|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
בן כליפא. פעלה באלימות והוחזרה לשירות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

קנס ומאסר על תנאי ללוחמת מג"ב שתקפה ערביה

אוריאן בן כליפא תשלם למדינה 4,000 שקל ותפצה את המתלוננת ב-2,000 שקלים נוספים למרות שנותרה על-כנה הרשעתה בשימוש לא מוצדק באלימות שהסלימה וכללה אלמנטים של השפלה של נפגעת העבירה
20/06/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

שוטרת מג"ב אוריאן בן-כליפא, שהורשעה כי הכתה ללא סמכות אישה ערביה ממזרח ירושלים, אחזה בצווארה וטלטלה אותה ללא צורך, תשלם קנס בסך של 4,000 שקל למדינה או מאסר של 40 יום במקומו, ופיצוי בסך 2,000 שקל למתלוננת. כך קבעה (יום ג', 20.6.23) השופטת ג'ויה סקפה-שפירא מבית משפט השלום בירושלים.

בית המשפט דחה את בקשת ההגנה לביטול הרשעתה של הנאשמת וקביעת אשמה ללא הרשעה, וגזר על בן כליפא גם שמונה חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים על עבירת אלימות נגד הגוף מסוג פשע וארבעה חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים על עבירת אלימות נגד הגוף מסוג עוון.

בן-כליפא הורשעה בכך שבעת שהוצבה בחסימה בעיר העתיקה של ירושלים, שנועדה למנוע מעבר הולכי רגל מן המקומיים, לרגל "סבב הר המור", דחפה מספר פעמים את המתלוננת שהגיעה למקום וביקשה לעבור, ללא שקמה לה סמכות לשימוש בכח, מעשה שהוביל לתגובה מצד בני משפחתה של המתלוננת ועורר הפרת סדר, שבמהלכה נעצרה המתלוננת והוכנסה לתוך נקודת המשטרה.

עוד הורשעה הנאשמת בכך שגם בהיותן בתוך תחנת המשטרה היא דחפה את המתלוננת בחוזקה, הושיבה אותה על כיסא שהיה במקום, אחזה באזור צווארה במשך מספר שניות וניערה את גופה. הנאשמת שבה ועשתה כן כעבור מספר שניות נוספות, כשהיא צועקת על המתלוננת מספר פעמים "לסתום את הפה", זאת מבלי שהייתה כל הצדקה לשימוש בכוח באותו שלב, ומבלי שהמתלוננת, אשר הייתה מבוהלת ובוכייה, התגרתה בנאשמת.

בית המשפט קבע כי לא התקיימו התנאים לביטול הרשעתה של בן-כליפא. השופטת התייחסה לכך שמעשיה של בן כליפא לא תוכננו מראש, והיו תולדה של התרחשות שאירעה תוך כדי ביצוע תפקידה, אך ציינה שלא ניתן להתעלם מן העובדה שהאלימות נמשכה, ללא צורך או סמכות, גם לאחר שהתנגדותה של נפגעת העבירה נוטרלה ולאחר שהיא הובלה והוכנסה אל תוך נקודת המשטרה, בשעה שלא היא ולא אף אחד אחר, היוו שום סיכון לנאשמת או למי מהשוטרים האחרים שנכחו במקום.

עוד נשקלה מידת האלימות שהפעילה הנאשמת, אשר לא הייתה משמעותית בתחילה, אך הסלימה בתוך נקודת המשטרה וכללה אלמנטים של השפלתה של נפגעת העבירה. בית המשפט לא התעלם מכך שהגזרה שבה שירתה הנאשמת הייתה מורכבת ורגישה, וציין כי אף על-פי כן, מצופה משוטר האמון על שמירת החוק ואכיפתו, להוות דוגמה ומופת לאזרחים שאותם הוא משרת, ועל כן נדרש מן הנאשמת להפגין שליטה עצמית, ריסון ואיפוק, גם בסיטואציה המורכבת שבה הייתה מצויה, בשטח, ולא כל שכן - בתוך נקודת המשטרה.
ת"פ 24097-01-22, מדינת ישראל נ' אוריאן בן-כליפא / גז"ד
מאסר על תנאי וקנס ללוחמת מג"ב שהיכתה פלסטינית

תאריך:  20/06/2023   |   עודכן:  05/12/2023
איציק וולף
+פורסם שמו של הנרצח הרביעי בפיגוע
22:35 20/06/23  |  עידן יוסף
נחמן שמואל מורדוף בן 17 הוא הנרצח הרביעי בפיגוע בבנימין. הוא התגורר ביישוב אחיה.
+עילת הסבירות: בוטלה ישיבת ועדת החוקה כדי לאפשר השתתפות ח"כים בלוויות
22:19 20/06/23  |  עידן יוסף
עקב הפיגוע הקשה, ולבקשת מספר רב של ח"כים ומוזמנים לאפשר את השתתפותם בלוויות, מבוטלת ישיבת ועדת החוקה שתוכננה למחר בשעה 09:00, בנושא הצעת חוק יסוד: השפיטה (תיקון - עילת הסבירות).
+סדר היום של ועדת חו"ב השתנה בעקבות הפיגוע
22:11 20/06/23  |  עידן יוסף
דיון ועדת החוץ והביטחון בנושא "סטאטוס קידום הקמת שדה תעופה בינלאומי נוסף" יידחה למועד אחר. במקומו תקיים ועדת החוץ והביטחון דיון חסוי בו תשמע עידכון מודיעיני-מבצעי, בעקבות ההסלמה ביו"ש, בדגש על צפון השומרון.
+שגריר ארה"ב בישראל צייץ על הפיגוע וגרם מבוכה דיפלומטית
21:18 20/06/23  |  עידן יוסף
ציוץ שערורייתי של שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, בעקבות הפיגוע: "מודאגים מאוד ממקרי המוות והפציעות של אזרחים שהתרחשו בגדה המערבית ב-48 השעות האחרונות, כולל זה של קטינים. מתפללים למען המשפחות כשהן מתאבלות על אובדן יקיריהם, או מטפלות בפצועים".

שגריר ישראל בארה"ב מיי הרצוג כתב: "כל ניסיון של גינוי 'מאוזן' הוא שגוי ואינו מכבד את זכר הקורבנות".

בעקבות המבוכה הדיפלומטית, והתגובות הזועמות מצד גולשים רבים, נאלץ ניידס, שבקרוב יסיים את תפקידו, לפרסם הבהרה שבה נכתב: "אני מגנה בחריפות את הרצח חסר היגיון של ארבעה ישראלים חפים מפשע היום - לבי עם בני משפחתם האבלים".

ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית) מסר בתגובה לשגריר ארה"ב: "אדוני השגריר, נראה לי שהתבלבלת - אין כאן "מקרי מוות" יש כאן רוצחים מתועבים מצד אחד ואנשים שמגינים על חייהם מצד שני. כדיפלומט בכיר כדאי לדעת להבדיל בין טוב לרע ובין אור לחושך".

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן קורא לתגובה חריפה ונחרצת של הארגון. "הלב שלי כואב מאוד כשאני שומע את החדשות הקשות על ארבעה ישראלים חפים מפשע שנרצחו על-ידי טרוריסטים פלשתינים נתעבים. אני שולח את תנחומי למשפחות הקורבנות".
ניידס. פרישה צורמת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הנשיא הרצוג קורא להימנע מפעולות נקם על הפיגוע
20:55 20/06/23  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג: "ואני קורא לכל הציבור, במיוחד לאחיותנו ואחיינו ביהודה ושומרון הנמצאים באבל כבד להמשיך ולגלות אחריות וסולידריות כדי שנעבור את הרגע הקשה הזה ויכול נוכל לאויבנו".

בכמה מקומות מתארגנים צעירים להגיע למוקדי חיכוך בכפר חווארה.
+פורסם תיעווד מהדקות הראשונות של הפיגוע
20:40 20/06/23  |  עידן יוסף
הדקות הראשונות לפיגוע וחיסול המחבל ע"י אזרחים וחיילי צה"ל שהיו במקום.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+שני המחבלים היו כלואים בישראל וקיבלו עונשים קלים
20:35 20/06/23  |  עידן יוסף
לפי גורמי ביטחון, שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בעלי ישבו יחד בכלא באגף חמאס בכלא מגידו בין יולי לאוקטובר 2020 - אחד חודשיים ואחר 4 חודשים - בגין אירועים שבהם יידו בצוותא אבנים לעבר מתנחלים בשומרון ואף מטענים לשטח פתוח לצד השתתפות באירועי חמאס. השניים קיבלו עונשים קלים על מעשיהם.
+הרמטכ"ל הנחה על שורת צעדי הרתעה ומניעה
20:32 20/06/23  |  עידן יוסף
טרם הערכת המצב עם ראש הממשלה, הנחה הרמטכ״ל על שורת צעדים - תגבור צירים ויישובים; 2. האצת תהליך הריסת בתים; 3. הרחבת מעצרים במוקדי הטרור.
+רק הבוקר: 180 התרעות לפיגועים
20:29 20/06/23  |  עידן יוסף
השב״כ פתח את הבוקר עם 180 התרעות לפיגועים, זה מספר שלא היה מאז האינתיפאדה השנייה.
מקור ברשות הפלשתינית: "ישנן עוד חוליות חמאס בצפון השומרון שרוצות לבצע פיגועים ובכך לגרור את ישראל למבצע צבאי ביו״ש, להכאיב לרש"פ ולגרום לקריסתה ולהוביל לאינתיפאדה שלישית (חדשות 13).
+נמסר לפרסום שם שלישי של נרצח בפיגוע
19:56 20/06/23  |  עידן יוסף
ניתן לפרסם כי עופר פיירמן ז"ל הי"ד, תושב עלי בן 60, הוא אחד הנרצחים בפיגוע הירי בתחנת הדלק.
+נמסרו לפרסום שמותיהם של שניים מנרצחי הפיגוע
19:38 20/06/23  |  עידן יוסף
נמסרו לפרסום שמותיהם של שניים מנרצחי הפיגוע:
  • אלישע אנטמן ז"ל הי"ד - תושב שכונת נוה שהם בישוב עלי.
  • הראל מסעוד ז"ל הי"ד - בן 21, תושב יד בנימין.
+נתניהו: אומר לכל מבקשי נפשנו - כל האופציות פתוחות
18:45 20/06/23  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר כי כל האפשרויות פתוחות לתגובה על הפיגוע בעלי.

"כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים. אנחנו כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו - נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן. אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו - כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו", אמר.
[צילום: עומר מירון, לע"מ]
+שב"כ וימ"מ חיסלו את המחבל השני שנמלט מזירת הפיגוע בעלי
18:42 20/06/23  |  איציק וולף
כוחות שב"כ וימ"מ איתרו וניטרלו את המפגע שברח מזירת הפיגוע בעלי. כך הודיע שירות הביטחון הכללי כוחות של שב"כ וימ"מ ניהלו מרדף אחר המפגע שנמלט מהזירה. במהלך הפעולות המודיעניות והמבצעיות של שב"כ, אותר רכב הטויטה עימו ברח מהזירה ובתוכו נשק שככה"נ שימש אותו בפיגוע. במהלך ניסיון המעצר, ניסה החשוד לברוח מהרכב, נורה ונוטרל על ידי הכוחות, ללא נפגעים לכוחותינו.
+תושבי עלי הורשו לצאת מבתיהם; כביש 60 עדיין חסום
18:19 20/06/23  |  איציק וולף
המועצה האזורית מטה בנימין הודיעה לתושבי היישוב עלי כי הם יכולים לצאת מבתיהם. למרות שטרם נתפס המחבל הנוסף שהשתתף בפיגוע סמוך ליישוב.

עוד נמסר כי כלל הכוחות ממשיכים בסריקות וכי כביש 60 עדיין חסום בין צומת שילה לצומת תפוח ל-2 הכיוונים.

"כאשר חשים איום או סכנה יתכן ותהיינה תגובות רגשיות או קושי מסוים בתפקוד, "מרכז חוסן בנימין" פועל ע"מ לענות על שאלות, לייעץ ובמידת הצורך אף לתת מענה טיפולי מקצועי ללא עלות. ניתן לפנות לצוות חוסן בטלפון שמספרו 02-5848600", לשון הודעת המועצה האזורית.
+השרה סטרוק: לא יכול להיות שכל פלשתיני נוסע סמוך ליישובים ישראלים
17:48 20/06/23  |  איציק וולף
השרה אורית סטרוק התייחסה במליאת לפיגוע הירי בעלי ואמרה כי לא יכול להיות שכל פלשתיני יכל לנסוע בכביש שסמוך לישובים הישראלים בלי שום תעודת יושר והוא יודע כשהוא יוצא מהבית שהסיכוי שהרכב שלו ייבדק הוא אפס. "איך זה ייתכן? את השאלה הזו שאלתי שוב ושוב ושוב בממשלה ועוד לא נעניתי. והיום אנחנו עם הרוגים, עם פצועים, עם תושבים שמסתגרים בבתיהם. זה לא הגיוני", אמרה.
+יו"ר סיעת עוצמה יהודית: הגיע זמן למבצע רחב בכפרים
17:23 20/06/23  |  איציק וולף
יו"ר סיעת עוצמה יהודית בכנסת, ח"כ יצחק קרויזר, קרא לממשלה לצאת למבצע צבאי רחב היקף בכפרים הפלשתיניים. "הגיע הזמן לשנות כיוון לפעול בתקיפות ביד קשה, להיכנס למבצע רחב בכפרים, לעקור את קיני הטרור באגרוף ברזל", אמר.
+ח"כ ליברמן: הגיע זמן למבצע צבאי רחב היקף בשומרון
17:16 20/06/23  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר בעקבות הפיגוע הרצחני שהתרחש סמוך ליישוב עלי כי הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותצא למבצע צבאי רחב היקף ביהודה ושומרון ותפעל לא רק נגד דגי רקק ופעילי שטח זוטרים, אלא נגד מחוללי גל הטרור שיושבים ברצועת עזה ונהנים מחסינות שהעניק להם נתניהו.

"הגיע הזמן להחזיר את המשילות והביטחון לאזרחים, לא יכול להיות שתושבי יו״ש ירגישו כברווזים במטווח", אמר.
+בעקבות הפיגוע בוטלה ישיבת ועדת השרים לטיפול ביוקר המחיה
17:07 20/06/23  |  איציק וולף
בעקבות פיגוע הירי סמוך ליישוב עלי בוטלה ישיבת ועדת השרים לטיפול ביוקר המחיה. ממשרד האוצר נמסר כי שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳, צפוי להגיע לזירת הפיגוע.
+בעקבות הפיגוע: שר הביטחון יקיים הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון
17:03 20/06/23  |  איציק וולף
מלשכת שר הביטחון, יואב גלנט, נמסר כי השר מקבל עדכונים שוטפים על פרטי פיגוע הירי בעלי והמצוד המתנהל אחר המחבלים. שר הביטחון יקיים בשעה 18:00 הערכת מצב עם הרמטכ״ל, ראש השב״כ ובכירי מערכת הביטחון.
+ראש הממשלה יכנס הערכת מצב ביטחונית בעקבות הפיגוע בעלי
16:53 20/06/23  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מקבל עדכונים ביטחוניים על פרטי הפיגוע בעלי ויכנס הערכת מצב ביטחונית בזמן המיידי. כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.
+4 הרוגים בפיגוע ירי סמוך ליישוב עלי
16:46 20/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שני מחבלים ירו לעבר האזרחים באמצעות רובה M-16  ▪  מותם של ארבעה משמונת הנפגעים נקבע במקום  ▪  אחד המחבלים נוטרל והשני נמלט מן המקום  ▪  כוחות הביטחון עורכים סריקות אחרי המחבל הנמלט  ▪  נבדקת אפשרות שבחוליית המחבלים היה גם מחבל שלישי שנמלט באמצעות רכב שגנב מאחד הנרצחים
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
גופת המחבל בתחנת הדלק בעלי [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
כוחות הביטחון בזירת הפיגוע [צילום: פלאש 90]
+פיגוע ירי סמוך ליישוב עלי שבשומרון, המחבל נוטרל
16:26 20/06/23  |  איציק וולף
מספר אנשים נפגעו בפיגוע ירי שהתרחש סמוך לתחנת הדלק של היישוב עלי. המחבל פתח בירי לעבר אזרחים שהיו בתחנת הדלק, המחבל נוטרל.

ממגן דוד אדום נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לפצוע בתחנת הדלק ולפצוע נוסף בש"ג הישוב.
+בן-גביר: מאסר על תנאי ללוחמת מג"ב - מקומם
11:46 20/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר לביטחון לאומי התעלם מקביעת בית המשפט כי אוריאן בן כליפא נהגה באלימות ללא סמכות ואף השפילה ערביה תושבת מזרח ירושלים ללא צורך וטוען כי מדובר בגזר דין של שופטת שהאג'נדה שלה גברה על המקצועיות שלה
בן כליפא. גיבוי מהשר הממונה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ארגוני הטרור מנסים ליישם בשומרון את השיטות של חיזבאללה
08:55 20/06/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
קבוצות הטרור החמושות בשומרון מנסות להשיג יתרון איכותי על כוחות צה"ל ומאמצות את שיטות הטרור של חיזבאללה בדרום לבנון. לחץ בינלאומי גובר על ישראל להימנע ממבצע צבאי גדול, צה"ל יתמקד בימים הקרובים בפעילות נגד המעבדות שקמו בשטח לייצור מטעני חבלה
פעילות צה"ל בג'נין [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קנס ומאסר על תנאי ללוחמת מג"ב שתקפה ערביה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה
20/06/23 12:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
צה"ל נאלץ לראשונה מזה שנים רבות להשתמש במסוקי "אפאצ'י" כדי להרחיק, באמצעות ירי, מחבלים חמושים מזירת הקרב בעיר ג'נין כדי לסייע ליציאת כוחות צה"ל מהעיר לאחר שעצרו מחבלים מבוקשים. הטרור הפלשתיני גובר והאירועים בשטח הופכים לאלימים יותר כפי שהיה בתקופת האינתיפאדה השנייה.
המחבלים שירו לעבר מסוק הקרב של חיל-האוויר שירה לעבר יעדים בג'נין הבוקר (יום ב', 19.6.23) הצליחו לפגוע במסוק, אך לא גרמו לנזק חמור.
19/06/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
חילופי אש כבדים בפעילות של כוחות הביטחון באזור ג'נין: לוחמי ימ"ס איו״ש, מג"ב וסיירת צנחנים פעלו לפנות בוקר (יום ב', 19.6.23) למעצר שני מבוקשים בעיר ג'נין. במהלך הפעילות התנהלו חילופי אש מסיביים עם חמושים, והושלכו מטענים רבים לעבר הכוחות שהגיבו בירי.
19/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
אמצעי התקשורת הפלשתינים והסינים הבליטו בהרחבה את דבר ביקורו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס בסין ואת פגישתו עם נשיא סין שי ג'ין פינג, הם טענו כי עיתוי הביקור חשוב לאור מעמדה המתחזק של סין במזרח התיכון ולאור הנסיבות שבהן נתונה הבעיה הפלשתינית.
בצפון השומרון הופעלה (יום א', 18.6.23) אלימות משטרתית כלפי מתיישבים שקיימו הפגנה ליד היישוב חרמש בשומרון בעקבות הערעור במצב הביטחוני. בין היתר הפעילו שוטרי מג"ב אלימות כלפי אישה מבוגרת כבת 60, אלמנתו של יבגני ריידר, שנרצח בפיגוע ירי לפני 18 שנה. המפגינים חסמו לפלשתינים בהפגנה את הכביש דרכו נמלטו המחבלים שרצחו את מאיר תמרי.
18/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il