מערכת Nice Perform זכתה בפרס החדשנות לשנת 2004 על-ידי מעבדות TMC
הפרס מכיר ביכולות הייחודיות של ה-Nice Perform.
חברת נייס, ספקית עולמית של פתרונות מתקדמים ושירותי ייעוץ המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות מולטימדיה הודיעה היום כי חטיבת המעבדות של חברת Technology Marketing Corporation (TMC) בחרה להעניק את פרס החדשנות לשנת 2004 למערכת Nice Perform.
פרס החדשנות של מעבדות TMC מוענק מדי שנה למוצרים שמוכיחים חדשנות, יכולות ייחודיות, ותרומה משמעותית לשיפור טכנולוגית התקשורת. משנה תוקף לבחירה נותנות 8 חברות שבחרו בפתרון ה-NICE Perform בחודשיים שחלפו מאז השקתו.
NICE Perform הינו מערך פתרונות משולבים מקיף המציע דרכים חדשניות לשיפור ביצועים בתחום מוקדי השירות ובחברה בכללותה, באמצעות הפקת תובנות מאינטראקציות. פתרון זה מספק כלי ניתוח רבי-ממדים בעלי יכולות מאוד מתקדמות בהשוואה לכלי הניתוח הקיימים. כלים אלה מסייעים למקבלי החלטות להבין את כוונות הלקוח, את דינמיקת השוק ולזהות מגמות עסקיות עכשוויות ועתידיות.
מערכת NICE Perform מספקת כלי ניתוח רב מימדי ממגוון רחב של מקורות מידע ביניהם איתור מילות מפתח, זיהוי רמת ריגוש, ניתוח דפוס דיבור, משוב לקוחות, ניתוח תזרים שיחה (לקוח-נציג שירות), פעילות באפליקציות, מידע עסקי ועוד. כל המידע מאוחסן בבסיס נתונים מרכזי.
"בדיקות המיון הקפדניות שקיימנו הראו חד משמעית שמערכת NICE Performראויה לעמדה מובילה במגזר התוכנה למוקדי שירות. אנו שמחים להעניק את פרס החדשנות של TMC לשנת 2004 למערכת וזאת כאות הוקרה על מאמצי הפיתוח של נייס." מסר נשיא TMC, ריץ' טרני.
טום קיטינג CTO במעבדות TMC: "פרסי החדשנות מוענקים למוצרים ולשירותים הטובים והיחודיים ביותר שיש לתעשייה זאת להציע. נייס באמצעות ה-NICE Perform הוכיחה מחויבות לאיכות ולפיתוח עתידי של תעשיית מוקדי השירות. נשמח לראות פתרונות עתידיים חדשים של החברה לשוק זה".
צבי באום, סגן נשיא ומנהל חטיבת המוצר בנייס: "אנו שמחים לקבל פרס חשוב זה. הצלחה זאת מוכיחה את המובילות הטכנולוגית של נייס בשוק הארגוני, והיא פועל יוצא של השקעה מקיפה במו"פ וניסיון עשיר שהצטבר מהעבודה הצמודה עם בסיס הלקוחות הגדול שלנו ברחבי העולם".
אודות TMC:
מאז 1972 הפיקה חברת Technology Marketing Corporation (TMC) מגזינים ואירועים מובילים המתמקדים בטכנולוגיה ותקשורת. TMC מוציאה לאור שני מגזינים Solutions Customer
Inter@ction ו-Internet Telephony. לחברה פרסומים נוספים ברשת WifiTelephony.com, The VoIP Developer Channel, Planet PDAה Magazine and BiometriTech ה-Magazine. TCM הינה ההוצאה לאור הראשונה אשר בודקת מוצרים חדשים במעבדותיה, ומספקת סקירות מוצרים אובייקטיוביות ועובדתיות. TMC מפיקה את INTERNET TELEPHONYג Conference & Expo, The VoIP Developer Conference™, Speech-World Conference, IP Contact Center Summit, WiMAXcon, ואת The Global Call Center Outsourcing Summit™. TMCnet.com מפרסמת למעלה מ 25 עלוני חדשות אינטרנטיים.
למידע נוסף אודות TMC: at
www.tmcnet.com אודות נייס מערכות
נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הינה ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים ושירותי ייעוץ המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות מולטימדיה. פתרונות נייס מאפשרים לחדד את מודעות הארגונים ומסייעת להם לייצר תובנות מאינטראקציות לשיפור קבלת החלטות לשיפור ביצועים ולהרחבת האבטחה.
לנייס למעלה מ-15,000 לקוחות בלמעלה מ-100 מדינות ובין הלקוחות עשרת הבנקים המובילים בעולם ולמעלה מ 65% מהחברות המדורגות ב-Fortune 100.
למידע נוסף אודות החברה:
www.nice.com