|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

השפעת שכני ישראל עלינו

התחזית האסטרולוגית רואה את חוסר היציבות החברה הפלשתינית גם בלבנון לא מבשרים הכוכבים תקופה קלה לממשלה לישראל ניתן לחזות בניצחונות צבאיים
29/06/2007  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

בימים האחרונים אנו עדים להתפרצויות אלימות אצל שכנינו שלנו, ברשות הפלשתינית. המאבק המתמשך בין החמאס ובין הפתח הקצין עד שהסתיים בינתיים בעזה בניצחון החמאס וכיבוש כל מעוזי הפתח ב-14.6.2007.

באחד ממאמרי הקודמים על הרשות הפלשתינית, ציינתי את הקושי שלהם להתאחד סביב מטרה משותפת. יש להם מערכת ערכים דתית ותרבותית שלכאורה היא על אותו בסיס, ואף על-פי כן הם ניצבים משני עברי המיתרס, עם שינאה וקנאות דתית ההולכות ומסלימות ככל שהזמן עובר.

המאבק לו אנו עדים בחודש האחרון ימשיך, וכל הניסיונות הפנימיים להגיע ל"הודנא", לא יצליחו. גם בחודשים הבאים הכוכבים ממשיכים להכביד על הרשות. שפיכות הדמים אינה מסתיימת והמחלוקות ביניהם יישארו ללא פיתרון (כוכב סאטורן מגיע למזל בתולה). הם אינם מסוגלים להגיע להסכם בגלל חוסר אמון הדדי וחוסר כבוד הדדי. השילוב של אורנוס ופלוטו הביא לקשיי תקשורת ואי הבנות, שלא נתנו הזדמנות לפשרה ארוכת זמן. הקושי ממשיך בשלב זה עד ינואר 2008, וגם אחר כך הכוכבים לא עושים הנחות לאוכלוסיה ברשות. התיסכול רק יילך ויגדל.

התבוננות על מפת הרשות הפלשתינית, מדגישה את חוסר הוודאות. חוסר הבהירות שיש בתהליך הנוכחי, נובע מהקושי הפלשתיני לקבל וליישם החלטה מהותית, למרות הרצון להשתחרר ולהתנתק. שילוב של הכוכבים נפטון ופלוטו יוצר את התחושה שאולי המהפך בכיוון הוא זמני. יתכן שהיו הרבה ציפיות ואחריהן אכזבות גדולות, הבטחות שלא התממשו, וגם כנראה עוד כמה דברים שהיו מתחת לפני השטח וצפו למעלה, וגרמו להקצנה ביחסי השותפות ברשות. החמאס, שנידרש לפשרות עם הקמת ממשלת האחדות עם הפתח, לא קיבל את הדרך שדרשה ממנו לוותר על חלק מעקרונותיו, ועל כן הסתכן על-מנת לזכות בחופש פעולה.

ההינתקות ממחוייבויות ומהסכמים קיימת, אבל באיזשהו מקום עדיין מצפים חלק מהמנהיגים שהקשרים בין החמאס והפתח יתחדשו ושבסוף הכל יסתדר, גם אם נשמעות הצהרות אחרות.

ההליכה של החמאס נגד הזרם, המגמה לבנות מערכת קודים חדשה, חוקים חדשים, יחזירו אותם לנקודת ההתחלה (אורנוס ופלוטו פועלים בהורוסקופ במקום שהוא מאחורי הקלעים, מקום שמסמל מערכת ערכית לא מקובלת, יותר דתית קיצוניות מחשבתית).

אין אפשרות להחלטות מהותיות במצב הכוכבים בו נמצאת הרשות (כוכב נפטון בשילוב עם פלוטו, מסבירים את חוסר הבהירות במהלך והניסיון להתנתק ממה שהיה). חוסר האונים ילווה אותם, והאוכלוסיה שם תתמודד עם חששות, פחדים והיסוסים, בעיקר בגלל חוסר הוודאות המתמשך. סביר להניח שהחלטות שיתקבלו שם עתה ידרשו בחינה חוזרת, וחסר היכולת לתכנן לטווח ארוך ישפיע גם כלכלית בהווה ובעתיד.

בגדה המערבית, אבו מאזן הקים ממשלת חירום בעיתוי גרוע מאוד מבחינה אסטרולוגית. קשה להאמין שלממשלה זו יהיה איזשהו כוח לקדם ולבצע תוכניות של ממש. גם כאן הכל על עומד על כרעי תרנגולת.

הורוסקופ אגרסיבי לחסן נסראללה

ההתפרצות האלימה מתרחשת גם בלבנון, בין הממשלה בראשות פואד סניורה ובין תנועת טרור של פליטים פלשתינים, תנועה סונית ראדיקאלית הממומנת על-ידי הסורים והאירנים, ה"פתח אל איסלאם".

האלימות אינה שוככת שם בזמן הקרוב. בלבנון (22.11.1943) יש מעבר כוכב אורנוס אל כוכב מארס (17.44 מעלות במזל תאומים) עד אמצע אוגוסט, ולאחר הפסקה הוא צפוי להתחדש בינואר-פברואר 2008. הכוכבים האלה רומזים על אירועים לא צפויים שעלולים להיות גם פתאומיים. ההיבט הוא היבט של מתח גדול שבסופו של דבר מתבטא באלימות.

גם המפה של ראש הממשלה סניורה, אינה מבשרת תקופה קלה לאיש. האלימות עימה הוא מתמודד ונמצא גם במרכזה, ממשיכה אפילו עד נובמבר 2008. (הגל הנוכחי של האלימות החל ב-20.5.2007). ממשלתו של סניורה אינה במצב כוכבים קל, ולכן נמשיך לראות גם בעתיד כל פעם את סניורה וממשלתו מתמודדים עם מצבים שאופיים אלים (לכן גם פעולותיה של הממשלה הזאת הן אגרסיביות יותר).

אפשר שהמשבר הנוכחי יסתיים עד אמצע יוני, אבל מאחר ויש עוד אדם שמחכה להוראה לפרוש כנפיים כדי להכות, סיום המשבר אינו ממשי. הכוונה היא כמובן לחסן נסראללה, מנהיג החיזבאללה (גם הוא עושה דברם של סוריה ואירן).

ההסכם שנחתם באו"ם להפסקת האש (1701 – בין לבנון לישראל), הושפע מהכוכבים נפטון וסאטורן. מבנה כוכבים זה מעיד על הבטחות לא ממומשות. מניפולציות של האמת, שבסופו של דבר צפות ועולות למעלה. ואכן מהר מאוד נודע ברבים שכל ההבטחות מתפוגגות. הנשק ממשיך לזרום לידי החיזבאללה גם תחת עינם הפקוחה של נציגי האו"ם. הם כבר התחמשו מחדש ואולי אף יותר מבעבר.

ההורוסקופ של נסראללה, נמצא תחת היבטים אגרסיביים מאוד. העימות בלבנון בין "פתח אל איסלאם" ובין סניורה וממשלתו מטריד גם אותו (מאבקי כוח, סטטוס, השפעה). כוכב אורנוס נמצא בהיבט קשה לכוכב מארס במפה של נסראללה לקראת סוף חודש יוני ובמהלך חודש יולי 2007. זהו היבט של פזיזות וחוסר שקט המוביל לפעילות חסרת מחשבה. בהמשך אורנוס יעבור על נקודה גורלית בהורוסקופ שלו, במזל דגים, מאמצע ספטמבר 2007 עד ינואר 2008, מה שעלול לדחוף אותו להחלטות פזיזות וחוסר שיקול דעת - התוצאה שלהן מתאפיינת בהרס עצמי.

והעיקר לא לפחד כלל

תמונת הכוכבים המופיעה בתקופה הקרובה ומשפיעה על מדינת ישראל אינה מבשרת שקט. הקונסטלציה של כוכב מארס בשילוב עם כוכב יופיטר וכוכב אורנוס "נדלקת" מכוכב פלוטו. המעבר המשולש של כוכב פלוטו לאורך 2007 ותחילת 2008, גורם לכך שמבנה הכוכבים הזה נפיץ מאוד.

במהלך יולי עד אמצע ספטמבר 2007 כוכב סאטורן ממקד את התקופה כרגישה במיוחד. האם צפוי לנו עוד קיץ חם?

מצב הרוח הירוד במדינה מושפע מכוכב סאטורן שהיה אחד הגורמים ל"שיעור" שעברנו בקיץ האחרון (מסוף יוני-יולי 2006). אותו כוכב משפיע במחצית הראשונה של חודש יולי 2007, ואחר כך גם מ-12.8.2007 עד 20.8.2007. סאטורן יצר ועדיין יוצר את התיסכולים והפאסימיות במדינה ומוסיף מיכשולים בדרך. בנוסף גם המולות של סאטורן ונפטון לאורך 2006-2007 בריבוע לשמש של מדינת ישראל במזל שור, גורם לכך שהמצב אינו פתיר. אחרי אמצע יולי צפויות אפשרויות חדשות שינוי המצב הקיים...

מהלכו של כוכב מארס בריבוע לכוכב יופיטר בהורוסקופ, נוטה לפעולות גדולות ורחבות תרתי משמע. אלה לא יתקבלו בהבנה או הסכמה מהעולם. הביקורת עלולה לחזור על כך שמדינת ישראל הגיבה בהגזמה להתגרויות בה, והשתמשה בכוח מופרז, כמו שעשתה בקיץ שעבר. העולם הנאור לא רואה אף פעם את האיום הקיומי של מדינת ישראל, לכן גם לא מקבל את הפעולות שמשמעותן התגוננות.

ועוד נקודה חשובה למחשבה:

כוכב וונוס מסמל באסטרולוגיה, הדדיות, הרמוניה והסכמים הנעשים בשיתוף פעולה, החלטות המתקבלות בהדדיות והסכמה. בהורוסקופ של מדינת ישראל בהווה(מפה מקודמת), נמצאת הוונוס במצב של נסיגה.

כוכב וונוס בנסיגה אינו מממש את הפוטנציאל הטמון בו, משאיר את הערגה בלבד. לכן כל המאמצים לשכנע שהנה יש מוכנות מצידה של מדינת ישראל למחוות במטרה שיביאו לשקט ושלווה ולשלום המיוחל, זו אשלייה אחת גדולה.

גם אם הדבר קשה לעכל, אמשיך בגילוי לב ואומר, שהסיכוי האמיתי יהיה רק אחרי 2029. כן, לא טעיתי. אפשר שיהיו ניצנים ב2011 ועוד משהו קצת יותר משמעותי ב2016. אבל כוכב אורנוס הנימצא במזל תאומים(במפה של ישראל) מעיד גם על השכנים הפרובוקטיביים של מדינת ישראל, שכנים ששפתם ותרבותם מושפעת מדתם, ואינה מאפשרת פשרה כלשהי. אולי על מדינת ישראל ללמוד כל פעם מחדש איך לתקשר איתם, וזהו גורלה.

ישראל מנצחת בסופו של דבר

אי אפשר בלי להשאיר מקום לאופטימיות. בהורוסקופ של מדינת ישראל, כוכב מארס נמצא במעלה 28 במזל אריה. זו מעלת המלכות. מעלה שמבטיחה הצלחה לפעילות צבאית, בנוסף ההיבט בין מארס וכוכב יופיטר במפת הלידה של ישראל, הוא היבט של "הגנה" מהקוסמוס, ובסופו של דבר מדינת ישראל מנצחת. הכוח של מארס יופיטר הוא זה ששומר עלינו (זיכרו את מלחמת יום כיפורים, מה קרה בימים הראשונים ואיך התהפכה הקערה על פיה).

כוכב יופיטר נימצא במעלה 27 במזל קשת, נקודה הנקראית מרכז הגלקסיה. זו הסיבה שמדינת ישראל נמצאת תמיד במרכז העניינים על במת העולם.

מארס בהילוך אחורי

במהלך חודש דצמבר, לקראת סוף החודש ובמהלך ינואר 2008, כוכב מארס עובר להילוך אחורי ויגיע לנקודה הרגישה 27 מעלות במזל תאומים (המעלה 27 במזלות תאומים, בתולה וקשת פעילה מאוד במהלך השנה האחרונה וגם הקרובה, לכן כל כוכב המגיע למעלה זאת הופך להיות טריגר). אבל לא פעם כמו שכתבתי בהמשך, ההשפעה אינה מיידית. המגמה הזאת משפיעה תקופה ארוכה לפני ואחרי. ואם זה כך, השפעתו של מארס תורגש כבר כשיגיע למעלות האחרונות במזל תאומים לקראת סוף חודש ספטמבר. במעקב אחרי ההיסטוריה של מדינת ישראל, הרבה פעמים התפתחויות של ממש החלו אחרי או תוך כדי הנסיגה של כוכב מארס (הרחבתי על כך בהמשך).

הילוך אחורי הוא הילוך איטי במיוחד. כל מעלה עליה עובר כוכב מארס כאילו עוברת עליו מחרשה. כוכב מארס הוא סמל לאנרגיה, פעולה יוצרת המניעה את התהליכים קדימה. בזמן נסיגה אין תוצאה ישירה, מה שיוצר מתיחות. בגלל שאי אפשר לתעל את האנרגיה עם מארס בנסיגה לכיוון מסויים , האנרגיה עצורה. ברגע שמארס משנה את המגמה וחוזר להילוך קדימה אותה אנרגיה מתפרצת בעוצמה גדולה, ולכן היא מסוכנת כל כך.

מדינת ישראל קמה כחודש וחצי אחרי שמארס היה בנסיגה (הנסיגה החלה בינואר 1948 והסתיימה בסוף חודש מרץ 1948). הקמת מדינת ישראל היתה משולבת מיידית במלחמת השיחרור. הניסיון מוכיח שעצירת הנסיגה אינה מסתיימת ביום בו הכוכב משנה תנועה, כמו במקרה זה, שכוכב מארס היה ב-18 מעלות במזל אריה, והחל בתנועה קדימה, כך שכל התנועה אחר כך, במזל אריה, רגישה מאוד.

בהיסטוריה של מדינת ישראל, אפשר לראות את הקורלציה בין מעברו של כוכב מארס בנסיגה ומלחמות. במלחמת סיני (1956), במלחמת ששת הימים (1967), בה המארס היה בנסיגה במזל עקרב ומאזניים ממרץ 1967 עד סוף מאי 1967. במלחמת יום כיפור היה מארס בנסיגה מאמצע ספטמבר 1973 עד סוף נובמבר 1973 במזלות שור וטלה. במלחמת לבנון הראשונה (1982), המארס היה בנסיגה מפברואר 1982 עד אמצע מאי 1982. האינתיפאדה הראשונה (החלה בדצמבר 1988) הגיע גם היא אחרי שמארס החל נסיגה באוגוסט 1988 עד תחילת נובמבר 1988.

הסיפור חזר על עצמו במלחמת המפרץ הראשונה (ינואר 1991) שפרצה אחרי מארס בנסיגה מחודש אוקטובר 1990 עד תחילת ינואר 1991, בשור ותאומים. ואפשר להמשיך הלאה. לכן, יש חשיבות גדולה למהלכו של כוכב מארס באותן מעלות שבהן נמצאים כוכבים שאופיים נפיץ כל כך.

מדינת ישראל ב"שאנטי"

כבר במאמרי הקודמים, ציינתי שמצב הכוכבים של מדינת ישראל אינו נחמד כמו שהיה ביוני 2006, כשהתרעתי שמדינת ישראל נמצאת ב"שאנטי", ומשהו לא טוב עומד להתרחש. אני עושה זאת עתה שוב.
ההבדל הוא שבהווה אולי אנחנו מפוכחים יותר, אבל עדיין יש כאלה המשתעשעים במחשבה שיש לנו פרטנרים לתהליכי שלום.

כל הספינים והכותרות המופיעות בנושא הן אשליות שאין להן שום בסיס. גם בנושא זה כתבתי לפני כמה שבועות את דעתי לפי הכוכבים העוברים עתה על ההורסקופ של מדינת ישראל. (המאמר "שלום או אשליות השלום").

מולד הירח מצית עימותים עם ארגונים דתיים

מולד הירח ב-14-15 ביוני במזל תאומים במולות לכוכב פלוטו, מצית את העימותים עם האירגונים הדתיים בכל מקום בעולם. רצונם להשתייך ולהשפיע על הפוליטיקה במקומותיהם ובעקיפין גם במקומותינו.

ואצלנו, מדינת ישראל ממשיכה להתמודד עם החמאס וקבוצות טרור אחרות שהשתלטו על רצועת עזה. זה מצב שלא משתנה בטווח הקרוב, וימשיך גם הלאה במהלך 2008.

תקופות מסוכנות להתלקחות המזרח התיכון

במהלך השנה הקרובה יש כמה תקופות מסוכנות העלולות להתלקח בכל המזרח התיכון. כוכב האורנוס שנעצר על 14 מעלות דגים מאוקטובר 2007 עד דצמבר 2007 מניע את כוכב מארס במפת אירן (אוקטובר 1906). גם במפתו של אחמדניג'אד שנולד באוקטובר 1956, המארס נמצא במזל דגים (15.11מעלות בדגים), כמו כן ליקוי החמה שהיה ב-19.3.2007 בהורוסקופ של טהרן, מופעל בספטמבר 2007, עם כוכב פלוטו המטייל על המעלות 27-29 בקשת ומדליק את כל "החגיגה". בנוסף גם ההורוסקופ של מלחמת המיפרץ השניה, (20.3.2003), מעיד על סכנות ועל הפוטנציאל להרחיב את העוינות בגבול עירק-אירן. כמו שציינתי, כוכב פלוטו, באותן מעלות, "מתיישב" על מבנה כוכבים של יופיטר בריבוע לכוכב מארס, מול כוכב אורנוס בהורוסקופ של מדינת ישראל בכל אותה תקופה. זה ללא ספק מצית את האש והאלימות מספטמבר 2007 עד פברואר 2008.

עם זאת, אי אפשר להתעלם ממה שקורה 22-25 בספטמבר, 1-5 ינואר עד סוף פברואר 2008. אלה זמנים ל"בלאגן" באירן, שתעבור מצבים לא קלים בכלל. בכל התקופות שציינתי, האפשרות לצאת מהמעגל ולהפוך את מה שקורה לסחרחורת מהירה של אירועים שמשמעותן איבוד שליטה - חזקה מאוד.

22.9.2007, אצלנו, יום כיפורים, יום זה יהיה רגיש מאוד מבחינת מצב הכוכבים, האם ההיסטוריה חוזרת?

תאריך:  29/06/2007   |   עודכן:  29/06/2007
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השפעת שכני ישראל עלינו
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תומר ס.
29/06/07 10:37
2
הניה
29/06/07 11:38
3
שאלה על יופיטר
29/06/07 12:00
4
חה
29/06/07 12:20
5
ISRAEL
29/06/07 16:45
6
לילי - 9
29/06/07 17:31
7
נאווה ק.
29/06/07 18:11
8
מ.פ.
29/06/07 18:58
9
נאוה .
29/06/07 23:00
 
דן ו.
30/06/07 08:41
 
אחת שיודעת מי את
7/07/07 14:56
10
אורית ברנדט
29/06/07 23:12
 
אסטרולוג ישראלי
30/06/07 00:15
 
התביישי לך.
30/06/07 08:50
11
מרים הררי
30/06/07 00:08
12
חווה
30/06/07 06:57
13
משה, עורך-דין
30/06/07 08:54
 
נועם צ.
30/06/07 09:28
 
משה, עורך-דין
30/06/07 12:53
 
שאלות
30/06/07 13:31
14
חווה
30/06/07 11:35
15
בין המגיבים כאן
30/06/07 20:05
16
זה לא טוב. בולשיט
1/07/07 00:08
17
yeshurun
1/07/07 04:19
 
את העובדה מי את
1/07/07 10:22
 
הקנאית
1/07/07 10:29
 
כמה צדקה עד כה
1/07/07 10:35
18
דוד ארצי
7/07/07 14:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא התמודדתי במסגרת רשימה כלשהי בבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין ולא פניתי עד היום בקריאה לתמוך במועמד זה או אחר. ברור היה לכל מי שהכיר את עמדותיי כי בתחומים חשובים, לא בכולם, הן חופפות לעמדותיו של עו"ד פסטינגר עבורו הצבעתי בסיבוב הראשון.
29/06/2007  |  עו"ד גולדבלט משה  |   מאמרים
"היא אולי נפגעה הכי קשה", אמר אמש ישראל קצב בראיון לחדשות ערוץ 2, בהתייחסו לאימו גילה. לכאורה, משפט תמים האמור לגעת בליבותיהם של הצופים. אך למעשה, זהו משפט שיכול להעיד על תת המודע של אומרו.
29/06/2007  |  עו"ד שלומי שמחי  |   מאמרים
כרבים אחרים, צפיתי (יום ה', 28.6.07) בטלוויזיה בהופעתה של א' במסיבת עתונאים, שבה תקפה בחריפות את הנשיא היוצא משה קצב. היא גוללה את מסכת יחסיה אתו במהלך שתי שנות עבודה בלשכת הנשיא. בנושא זה, אני צופה שאין לו כל נגיעה לעניין. נסיוני העתונאי במשך שנים רבות לימד אותי, שיש לבדוק כל גירסה.
28/06/2007  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
הדבר החשוב באמת, טוען היועץ המשפטי לממשלה, הוא "אם יש הרשעה או אין הרשעה", ומשתמש בדוגמת איציק מרדכי אשר כל מה שהציבור זוכר עד היום הוא את העובדה שהורשע ולא הרבה יותר מכך.
28/06/2007  |  אביהו זפט  |   מאמרים
ככה זה כש"אונסים" כתב אישום בין בכוח בין שלא במוח, ומשרבטים בהינף קולמוס ואגודל, עבירות "אונס" נגד נשיא המדינה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il