים נחשבת להתמודדות המעניינת והחשובה ביותר בבחירות המוניציפאליות הנוכחיות.
ספין - מעצבי דעת קהל בע"מ מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי וניהול קמפיינים בתחום הציבורי, הפוליטי והעסקי. החברה נחשבת לאחת המובילות בתחומה בישראל והובילה בין השאר את קמפיין מפלגת הגימלאים, שנחשב להצלחה הגדולה ביותר של הבחירות האחרונות לכנסת, "הקמפיין הכתום" של מועצת יש"ע - שצרב בתודעה את ההתנגדות להתנתקות, קמפיינים פנים-מפלגתיים ובהם הקמפיינים של הפרופ' יולי תמיר (עבודה) ושל יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער, קמפיינים מוניציפאליים ובהם הקמפיין של שלומי לחיאני לראשות עיריית בת-ים, הקמפיין של ועד עובדי בנק לאומי להבטחת זכויות העובדים בעת הפרטת הבנק ועוד. בין הלקוחות של החברה בעבר ובהווה נמנים גם נתיבי איילון, כלל ביטוח, סלקום, טמפו, מנהל מקרקעי ישראל ועוד.
יובל פורת, מנכ"ל-משותף בספין - מעצבי דעת קהל, אומר בנושא זה: "הקמפיין מציב בפנינו אתגר גדול ביותר. הקמפיין נועד לגרום לכולנו 'להחליף דיסקט' ולבחון את המועמד לראשות על-פי הכישורים ולא על-פי אורך הזקן. הכישורים של פרוש - יכולת הביצוע, הניסיון המוניציפאלי והפוליטי והחיבור החזק למערכת הפוליטית הארצית - מעניקים לו יתרון מובהק על כל מועמד אחר והופכים אותו למועמד הטוב ביותר לכל תושב ירושלמי - חילוני, דתי או חרדי".