|
נחום דוניצה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
משרד דוניצה תקשורת - DMC, זכה בתקציב יחסי הציבור של שבוע ביומד 2009, המפגש השנתי של תעשיית מדעי החיים מהארץ ומהעולם. האירוע, שיתקיים במהלך יוני 2009 בתל אביב, מורכב מכינוס מקצועי בינלאומי בכיכוב מיטב המומחים ותערוכה, הכוללת את החידושים ה"חמים" בתחום הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי.
לדברי משה לילוס, מנכ"ל כינוס תערוכות, המפיקה את הכינוס ואת התערוכה, פעילות יחסי הציבור נועדה לסייע בהגדלת מספר הנרשמים, מהארץ ומחו"ל ובחשיפת הבשורות הרפואיות והכלכליות של המרצים והמציגים באירוע לכלל הציבור. "מדובר בהזדמנות נהדרת להראות את הקידמה הטכנולוגית והחדשנות הישראלית וגם לקדם עסקות חדשות", אומר לילוס.
דוניצה תקשורת - DMC, שבבעלות נחום דוניצה, נוסד בשנת 1995 ומתמחה מאז בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההייטק, אינטרנט, טכנולוגיה, ביומד וננוטק. המשרד מטפל, בין השאר, בתקציבי יחסי הציבור של סנדיסק, פאלם, רד תקשורת מחשבים, NCR, איגוד האינטרנט הישראלי, פריסקייל סמיקונדקטור, YCD, אפסון, טושיבה מובייל ואחרות.