|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות

מיתוג קולי: כלי אסטרטגי לשימור לקוחות והעברת מסרים שיווקיים

- הודעה מטעם אשת טורס
17/07/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מורל צור תקשורת  |    |  מורל צור תקשורת

המגע הראשוני בין לקוח לנותן שירות, נעשה לרוב דרך הטלפון, זהו שלב מכריע עבור העסקה בה הלקוח מגבש את הרושם הראשוני לגבי החברה ואיכויות השירות שלה ומחליט אם להמתין למענה אנושי או לנתק את השיחה.

חברות גדולות נוהגות להפנות את לקוחותיהן למענה קולי. סביבה דיגיטאלית אשר אינה מאפשרת תקשורת בין הלקוח לבין נותן השירות. בזמן ההמתנה, יש הכרח שהתכנים המועברים בטלפון יהיו מעניינים והלקוח לא ירגיש שהוא מבזבז זמן. כאן בא לביטוי חשיבותו של המיתוג הקולי ככלי אסטרטגי לשימור לקוחות והעברת מסרים שיווקיים,שעושה את ההבדל בין מיצוי הזדמנות עסקית לבין פספוס. חברה שאינה מצליחה לשמר את לקוחותיה עד למענה האנושי, מפסידה לקוחות- מפסידה כסף.

גלית זכאי, מנהלת הפרסום בחברת אשת טורס, "כחלק ממערך השיווק של חברתנו, אנו רואים במענה הקולי כלי שיווקי חשוב מאוד למסירת אינפורמציה על מבצעים ו/או מידע חשוב אחר אשר רלוונטי ללקוח".

לדברי זכאי, "בחודשי הקיץ, הידועים כעונה הבוערת בתחום התיירות, זמן ההמתנה ממוצע של לקוח אורך זמן רב יותר מהרגיל עקב עומסים על מרכזי ההזמנות.

לכן, חשיבות המענה הקולי היא מדרגה ראשונה ככלי שיווקי ראשוני ללקוח ולכן אנו מתאימים עצמנו באשת טורס מדי תקופה ועונה במענה קולי שונה.
עוד מוסיפה זכאי כי, "חשיבות אטרקטיביות המענה הקולי היא גדולה מאוד בהשארת הלקוח על הקו והמתנה למענה של סוכן הנסיעות.

זאת נעשה לרוב באמצעים שונים כגון: ג'ינגלים קליטים, מוסיקה, התחברות לרדיו, העברת האינפורמציה בצורה קלילה ומבודחת, כל אשר יכול לגרום ללקוח להישאר על הקו ולא להרגיש את זמן ההמתנה".

הנרי ברטר, מ"ברטר הפקות", מומחה למיתוג קולי: "בניגוד לטלוויזיה, בטלפון אין אפשרות להשתמש בתכנים וויזואליים לשם העברת מסר,אין ללקוח אפשרות להתרשם ממשרד מפואר או מחליפות מחויטות. הכלי המרכזי דרכו ניתן "להמחיש" את איכות המוצר או שירותים של חברה היא ע"י תכנים אודיטוריים, הצלילים הם המימד השלישי המעניקים נפח למסר הטלפוני.

חשוב להדגיש כי לא מדובר ב"עוד מענה קולי" אלא בחתימת קול המזוהה עם החברה.

נתונים שאספתי מראים כי היכולת לשמר לקוחות על קו הטלפון יכולה להגיע להבדל של עד 40% בין חברה הממותגת קולית לבין חברה שאינה ממותגת. נתון מעניין נוסף, אנשים שנענים בעמדת המתנה בעלת תוכן נעים וידידותי, מעריכים את זמן השהות שלהם על הקו במחצית מהזמן אותו ממתינים בפועל. מיתוג קולי הוא הלוגו, חלון הראווה וכרטיס הביקור של החברה, עבור הלקוחות בטלפון. בטלפון אתה נראה כמו שאתה נשמע".

תאריך:  17/07/2005   |   עודכן:  17/07/2005
מורל צור תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ריגלי, יצרנית ומשווקת מותג אורביט, מציגה את הדור הבא בתחום המסטיקים: אורביט Professional - מסטיק המנקה את השיניים באופן שממש אפשר להרגיש זאת. בהשקת אורביט Professional מעלה חברת ריגלי את רף החידושים ומציגה את המוצר החדשני ביותר בתחום.
"קבוצת שפע", המתמחה בשירותי מזון ופתרונות ניהול, נבחרה לספק ארוחות ושירותי מזון לרשת בתי הדיור המוגן של רשת "משען".
רשת המשקפיים 90-40 (ארבעים-תשעים)בבעלות יעקב ודוד הלפרין, תשווק באופן בלעדי בישראל את משקפי הראיה של מותג האופנה FCUK. את הזיכיון לשיווק המשקפיים של מותג האופנה, קיבלה הרשת מהנהלת החברה העולמית בלונדון. סכום ההשקעה בהסכם הבלעדיות מוערך בכ-500 אלף AEK.
רשתות "מגה" ו"סופר סנטר" של הריבוע הכחול עורכות התרמה למען האגודה לסוכרת נעורים בסניפי הרשתות בין התאריכים 29-17 ביולי 2005.
חברת "תדיראן carrier" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי ממשיכה את קמפיין הקיץ של החברה שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן Carrier", ויצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים שיווקיים ופרסומיים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג.
17/07/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עוד כמה פעמים התוכניות ההזויות שלך צריכות להסתיים בכישלון מוחלט עד שתבין שכל הגישה האסטרטגית שלך שגויה?
דרור אידר
דרור אידר
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם    ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)    לעזרתנו באה פ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההכרעה המַקרו-אסטרטגית של יוחנן בן-זכאי; יצחק רבין גרר את מדינת ישראל לתבוסת 7 באוקטובר; צ'רצ'יל בחר להכריע את הגרמנים במזרח התיכון ולהקיז את דם הרוסים והגרמנים במזרח אירופה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il