|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
"אנחנו לא נהנתנים" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90] "מגעיל בעיני, נהנתנות" [צילום: AP]

חשיפה ב-News1: חקירות נתניהו בתיקים 1000 ו-2000 / חלק א'

"מנסים להפליל ראש ממשלה על שטויות"

נתניהו טען שמילצ'ן יזם את הסיגרים והשמפניות, כי ראה בו "אח יקר" שחייו קשים מאוד מילצ'ן העיד: בני הזוג דרשו את המתנות, זה הגעיל אותי, זו הייתה נהנתנות נתניהו הגיב: "החיים שלנו לא של נהנתנים, חיים קשים מאוד למען המדינה!" אמר שהופתע משווי המתנות שהציגו לו החוקרים, אך הדגיש שקיבל ייעוץ משפטי לפיו אין פסול במתנות מחברים
07/03/2023  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   משפט נתניהו   |   תגובות

בנימין נתניהו טען שהתקשורת מנסה, באמצעות המשטרה, להפליל אותו "על שטויות" וכי לא היה כל פסול במתנות שקיבל מארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. אולם, בעוד לפי גרסתו היה זה מילצ'ן שיזם את הענקת הסיגרים והשמפניות, העיד מילצ'ן שמדובר היה בדרישות של בני הזוג נתנהו, אותן כינה "מגעילות" ו"נהנתניות". הדברים עלו בחקירתו של נתניהו ב-2.1.17, הנחשפת ב-News1.

חקירה זו הייתה הראשונה בתיק 1000 ונפתחה בשאלה כללית של החוקרים על מתנות שקיבלו נתניהו ובני משפחתו מאנשי עסקים. הוא השיב, כי קיבל בעיקר סיגרים וכמו-כן בגדים מארנון מילצ'ן וספנסר פרטרידג'; לדבריו, את רוב המתנות מפרטרידג' מימן בפועל בן-דודו [המנוח], נתן מיליקובסקי. נתניהו אמר כי קיבל פחות מעשר חליפות ואינו יודע את שוויין. על הסיגרים אמר כי אינו עוקב אחרי מחיריהם והעריך אותם ב-20-5 דולרים לסיגר.

על מילצ'ן אמר נתניהו, שהוא חבר קרוב מאוד שלו מזה שנים רבות, לפני שחזר לראשות הממשלה; גם כאן אמר שאינו יודע מה מחיר הסיגרים שקיבל ממנו. "אנחנו כמו אחים", הגדיר את יחסיהם; "במהלך השנים שאני הכרתי אותו היה נוהל בינינו, היה בא - היה מביא לי סיגרים. הוא היה שואל אותי: אתה רוצה? הייתי עונה: בשמחה". נתניהו אמר כי אינו זוכר האם גם היה מבקש ממילצ'ן סיגרים, ייתכן שהיה מבקש "מעת לעת" ואין הוא רואה בכך פסול. עוד אמר כי קיבל ממנו שני מעילי רוח וחולצות.

בנוגע לשמפניות לשרה נתניהו אמר ראש הממשלה, כי הוא ידע כללית שהיא מקבלת בקבוקים ממילצ'ן, אך לא את הפרטים: "אני לא מתעסק עם זה, יש לי מספיק דברים אחרים". להערכתו מדובר היה בתדירות של אחת למספר חודשים ו"זה נופל לאותה קטיגוריה שאני יודע שחבר קרוב יכול לתת". לדברי נתניהו, הוא לא שוחח עם מילצ'ן על המתנות לשרה נתניהו, אלא על עניינים מדיניים בהם האחרון "נהיה מאוד מאוד מעורב", כגון בנושאי מדינות ערב ובמגעים עם שר החוץ האמריקני דאז, ג'ון קרי, וראש ממשלת בריטניה לשעבר ושליח הקוורטט, טוני בלייר. עוד טען נתניהו, כי עד לרגע בו החוקרים הציגו זאת בפניו - לא ידע שמילצ'ן רכש לרעייתו תכשיט ב-11,000 שקל.

תיקים 1000 ו-2000 / חקירת בנימין נתניהו - 2.1.17

"להנעים את החיים" או "מגעיל"
קליין. שרה נתניהו דרשה תכשיט [אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

נתניהו אמר כי קיבל ייעוץ משפטי – לא בכתב – ונאמר לו במפורש, כי הוא יכול לקבל ללא הגבלה מתנות מחברים קרובים. לא מטוס ולא בכמויות מסחריות, הוסיף, אך גם לא נאמר לו שקיימת מגבלה. באותה חקירה לא זכר נתניהו האם שאל את היועץ המשפטי דאז, יהודה וינשטיין, את בן-דודו ופרקליטו, דוד שמרון, או את פרקליטו [המנוח] יעקב וינרוט. תחילה אמר נתניהו ששאל על סיגרים ובגדים, וכאשר הציגו לו החוקרים את רכישת התכשיט – טען שביקש ייעוץ גם על תכשיטים. נתניהו אישר, כי לא דיווח לאיש על מתנות אלו.

נתניהו טען, כי מילצ'ן כינה אותו "אחי היקר" והעניק לו את המתנות כי "הוא יודע שאני עובד קשה. הוא אומר: אם אני יכול קצת להנעים את החיים לאח שלי שעובד בשביל מדינת ישראל, לא כל כך נהנה מפרגון ציבורי, מקבל חקירות תקשורתיות מאורגנות במשטרה. אולי כדי להנעים לו את החיים, נשלח כמה סיגרים". כמעט בכל פעם בה התקשר אליו, הוסיף נתניהו, הזמין אותו מילצ'ן לקבל סיגרים; השיחות ביניהן היו כמעט יום-יומיות. מילצ'ן היה מתקשר ושואל "אחי, מה אני יכול לתת לך?". החוקר מומי משולם: "כל הזמן?". נתניהו: "כל הזמן".

החוקרים עימתו את נתניהו עם דבריו של מילצ'ן בחקירתו: "בחמש-שש שנים האחרונות, אני מקווה שאני מדייק במספר השנים, אני מביא לבני הזוג נתניהו סיגרים ושמפניה ורודה. אם לדייק, זה לא מתנות שאני מביא מרצוני, אלא מתבקש על-ידי בני הזוג נתניהו להביא להם. הבקשות מגיעות לעוזרת שלי בארץ ששמה הדס קליין. אני חייב לציין שכל הנושא של דרישת המתנות על-ידי בני הזוג נתניהו הוא מגעיל בעיני. זה מגיע ממקום של נהנתנות, כי הרי לא מקובל בין חברים שמבקשים להביא מתנה, ואפילו נוקבים בסוג הסיגרים שעלי להביא או סוג השמפניה הוורודה ששרה נתניהו שותה".

נתניהו הגיב: "זה נשמע לי מדהים. אני מוכרח להגיד לך, זה מדהים וגם מאוד מאכזב אותי לשמוע. קשה לי להאמין שהוא אמר את זה, אבל הוא לא מתנהג איתי כך... זה לא מערכת היחסים שאני הבנתי שיש לנו". תת-ניצב כורש ברנור: "אז הוא הבין את מערכת היחסים אחרת?". נתניהו: "כן. הוא שואל אותי, הוא אומר לי [מה להביא]. הוא מציע לי". משולם: "אתה לא ביקשת ממנו?". נתניהו: "אמרתי לך שמעת לעת הוא שואל אותי: תגיד לי, מה אני יכול לתת לך".

עוד העיד מילצ'ן, כי קליין דיווחה לו ששרה נתניהו ביקשה שיקנה לה טבעת או תכשיט אחר ליום הולדתה. "אני אמרתי להדס שעד שאני לא שומע מביבי שזה חוקי, אני לא מאשר את רכישת הטבעת. הדס העבירה את המסר לשרה. שרה אמרה להדס שהם, בני הזוג נתניהו, פנו ליועץ משפטי שאמר להם שמותר לקנות מתנה כזאת בין ידידים. זה לא סיפק אותי. פניתי לביבי בטלפון וביבי אישר שלידידים מותר לתת מתנה". נתניהו השיב לחוקרים, כי העיקרון נכון, וכי הוא אינו זוכר שיחה עם מילצ'ן על תכשיט אלא שיחה כללית על מתנות.

נתניהו שב וציטט את מה שלדבריו אמר לו מילצ'ן פעמים רבות: "אם אני יכול לעזור לכם קצת בחיים הקשים שאתם חיים, שאתה עובד סביב השעון בשביל המדינה ושרעייתך מוקעת ברבים והיא עושה את העבודה שלה. שום רעיית [ראש ממשלה] לא החזיקה בעבודה, והיא חוטפת – לא משנה מה היא עושה עם ילדים חולי סרטן ועם הורים שכולים". נתניהו המשיך: "החיים שלנו לא של נהנתנים, חיים קשים מאוד למען המדינה!".


"ערוץ איום ונורא, אנטי-ציוני"
"גורם הרבה נזק למדינת ישראל"

נתניהו דיבר על רצונו לגוון את התקשורת, שהיא לדבריו "שמאלנית או אולטרה-שמאלנית. היא מתנגדת בצורה כמעט הומוגנית לעמדות שאני מייצג. היא לא מתנגדת לי אישית... היא מתנגדת לי כי אני מן הימין, אני בן הימין. אין גיוון ואין איזון ואין כלום. הם מכפישים בצורה בלתי רגילה, אין שם אמות מידה מינימליות של תקשורת הוגנת".

לדברי נתניהו, הוא ניסה לשכנע את מילצ'ן למכור את אחזקותיו בערוץ 10, בנימוק שהערוץ אינו משקף את דעותיו של האחרון. "זה ערוץ איום ונורא, אנטי-ציוני במהות שלו. לפחות חלק לא קטן מהאנשים שם. גורם הרבה נזק למדינת ישראל". בסופו של דבר, הוסיף, נמאס למילצ'ן לשמוע זאת, והוא ממילא לא היה בעל המניות העיקרי בערוץ (החזיק ב-24.5%% ממניותיו). נתניהו הוסיף, שהוא רצה לסגור את ערוץ 10, אך היועצים המשפטיים מנעו זאת.

החוקרים שאלו את נתניהו האם לא היה בניגוד עניינים כאשר עסק בענייני תקשורת, במקביל לחברותו הקרובה עם מילצ'ן. נתניהו השיב שלא ראה בכך בעיה כלשהי, שכן הוא הפריד בצורה מוחלטת בין החלטותיו לבין החברות. הוא אישר, כי הציע למילצ'ן להרחיב את השקעותיו בתקשורת הישראלית – כשם שפנה לרבים אחרים – כחלק מנסיונותיו לגוון אותה, אך דבר לא אירע.

החוקרים טענו, כי שווי השמפניות שקיבלה שרה נתניהו ממילצ'ן היה 350,000 שקל ושווי הסיגרים היה 130,000 שקל. נתניהו ענה, כי אינו יודע האם אלו סכומים סבירים וציין שלא מדובר במתנה אחת אלא במנות קטנות לאורך שנים – מה שמהווה הבדל משמעותי. "אני חושב שזה תואם את מה שאני הבנתי שחבר יכול לעשות", הוסיף. "אני לא סכמתי את זה אף פעם".


פאקר מימן את יאיר נתניהו
אירוח באי איביזה ובאספן [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

בנוגע לג'יימס פאקר אמר נתניהו, כי הידידות הייתה כה הדוקה – עד שהלה החליט לקנות בית בקיסריה בשכנות לבית נתניהו. הוא אישר שקיבל ממנו סיגרים ושבני הזוג התארחו בביתו פעמיים-שלוש בהעדרו. הוא הוסיף שפאקר מימן את שהותו של יאיר נתניהו באי איביזה ובעיר אספן בארה"ב. בנקודה זו בחקירה איבד נתניהו את שלוותו:

"זה מה שיש. אין הנאות אחרות בחיים. שאני אהיה ברור: הנהנתנות הגדולה. אין הנאות אחרות! עובדים 18 שעות ביממה [היכה בשולחן], היא עובדת עם הילדים, עם חולי סרטן, עם מה שאתה רוצה, כפסיכולוגית ילדים. אין הנאות בחיים! אני הבנתי את זה אחרת לגמרי [שתי מכות בשולחן]. כל מה שאתם מנסים להציג כאן מוקצה בעיני, משום שהוא לא משקף את החיים הקשים. חשבתי שיש ידידים שרוצים להנעים את הקושי הגדול [הרים את קולו] והם אמרו לי את זה! אתם עובדים כל כך קשה, אם אנחנו יכולים להקל עליכם קצת".

נתניהו אישר שביקש שקית אטומה כדי לקחת קופסת סיגרים מבית פאקר לביתו והסביר: "עם ההשמצות שאני חי בתוכן כל הזמן, ואיש לא יודע מהחיים האמיתיים שאנחנו חיים. יכול להיות שאמרתי: מה אני צריך שידברו ויגידו על דברים שהם חסרי ערך, כי אנשים לא יודעים אולי את חוק המתנות שאני יודע. אז מה אני צריך סתם שידברו? אז יכול להיות שביקשתי שקית".

נתניהו שוב הרים את קולו: "בחיים שלנו, בשאלות ההזויות שאתם שואלים אותי כאן. שאתם מנסים לרדת לתוך הכוס והמאפרה שלי. הדבר הזה שהוא מטורף ומנסים כאן להפליל ראש ממשלה על שטויות". ברנור: "איש לא מנסה, אדוני, לא מנסה" – ונתניהו קטע אותו: "אתה יודע בדיוק מה שקורה כאן! התעשיה התקשורתית שעובדת יחד עם ניסיון של הפללה. הכאוס התקשורתי הנורא הזה, על הנהנתנות הנוראה של בני הזוג נתניהו שחיים חיי קיסרים ממש. השטויות האלה! אז אני אומר: זה לא כך! ואיש לא יגיד את זה [היכה בשולחן]".

בהמשך שב נתניהו וטען שמדובר בניסיון של התקשורת להפליל אותו: "הם מפעילים מכבש אדיר, כולל עליכם [החוקרים]... מי בנה את כל הכתבות האלה? מי עשה את כל התחקירים האלה? זה עושים קבוצה קטנה של אנשים... ואני חושב שזה פסול, אני חושב שזה אנטי-דמוקרטי... זה ברור לגמרי, יש פה מטרה פוליטית... הם עושים את זה כדי להשיג יעד פוליטי. לצורך זה הם צריכים לייצר אקלים חקירתי ודברים אחרים כפי שזה נעשה פה".

בנוגע לפאקר אמר נתניהו, כי הוא ביקש להשקיע בהיי-טק בישראל. הוא הכחיש שניסה לסייע לו לקבל אזרחות ישראלית ושהפנה אותו לצורך כך לווינרוט. לדבריו, הפניה זו הייתה לגבי האפשרות שפאקר ירכוש כלי תקשורת ישראלי, אולי את ידיעות אחרונות, "אבל זה קשקוש, מזה לא יצא כלום". [פאקר העיד, כי נתניהו לחץ עליו לרכוש את ידיעות אחרונות].

החוקרים טענו, כי הסכום הכולל של המתנות שקיבלו בני הזוג נתניהו ממילצ'ן ופאקר היה 800,000-700,000 שקל. נתניהו השיב, כי מעולם לא חישב את הסכומים. ברנור שאל אותו האם היה נוהג אחרת אילו ידע שזהו הסכום, ונתניהו ענה שיחשוב עליו כך ושהוא מופתע. "השאלה שאתם צריכים לשאול אותי [היא] לא שאלה נורמטיבית. אתם לא אחראים על המוסר. אתם אחראים על החוק. אני שאלתי רק שאלה אחת: האם זה חוקי? ולי אמרו: זה חוקי, חד-משמעית".

בסיום החקירה נשאל נתניהו האם לא הייתה בעייתיות בכך שהעלה הצעות לפעולות עסקיות בתחום התקשורת. הוא השיב בשלילה, באומרו שלא התערב בשיקוליהם של בני שיחו. נתניהו הוסיף, כי הוא החליט בצורה עניינית בכל נושא הקשור לרגולציה ממשלתית בתחום התקשורת, וכי ממילא אין רגולציה כזאת בנושאים עליהם שוחח עם מילצ'ן ופאקר. "הם לא ביקשו ממני דבר ואני לא נתתי להם דבר", הוסיף.

תאריך:  07/03/2023   |   עודכן:  07/03/2023
איתמר לוין
+"נוני מוזס הקים ממשלות, שלט בממשלות"
20:01 07/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טען שהעמיד פנים שיעביר את חוק ישראל היום, כדי למנוע ממוזס לפרסם "דברים איומים" על ילדיו ערב בחירות 2015  ▪  אומר שהתכוון להשתמש בהקלטות אם יפסיד בבחירות ומוזס יצליח להביא לסגירת ישראל היום
"היה אויב איום ונורא" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
שמרון. יעץ להקליט את מוזס [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+"הוצאתי המון כסף שלא הייתי חייב"
15:55 07/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
איציק העידה שנתניהו ביקש לסייע למילצ'ן להיכנס לערוץ 10; נתניהו הכחיש  ▪  אומר שלא היה מעורב במישרין במכירת מניותיו של מילצ'ן לבלווטניק  ▪  דחה את הטענות לפיהן הוא מתקשה להוציא כסף מכיסו  ▪  סיפר שלא ידע שמילצ'ן מימן שיעורי משחק בלוס אנג'לס לבנו יאיר
"אין שיטה כזאת" [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
"שתי מתנות זה כמו 200" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+"מוזס יכול לעשות הכל, יכול לחדור, לאסוף תיקים"
11:59 07/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נתניהו טען שהוליך שולל את מוזס בפגישותיהם וסיפק הסברים סותרים להתנהלותו סביב חוק ישראל היום, שאותו לדבריו ניווט מוזס מ"המח"ל שלו"  ▪  אומר שהקליט את השיחות כדי שביום הדין יוכל להראות לציבור מיהו מוזס
"הוא נלחם בעד שיטה נוראית" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
"הוא הפעיל מטה שלם" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מנסים להפליל ראש ממשלה על שטויות"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Q
7/03/23 08:27
2
סתם אחד
7/03/23 10:40
3
המושך בגזר
14/03/23 09:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
הייעוץ המשפטי לכנסת מסכים שיש לעגן בחוק את שאלת נבצרותו של ראש הממשלה ומסתייג מפרטי הצעתו בנושא של יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ. הלשכה המשפטית אומרת כי אומנם עמדת המסורתית של הכנסת היא שאין מקום להתערבות של בג"ץ בחוקי יסוד, אך עלולה לעלות טענה שיש להתערב בנושא הנבצרות (המוצע להסדרה כתיקון לחוק יסוד הממשלה).
04/03/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - בהצלחה, נשיכות, דאגה, עלילות, תפירות, מוצדקות ועזיבה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט) משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית, דף כ"א, עמוד א')
רב-פקד בדימוס שלומי חכמון, אשר חקר את שלמה פילבר בתיק 4000, אומר כי הייתה חובה לבדוק לפרטיה את גרסתו של פילבר, היה מקום לבצע שורה של פעולות חקירה שלא בוצעו, והוא מגדיר מצב זה כ"תקלה, טעות". חכמון דיבר (28.2.23) בהמשך החקירה הנגדית לסניגורו של בנימין נתניהו, עו"ד בועז בן-צור.
28/02/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
"שלמה פילבר הוא המקרה הכי קל שהיה לי ב-30 שנה: הוא הפך לעד מדינה תוך 24 שעות". כך אומר (27.2.23) רב-פקד בדימוס שלומי חכמון, אשר חקר את פילבר בתיק 4000. במקביל אישר חכמון, כי הפעולות שלטענת ההגנה נקטה להב 433 כלפי ניר חפץ "אינן מאפיינות את היחידה".
27/02/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
הפרקליטות מבקשת לשמוע בהיוועדות חזותית (VC) את עדותו של ארנון מילצ'ן בתיק 1000, במסגרת משפטו של בנימין נתניהו. הפרקליטות אומרת כי מילצ'ן - המתגורר בלוס אנג'לס - הודיע שאינו יכול להגיע ארצה בשל מצבו הרפואי, אך ניתן יהיה לשמוע אותו ב-VC בחודש יוני. הבקשה הוגשה (22.2.23) לבית המשפט המחוזי בירושלים.
22/02/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il