כל רשת חנויות GNC יהפכו לחנויות טבע, וימכרו בנוסף למוצרי החברה גם מוצרים טבעיים שונים בשיתוף יצרנים שונים הקשורים לתחום מוצרי הטבע. המהלך השיווקי החדש מתקיים בכל חנויות רשת GNC ברחבי הארץ. ההשקעה בשינוי הקונספט ברשת החנויות - 250,000 ש"ח.
תמי גלילי, מנכ"ל רשת GNC: "הפיכת רשת מוצרי GNC לרשת חנויות טבע מהווה מהלך שיווקי חשוב ביותר עבור GNC, במסגרתו תוכל הרשת להרחיב ולגוון משמעותית את תנועת הקונים הרלוונטית לרשת, תוך התייעלות וחסכון בעלויות, בשטחי המסחר, ובמצבת כח האדם שברשותה".
במסגרת שינוי קונספט חנויות רשת GNC, תיצור הרשת סדרת שיתופי פעולה עם יצרני מוצרי טבע מובילים בישראל ובכלל זה יצרני מוצרי טופו; מוצרי סויה; שקדיה ועוד.
GNC - בארה"ב משווקת כ-1,000 ויטמינים ותוספי תזונה. לרשת מעל 5,500 חנויות ברחבי העולם המתמחות בויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות. מוצרי GNC מותאמים לקהלי יעד שונים - נשים, גברים, ילדים, נוער, מבוגרים וספורטאים. בישראל יש לרשת סניפים עצמאיים. לאחרונה יצאה חברת GNC בתנופת השיווק מחודשת בישראל, ובמיתוג מחדש, כך שתממש את פוטנציאל ההתרחבות של החברה בארץ, בהתאם להצלחת החברה בארה"ב ובעולם.