|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

גילוי לא נאות (60)

אולמרט העבריין חוזר

מכתב פומבי אל ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: סוד גלוי הוא שאתה נפגש לעיתים מזומנות עם שר האוצר החדש יאיר לפיד. אולי אתה חונך אותו בתקופת ימי החסד שלו בתפקיד שר האוצר. נעשה הכל כדי שאתה לא תחזור להנהיג את המדינה ולהמשיך להשחית אותה
29/03/2013  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   משפט הולילנד   |   תגובות
אולמרט. מושחת מן היסוד [צילום: פלאש 90]

איומים, שקרים ועלילה
איתמר לוין
בראיון נרחב שפורסם בסוף השבוע, מנסה אהוד אולמרט לאותת לשופטי ישראל: אל תתעסקו אתי * כאשר הוא מדבר על פרשות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד - דבריו שזורים בחצאי אמיתות, שקרים ואפילו עלילת דם נגד הפרקליטות
לרשימה המלאה

שכני ש"ד
אריה אבנרי
אומנם נהוג לומר "אחרי מות קדושים", אך שכני, עד המדינה ש"ד שהלך לעולמו, היה רחוק מאוד מלהיות קדוש. הוא החליט להעיד במשפט הולילנד רק משום שלא שילמו לו כספים שהגיעו לו לדבריו ושהיו יכולים לסייע לרווחתו בערוב ימיו. אף על-פי כן ייזקף לזכותו שהוא מת על מזבח המאבק נגד השחיתות הציבורית שהפכה למחלה ממארת במדינה
לרשימה המלאה

אהוד, מועדים בלי שמחה,

אני מנחש שבליל הסדר האחרון הסבת בחברת בני משפחתך ואורחיך והיית זחוח, מלא בעצמך, וכדרכך יהיר, ובמקום לספר על יציאת מצרים, סיפרת על יציאתך כביכול מהבוץ הפלילי שבו אתה שקוע עד צוואר. מן הסתם חזרת במעמד חגיגי זה על דברים שאמרת בימים אלה בראיון מקיף לגלובס [ראה משמאל], שבו טענת שעד המדינה במשפט הולילנד שמואל דכנר העליל עליך, כביכול, עלילת כזב כשהעיד בבית המשפט שנתן לך שוחד.

אחרי הארוחה יצאת כנראה החוצה ועישנת סיגר יקר נוסף מהכמות האדירה של הסיגרים שקיבלת כשי במרוצת השנים מאילי הון זרים ומאנשי עסקים מקומיים שביקשו ממך הטבות למיניהן.

מותו הלא פתאומי של שמואל דכנר במהלך מסע לינץ' משפטי שעשה לו על דוכן העדים אחד מפרקליטיך, המוכר באגרסיביות שלו ובפיו חסר המעצורים, לא גרם לך כנראה צער מיוחד. להפך, אולי נגולה מעל ליבך אחת האבנים השחורות.

דכנר אמר לרעייתו, כפי שצוטטה בתקשורת, שהוא חש שפרקליטי הנאשמים מנסים לקצר את חייו ופוגעים בו ללא הרף במטרה להחמיר את מצבו הרפואי. כמה סמלי הדבר שהאירוע המצער של מותו אירע בעת המשמרת המשפטית שלך.

כדרכך, ניסית להרחיק ממך כל אחריות כאשר הכרזת בראיון: "הוא כל הזמן אמר שהוא הולך למות. הוא אמר לשופט שהוא עומד לעבור צנתור. ברמה של האינטרס שלי בוודאי שהצטערתי מיום שבחקירה עצמה יום אחר יום נחשפו שקרים שהוא אמר בבית המשפט".

מהפה של דכנר
דכנר. חשף מציאות עגומה [צילום: פלאש 90]

מאז ומתמיד טענת כלפי עדים שהופיעו במשפטים הפליליים והעידו על עבירות חמורות שביצעת, כי הם משקרים ומכפישים אותך לשווא. ברצוני להביא לידיעתך שהכרתי היטב את דכנר שהתגורר בשנים האחרונות בשכנותי בתל אביב.

נפגשתי איתו לראשונה בשעתו בעת הסתבכותו הכלכלית הגדולה כאשר כמה חברות ציבוריות מקבוצת "המאגרים" שהוא ניהל קרסו וכתוצאה מכך נגרמו נזקים כספיים כבדים לציבור המשקיעים בבורסה. דכנר אמר לי אז, כפי שציטטתי בספרי "המהמרים": "אם אפתח את פי בכל מיני פרשות שאני מעורב בהן ייכנסו לכלא כמה אנשים ידועים במדינה". אבל דכנר לא פצה אז את פיו ועברייני הצמרת לא נתנו את הדין והוא המשיך לעבור על החוק בחברתם של כמה משועי מדינה נוספים ואתה בראשם.

בפרשת הולילנד, שמסווגת כאחת מפרשות השחיתות החמורות בתולדות המדינה, החליט דכנר בערוב ימיו כשמצב בריאותו היה מעורער, לחשוף את המציאות העגומה ולהציב אותך בראש רשימת מקבלי השוחד.

קרבנות על מזבח הזיכויים
זקן. עונש כבד במקרה של הרשעה [פלאש 90]

מנהלת לשכתך הוותיקה והנאמנה שולה זקן שהייתה שותפה פעילה לחלק ניכר מהעבירות שביצעת ויודעת על אודות מעלליך יותר מכל אדם אחר במדינה, שמרה במרוצת השנים על זכות השתיקה גם כאשר הייתה מודעת לכך שהיא משלמת על-כך מחיר. אביה המנוח השביע אותה על ערש דווי שלעולם לא תמסור מידע שעלול לפגוע בך.

בפרשת הולילנד, שבה גם היא מואשמת בקבלת טובות הנאה אישיות מדכנר במזומן ובתכשיטים, היא עמדה לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות, שבמסגרתה הייתה מודה בחלק מסעיפי האישום תמורת הקלה בעונשה. על-פי מידע המצוי בידי, עסקת הטיעון טורפדה מחשש שהאש תתקרב אליך, וכך עלולה זקן לשאת בעונש קשה אם תורשע. לך זה אולי לא כל כך מזיז.

מאז ומתמיד חשבת רק על האינטרסים של עצמך ולא היססת להקריב אחרים על מזבח הזיכויים המפוקפקים שלך. נועם הליכותיך המלאכותי והסחבקיות המדומה שהפגנת כלפי הסובבים אותך היו מאז ומתמיד חלק מהעמדת פנים ומשחק מחושב.

פרשות שחיתות נוספות

כמי שעוקב אחר העבריינות הסדרתית שלך מראשית שנות השבעים, הרשיתי לעצמי להדביק לך את הכינוי הבלעדי "מגה-מושחת", ואתה, כאשר היית ראש ממשלה, היישרת מבט מול פני האומה והכרזת: "מעולם מעולם לא לקחתי אגורה לכיסי". אגורה אולי לא לקחת, אבל הרבה דולרים ירוקים כן.

אני מוכן לקחת אחריות ולקבוע שקיבלת מדכנר טובות הנאה באורח ישיר ועקיף בפרשת הולילנד, ואם אני טועה, אתה מוזמן להגיש נגדי תביעת דיבה ואז ייחשפו בפומבי שורה של פרשות שחיתות נוספות שבהן היית מעורב ולא פורסמו עד כה.

אחת הפרשות הללו נחשפה בעקבות תלונה שאומ"ץ הגישה נגדך השבוע לניצב יואב סגלוביץ', ראש אגף החקירות והמודיעין (אח"ם) במטה הארצי של המשטרה. בתלונה נאמר בין השאר:

  • "תנועת אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נגד אהוד אולמרט בחשד לכאורה לקבלת שוחד וטובות הנאה מקבוצת לבנת בעלת מפעל 'נשר' לייצור מלט.

    "כאשר כיהן אולמרט כשר התמ"ת בשנת 2003 פעל להגבלת יבוא המלט לישראל על-מנת לאפשר לקבוצת 'נשר' להמשיך ולהחזיק במונופול לייצור ושיווק מלט בארץ.

    "שבע שנים לאחר מכן בשנת 2010 אחרי שאולמרט נאלץ להתפטר מתפקידו כרה"מ נתמנה כיו"ר קבוצת לבנת תמורת שכר חודשי גבוה והוצאות נלוות אטרקטיביות.

    "אנו סבורים שיש חשד שאולמרט קיבל לכאורה תמורה כספית מאוחרת עבור השירות שהוא העניק לקבוצת לבנת בעת היותו שר התמ"ת.

    "אנו מבקשים לפתוח בחקירה בפרשה זו ומפנים את תשומת הלב לכך שהעבירה בוצעה לפני שלוש שנים".


אם המשטרה לא תפתח בחקירה, בדעתנו לערער על-כך בפני הרשות המתאימה.

להקת מעודדים משתלחת
דנקנר. אחד הסייענים [צילום: בוצ'צ'ו]

הזויים וחולי נפש
לאנשי תקשורת שלא הלכו בתלם המעוות שלך הדבקת תווית של "אנשים הזויים". יש לי הכבוד להימנות על קבוצה זו. לאנשי מערכת אכיפת החוק שלא הפסיקו לטפל במעשי העבריינות שלך הענקתם אבחון קליני של "חולי נפש" רחמנא לצלן

באותו ראיון בגלובס לא היססת להשתלח מחדש במערכת אכיפת החוק שרודפת אותך, כביכול, במשך השנים. האויב המרכזי שלך הוא פרקליט המדינה משה לדור, שהחליט בשעתו להגיש נגדך כתבי אישום בכמה פרשות שחיתות: קבלת כספים במזומן מטלנסקי, טיסות כפולות לחו"ל במחלקה ראשונה על חשבונם של ארגונים הומניטריים והענקת הטבות לאנשי עסקים באמצעות מרכז ההשקעות.

אחרי שזוכית משני כתבי אישום בפסקי דין שעוררו סערה ציבורית, העז ברוב חוצפתו אמנון דנקנר, אחד הסייענים שלך בתקשורת, להציע ללדור להתאבד בעקבות הכישלון המקצועי כביכול. כמובן שאין זה מקרי שאתה ודנקנר חברים טובים של העבריין אריה דרעי ויצאתם להגנתו. דנקנר השתתף אפילו בהילולה שנערכה לכבודו של דרעי ליד כלא מעשיהו ושר עם החוגגים הרבים משס: "הוא זכאי, הוא זכאי".

אתה ולהקת המעודדים שלך מצאתם שיטה נבזית להשתלח באלה שניסו לבלום אותך להמשיך במעשי העבריינות שלך שבגינם הפכת למיליונר במהלך שירותך הציבורי. לאנשי תקשורת שלא הלכו בתלם המעוות שלך הדבקת תווית של "אנשים הזויים". יש לי הכבוד להימנות על קבוצה זו. לאנשי מערכת אכיפת החוק שלא הפסיקו לטפל במעשי העבריינות שלך הענקתם אבחון קליני של "חולי נפש" רחמנא לצלן.

פגיעה אישית חמורה
לדור. מותקף אישית [צילום: פלאש 90]

אחרי שפרקליט המדינה החליט להגיש ערעור לבית המשפט העליון על שני הזיכויים שלך בפרשות הנ"ל, החלטת להגביר את המערכה נגדו. לא ירחק היום שבו תדרשו ברוב נבזותכם לכלוא אותו במחלקה סגורה.

אומ"ץ לא יכולה לעמוד מנגד והחליטה השבוע להתייצב פעם נוספת לימינו של פרקליט המדינה. במכתב שנשלח השבוע ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין העומד בראש המערכת המשפטית נאמר בין השאר:

  • "תנועת אומ"ץ מבקשת ממך להורות על חקירת משטרה נגד רה"מ לשעבר אהוד אולמרט בחשד להעלבת עובד ציבור בכך שפגע בפרקליט המדינה משה לדור.

    "בראיון עם אולמרט שפורסם בעיתון 'גלובס' ב-21.3.13 כינה אולמרט את לדור: 'פרקליט אחד שאיבד את שיווי משקלו הנפשי'.

    "אנו סבורים שאי-אפשר לעבור לסדר היום על פגיעה אישית כה חמורה בפרקליט המדינה שעושה את מלאכתו נאמנה והיה מחויב להגיש נגד אהוד אולמרט כתב אישום על-פי הראיות שהיו בידי הפרקליטות.

    "אנו מודעים, אמנם, לכך שאתה פסלת את עצמך מלעסוק בענייניו של אולמרט מאחר שהיית בעבר פרקליטו אך נראה לנו כי בנושא חמור זה אתה חייב למצות עימו את הדין על-מנת לשמור על מעמד הפרקליטות כגוף מרתיע על אישי שלטון שעברו על החוק".

מערכה ציבורית

אהוד, בשעתו רציתי לעשות פסק זמן ולהפסיק לעסוק במעלליך מחשש שאסחף לכיוון האובססיביות, אך נוכח חידוש פעילותך נגד מערכת המשפט, תמצא מולך את אנשי "כוחות האור" שלא יחששו ויגנו על שלטון החוק. כינוי מוצלח זה יצר חברך הקרוב לשעבר, העיתונאי דן מרגלית, אחרי שהתנתק ממך כשהגיע באיחור רב מדי למסקנה שאתה אדם מושחת מיסודו ומנצל למעשה את שירותיו המקצועיים הטובים להסחת הדעת.

(חבל שמרגלית לא שעה לאורך השנים לאזהרותיי החוזרות ונשנות וביקש ממני שאספק לו ראיות חותכות. המידע המרשיע שהעברתי לידיעתו לא סיפק אותו משום מה.)

אני מודע היטב לכך שמזה שנים רבות מאז שהתחלתי לחשוף את מעלליך הרבים בפומבי ופתחתי במערכה ציבורית ומשפטית כדי לסלק אותך מהחיים הפוליטיים, איננו מחליפים בינינו מילה.

אין לי ספק שאתה לא שוכח עד היום שבעבר הרחוק פעלת נגדי כשעבדתי בעיתון ידיעות אחרונות כעיתונאי-חוקר, אחרי שפרסמתי את הבלוף שלך על חשיפת ראשי הפשע המאורגן כביכול.

לרוע מזלך, לא שלט באותה עת בעיתון חברך הטוב נוני מוזס שעושה בשנים האחרונות מאמצים בלתי נלאים לחלץ אותך מהכלא באמצעות מתן במה חופשית בעיתון לאלה המשתלחים במערכת המשפט, ובמה ממודרת לעיתונאים חנפנים ומשוחדים שמנפחים את זיכוייך מעבר להגינות העיתונאית ומגמדים את הרשעותיך בניגוד לאתיקה המקצועית.

מברוק על הדירה
אקירוב. המנהל התקין כופף למענו

ערב הבחירות האחרונות פרגנת למרבה הצער למועמד אלטרנטיבי ראוי לראשות הממשלה מול ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. בגלל השנאה ההמונית לנתניהו, היו מוכנים לשכוח שהורשעת באחרונה במשפט פלילי בפרשת מרכז ההשקעות, אתה עומד למשפט על קבלת שוחד בפרשת הולילנד ובית המשפט העליון עומד לדון בעוד כמה שבועות בערעור על שני הזיכויים שלך.

אתה ממשיך לטעון באוזני כל התמימים שנרקמה נגדך עלילת דם ומביע את ביטחונך שתזוכה ותצא מנצח, ועל-ידי כך תיסלל מחדש הדרך לחזרתך לכהונת ראש הממשלה למרות שבשלב זה בני משפחתך לא מתלהבים מהרעיון. אל תדאג, רעייתך עליזה שקוננה בשעתו בתקשורת שמצבכם הכלכלי קשה ושאין לכם כסף לגמור את החודש תתרצה בסופו של דבר כדי שתוכל לחדש את מכירת ציוריה במחירים מופקעים לכל אלה שירצו ממך תמורה מכספי הציבור.

אגב, מברוק על קניית הדירה החדשה השנייה בתל אביב. אתה חוזר בהדרגה להיות בעל נכסים. בשעתו הציע לך איל ההון אלפרד אקירוב למכור לך דירה באחד המגדלים שלו בתל אביב. המדובר באותו אקירוב שכופפת למענו את המנהל התקין כדי שיקים את מתחם ממילא בירושלים. הוא חייב לך, ואתה יודע בדיוק למה אני מתכוון.

קשרי אולמרט-לפיד
לפיד. חניך של אולמרט [צילום: פלאש 90]

משיא עצות?
מי יודע, אולי אתה חונך בימים אלה את לפיד בתקופת ימי החסד שלו בתפקיד שר האוצר ומשיא לו עצות מסוימות שאנחנו נהיה הקורבנות שלהן. היזהר רק שלא ללמד אותו כיצד מעבירים כספי ציבור לכיס הפרטי בלי להותיר עקבות

התמיכה הציבורית הכפויה והבלתי נתפשת מינפה את רצונך לקצר את ימיה של הממשלה החדשה ולפעול להפלתה במועד שיהיה לך נוח אחרי סיום ההליכים המשפטיים נגדך.

סוד גלוי הוא שאתה נפגש לעיתים מזומנות עם שר האוצר החדש יאיר לפיד, על תקן של ידיד המשפחה. בגלל ידידות זו לא מפריע ללפיד שהוא מצוי בחברת עבריין בכל ימות השנה, בעוד שלנו מותר להתפלל בחברת עבריינים רק בערב יום הכיפורים. אומנם הצהרת בראיון שאתה לא מדבר עם לפיד על נושאים פוליטיים, אבל אתה יודע היטב איזה משקל אני נותן לדבריך. לא הייתי קונה אצלך אפילו מכונית חדשה.

מי יודע, אולי אתה חונך בימים אלה את לפיד בתקופת ימי החסד שלו בתפקיד שר האוצר ומשיא לו עצות מסוימות שאנחנו נהיה הקורבנות שלהן. היזהר רק שלא ללמד אותו כיצד מעבירים כספי ציבור לכיס הפרטי בלי להותיר עקבות.

כאשר כיהנת בשעתו בתפקיד שר האוצר הבנת היטב את מהות הישיבה ליד ברזי הכסף, שמאז ומתמיד אהובים עליך כל כך. ניסית לעשות אפילו "עוקץ" באמצעות מכירת מניותיה של המדינה בבנק לאומי לשני אילי הון זרים הנמנים על מקורביך שיוצגו על-ידי משרד הפרקליטים של המחותן שלך. עד היום אני מתקשה להבין מדוע לא הועמדת לדין בפרשה מצחינה זו בגין הפרת אמונים ומרמה.

כאשר כיהנת כראש הממשלה העדפת שבתפקיד שר האוצר יכהן חברך ובן-בריתך הגנב אברהם הירשזון ויהיה ליד הקופה הציבורית כדי לסייע לאילי ההון, ובחרת שלא למנות לתפקיד זה את עמיר פרץ. לא חששת למנות את פרץ לתפקיד שר הביטחון והוא היה שותפך הפעיל למחדלי מלחמת לבנון השנייה.

אומ"ץ תעשה הכל כדי לחשוף את הקשרים הסמויים שקיימים בינך לבין לפיד, שעלול להיות בעתיד המתחרה שלך על ראשות הממשלה.

אם הייתי צריך לבחור בינך לבין לפיד לתפקיד ראש הממשלה, הייתי מעדיף את לפיד כברירת מחדל.

נעשה הכל כדי שאתה לא תחזור להנהיג את המדינה ולהמשיך להשחית אותה.

יש לי רק נחמה קטנה: אתה תהיה ראש הממשלה היחיד בתולדות המדינה ששמו לא יונצח בשדרה, ברחוב, במנהרה, בכיכר או סתם במזרקה. אני הייתי קורא את אחד מבתי הכלא על-שמך למען ישמעו ולא יראו.

תאריך:  29/03/2013   |   עודכן:  29/03/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם הירשזון   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   אילה חסון-נשר   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אלימלך קורצווייל   אלפרד אקירוב   אמנון דנקנר   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אתי בן-דור   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   גלובס / Globes   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דן מרגלית   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהודה וינשטיין   יהושע פולק   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יובל גבעון   יוחנן דנינו   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מיכה פטמן   ממשלת ישראל / Israel Government   מני מזוז / Meni Mazuz   משה  ישראל   משה לדור   משה שמיר   נוית נגב   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   רייצ'ל רז-ריסבי   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומי אילון   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט העבריין חוזר
תגובות  [ 61 ] מוצגות   [ 61 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלא חוזר
29/03/13 17:46
 
אחד שבענינים
29/03/13 19:22
2
בבון זה קוף ?
29/03/13 18:38
3
מתיתיהו
29/03/13 19:41
 
אראל
11/05/13 16:31
4
ע' בן-יוסף
29/03/13 19:48
5
לעמותה
29/03/13 21:44
6
לציבור
29/03/13 22:04
7
ה.א.
30/03/13 01:01
 
ה.א.
30/03/13 01:05
8
מתיו
30/03/13 06:16
9
קורןנאוה טבריה
30/03/13 06:36
10
מתיתיהו
30/03/13 07:10
 
חבר אומ"ץ
30/03/13 07:45
 
מתיתיהו
30/03/13 08:20
 
תגובה מהשמאלמרט
30/03/13 09:38
 
השכיר של שמאלמרט
30/03/13 09:43
 
מ. אלקרייאף
30/03/13 10:00
 
לאלקרייאף
1/04/13 01:35
 
מזרזיר
30/03/13 17:44
11
דליהו
30/03/13 12:24
 
אורי פ
30/03/13 12:56
12
יוסי מ
30/03/13 13:26
 
מתיתיהו
30/03/13 18:45
13
יוסי מ
30/03/13 13:37
 
אחד שבענינים
30/03/13 14:41
 
יוסי מ
30/03/13 17:44
 
בבון זה קוף.
19/04/13 08:16
14
תומך באולמרט
30/03/13 17:33
 
רונית פרי
1/04/13 23:37
15
לאומ"ץ
30/03/13 18:33
 
חבר הנהלת אומ"ץ
30/03/13 20:20
 
ל'אמיץ'
30/03/13 22:18
 
יוסי מ
31/03/13 08:47
 
לאריה 'האמיץ'
31/03/13 17:05
16
נעמי ג
30/03/13 23:16
 
לנעמי ג
31/03/13 00:26
 
לנעמי ג
31/03/13 00:31
 
מתיתיהו
31/03/13 13:56
 
לוחמת צדק
1/04/13 11:27
17
רויטמן פסח
31/03/13 09:24
18
ש"מ
31/03/13 11:55
 
יוסי מ
31/03/13 14:03
19
רונית פרי
31/03/13 14:10
 
לרונית
31/03/13 16:43
 
יוסי מ
31/03/13 17:39
 
לשושפרי
1/04/13 20:25
20
עובר אורח
31/03/13 18:31
 
מתיתיהו
31/03/13 19:57
 
למתיתיהו
31/03/13 21:14
21
תושב כ"ט בנובמבר
1/04/13 09:47
 
לתושב
1/04/13 19:51
 
לתושב
1/04/13 20:08
22
משה זיגדון
1/04/13 10:06
 
מתיתיהו
1/04/13 11:12
23
ג'ינג'י
1/04/13 21:19
24
מתיתיהו
1/04/13 22:35
25
מתיתיהו
1/04/13 22:41
26
ניסו איש ה יערות
22/04/13 07:14
27
ניסו איש היערות
22/04/13 07:25
28
תינשמת
25/06/13 17:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט הולילנד
"אחרי שגמרתי את העבודות, בלי להבין שום דבר, אתה שואל את עצמך איך פרויקט כזה גדול [מקבל אישור]. הרגשתי לא טוב. לא שהרגשתי שמשהו לא חוקי, אבל החלטתי להתרחק". כך אומר (יום ג', 19.3.13) האדריכל ארתור ספקטור, ממתכנני פרויקט הולילנד, בחקירתו הנגדית. הוא אישר עם זאת, כי בעת אישור תב"ע ג' - התוכנית המקורית של הפרויקט - הסתייגותו הייתה רק מבחינה מקצועית ולא הייתה לו תחושה שמשהו בלתי תקין מתרחש בפרויקט.
19/03/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
"אין לי זיכרון כל כך טוב מפרויקט הולילנד. הייתה לנו הזדמנות לעשות משהו יוצא מן הכלל, וזה לא כל כך הלך בכיוון הזה. אולי בגלל זה, מבחינה פסיכולוגית, ניסיתי לשכוח את זה". כך אומר (יום ג', 19.3.13) האדריכל ארתור ספקטור, ממתכנני הפרויקט, בעדותו במשפט הולילנד. ספקטור הוא מבכירי האדריכלים בישראל, ובין היתר תכנן את הרחבת בית החולים הדסה, פרויקט ימק"א וה"ארנה" בירושלים.
19/03/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
פולאר נדל"ן ערכה הסכם פיקטיבי עם שמואל דכנר, כדי להכשיר בספריה תשלומים בסך 240,000 דולר שהעניקה לו. החברה ייחסה את התשלומים לפעילותו של דכנר להשגת תוספת שבס (הגדלת מספר יחידות הדיור ב-20%) בפרויקט הולילנד. כך העיד (25.11.12) שמעון שנקמן, שהיה מנהל הכספים של פולאר נדל"ן. ההסכמים אושרו בידי המנכ"לים של החברות הרלוונטיות, אמנון ספרן ושמעון גלאון.
19/03/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
חברת פולאר השקעות מחקה חוב של 1.3 מיליון שקל שהיה חייב לה שמואל דכנר, בגין מקדמות ללא קבלות שקיבל בשנים 2004-2002. כך העידה (20.11.12) מי שהייתה סמנכ"לית הכספים של החברה, עמליה פז.
19/03/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
שמואל דכנר קיבל מפולאר נדל"ן, בתקופה בה הייתה בשליטת קלד"ש, מקדמות בסך 1.35 מיליון שקל ללא חשבוניות. כך העיד (18.2.13) מי שהיה מנכ"ל פולאר נדל"ן לאחר מכירתה לזיל פלדמן, יוסי פישלר.
19/03/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משפט הולילנד  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
סורוקה: קלנר אמר לי שהיה שוחד בהולילנד  /  איתמר לוין
רוזן לסמנכ"ל המלח לשעבר: אתה מתחמק  /  איתמר לוין
דרכסלר: היו ונותרו מאכערים במינהל  /  איתמר לוין
הפרת אמונים  /  איתמר לוין
"עדי מדינה" - הסיכון, הסיכוי והבעייתיות  /  אברהם פכטר
הדג מסריח מהראש  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il