|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית
קבוצת ירדן
ההיבטים המשפטיים של חוזה שכירות

טיבון ויל של Neto - נכנס <br>לראשונה לתחום השניצלים המוכנים

החברה מתכוונת לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק זה; צפי המכירות לשנה הראשונה עומד על 22 מיליון ש"ח ו-650 טון שניצלים
02/09/2003  |   News1 News1   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מחלקה ראשונה  |  

טיבון ויל של Neto נכנסת לראשונה לקטגוריה חדשה בתחום השניצלים המוכנים באמצעות מותג הבשר "טיבון ויל". החברה מתכוונת לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק זה.

צפי המכירות לשנה הראשונה עומד על 22 מיליון ש"ח ו-650 טון שניצלים. את המהלך ילווה קמפיין רחב היקף עם המסר - "שניצל שניצל! היחיד שלא טוגן במפעל" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.

רון סגל מנהל מותג "טיבון ויל" מסר:" בידול המוצר "שניצל שניצל!" יעשה תוך מתן דגש על היותו הראשון מסוגו בקטגוריית השניצלים הקפואים והדגשת היתרונות הגלומים במוצר שמגיע לצרכן טעים יותר, פריך יותר, רענן יותר, ביתי יותר וללא עודפי השמן וטעמי הלוואי התעשייתיים."

"טיבון ויל" של Neto, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בשר, נכנסת בימים אלה לתחום חדש בקטגוריית השניצל הקפוא ומשיקה סדרת מוצרי שניצל בטעמים ייחודיים תחת השם "שניצל שניצל!" בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון דולר.

היעד הנו לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק השניצל המוכן, המתורגמים למכר כמותי של 650 טון שניצלים ומכר כספי של 22 מיליון ש"ח. בהמשך עשוי היעד לעלות עם התרחבות הסדרה והשקת מוצרים נוספים.

לדברי רון סגל מנהל מותג "טיבון ויל" של Neto: "היעדים שהוצבו לשנה הראשונה מסתמכים על העובדה כי "טיבון ויל" נכנסת לקטגוריה שלא קיימת בשוק כיום ותפעל בנתח שוק ללא מתחרים המספקים מוצר זהה.

"'טיבון ויל' זיהתה ואקום צרכני בתחום מוצרי השניצל הקפוא שלא טופל עד כה, בקרב הצרכנים המחפשים שניצל מוכן קפוא בטעם ובמרקם של שניצל טרי. במחקרים שערכה 'טיבון ויל' נתגלה, כי 32% מצרכני השניצל המוכן מטגנים את המוצר בבית.

"כך למעשה השניצל עובר טיגון כפול (פעם במפעל ופעם בבית) הפוגע בטעם ובמרקם המוצר. כמו-כן נמצא במחקרים כי כמחצית מהצרכנים אינם מודעים לכך שהשניצלים המוכנים אותם הם קונים טוגנו קודם במפעל. ממצאים אלה עומדים בסתירה עם העובדה, כי 71% מצרכני השניצל המוכן מעוניינים בשניצל בטעם של שניצל טרי.

"לכן התקבלה החלטה אסטרטגית להשיק את סדרת "שניצל שניצל!" המיועדת לאותו קהל יעד המטגן את השניצלים בבית ולהציע לו פתרון העונה על ציפיותיו. כל זאת תוך שימת דגש על בידול המוצר והדגשת היתרונות האיכותיים והבריאותיים הגלומים בו", כך לדבריו".

הסדרה הינה פיתוח חדשני שלא היה קיים עד כה בישראל בתחום השניצל הקפוא - שניצל שלא עבר טיגון ראשוני במפעל ומטוגן בפעם הראשונה בבית. התוצאה: שניצל טעים יותר, פריך יותר, ביתי יותר וללא עודפי השמן וטעמי הלוואי התעשייתיים. "שניצל שניצל!" עשוי מחזה עוף אמיתי (לא מבשר עוף טחון). השניצל מצופה בבלילה ייחודית ומיועד לטיגון ביתי ולקבלת שניצל טרי בלי ההכנות הכרוכות בציפוי השניצל לפני הטיגון.

סדרת "שניצל שניצל!" תבודל מסדרות אחרות בשוק גם באמצעות טעמים ייחודים ואנינים, חלקם אינם קיימים בשוק כמו: שניצל עם טיפת לימון, שניצל עם שבבי בצל, שניצל בטעם ברביקיו ושניצל טבעי עם שומשום.

דגש יושם גם על אריזת פלסטיק ביתית וייחודית לקטגורית השניצלים המוכנים. האריזה שומרת על הטריות, מאפשרת סגירה חוזרת ומתאימה לשימוש חוזר. כל אריזה מכילה 6-7 שניצלים (600 גרם) המופרדים בעזרת נייר לשימוש נוח ומחירה המומלץ לצרכן עומד על 26.90 ש"ח - 29.90 ש"ח.

לדברי רון סגל: "טיבון ויל" בעצם מעניקה לצרכן שניצל מוכן לטיגון עם ערכי לייף סטייל מוספים שלא היו קיימים עד כה בתחום: טעם ואיכות המשלבים בתוכם גם ערכים של בריאות וטריות, אריזה נוחה שמותאמת לשימוש חוזר, מגוון טעמים המותאמים לחיך הישראלי, הכנה מהירה ללא מאמץ ועוד."

קבוצת Neto, חברת המזון הרביעית בגודלה בישראל, מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "ויליגר", "דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מג'יק" ועוד…

שוק מוצרי שניצל מוכן

להשקת הסדרה שתוכננה ופותחה ב"טיבון ויל" במשך כ-8 חודשים קדמו מחקרי שוק וסקרים מקדימים שהעלו כי: כמחצית מהישראלים צורכים שניצלים מוכנים לפחות פעם בשבועיים. 10% צורכים כל יום, 16% צורכים מספר פעמים בשבוע, 15% צורכים פעם בשבוע ו-9% צורכים פעם בשבועיים.

לפי הערכות השוק, היקף המכירות של שוק השניצלים ומוצרי העוף המוכנים (קפואים ומצוננים) מבחינה כמותית עומד על כ-5,400 טון בשנה המתורגם לערך כספי של 180 מיליון ש"ח. הקטגוריה רושמת גידול בהיקפים הכספיים לאורך 3 השנים האחרונות. לפי נתוני נילסן, במחצית הראשונה של שנת 2003 נרשם גידול כספי של 26% וגידול כמותי של 15% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2002.

קמפיין הפרסום

"טיבון ויל" תלווה את השקת סדרת "שניצל שניצל!" בקמפיין רחב היקף תחת המסר - "שניצל שניצל! היחיד שלא טוגן במפעל" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

את הקמפיין נבחר להוביל פלאטו שרון, דמות שאינה לקוחה מעולם ה "שואו ביזנס", על מנת ליצור בולטות גבוהה ומסר כי מוצר זה מבודל ממוצרים אחרים בשוק. הקמפיין כולל סרטון פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים וכן פרסום בעיתונות היומית.

לדברי רון סגל: "פלאטו שרון מתרגם את האסטרטגיה העומדת מאחורי המוצר לשפה הפרסומית בדגש על המסר המבדל את המוצר "שניצל שניצל!" מהמוצרים הקיימים בשוק. הקמפיין מתאפיין בבולטות גבוהה, הפתעה, בידור ומעל הכל רלוונטיות למוצר"."

בנוסף תלווה את ההשקה פעילות קד"מ רחבה הכוללת מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה זאת מתוך תפיסה הגורסת כי הנעת הצרכן להתנסות במוצר הסדרה החדש היא הדרך הטובה ביותר להשגת ושימור יעדים שיווקים לאורך זמן.

יצוין, פלאטו שרון המוביל את הקמפיין תרם את שכר עבודתו, כחצי מיליון ש"ח במוצרים לנזקקים באמצעות עמותת "פתחון לב".

על הקמפיין

סרטון הקמפיין, מציג את פלאטו שרון מסייר באחוזתו ונותן לצופים להציץ אל חייו. כאיש שקשה לרגש אותו, הוא נהנה להראות לצופים דברים שהם עוד לא הכירו כמו מגף שהופך למצית, אופנוע ים בבריכה הפרטית וחדר שינה מהודר מלא במעודדות יפהפיות שמחכות רק לו. הוא נהנה להתרברב ומקנח כל דוגמה במשפט: "זה עוד לא עשו, הא..."

אך כשהוא מגיע למטבח והשף האישי מציע לו שניצל מטוגן הוא נחרד מפני שהשניצל שהטבח טיגן... כבר טוגן קודם במפעל - כמו כל השניצלים הקיימים בשוק. הוא נרגע רק לאחר שהטבח מטגן לו "שניצל שניצל!" של טיבון ויל - השניצל היחיד שלא טוגן במפעל מה שמבטיח את הטריות והטעם הטובים ביותר.

תאריך:  02/09/2003   |   עודכן:  02/09/2003
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד הפרסום "קו מחשבה" יצא בסוף השבוע הקרוב בקמפיין לדיאט 7 אפ. לטענת משרד הפרסום, זהו קמפיין הנשים הראשון בתולדות המדיה החרדית. עד כה השימוש בלשון נקבה לא היה קיים בעיתונות החרדית כלל והעיתונות החרדית הקפידה שלא לאשר מודעות שבהן הפנייה איננה בלשון זכר בלבד.
02/09/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
בית המשפט באינדונזיה הרשיע היום (ג', 2.9.03) את אבו באכר-באשיר, מנהיגו הרוחני של ארגון הטרור ג'מעה אל-איסלמיה, בבגידה וגזר עליו 4 שנות מאסר.
02/09/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
ראובן מוסקוביץ', היסטוריון יהודי שקיבל פרס יוקרתי לשלום בעיר עאכן שבגרמניה, ניצל את נאומו בטקס הענקת הפרס לנגיחה חזיתית חד צדדית במדיניות ממשלת ישראל.
02/09/2003  |  רנית נחום-הלוי  |   חדשות
פריגת והשף צחי בוקששתר חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו הופקה חוברת מתכונים המבוססת על קטגוריית המשקאות הקפואים-פריגת freeze.
02/09/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
מ"מ ראש הממשלה ושר התעשיה המסחר והתעסוקה (תמ"ת), אהוד אולמרט ביקש היום את המדען הראשי, ד"ר אלי אופר, ומנהלת תוכנית החממות הטכנולוגיות, רינה פרידור, לצאת בהקדם האפשרי במכרז חדש להקמת שתי חממות ביוטכנולוגיות.
02/09/2003  |  רנית נחום-הלוי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מלבד גברים חרדים יש לפחות שש קבוצות נוספות שהפטור שניתן להם משירות מבוסס על שיקול הדעת של גורם ברשות המבצעת ואינו מעוגן במסגרת חקיקה: ערבים, ערביות, דרוזיות, צ'רקסיות, ארמנים וארמנ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
אורי שהם. לא מונה מחליף מאז פרישתו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
איציק וולף
הנהלת בתי המשפט טוענת כי הצעת החוק המבקשת להעביר את מינוי נציב התלונות על השופטים מהוועדה לבחירת שופטים אל הכנסת מעוררת חשש לפגיעה משטרית עמוקה    "עלולה להוביל למינוי אדם שאינו כשי...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
החותמים מישראל מצאו להם בני ברית, שונאי ישראל בקונגרס    אלה מחוקקים מן המפלגה הדמוקרטית שהודיעו כי יחרימו את נאום נתניהו בקונגרס, במחאה על המצב בעזה
נתניהו. פטריוט? [צילום: שאול גולן/POOL AP]
יונתן אורון
נורות אזהרה בוהקות ישראליות - בישראל יש מצב חירום תמידי משנת 1948 בדיוק בשביל להמשיך לשלוט על-פי ראות השלטון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il