מותג משחות השיניים אקוהפרש עולה בקמפיין רחב היקף אשר נועד לתמוך במבצע "פס הזהב". הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שלושה שבועות בטלוויזיה (ערוצים: 2, 10, 24, 9) ובאינטרנט (באתרים: ynet, נענע, msn).
היקף הקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון שקלים והסלוגן שילווה אותו: "מצא את פס הזהב וזכה".
"מבצע פס הזהב" המבצע מתקיים לראשונה בישראל ואחר-כך יועתק לאיטליה, גרמניה, צ'כיה וסלובקיה. המבצע יתקיים במהלך חודש יוני ובמסגרתו יעלו על המדפים אריזות מבצע של משחות השיניים אקוהפרש הנושאות את הכיתוב "מצא את פס הזהב וזכה". מי שירכשו את אריזות המבצע וימצאו בתוך המשחה שבשפופרת פס זהב - יוכלו לזכות בקונסולת Wii מבית נינטנדו. פרטים נוספים אודות המבצע ניתן למצוא באתר האינטרנט:
www.aquafresh.co.il.
קרדיטים: ענת לבנטון - מנהלת לקוחות, רוני שוורץ - תקציבאית, אורטל מימון - סופרוויזרית דיגיטל, מאיה קוסשווילי -תקציבאית דיגיטל, זיו מאירי - מנהל קריאטיב.