|   15:07:40
  איילת פישביין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
קבוצת ירדן
ההיבטים המשפטיים של חוזה שכירות

חשיפה ב- Nfc

הקטיושות חשפו פרוטוקולים מרשיעים

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע, ביצע שורה ארוכה של עבירות עכשיו, "בזכות" הקטיושות, נחשפים מסמכים מעניינים שהתגלו במקלט המועצה
01/09/2006  |   איילת פישביין   |   תחקירים   |   תגובות
סלע. השמיים הם הגבול [צילום: kan-naim.co.il]

אישי ציבור רבים וטובים, המבצעים מעשים בלתי חוקיים, נאלצים לבצע במשך שנים רבות פעולות שנועדו למנוע את חשיפת מעשיהם ברבים. חלקם נאנסים לשלם "דמי שתיקה", בצורת תפקידים או הטבות על-חשבון הציבור, לאותם מקורבים שבאו בסוד העניינים וגם לכאלה שנחשפו במקרה למידע הבעייתי. בחלק מהמקרים נאלצים אישי ציבור להמשיך ולגלגל את השקרים, ולסכן את עצמם שוב ושוב. בפרשה שאנו חושפים כאן, נצביע על שרשרת של פעולות מוזרות שביצע כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, בניסיונו להכשיר עבירות שביצע בעבר הרחוק יותר.

הפרשה צוברת עכשיו תאוצה, למרבה הפרדוקס ובדרך מקרה, לאחר שהתגלו מסמכים חדשים השופכים אור על מעשיו: תושבי גבע-כרמל, שחיפשו מחסה במקלט המושב מפני הקטיושות, גילו באחת הפינות ארגזים מכוסים אבק, מלאים במסמכים. ה"אוצר" הזה כלל פרוטוקולים ישנים של המועצה. מעיון בפרוטוקולים הם גילו שכרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אישר לעצמו כבר לפני שנים, בניית בריכה פרטית בניגוד לתוכנית המתאר וכן הרחבת שטח הכניסה לביתו על-חשבון שטח ציבורי. האישורים ניתנו בישיבות הנהלת ועד המושב, שהתנהלו בנוכחותו, כשהוא משמש כממלא-מקום אביו, מרדכי סלע, ששימש יו"ר הוועד. באותן ישיבות לא ניכרה התנגדות מצד יתר חברי הוועד. בחודשים האחרונים ניסה סלע - הפעם בתפקידו כראש הוועדה לתכנון ובנייה בחוף הכרמל - לתת תוקף חוקי, באופן רטרואקטיבי, לאישורים שניתנו לו בתקופה שאביו כיהן כראש הוועד. מכאן העניין הציבורי המחודש בפרשה זו, המצויה כבר בהליכים משפטיים מתקדמים, כפי שנפרט להלן.
כרמל סלע - פרוטוקול 1
כרמל סלע - פרוטוקול 2
כרמל סלע - פרוטוקול 3
כרמל סלע - פרוטוקול 4

"מסמל את כל הטוב שיש לנו בארץ הזאת"
השר שלום שמחון

סלע נבחר לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל, בהתערבותו הגלויה והמוצהרת של שר החקלאות, שלום שמחון, שכיהן אז כיו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. סלע, איש מפלגת העבודה, מושבניק ותיק ובנו של ראש מועצה ותיק, התמודד בבחירות מול ראש מועצה מכהן, גם הוא איש העבודה, אריה שמחוני, קיבוצניק מעין כרמל.

במהלך מערכת הבחירות הופץ ביישובי חוף הכרמל מכתב, בו הודיע שמחון כי הוא "תומך בכרמל סלע, כי הוא מסמל את כל הטוב שיש לנו בארץ הזאת". באותו מכתב סיפר שמחון מרצונו על "דיל" שרקם לבחירתו של סלע עוד בהיותו שר חקלאות. מהמכתב עולה שהוא נפגש אז עם ראש המועצה המכהן, אריה שמחוני הקיבוצניק, והחליט יחד איתו שהמועמד הבא לראשות המועצה יהיה כרמל סלע, המועדף של השר.

לשמחוני, שהפסיד את הבחירות לטובתו של סלע בהפרש זעום, יש גירסא אחרת על ה"דיל": "כשנה וחצי לפני הבחירות, התחלף אצלנו סגן מועצה. ואז פגש אותי שמחון ודיבר איתי על מינוי כרמל סלע כסגן ראש המועצה. הסכמתי למנות נציג של תנועת המושבים לתפקיד סגן, אבל לא מיניתי את האיש שהשר רצה".

שאלה: זה נראה לך בסדר שח"כ מתערב במינויים?

תשובה: זה לא היה לרוחי ולא לאוזניי, אבל הוא החליט להטיל את כל כובד משקלו על איש התנועה שלו.

שאלה: בבחירות ניסית גם אתה לגייס פוליטיקאים לטובתך?

תשובה: היו כאלה שפניתי אליהם, אבל הם אמרו לי: "אתה רץ בבחירות מקומיות, אז תסלח לנו, אנחנו לא יכולים לעזור לך", והערכתי אותם על זה.

מלשכת שר החקלאות שלום שמחון נמסר:

"חבר כנסת הינו איש פוליטי. בתור שכזה, הוא מעורב בפעילות השטח של המפלגה, גם ברמה המוניציפלית (ממש כשם שמפלגות תומכות ומסייעות למתמודדים מטעמן בבחירות מוניציפליות). שמחון תמך בכרמל סלע, איש מפלגת העבודה, שהיה בעיניו המועמד המתאים ביותר לתפקיד. אשר לטענה כי מול סלע התמודד חבר מפלגה אחר, הרי שבכל התמודדות, בה מעורבים חברים מאותה מפלגה, יש לבחור במועמד המועדף בעיניך. חבר כנסת ושר אינו יכול ואין זה בסמכותו למנות סגנים לראשי מועצה, כך שהשאלה בדבר "הניסיון למנות את סלע לסגן ראש המועצה" אינה ברורה.

יש דין אבל לית דיין

משרד החקלאות, כך עולה מבדיקת הנושא, נהג בסלע לפנים משורת הדין לא רק בעניין היתר הרעלים. ביום 11 במרס 2004 תפסו אנשי יחידת הפיקוח החקלאי נהג משאית עם 2,073 ק"ג בננות מתאגיד "כרמל בננות" ממושב גבע כרמל, בבעלותו של כרמל סלע ללא תעודת משלוח כנדרש. הפקחים דיווחו על העבירה. ביום 4.4.04, לאחר שהשלימו את בדיקת העובדות, העבירו את התיק למועצת הצמחים בצירוף המלצה להעמיד לדין את תאגיד "בננות כרמל" ואת בעליו. מועצת הצמחים היא הגוף שמוסמך על-ידי המדינה לשפוט ולהעניש עבריינים חקלאיים, ועליה לעשות זאת באמצעות ועדת קנסות בראשות שופט בדימוס. להרשעותיה תוקף משפטי מחייב לכל דבר ועניין, גם אם ההליך מסתיים בהטלת קנס. למרות ההמלצה של הפיקוח החקלאי, עד היום תאגיד "בננות כרמל" ובעליו לא הועמדו לדין בפני הוועדה. הסיבה, כך נמסר ממועצת הצמחים: בשנים האחרונות ועדת הקנסות לא היתה קיימת.

מדוברות מועצת הצמחים נמסר, כי היא פועלת בימים אלה "לאישור תקנות ועדת קנסות ולהקמתה של ועדה זו. לכשתוקם הוועדה – יובא בפניה לדיון התיק בעניין תאגיד "בננות כרמל ובעליו".

בינתיים עבר זמן, ובאחרונה נמסר ממשרד החקלאות: "מדובר בעבירה שככל הנראה חלה עליה התיישנות, כיוון שעברה יותר משנה מיום ביצועה, על כן ככל הנראה לא ניתן לנקוט צעדים משפטיים בעניין זה".

עבירות בנייה בשרשרת

לפני המלחמה, שחשפה את הפרוטוקולים המרשיעים (במקלט, כאמור), ניצל כרמל סלע את מעמדו כראש מועצה אזורית, כדי להעניק אישורים לעבירות הבנייה לכאורה, שבוצעו במשקו. ביום 22.5.06 נתלתה על לוח המודעות של מושב גבע כרמל הודעה בה מבקש מרדכי סלע, אביו הקשיש של כרמל סלע, מבנו כרמל, המכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חוף הכרמל - "לאשרר" את הבנייה במשק המשפחתי, הכוללת שני בתי מגורים בשטח של כ– 300 מטר מרובע ובריכת שחייה פרטית שנבנתה לפני שנים רבות.

מהפרוטוקולים עולה, כי בקשת האישרור עליה חתום האב, יש בה כדי להטעות. שכן כרמל סלע ואישתו התקבלו על-ידי ועד המושב להיות "בנים ממשיכים" במשק מספר 14 של האב, כבר לפני שנים רבות. לפיכך, ניתן לשער בנקל, שמאחורי הבקשה שנתלתה על לוח המודעות במושב גבע כרמל, לפיה האב מרדכי סלע מבקש "לאשרר" היתרי בנייה מן העבר, עומד כרמל סלע, המבקש בדרך זו, להכשיר עבירות בנייה שבוצעו. המדובר בעיקר באותם היתרים שנחשפו עכשיו לפי הפרוטוקולים שנמצאו במקלט: היתר להקמת בריכת שחייה שניתן ב- 26.5.97; והיתר להרחבת הכניסה לביתו לשם חניה מתאריך 27.9.98.

ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "הנושא נבדק על-ידי הפיקוח המחוזי על הבנייה במחוז חיפה. הדוח הועבר לעיונו של מר אבי דותן, מנהל היחידה הארצית לפיקוח על הבנייה במשרד הפנים, וכן לעו"ד חובב ארצי נציג פרקליטות המדינה, ואנו נפעל בהתאם להנחיות פרקליטות המדינה".

עסקים ללא רישיון

לתאגיד "בננות כרמל" ניתן רישיון עסק לצמיתות. דוברת משרד החקלאות, דפנה יוריסטה, טוענת כי הודות לרישיון זה, הוא קיבל ממשרד החקלאות רישיון להיות משווק מורשה בלי לבדוק אם יש לו היתר לאחזקת רעלים כמתחייב מהחוק: "יש לו רישיון עסק לצמיתות לכל החיים ומי שנותן את רישיון העסק זה הרשות המקומית. הרשות ממליצה לנו ואנחנו סומכים עליה וברגע שיש לו רישיון עסק – אנחנו חייבים לתת לו משווק מורשה. הרשות המקומית הייתה אמורה לעשות את העבודה שלה", אמרה הדוברת.

בשנת 2000 היה שינוי בחקיקה שחייב את הרשויות להגביל בזמן את רשיונות העסק. אבל במקרה של כרמל סלע, הרשות לא מיהרה להחיל את החוק. דוברת משרד הפנים מסרה בתגובה לעניין זה: "בשנת 1989 קיבל מר סלע רישיון עסק לצמיתות. נושא היתר הרעלים אמור להתחדש בעסק כגון זה, כל 3 שנים. משרד הפנים מחוז חיפה בודק עם יחד המשרד לאיכות הסביבה היתר הרעלים".

בתחום החזקת חומרים מסוכנים שוררת הפקרות עליה כבר התריע בעבר מבקר המדינה, שהמליץ לאחד את הטיפול בחומרים מסוכנים תחת קורת גג אחת. הניסיונות לעשות זאת עלו בתוהו, בין השאר בגלל התנגדויות של משרדי ממשלה הקשורים לנושא: משרד החקלאות והמשרד לאיכות הסביבה, ששר החקלאות הנוכחי שלום שמחון עמד בעבר בראש שניהם.

פרחים ופלילים

בימים אלה מונח על שולחן פרקליטות המדינה תיק, העוסק בעבירות בנייה לכאורה של כרמל סלע, המשמש כיו"ר המועצה האזורית חוף הכרמל מאז הבחירות בינואר 2004. סלע, בן למשפחת מושבניקים ותיקה ממושב גבע כרמל, נבחר בהפרש קולות זעום - 80 קולות בלבד - בתמיכתו הנלהבת של שלום שמחון, כיום שר החקלאות ואז יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת.

מלבד עבירות הבנייה לכאורה המיוחסות לו, שנעשו לפני בחירתו לראשות המועצה, נחשד סלע בעבירות נוספות שבוצעו לאחר בחירתו. בבדיקת מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, נמצא כי הוא העביר שלא כדין 270 אלף שקל מכספי המועצה לעמותה שהוא עומד בראשה, עמותת "כרמלים תיירות", לקידום יוזמות תיירותיות באזור. כל זאת תוך ניצול מעמדו כיו"ר ועדת תמיכות של המועצה. חקירה נוספת, שנערכה זמן קצר לאחר בחירתו בחשד שמשלוח בננות יצא ממשקו ללא תעודת משלוח, הסתיימה בהמלצה להעמידו לדין בפני ועדת הקנסות של מועצת הצמחים. אבל מאחר שהוועדה לא התכנסה הוא לא הועמד לדין מעולם. עתה טוענים במשרד החקלאות כי על העבירה חל חוק התיישנות. בנוסף, נפתחה נגד סלע חקירה של משרד הפנים והמשרד לאיכות הסביבה בחשד שהחזיק במשקו ללא היתר, מיכלי גז רעיל לצורך הבחלת בננות [הבחלה היא תהליך הגורם להבשלת בננות ירוקות לאחר שנקטפו ואוחסנו – א.פ.].

רעלים ללא היתרים
כרמל סלע [צילום: kan-naim.co.il]

כרמל סלע הוא הבעלים של תאגיד "בננות כרמל בע"מ", המשמש משנת 1988 כמשווק מורשה של בננות. לפי החוק, כדי לקבל הכרה כמשווק בננות מורשה, היה עליו לקבל רישיון להפעלת מחסן הבחלה בצירוף היתר מהמשרד לאיכות הסביבה להחזקת מיכלי גז אתילן, שהוא גז רעיל המשמש בתהליך ההבחלה. גאז זה צריך להישמר בתנאים מסויימים המפוקחים על-ידי המשרד לאיכות הסביבה כדי שלא יגרמו תאונות ואסונות בנפש.

מתברר, כי עד לאחרונה לא היה ברשותו של כרמל סלע היתר כזה. במשך שנים הוא החזיק במחסן ההבחלה שליד ביתו מכלי אתילן בניגוד לחוק, ורק לאחרונה, כשהעיתונות החלה להתעניין במעשיו, הוא פנה למשרד לאיכות הסביבה, וקיבל במהירות, ב- 2 במרס 2006, את ההיתר המבוקש. המשרד לאיכות הסביבה אישר בתאריך 5.6.06: "בננות כרמל עברו ביקורת לאחרונה וקיבלו היתר רעלים כחוק. מכם למדנו שהעסק פעל זמן רב ללא היתר רעלים. עסק זה לא היה מוכר לנו קודם. לאור המידע שהעברתם אלינו, נזמן לשימוע את בעל העסק וכן את ספק הכימיקלים אשר סיפק גז אתילן לאותו עסק כתוצאה לכאורה על עבירה על חוק החומרים המסוכנים. כמו כן, נעביר את כל המידע למשטרה הירוקה ונבקש פתיחת תיק חקירה בעניין".

תגובת כרמל סלע

"שאלותייך אינן נוגעות, כך מסתבר, לעניין מילוי תפקידי הציבורי, ועל כן הן מעוררות תמיהה. השאלות מתייחסות משום מה לנושאים אחרים שאינם קשורים לפעילותי הציבורית. למרות האמור מצאתי לנכון, ועל אף שאיני מחויב בכך, ליתן התייחסות כמפורט לעיל לשאלותייך אלה.

  • לגבי חברת בננות כרמל בע"מ – קיים אישור מועצת הצמחים מיום 12.5.04 המאשר תקינות העניין. לגבי עמותת כרמלים: העמותה עוסקת בקידום התיירות באזור ומספקת פרנסה לכ-500 משפחות באזור. העמותה ממומנת על-ידי המועצות המקומיות השותפות בה, האתרים ומשרד התיירות. ועדת תמיכות הנוכחית בראשות מר אורי פילפס, העבירה תמיכה לעמותת כרמלים בדיוק כשם שהועברה התמיכה בשנים קודמות.

  • השאלה הנוגעת ליחסי עם מר שמחון – מוטב היה לשאלה כזו שלא היתה נשאלת כלל ולרבות ה'הנחות' הכלולות בגוף השאלה. שאלה זו אינה ראויה כלל להתייחסות".

בתגובתו למערכת Nfc היפנה אותנו סלע לעיין בתוכניות משרד הפנים. לגישתו, עיון בהן יוכיח כי הוא לא ביצע את עבירות הבנייה המיוחסות לו, לכאורה.

בדיקה שנערכה על-ידי מומחה העלתה כי "התוכניות אינן קיימות במאגר הממוחשב או בארכיב". כמו כן העלתה הבדיקה, כי במגרש המגורים שבמשקו "זכויות הבנייה בפועל חורגות עד פי שניים מהמותר", וכי "בריכת השחייה במשקו קיימת בפועל מספר שנים ללא היתרים".

תאריך:  01/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
איילת פישביין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקטיושות חשפו פרוטוקולים מרשיעים
תגובות  [ 390 ] מוצגות   [ 366 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תנו לחיות לחיות....
1/09/06 12:45
 
Just a small one
2/09/06 06:25
2
מיכל מירושלים
1/09/06 12:56
3
מיכל מירושלים
1/09/06 12:58
4
הכל בחסות "המדינה"
1/09/06 13:08
5
תושב קיסריה
1/09/06 13:37
 
לא מופתע
5/09/06 11:28
6
חיחי
1/09/06 13:39
7
בזה אנו מתעסקים ?
1/09/06 13:50
 
בטטה
1/09/06 22:02
 
מס הכנסה
2/09/06 10:46
 
מס הכנסה
2/09/06 10:47
8
חבר במועצה חוף הכר..
1/09/06 14:14
 
שמואל גלנץ
1/09/06 16:15
 
כרם המהר"ל
1/09/06 22:00
 
המבריח
2/09/06 10:48
9
מוטי ציפורי
1/09/06 14:22
 
גבעוני
1/09/06 22:04
10
מוטי קפה
1/09/06 14:25
11
תושבת האזור
1/09/06 14:40
 
תושבת האזור
3/09/06 00:23
 
תושבת וחושבת
3/09/06 09:15
12
חבר מושב גבע כרמל
1/09/06 14:41
13
חץ
1/09/06 15:11
14
ירדנה
1/09/06 15:43
15
ג-ל
1/09/06 16:20
16
הניה
1/09/06 16:35
17
עמיר פרף
1/09/06 17:10
18
חיים ק.
1/09/06 17:52
19
ABILITY OF POLITICIA
1/09/06 18:03
20
Gilead
1/09/06 18:17
21
ק. יוסי א .
1/09/06 18:21
22
טל-עתלית
1/09/06 19:35
23
אחי-תופל
1/09/06 19:55
 
דה וינצ'י
1/09/06 22:16
 
מערכת רקובה
2/09/06 14:05
24
יהודה
1/09/06 20:01
25
דה וינצ'י
1/09/06 22:12
26
ר.ר. מקיסריה
1/09/06 22:17
27
יונה שמש
1/09/06 22:56
28
גידגיד
1/09/06 23:04
 
בושה לחוף הכרמל-סלע
1/09/06 23:18
29
Yossi A.
1/09/06 23:40
30
חבר...
1/09/06 23:42
31
אמנונן
2/09/06 00:58
 
גל-גל
2/09/06 03:52
32
enjoy him
2/09/06 03:42
33
אלי יזרעאלי
2/09/06 09:53
34
אלי יזרעאלי
2/09/06 09:56
35
תושב
2/09/06 10:29
36
מתיו
2/09/06 11:21
 
המבריח
2/09/06 12:57
 
מכירה את המערכת
3/09/06 10:25
37
אריה מוסוביץ
2/09/06 14:51
38
אבי חביב
2/09/06 15:04
39
מודאגת
2/09/06 15:14
40
ארתור שרמן
2/09/06 16:20
41
מוטי גולף
2/09/06 17:31
42
בן-עמי לב
2/09/06 17:43
43
ארתור מחוף הכרמל
2/09/06 17:51
44
תושב
2/09/06 17:53
45
ט.זl
2/09/06 18:43
46
חיים מהכרמל
2/09/06 19:23
47
מעין
2/09/06 19:51
48
איתי ורבותי
2/09/06 19:55
49
רותי מ.
2/09/06 20:15
 
חברה
3/09/06 23:07
50
אברהם1
2/09/06 20:18
 
יעקב א.
2/09/06 20:54
 
אברהם1
2/09/06 21:11
51
דעוי רדול
2/09/06 21:22
52
צפוני
2/09/06 21:55
53
מבחיל בננות מהאזור
3/09/06 07:53
54
מבחיל בננות מהאזור
3/09/06 07:54
55
מבחיל בננות מהאזור
3/09/06 07:55
56
מבחיל בננות מהאזור
3/09/06 07:56
 
מבחיל
3/09/06 11:43
 
המדלל
3/09/06 14:11
 
מבחיל
3/09/06 11:44
57
כחול ירוק
3/09/06 08:27
58
כחול ירוק
3/09/06 08:29
59
שמואל הנביא
3/09/06 08:41
60
מ.
3/09/06 09:06
61
שמוליק אלגרבלי
3/09/06 09:40
 
גבעוני
3/09/06 10:01
 
תמים
3/09/06 10:37
 
תגובה לתמים
3/09/06 12:34
 
סקפטי
3/09/06 14:12
62
תושב מבין
3/09/06 11:09
63
תושב חוף הכרמל
3/09/06 11:10
64
אכפתי
3/09/06 11:11
65
גבע כרמל
3/09/06 11:18
66
חבר לדרך
3/09/06 11:24
67
אלמונימי
3/09/06 11:37
68
תושב האיזור
3/09/06 12:20
 
תושבת
3/09/06 18:49
69
מכר
3/09/06 12:29
 
מריו
3/09/06 12:52
70
מבחיל
3/09/06 12:50
71
תושב חוף הכרמל
3/09/06 13:03
 
שולי
3/09/06 14:09
 
סתם
3/09/06 14:15
72
חקלאי
3/09/06 13:04
73
למדובר הצפוני
3/09/06 13:21
74
צמא דם
3/09/06 13:27
 
סטודנטית
3/09/06 18:11
75
סקרן
3/09/06 13:30
76
צבי לבנה
3/09/06 14:30
 
שימשי
3/09/06 18:41
 
צבי לבנה
4/09/06 01:15
77
אברהם הימן
3/09/06 17:00
78
סטודנטית
3/09/06 18:07
79
ציוני , אוהב תארץ
3/09/06 18:15
80
S.T
3/09/06 18:43
 
לא צבוע
3/09/06 20:23
 
S.T
3/09/06 22:15
 
ts
3/09/06 23:20
 
מהישוב
5/09/06 17:05
81
אילנוצ'קה
3/09/06 19:34
82
תושב
3/09/06 20:21
83
תושבי ם מחבקים אותך
3/09/06 20:22
 
שמולי
3/09/06 21:40
 
הבונים
3/09/06 22:05
 
פרוטוקולים
3/09/06 23:51
84
צדיקי עתלית
3/09/06 20:34
85
תושבת גבע כרמל
3/09/06 20:43
 
יעקוב שכן
3/09/06 21:38
 
מעשה נפשע
4/09/06 00:00
 
תושבת גבע
4/09/06 00:30
 
אחיק
4/09/06 07:02
86
צרופה
3/09/06 22:34
 
hagi
3/09/06 23:37
 
תושב האיזור
9/09/06 10:05
 
תושבת גבע-כרמל
4/09/06 00:21
87
תושב גבע כרמל
3/09/06 22:43
88
תושב גבע כרמל
3/09/06 22:44
 
חבל שאתה חושב ככה!!
3/09/06 22:49
89
תושבת חוף הכרמל
3/09/06 22:57
90
יגאל א.
3/09/06 22:58
 
חוקר פרטי
3/09/06 23:16
91
ציונה
4/09/06 00:19
 
שי 445566
4/09/06 20:31
 
מינויים
5/09/06 12:34
 
נא ללמוד עברית
9/09/06 09:50
 
יוחנן
9/09/06 22:27
92
מגיב
4/09/06 07:25
 
כושיה
4/09/06 08:05
 
yaron ram
4/09/06 12:19
93
העיקר
4/09/06 10:13
94
yaron ram
4/09/06 11:17
95
,uacתושב אכפטי
4/09/06 11:21
96
תושב צרופה
4/09/06 11:31
97
השכנים
4/09/06 15:30
 
gava
5/09/06 09:57
 
תושבת צרופה
9/09/06 15:49
 
הצרופאים
30/03/07 15:09
98
תושבת האזור
4/09/06 17:20
 
תושבי אזור
4/09/06 19:57
 
עין כרמל
5/09/06 20:36
 
השומר
5/09/06 22:03
99
ניצה
4/09/06 23:59
100
תושב
5/09/06 13:19
 
רומי
5/09/06 18:57
 
איש יודע דבר
6/09/06 13:59
101
תושבים שאכפת להם
5/09/06 17:38
 
אלון1
5/09/06 18:29
102
תושב האזור
5/09/06 18:35
 
שומרי חוף כרמל
6/09/06 11:59
103
חבר מליאה-נכלם!
5/09/06 20:04
 
ירון2
5/09/06 20:41
104
תושב האזור
5/09/06 23:39
105
רוני
6/09/06 01:10
 
טוני סופראנו
6/09/06 07:07
106
ליבי
6/09/06 01:49
 
חפרפרת
6/09/06 09:06
107
מושבניק
6/09/06 09:05
 
חבר המליאה
6/09/06 14:16
108
עובדת מועצה
6/09/06 11:56
109
אגודת השומרים
6/09/06 13:35
110
חפרפרת
6/09/06 15:34
 
אגודת השומרים
6/09/06 16:24
 
חפרפרת
7/09/06 07:21
 
אגודת השומרים
7/09/06 08:47
 
עין אילה - צבי
9/09/06 09:45
111
תןשב האזור
6/09/06 22:31
112
תןשב האזור
6/09/06 22:33
113
תןשב האזור
6/09/06 22:35
 
עין אילה
9/09/06 09:27
114
מקורבת
7/09/06 00:37
115
אוהדת
7/09/06 14:51
116
תושב גבע כרמל
7/09/06 17:11
 
בעלי קרקעות מעתלית
7/09/06 19:20
117
תושב גבע כרמל
7/09/06 17:18
118
צרופה
7/09/06 19:10
119
עתליתי
7/09/06 19:14
120
אזרח מודאג מאוד !
8/09/06 08:53
121
בעד כרמל
8/09/06 10:35
 
האמת
8/09/06 11:47
122
פחימה
8/09/06 19:02
123
איציק. דור
8/09/06 19:35
 
קיסריה
8/09/06 21:06
 
עין אילה - צבי
9/09/06 09:31
124
עין איילה
8/09/06 20:58
125
עבירות המס'
8/09/06 22:11
 
אמיתית
8/09/06 23:01
 
עין איילה עלק
9/09/06 00:10
126
עובדת מועצה
8/09/06 22:53
127
תושבת גבע כרמל
8/09/06 23:06
 
אורי פיליפס
9/09/06 10:58
 
תושבת גבע כרמל
9/09/06 15:38
 
תושב בית חנניה
9/09/06 17:35
128
תושבת האזור
8/09/06 23:31
 
תושבת איזור גם כן
9/09/06 00:05
129
עין אילה - צבי
9/09/06 09:42
130
עין אילה
9/09/06 09:48
131
עין איילה
9/09/06 10:49
132
תגובה לאורי פיליפס
9/09/06 12:23
 
לבנה
9/09/06 14:29
 
טורקיה גאה
9/09/06 14:34
 
תוניסאי גאה גבע כרמל
9/09/06 15:00
 
לבנה
9/09/06 14:30
133
שוש - גבע כרמל
9/09/06 15:05
134
תושבת המועצה
9/09/06 15:59
135
חפרפרת
9/09/06 17:52
136
תושב דור
9/09/06 17:59
137
תושבת עתלית
9/09/06 18:03
138
תושבת עין אילה
9/09/06 18:33
 
עין איילה
9/09/06 19:16
139
האמת
9/09/06 22:23
140
הוס עין הוד
9/09/06 22:41
141
דולבי
9/09/06 23:51
142
טורקיה גאה מגבע כרמל
10/09/06 00:38
143
טורקיה גאה מגבע כרמל
10/09/06 00:45
144
עתליתי
10/09/06 01:00
 
,uh
10/09/06 17:26
145
תושבת עין אילה
10/09/06 01:08
 
מישהי...
10/09/06 14:57
146
עין איילה
10/09/06 11:06
147
יצחק פרנג'י
10/09/06 14:31
 
צבי -
11/09/06 18:28
148
הוס (עין הוד)
10/09/06 16:40
149
ריבק'לה מנווה ים
10/09/06 16:44
 
בנניסט
10/09/06 21:33
 
רבק'לה אוחנה
11/09/06 15:15
 
הם הגיעו גם אלייך?
11/09/06 19:19
150
יצחק פרנג'י
10/09/06 17:40
151
הודעה
10/09/06 20:30
152
עובר אורח
10/09/06 20:57
153
קול קורא
10/09/06 22:57
154
ציונה
11/09/06 01:40
155
חבר מליאה שפוחד
11/09/06 05:02
156
יועד שותף לקומבינות
11/09/06 10:00
 
צבי -
11/09/06 14:19
 
סימה נתן
28/06/09 18:02
157
חבר,תושב,אזרח!
11/09/06 14:23
158
רבק'לה אוחנה
11/09/06 14:59
159
רבק'לה אוחנה
11/09/06 15:03
 
זו את זו את
11/09/06 19:18
 
רבק'לה אוחנה
11/09/06 19:41
160
יועד לודר
11/09/06 15:41
 
מעריץ
11/09/06 20:39
161
אגודת השומרים
11/09/06 19:15
162
מזוז
11/09/06 20:00
163
גרון עמוק
11/09/06 20:09
 
האמת
11/09/06 20:41
164
מימי
11/09/06 22:08
165
ארק
11/09/06 22:11
166
אורחת מהעיר
11/09/06 22:12
167
חבר מליאה שאינו פוחד
13/09/06 09:04
168
עתליתי מלידה
13/09/06 14:19
169
מישהי
13/09/06 15:17
170
מישהי
13/09/06 15:20
171
מישהי
13/09/06 15:21
172
עתליתי מלידה
13/09/06 15:56
173
אחד שאינו יודע לשאול
14/09/06 06:46
174
צימי
14/09/06 09:35
 
חפרפרת
14/09/06 10:17
 
המקור
14/09/06 12:27
175
ציקו
14/09/06 18:04
176
מושבניק
14/09/06 18:26
 
צבי --
15/09/06 09:44
 
מושבניק
15/09/06 23:27
 
מושבניק
15/09/06 23:48
177
מבקר ומאזין..
15/09/06 00:29
178
צימי
15/09/06 23:54
179
עתליתי מלידה
16/09/06 00:03
180
חוף הכרמל
16/09/06 12:46
181
חברה
16/09/06 13:54
182
גובי
16/09/06 21:11
183
גובי
16/09/06 21:12
 
שיכור ולא מיין
17/09/06 01:02
 
גובי
17/09/06 07:37
 
חפרפרת
17/09/06 09:52
 
גובי
19/09/06 00:58
 
המקור
19/09/06 05:27
 
שיכור ולא מיין
17/09/06 11:29
 
תושב
17/09/06 23:15
 
זובי
18/09/06 14:56
 
אובי
18/09/06 15:07
184
ימי
17/09/06 23:37
185
סתום
18/09/06 10:30
 
חפרפרת
18/09/06 11:17
 
מעניין תסבתא מי אתה
18/09/06 12:41
 
חפרפרת
18/09/06 13:11
186
השומר הצעיר
18/09/06 14:51
187
המקור
20/09/06 19:57
188
גק מקוי
21/09/06 08:38
 
אגודת השומרים
21/09/06 09:01
189
קוטר
21/09/06 09:01
190
ע. צופיה
21/09/06 13:40
 
המנקנק
21/09/06 15:53
191
מכבי
21/09/06 13:52
192
אפרת לשעבר
21/09/06 14:31
 
האחרת
21/09/06 23:31
 
חבר המליאה
25/09/06 14:47
193
עובדת מועצה-אולי לשע
21/09/06 21:55
 
המודיע
22/09/06 14:52
 
העובדת מהמועצה
23/09/06 00:16
 
גק מקוי
23/09/06 12:10
194
חפרפרת
23/09/06 12:18
195
לקקני
23/09/06 12:29
 
סקרן
3/07/08 16:19
196
ד אשד
23/09/06 18:47
197
חבר המליאה
25/09/06 14:42
 
קוקו,בקלאווה
25/09/06 22:16
198
אמיץ
3/10/06 22:37
 
זריז
4/10/06 23:43
199
המצליף
7/10/06 12:11
200
קיבוצניקית שאכפת לה
8/10/06 23:20
 
איגי
9/10/06 09:02
201
המנקנק
9/10/06 13:20
202
גובי
10/10/06 23:35
 
לובי
11/10/06 05:56
203
זובי
11/10/06 05:06
 
בובי
11/10/06 11:58
 
זובי
11/10/06 19:12
204
מתעניין
12/10/06 22:47
205
תושב
21/11/06 11:30
 
אובי
30/11/06 19:14
 
m הדרך
30/11/06 19:54
 
תושב
1/12/06 00:58
 
תושב
21/05/07 18:29
 
תושב
30/11/06 21:00
206
תושב
1/12/06 01:05
207
הסיירת הירוקה
1/12/06 10:29
208
הסיירת הירוקה
1/12/06 10:29
209
תושבת
1/12/06 10:41
 
תושבת
2/12/06 17:50
210
מועצת הפירות
1/12/06 10:57
211
מועצת הפירות
1/12/06 10:57
212
מועצת הפירות
1/12/06 11:00
213
תושבי עתלית
1/12/06 11:52
214
ציבורי
1/12/06 12:10
215
דוביק
1/12/06 15:40
216
רונן - ניר עציון
15/12/08 23:00
 
פרשנדתא
19/03/09 23:14
217
איילת - בת שלמה
15/12/08 23:08
218
סתם אחד
29/12/08 21:57
219
תושבי גבע כרמל
3/01/09 22:22
 
ליעד-בית חנניה
6/01/09 08:35
220
גבע-כרמל מס-1
23/01/09 07:46
221
תושבי האיזור
27/01/09 22:01
222
קיבוצניק מבוייש
1/02/09 15:23
 
ליאת, עין כרמל
5/02/09 19:25
223
פרשנדתא
19/03/09 23:07
224
דוידה
16/07/09 13:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, חוקר חשד שיו"ר הכנסת, ח"כ דליה איציק, בתפקידה כשרת תקשורת, סייעה במתן הטבה בשווי מיליונים, לאיל ההון חיים סבן.
25/08/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
אשדוד היא העיר החמישית בגודלה בישראל. יותר ממאתיים אלף איש גרים בשטח עיר הנמל שהוקמה באמצע שנות החמישים. לאורך השנים, קלטה אשדוד עולים רבים וכיום היא עיר מודרנית, המחולקת לרובעים שתוכננו לתפקוד עצמאי.
18/08/2006  |  רונן ליבוביץ  |   תחקירים
ממשלת ישראל לא הפעילה את המערכות האמורות להגן על העורף בשעת מלחמה. היא לא הפעילה תוכנית קיימת ששמה "שעת פינוי", האמורה לתת מענה לפינוי עשרות אלפי אזרחים בשעת מלחמה, היא לא הורתה לפיקוד העורף לגייס לעזרת יושבי המקלטים והרשויות המקומיות, לפחות חלק מ- 50 אלף אנשי המילואים העומדים לרשותו ולא הפעילה את מטה מל"ח - משק לשעת חירום - האמור לדאוג לאספקת מוצרים ושירותים חיוניים הדרושים לאוכלוסיה ולמשק בשעת מלחמה.
16/08/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
בתחום התכנון והבנייה בישראל עומדת בשער רפורמה חשובה שלמרבה הצער עדיין לא הובאה לדיון ולאישור בממשלה. רפורמה זו מתבססת על המלצותיה של ועדת החקירה בראשותו של השופט ורדי זיילר, שהוקמה בעקבות אסון אולמי "ורסאי". לאחר עבודת חקירה מקצועית וממצה, הציגה הוועדה שורה של המלצות חשובות מאוד שגובשו במסגרת של ועדה בין-משרדית להמלצות אופרטיביות. מטעמים לא-ענייניים, המלצות ועדת החקירה הממלכתית לא זו בלבד שאינן מיושמות אלא אף לא הגיעו לכלל דיון בממשלה. מנקודת הראות שלי זה מצב בלתי מתקבל על הדעת.
09/07/2006  |  ח"כ אופיר פינס  |   תחקירים
"אין ולא הייתה לממשלת ישראל החלטה לא לקיים יחסים עם הרשות". כך מסר ל- Nfc ח"כ שמעון פרס, המכהן כמ"מ ראש הממשלה והשר לפיתוח אזורי. פניית Nfc לפרס נעשתה בימים אלה בעיצומם של האירועים הביטחוניים הקשים מול הרשות/החמאס, לאחר שהתברר לנו, כי פרס, ביחסים העקיפים עם הפלשתינים, פועל בניגוד לכאורה למדיניות הממשלה.
06/07/2006  |  איילת פישביין  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לנוכח אי-הבהירות נחוצה חקירת משטרה בעניין ההתבטאות של שרה נתניהו על ראשי צה"ל    כותרת משנה: ביבי חומק מלומר כי אינו מאמין שהמטכ"ל חותר תחתיו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
דרור אידר
דרור אידר
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם    ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)    לעזרתנו באה פ...
דרוש צבא גדול [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מרדכי איש שלום
גיוס בעלי פטור משירות - צו הדקה    להרחבה מהירה ורבת ממדים של בניין כוח המילואים משמעות כלכלית לא מבוטלת, ובכל זאת אני מציע לכל הכלכלנים ובמיוחד לבוגרי אגף התקציבים, החשכ"ל וחלק מהא...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כמה מדוברי צה"ל בעבר עברו לפוליטיקה לאחר תום מועד שירותם כמו חיים הרצוג, יואל בן פורת (אותו זכיתי להכיר אישית), נחמן שי, מירי רגב    גם דובר צה"ל דהיום מתאים ככפפה ליד לפוליטיקה אך ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il