|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

המתאימים לתאומים

מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
26/05/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל תאומים עם מזל תאומים – קשר מעניין, סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מירוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן – הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה שלא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה – יש לכם יכולת להפרות האחד את השני. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה – שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים – שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת – זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי – קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל תאומים עם מזל דלי – זהו קשר מומלץ במידה שחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים – זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בניית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה – זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור – זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים יהיו משמעותיים לשבוע זה בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה על חייכם. בשלב הזה אל תקשיבו לעצות של אף אחד, אלא פעלו לפי האינסטינקטים שלכם.

תאומים
בימים אלה מתיישר כוכב התקשורת בבית תת המודע שלכם ביחד עם העובדה שאתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת. תקופה זו מתאימה להתכנסות פנימית ופחות לנסות ולחפש חברת אנשים כפי שאתם רגילים לה. בנושאי עבודה אתם נכנסים לתקופה של חוסר ודאות ולכן מומלץ לכם לחכות עד לאחר יום ההולדת שלכם לפני שתחזרו להיות בשליטה על מהלך העניינים.

סרטן
מבחינה חברתית אתם נמצאים בנקודת תפנית כיוון שאנשים שונים שליוו אתכם במשך כל חייכם ייראו ויישמעו לכם אחרת. נראה שיש לכם צורך להתרחק מאחרים וזאת כדי להחזיר לעצמכם את האנרגיה האבודה בתקופה האחרונה ואולם, אל תצפו שהתנהגות זו תעבור לכם בשתיקה כיוון שהעובדה שאתם סוגרים את ליבכם תגרור אחריה תגובות. מומלץ לכם להמשיך ולהשקיע בנושאי עבודה!

אריה
יש לכם תנודות רבות בנושאי עבודה בתקופה האחרונה ונסיעות רבות שמתבקשות עקב כך. זוהי תקופה מצוינת ליחצן את עצמכם כמה שיותר ובדרך זו לגרום לאנשים נוספים המקבילים אליכם בעיסוק לראות אתכם כמתחרים ראויים. השקיעו במקביל ביחסי ציבור ובדרך זו תוכלו לשדרג את עצמכם בסולם החברתי וגם להגיע אל האנשים המתאימים לכם מבחינה מקצועית.

בתולה
נראה שבחודש האחרון הייתם עסוקים בריצות, בנסיעות ובהתרוצצויות שונות ומשונות כדי לנסות ולקדם את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית. בתקופה זו נראה שאתם עושים את השינויים המתבקשים כיוון שאתם מאוד עסוקים ומלאים בתוכניות עשייה עתידיות. בנושאי עבודה עוד מעט ייכנס כוכב השפע לנסיגה בתחומים אלה, כך שיש לכם עוד את החודש הזה כדי לממש ולהוציא לפועל תוכניות.

מאזניים
הכוכבים מארס וונוס, המייצגים את החלק הזכרי והנשי באישיות, נמצאים אצלכם ביחד בבית הזוגיות והשותפויות. תקופה זו מצוינת לעידוד וחיזוק הקשרים שלכם בתחומים אלה. נראה שאתם מרוצים מסגנון חייכם כרגע, כיוון שההתרחשויות ברקע גורמות לכם להחצין את החלקים הנעימים שלכם. יש לכם הזדמנויות לעידוד ולחיזוק היחסים האישיים והרגשיים שלכם ולבנות אותם לטווח הרחוק.

עקרב
הכוכב מרקורי מתיישר השבוע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, כך שהוא גורם לכם להתעמת עם האנשים הקרובים לכם בנושאים אלו. אתם חייבים לראות גם את הצד שכנגד בכל סיטואציה ולא להסתמך רק על עצמכם. בנושאי עבודה מתחיל ללכת לכם יותר מקודם וזאת מכיוון שהכוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם, מעודד עשייה ופעולה אנרגטית שתעזור לכם למלא יעדים.

קשת
אתם מתקרבים לתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. זוהי תקופה מצוינת לבדוק את עצמכם ואת ההישגים אליהם הגעתם בשנה האחרונה. במידה שלא תהיו מרוצים, זה הזמן להזיז את התוכניות קדימה. הכוכב סאטורן המעכב מתחיל לזוז מתוך בית הקריירה שלכם, כך שנראה שכבר הבנתם את מרבית הדברים אותם הייתם צריכים להבין ולשנות, כדי להצליח בהמשך.

גדי
נושאי בית ומשפחה הופכים להיות יותר ויותר דומיננטיים עבורכם בגלל העובדה שאתם נדרשים להתחשב ולעזור לשאר הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון. יש לכם צורך והכרח להשקיע בנושאי עבודה כדי לדחוף את התוכניות שלכם ואולם החודש יהיה כזה שתיאלצו בניגוד לתוכניותיכם המקוריות להשקיע בבית. מוטב לכם לקבל את המציאות כפי שהיא ולא להתנגד לנסיבות.

דלי
אנשים מהעבר שלכם חוזרים לחייכם במפתיע ואתם אינכם בטוחים כלל וכלל שחדשה זו טובה לכם. לקח לכם זמן רב להתאפס חזרה על המציאות של חייכם כך שכל הפרה של המציאות אינה טובה לכם. השתדלו לא להיכנס למריבות עם אנשים קרובים ולכן השתדלו לספור עד עשר בכל פעם שתרצו להגיד את דעתכם בנושאים שונים. התמקדו בצרכים האישיים שלכם והתרחקו מאנשים מרירים.

דגים
ימים אלה לא טובים לקידום נושאים אישיים אלא מקצועיים ועסקיים בלבד. השאירו את כל הרגשות שלכם ואת כל תחושת ההחמצה שאתם חשים בצד והתמקדו במה שכן חשוב כרגע וזה העובדה שאתם חייבים לפעול אחרת מבחינה כלכלית כדי שתוכלו להצליח בעתיד. הקשיבו ביתר תשומת לב לאינטואיציה שלכם כיוון שהיא הקו המנחה של חייכם ונותנת לכם את העצות הנכונות.

טלה
הכוכבים מארס וונוס הינם כוכבים אישיים פעילים מאוד בתחומי היחסים הבינאישיים ובעשייה אינטנסיבית. מאחר ששני אלו נמצאים בצוותא במזל שלכם הרי שזהו זמן מעולה לחזק את הקשרים שלכם עם הסביבה ולהוציא לפועל תוכניות שמזמן רציתם לבצע, אך בגלל אילוצים שונים לא הצלחתם לממש אותן. השבוע בחג המתקרב פעלו לחיזוק היחסים המשפחתיים שלכם.

שור
אתם נמצאים בתקופה של חוסר יציבות וטלטלה בגלל העובדה שתת המודע מפעיל אצלכם אנרגיות חסומות שמבקשות לצאת החוצה. יש לכם אפשרות להבין את מניעי האחרים יותר טוב בתקופה זו ולפעול בהתאם, ואולם במקביל ברמה האישית יש לכם חוסר ביטחון ותחושה שהיכולת שלכם לפעול חסומה. בסוף החודש יתיישר כוכב התקשורת במזל שלכם ואז תרגישו שהדרך נפתחת ויוקל לכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יום ירושלים, שחל לא מכבר, הסב את תשומת הלב לכמה מאפיינים חדשים של העיר. אין ספק, ירושלים היא בראש ובראשונה סמל התגלמות הקדושה, משכנם המרכזי של הר הבית והכותל המערבי. ירושלים היא עיר של חצרות אדמו"רים, שאלפי חסידים מסתופפים בצילם. אך יש גם ירושלים של חול. עיר של תרבות, מרכז פריחתם של מוסדות יצירה ואמנות. בית הסופר, בית ש"י עגנון, הספרייה הלאומית, תיאטרון ירושלים, החאן הירושלמי ועוד מככבים בגלריה העירונית.
26/05/2009  |  ציפי לידר  |   מאמרים
בתוכנית הרדיו השבועית "רצועת הביטחון" בגלי צה"ל דיבר "מומחה" שניסה להרגיע, שבניגוד לכ-100,000 הרוגים בהירושימה, בתל אביב ייהרגו רק כ-25,000 אם תיפול בה פצצה גרעינית. זה מאוד "הרגיע" אותי כמי שיש לו ילדים, נכדים, קרובים וחברים באזור תל אביב והמרכז וכמי שדואג למדינתנו היחידה ומבין, בניגוד לאותו "מומחה", מה פירוש פגיעה כזאת לעתידנו באזור ובכלל. איני מתנחם, כמובן, גם בעובדה שיש לנו, אולי, יכולות וכלים לתגובה שתכאיב מאוד, אולי, בלשון המעטה, למתקיפים...
26/05/2009  |  אורי גנני  |   מאמרים
במסגרת ארועי 100 שנים לתל אביב קיימה עיריית תל אביב אירוע של "בתים מבפנים" (יום ו', 8.5.09) ואיפשרה לתושבים מן העיר ומחוצה לה לצפות בבתים מבפנים. לחלקם של הבתים ערך היסטורי, לאחרים - ערך ארכיטקטוני. חלקם מסמלים את עברה של העיר, וחלקם - מסמלים את עתידה. "הבית הצר בתל אביב" הינו אטרקציה ארכיטקטונית של תמרון במצב בלתי אפשרי של מגבלות תכנון ובנייה.
26/05/2009  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
החדשות של מחר
26/05/2009  |  אורן פרסיקו  |   מאמרים
במסגרת ארועי בתים מבפנים, שקיימה עיריית תל אביב במסגרת ארועי "100 שנים לתל אביב" (8.5.09), פתחה עיריית תל אביב בתים בעלי אופי ייחודי (היסטורי ואדריכלי). ברחוב קהילת ביאליסטוק שבהדר יוסף הוצג בית אשר הברושורים מספרים כי זהו "הבית הצר ביותר בתל אביב", "המדגים כיצד וירטואוזיות אדריכלית מצליחה לייצר בית מגורים משפחתי נעים גם בתנאי פרוגרמה בלתי אפשריים לכאורה. הבית נבנה על בסיס יחידת דיור סוכנותית משנות ה-50. רוחב היחידה 385 ס"מ (ברוטו) ואורכה 17 מטרים. חלונות יש בשתי החזיתות הצרות בלבד. האדריכל עשה שימוש בפתרונות בלתי צפויים, כמו גובה המבנה ופתיחת חלונות לעבר השמים. הבית עדיין בשלבי בנייה". בתחתית נכתב כי "הכניסה לבית דורשת טופס ויתור תביעה".
26/05/2009  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il