ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין תלת מימד ראשון מסוגו בישראל למותג מנטוס.
הקמפיין בטכנולוגיית תלת מימד מתקדמת וחדשנית אשר פותחה באמצעות חברת בלפור האנגלית, יעלה לראשונה בישראל ב-3 תחנות רכבת בתל אביב (השלום, סבידור ואוניברסיטה), החל מחודש יולי ולמשך חצי שנה ויאפשר לעוברים ושבים בתחנות הרכבת לצפות בפרסומת תלת מימד שיוקרנו במסכי 42", ושאינן דורשות שימוש במשקפיים מיוחדים.
היקף הקמפיין נאמד ב-200,000 שקלים. הסיסמה שתלווה את הקמפיין: there's nothing like a mentos kiss.
ההיסטוריה של התלת מימד
הניסויים הראשונים ביצירת סרטי תלת מימד נעשו עוד לפני שהיה לסרטים צבע או סאונד - במהלך שנות ה-20 של המאה שעברה. אחד הניסיונות הראשונים ניסה להסתיר, פיזית, את המסך. על המסך הוקרנו לסירוגין שנועדו לעין ימין ולעין שמאל והצופים היו אמורים לרכון מעל מתקן המחובר לידית הכסא אשר הסתיר בכל פעם עין אחת בתיאום עם המקרנה. מאוחר יותר נכנסו לתמונה משקפי הקרטון הכחולות-אדומות בהן העדשה הכחולה חוסמת הצבע הכחול ומאפשרת לעין אחת לראות רק את צבעי האדום שעל המסך ואילו העדשה השנייה עושה את ההיפך ומאפשרת לעין אחת לראות רק את הצבע הכחול. על המסך הוקרנו זו על גבי זו תמונה כחולה ותמונה אדומה שהיו שונות מעט זו מזו וכל עין ראתה רק אחת מהן. התלת מימד בטכנולוגיה החדשנית עושה שימוש בשיטות מתקדמות הרבה יותר המאפשרות צפייה קלה בצבע מלא. סרטי התלת מימד הראשונים אשר עלו בקולנוע, הגיעו מאוחר יותר גם לטלוויזיה וכעת כאמור, הם מגיעים גם למדיה הפרסומית.
חברת בלפור, מפתחת טכנולוגיית HD3 42", נחשבת למוכרת, פופולרית ומובילה בתחום המדיה בעולם. סניפיה פרושים במדינות רבות, ביניהן: בריטניה, ארה"ב, איחוד האמירויות הערביות והודו. בישראל מיוצגת בלפור על-ידי חברת הדריה.