|   15:07:40
  ראובן לייב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית

סחבת ושמה גרירה

חברת הביטוח הפרה את הבטחתה לגרור את מכוניתי תוך שלוש שעות, התקשרה לגורר פרטי, שהחליט על דעת עצמו לסלק אותי מהסעה למוסך שלי, והעדיף על פני מכונית אחרת, שקריאתה נרשמה במועד מאוחר יותר. עד מתי?
09/01/2008  |   ראובן לייב   |   מאמרים   |   תגובות

בכביש הבינעירוני, בין קיראון לתל-השומר, נדם, לפתע, מנוע-מכוניתי. ריח של גומי שרוף עלה באוויר, מבשר רעות. בדיקה קצרה העלתה מייד כי את אשר יגורתי בא לי: רצועת המנוע נעה מצירה הקבוע ומיסב הגלגלת שלה נשחק. התוצאה: הרכב הושבת.

באמצעות הטלפון הסלולרי ביקשתי להזעיק את שירותי הגרר של חברת הביטוח שלי, "איילון", להם אני זכאי כמבוטח. ציפייתי לישועה קרובה התבדתה עד מהרה, למשמע קולה של המוקדנית: "תאלץ להמתין, בסבלנות, עד שלוש שעות, לבוא הגורר".

כל תחינותי לזירוז השירות נענות, כהרף-עין, בשלילה. "אנו עמוסים עד לעייפה בקריאות לעזרה עוד משלושה ימים קודמים" - סתמה המוקדנית ולא פירשה. המחשבה שאנשים נאלצים להמתין שלושה ימים תמימים לקבלת שירות-גרירה אינה נותנת לי מנוח, באשר שירות כזה אמור להינתן באותו יום ממש. יתר על כן: בירור קצר מעלה, כי חברת הגרירה חייבת לספק את השירות תוך שלוש שעות, ולא מעבר לכך.

בצר לי, אני ממתין, יחד עם בת הזוג, היושבת לצידי, בתא הנהג, עד לבוא הישועה. חולפת שעה, חולפות שעתיים - אין קול ואין עונה. לאחר המתנה ממושכת כל כך אני מעז שוב להתקשר לחברת הביטוח שלי. "אנו עושים כמיטב יכולתנו לזרז את העניין" - אני נענה מן העבר השני של הקו.

בסבלנותי, שכבר פקעה, אני מתקשר, נואשות, לשלושה שירותי-גרר פרטיים, מוכן לשלם, על-חשבוני, את הגרירה למוסך שלי בהרצליה, האמורה להסתכם ב-300 שקל. אלא שמהר מאוד מתברר שגם שירותי הגרר הפרטיים לא יושיעו אותי, אלא אם אמתין להם שעה ומחצה לפחות.

בינתיים עושה הזמן את שלו וחלפו להן שלוש השעות המוקצבות על-ידי חברת הביטוח שלי, ועדיין המושיע בושש לבוא. אני מתקשר, בפעם-המי-יודע-כמה, ונענה על-ידי המוקדנית התורנית כי "הגרר יגיע אליך תוך מחצית השעה הקרובה" - הווה אומר: מעבר לזמן המוקצב.

הקומבינה

ואמנם, כעבור מחצית השעה מתקשר אלי, סוף סוף, מאן דהוא, כדי לברר את מקום הימצאי המדויק, ואז אני מבחין כי משאית הגרר, המגיעה אלי, כלל אינה נושאת את שם חברת הביטוח שלי, אלא את שמה של חברת "האחים כהן". מן המשאית מגיח נהג צעיר, חסר סבלנות, ולמשמע שאלתי, אם הוא אכן נציג חברת "איילון", הוא מגיב במשיכת-כתפיים, תוך שהוא מעלה על משאית הגרר את מכוניתי. אני ובת-זוגי מבקשים להצטרף אליו, לתא הנהג, כדי להגיע למוסך שלי, אלא שהנהג הצעיר מסרב, בכל תוקף, ותובע מאיתנו להגיע בכוחות עצמנו ליעד. משאנחנו מסרבים, הוא מזעיק את הסדרן התורן, וזה מצווה עליו להורות לנו לרדת ממכונית הגרר, ותוך כך הוא גם פוקד עליו לאסוף מכונית נוספת, הפעם בפתח-תקוה, ולפרוק אותה במוסך בתל אביב, בטרם יפרוק את מכוניתי בהרצליה.

כל ניסיונותי להפר את רוע הגזירה ולדבר עם הסדרן התורן נענים בשלילה על-ידי נהגנו. בלית ברירה אני מתקשר לחברת הביטוח שלי, "איילון", כדי לברר את פשר העניין. "אנו מנועים מלהתערב בשיקולי הסדרן" - משיבים לי מעבר לקו, ותוך כך גם מתברר כי חברת הביטוח שלי פשוט הזעיקה גורר פרטי, שהחליט לעשות כטוב בעיניו ולהעדיף על פני מכונית אחרת, שבעליה נרשם לקריאה רק אחרי.

מאחר שהשעה דוחקת ובעלי המוסך שלי, בהרצליה, אמורים לנעול את שעריו, אני מתקשר אליהם. הפעם, לפחות, אני מתבשר כי הם ימתינו לבואי גם מעבר לשעת הסגירה הרשמית. בינתיים אנו נאלצים להגרר עם הגורר מפתח-תקוה למוסך ברחוב המסגר בתל אביב, כדי לפרוק את המכונית הנוספת. בתום הפריקה מואיל, סוף סוף, הנהג להמשיך במסע התלאות אל המוסך שלי בהרצליה.

רק לאחר ארבע וחצי שעות תמימות של המתנה נואשת - אנו מגיעים, סוף סוף, אל היעד הנכסף. הנהג פורק, ללא אומר, את מכוניתי ממשאית הגרר ונעלם, כלא היה, עם הגורר שלו, כשהוא מותיר אותי פעור-פה ומבלי שכלל טרח להחתים אותי על מיסמך הגרירה.

ועכשיו נותרו רק השאלות הנוקבות: מדוע לא זכיתי לקבל את השירות המגיע לי, במרוצת שלוש השעות המובטחות? מדוע הועברתי לידיו של גורר שאינו נמנה עם צי הגרירה של חברת הביטוח, מבלי ליידע אותי תחילה? מדוע נצטוויתי לרדת ממכונית הגרר ולהגיע, על-חשבוני, למוסך שלי? מדוע נפרקה מכוניתי רק לאחר המכונית השניה, שקריאתה נרשמה מאוחר יותר? ומדוע נותרה חברת הביטוח שלי חסרת-אונים אל מול שיקוליו של הגורר הפרטי? אין זאת כי אם לכך ייקרא שירות ללקוח - כי אז באמת שאינני יודע שרות מהו!

תאריך:  09/01/2008   |   עודכן:  09/01/2008
ראובן לייב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סחבת ושמה גרירה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מאיר דרום
9/01/08 10:22
 
דחלילק תהיה רציני
10/01/08 12:41
2
ע.ב
9/01/08 13:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכל פעם מופתעת ישראל מחדש. מצרים של מובארק עושה עוד פעולה שמשמעותה פגיעה בביטחון ישראל. למרות כל ההתרפסויות, הביקורים, החיוכים, תמיד חוזרת ישראל לאותה נקודה. חוזה השלום עם מצרים לא היה אלא הסכם כניעה.
09/01/2008  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
התביעה בסך מיליארד שקל שהגישו השבוע יגאל אהובי ודוד עזרא נגד חברת נצבא התנחלות, מספקת תחמושת מכיוון בלתי צפוי לשר המשפטים דניאל פרידמן, במאבקו להכניס שינויים בתפקודו של בית המשפט העליון: סחבת ובלתי מובנת של השופטים, ובהם הנשיא לשעבר אהרן ברק, היא גורם עיקרי לתסבוכת שנוצרה. השר פרידמן יוכל לומר עתה ביתר תוקף שצריך לשנות שם דברים - וקשה שלא להסכים אתו.
09/01/2008  |  אלעזר לוין   |   מאמרים
ראש מפלגת גנבי הקולות היה שרוי במצוקה: הפופולריות בשפל; בין חבריו במקום עבודתו יש הרוצים לגזול את כסאו, כבשת הרש; ערמת תיקים נחקרת במשטרה, ולמרות הכאסח, לינדי לא נרגע - וויני עורב מעבר לפינה. וצרה חדשה: העיתונאית הבכירה עומדת לפרסם כתבת-תחקיר עם גילויים נוספים על מעלליו.
09/01/2008  |  שלמה אידן  |   מאמרים
כמעט שמונים יום שובתים המרצים ("חברי סגל בכיר", בסלנג האקדמי). לסמסטר הזה – גם אם ייצא לדרך – אין כבר הרבה ערך. למעשה, שנת הלימודים תשס"ח הלכה לאבדון, ויש לכך משמעות כלכלית, משמעות ציבורית ומשמעות אישית חמורה ביותר.
09/01/2008  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
הגיע הזמן להיישיר מבט אל המציאות, הגיע הזמן להפסיק לטאטא את המציאות אל מתחת לשולחן. ממשלת ישראל והעומד בראשה כבר אינם יכולים להסתתר מאחורי מליצות רמות ונבובות.
08/01/2008  |  יוסי דגן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il