|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
קבוצת ירדן
ההיבטים המשפטיים של חוזה שכירות
ההצבעה בוועדה [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
אושר לשנייה ושלישית:

כספי "חיסכון לכל ילד" בבנק יוכלו לעבור לקופת גמל

הצעד נועד למקסם את החיסכון, נוכח התשואות העדיפות בקופות הגמל עוד נקבע: הורים שבחרו עבור ילדם הראשון הפקדה בבנק, ולא יעשו בחירה אקטיבית בילדם השני, ברירת המחדל תהייה עבורו הפקדה בקופות הגמל במסלול מוגבר. בביטוח הלאומי הציגו כי פחות ממחצית מההורים בוחרים מסלול בצורה אקטיבית
03/07/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

ועדת הכספים אישרה (יום ד', 3.7.24) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (מסלול ברירת מחדל בהפקדות לחיסכון ארוך טווח לילד), התשפ"ד-2024. על-פי הצעתו של חבר הכנסת ינון אזולאי, נקבע כי ניתן יהיה לשנות את מסלול ההפקדה, כך שמי שהתחיל להפקיד בפיקדון בנקאי במסגרת "חיסכון לכל ילד", יוכל לעבור להפקיד בקופת גמל.

המהלך נעשה זאת נוכח התשואות העודפות בקופות הגמל שהוצגו במהלך הדיונים ובמטרה להגדיל את החיסכון לילדים, כאשר עלה כי חלק ניכר ממפקידי הכספים בבנקים הינם משפחות מרקע מוחלש. סכומים שהופקדו עד למעבר יישארו בפיקדון המקורי, והמעבר יוכל להיעשות רק מבנק לקופת גמל ולא להפך.

עוד נקבע על-מנת לקדם חסכון מקסימלי לילדים, כי הורים שבחרו בילדם הראשון להפקיד את הכספים בבנק, ובילדם השני לא יעשו בחירה אקטיבית, תהייה ברירת המחדל עבור הילד השני הפקדות בקופת גמל במסלול מוגבר.

ח"כ ינון אזולאי: "הצעת החוק הזו שנתיים וחצי בוועדה, תוך כדי הליך החקיקה ובעקבות הגשת הצעת החוק שלנו, הרשות הביאה את התיקון שביקשנו לעשות וברירת המחדל הפכה ועברה מהפקדה בבנקים לקופת גמל בסיכון מוגבר, שזה כבר הישג בפני עצמו. הדבר השני עליו דיברתי היה לקחת את הפיקדונות הקיימים ולהעבירם מהבנקים לקופות הגמל, זה נעשה בתיקון הזה. בתיקון הזה אנחנו קובעים גם שילד שני יעבור לקופת גמל אוטומטית. החוק הזו נולד גם מניסיון אישי פחות מוצלח, שהילדים שלי בבנקים, ולכן שבאתי מהמקום הזה, ושמעתי עוד אנשים ופניתי לשינוי".

"הדבר הנוסף, שדעתי כידוע מההתחלה הייתה שיש להוציא את הבנקים, הבנקים נשארים בתמונה, אבל עם פחות אפשרויות שיגיעו אליהם, כי מי שרוצה בנקים צריך לעשות צעד אקטיבי. להגיד שאני רווה נחת זה לא, אבל שבאתי לגעת בפיקדונות ומעבר שלהם, אמרו לי שלא ניתן לעשות זאת כל גורמי המקצוע והגענו לפתרון, הבנקים היו מעדיפים שמה שהופקד בבנקים ימשיך להיות מופקד שם, אבל כעת ניתן להעביר את המשך החיסכון לקופות גמל, ואי אפשר לעשות מעבר הפוך לבנקים. החוק הוא בשורה ענקית לטובת חיסכון ילדנו" סיכם אזולאי.

לינור דויטש, לובי 99: "אנחנו 3 שנים עמלים על החוק הזה, אני רוצה לברך את ח"כ אזולאי על ההישג, בו אנחנו מסייעים למי שכבר נמצא בבנקים. לצד כך אני רוצה לדבר על החלק השני, הצ"ח שקידמנו מדברת על להוציא לגמרי את הבנקים, בסוף זו תוכנית פטרנליסטית במובן הטוב, שנועדה לצמצם פערים, אבל המדינה לא חשבה עד הסוף, ומה שיצא הוא שילד שחסכו לו בבנק יצא עם שליש מהסכום, ומי אלה? אנשים עם פחות אוריינית פיננסית. כך 80 אחוז ממי שמפקיד בבנקים זה השכבות החלשות, אנחנו משאירים את השכבות החלשות עם פחות כסף".

ח"כ אזולאי השיב לדברים: "ברגע שהחל התהליך של החקיקה שלנו, העבירו ברשות את מסלול הברירת מחדל לקופת גמל במסלול מוגבר, יש לזכור שכעת גם השכבות החלשות צריכות לעשות מעשה אקטיבי, להרים טלפון לביטוח לאומי ולומר שהם רוצים את זה בבנק".

דויטש: "אין ספק שיש פה הישג משמעותי והתקדמות, אבל אנחנו חושבים שכמו שלא מאפשרים לחסוך בבנק, כך גם פה מדובר בחסכון ארוך טווח, ואין סיבה לשים אותו בפיקדון, גם גורמי המקצוע הסכימו שצריך להוציא את הבנקים, אין סיבה לוותר".

גלי כספרי, איגוד הבנקים: "על המדף צריכים להיות כל המוצרים וכל האופציות, על-מנת שההורה יבחר את האופציה המתאימה לו. גם בפיקדון הבנקאי יש פיקדונות שצמודים למדד, וכאלה שלא צמודים למדד. בפיקדון התשואה מובטחת מהיום הראשון. שבירת פיקדון כמו שהיה בהצעה המקורית, זה משהו שחותר תחת היסודות הבנקאיים הכי ראשוניים, גם ההצעה עכשיו כוללת סוג אחר של שבירה, כי הבנק שנתן את ההצעה שלו לילד, יצא מנקודת הנחה שהתשלומים ימשכו במשך 18 שנה, על-פי ההצעה הקיימת, להורה תהייה אופציה לשבור את זה באמצע, זה מאוד חריג ולא קיים בבנקאות. הריבית היום היא ריבית מאוד אטרקטיבית, הריבית שהבנקים מציעים, זה לא הריביות שהיו לפני שנתיים ושלוש. ילד שנולד עכשיו מקבל 5 וחצי אחוז, עד גיל 18".

משה קאשי, לובי 99: "לטענות איגוד הבנקים, כמובן שצריך לתת להורים את האפשרות לחסוך בפיקדון בנקאי, אבל אפשר לעשות את זה כמסלול כספי בקופות הגמל, הריביות שם הרבה יותר גבוהות מפיקדונות בנקאיים. להוציא את הבנקים והלכניס את המסלול הכספי לקופות הגמל, גם נותן את חופש הבחירה וגם משפר את התשואה".

שרית דמרי, ביטוח לאומי: "הביטוח משקיע כספים רבים כדי לפרסם את חסכון לכל ילד, יצאנו בקמפיין גדול, עדיין רק 49% עושים בחירה אקטיבית. אנחנו עתידיים להוציא עוד קמפיין. מתוך 197 אלף לידות בשנת 2023, 96 אלף בחרו בצורה אקטיבית - 81 אלף מהם בחרו בקופות גמל, ו-15 אלף המהווים 8% בחרו בבנקים". עוד ציינה דמרי כי בקרב 90 אלף הילדים שלא נבחר עבורם מסלול נבחר מסלול ברירת המחדל שהינו קופת גמל במסלול מוגבר, ועבור 9,000 נוספים נבחרו בנקים כהמשך לאח קודם, מצב שישונה כעת עם כניסת החוק לתוקף כאמור, וגם אלה יופנו לקופות הגמל במסלול מוגבר.

ח"כ יצחק פינדרוס שניהל את הדיון: "אני חושב שאם 15 אלף בוחרים במודע בבנקים והם מהווים כ-8 אחוז, וכל השאר מופנים לקופות הגמל זו אמירה, יש לתת לאנשים את הבחירה".

נציג אגף תקציבים ציין על-רקע הדברים כי עמדת האוצר שהבנקים לא צריכים להיות במסגרת חסכון לכל ילד, וכי הפער בחסכון עומד על כפי 2 בין המוצרים, על כך תהה ח"כ אזולאי מדוע האוצר לא מביא הצעה שמוציאה את הבנקים מצידו: "החוזה שלכם הסתיים בדצמבר 23, לקראת החוזה החדש אמרתם שתוציאו את הבנקים ולא עשיתם זאת", נציג האגף ציין כי הבאת הצ"ח בדבר הוצאת הבנקים תישקל.

החוק יכנס לתוקף בינואר 2025, כפוף לאישורו במליאת הכנסת.

תאריך:  03/07/2024   |   עודכן:  03/07/2024
מירב ארד
+בטרומית: הגבלות בעניין הטלת מעצר מנהלי על אזרחי המדינה
17:25 03/07/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק סמכויות שעת חירום (מעצרים) (תיקון - מעצרים מינהליים בגין חברות בארגון טרור), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת שמחה רוטמן. 54 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 51 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע איזו ועדה תדון בהצעה.

מוצע בה לקבוע כי הוראות חוק סמכויות שעת-חירום (מעצרים), התשל"ט-1979 לא יחולו על אזרחים ישראלים. עוד מוצע כי אם לשר ביטחון יש יסוד סביר להניח שאזרח מדינת ישראל הוא חבר בארגון טרור שמנוי בתוספת לחוק, ניתן יהיה להחיל את הוראות החוק לגביו, לתקופה שיקבע שר הביטחון ושלא תעלה על שנתיים, אלא אם קיבל אישור מוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת להאריך את תוקף הצו. בנוסף, מוצע להסמיך את שר הביטחון, באישור ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, להוסיף ארגוני טרור לתוספת בחוק.
+עבירת השוטטות לקראת ביטול
17:23 03/07/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - ביטול עבירת השוטטות), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת משה סולומון. 38 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לבטל עבירה של שוטטות במקומות ציבוריים בנסיבות שיש בהן כדי להסיק שהדבר נעשה למטרה אסורה או פסולה.
+בטרומית: שלילת קצבאות ממחבלים ובני משפחותיהם שאינם תושבים
17:21 03/07/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - שלילת קצבאות שמשולמות לפעילי טרור ובני משפחותיהם מחוץ לישראל), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי. 30 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 7 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי מי שאינו תושב ישראל והורשע בעבירת טרור שבית המשפט קבע שהיא מעשה טרור, יאבד את זכאותו לקבלת כל קצבה המשולמת לו מכוח עצמו או מכוח בן משפחתו. כמו כן, אם נעצר אדם כחשוד בעבירה, הוגש כתב אישום נגדו בעבירה כאמור או שהוכרז עליו כפעיל טרור לפי חוק המאבק בטרור - מוצע שיעוכב תשלום הגמלה כאמור עד הכרעת הדין, ואם הכרעת הדין הייתה הרשעה, לא תשולם גם הגמלה שעוכבה.
+לפיד התנה תמיכה בהצעת חוק דגל הלאום על מדי נבחרות ישראל בהסרת תמיכה של עוצמה יהודית
17:13 03/07/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - דגל מדינת ישראל על מדי נבחרות ישראל), התשפ"ד-2023 של חבר הכנסת סימון דוידסון וקבוצת חברי כנסת. 33 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט. מוצע בה לחייב את נבחרות ישראל בכל ענף מענפי הספורט, לענוד על מדיהן סמל של דגל המדינה, בעת השתתפות השחקנים בפעילות ספורט מאורגנת.

ח"כ שמחה רוטמן אמר כי למרות שמדובר בהצעת חוק טובה, לא יצביע בעד, במחאה על כך שלפיד הסכים לתמוך בהצעת החוק רק אם חברי הכנסת של עוצמה יהודית, החתומים על הצעת החוק, יסכימו להסיר את שמותיהם. חברי עוצמה יהודית נענו לדרישה למען המטרה.
+בטרומית: איסור לפטר בן משפחה שכול בשנת השכול הראשונה
16:54 03/07/24  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון - איסור פיטורים של בן משפחה בשנת השכול הראשונה), התשפ״ד-2024 של חברת הכנסת דבי ביטון. 27 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה כי בן משפחה של חייל שנספה במערכה או של מי שנהרג בפעולת איבה לא יפוטר ממקום עבודתו ולא יוצא לחופשה ללא תשלום בתוך השנה הראשונה לנפילתו של החייל, אלא אם ניתן לכך היתר מוועדת התעסוקה, ובלבד שהוא עבד אצל אותו מעסיק או באותו מקום עבודה ששה חדשים לפחות. עוד מוצע לקבוע כי ניתן יהיה להטיל עיצום כספי בשל פיטורים כאמור.

שר הביטחון החליט לתמוך בקריאה טרומית ובלבד שקידומה ייעשה בהסכמת משרד הביטחון, המשפטים והאוצר".
+אושרה בטרומית הצעת חוק שתקל על הגדלת חיבור חשמל
16:50 03/07/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - הגדלת חיבור החשמל), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת יעקב אשר. 50 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.

מוצע בה לתקן את חוק התכנון והבנייה כך שהדרישה להמצאת אישורים מאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה תיוחד רק למקרים בהם מבוקש חיבור חשמל חדש לרשת החשמל, ולא בבקשות להגדלת יכולת אספקת חשמל לחיבור חשמל קיים. מוצע כי הרשות המאשרת תוכל להורות על ניתוק החשמל, אף במקרים שבהם מדובר רק בהגדלת יכולת אספקת חשמל לחיבור קיים, כך שלא תיפגענה אפשרויות האכיפה של הרשות המאשרת.
+לפיד: אין ולא הייתה מתנה גדולה לאויבים מחוסר האחריות של נתניהו
14:33 03/07/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד במליאת הכנסת: "אין ולא הייתה מתנה גדולה יותר לאויבי ישראל מהשר בן-גביר, אין ולא הייתה מתנה גדולה לאויבי ישראל מחוסר האחריות של נתניהו". לפיד הוסיף: ""חשבנו שה-7.10 היא נקודת השפל של חיינו. אלא שזו לא הייתה נקודת השפל, זו הייתה רק תחילת ההידרדרות".
+מחיקת רישום פלילי ומשטרתי ליוצאי אתיופיה בעבירות הפרת סדר ציבורי
14:31 03/07/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המשמעות: מחיקה אוטומטית של רישומים משטרתיים ופליליים ליוצאי אתיופיה בעבירות אלה שנעברו עד 31.12.2020 בעקבות דוח ועדת פלמור ודוח מבקר המדינה  ▪  במהלך הדיון נמשכה המחלוקת על דרך בחינת נתוני המעצרים והתיקים הנפתחים ביחס ליוצאי אתיופיה
[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בטרומית: העדפה מתקנת ללוחמים קרביים בקבלה ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה
13:45 03/07/24  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות הסטודנט (תיקון - העדפה מתקנת ללוחמים), התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת שרן השכל, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת יצחק קרויזר וקבוצת חברי כנסת, וכן הצעה של חבר הכנסת מאיר כהן. 24 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 5 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט.

מוצע בה להסמיך את המוסדות לפי חוק זכויות הסטודנט לתת הקלות בתנאי הקבלה למועמד ששירת בשירות סדיר כלוחם. בנוסף, מוצע כי חייל משוחרר ששירת בסדיר כלוחם יהיה זכאי להעדפה מתקנת בתנאי הרישום, הקבלה והלימודים במוסד להשכלה גבוהה, וכי העדפה כאמור לא תיחשב הפליה. כן מוצע לקבוע כי כל העדפה מתקנת בעניינים אלה שניתנת לאוכלוסיות ייחודיות על-ידי המל"ג, תחול בשינויים המחויבים גם על לוחמים. עוד מוצע כי התקציבים המוקצים בתקציב המל"ג והמוסדות המוכרים על ידה לקבוצות אוכלוסייה ייחודיות יוקצו בשינויים המחויבים ובאופן יחסי גם ללוחמים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כספי "חיסכון לכל ילד" בבנק יוכלו לעבור לקופת גמל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון חשפה נתונים מרתקים על היקף הנכסים הפיננסיים בישראל בדיון שהתקיים (2.7.24) בוועדת המשנה לענייני פיקוח על גופים נותני שירותים פיננסיים בכנסת. לפי הנתונים, סך הנכסים המנוהלים על-ידי הגופים המוסדיים בישראל עומד על 2.531 טריליון שקל, המהווים כ-44.5% מתיק הנכסים הכולל של הציבור הישראלי.
03/07/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה ציינה (יום ג', 2.7.24) את יום הפיתוח הכלכלי בקו העימות, ודנה בסיוע לעסקים שנמצאים באזורי העימות. בפתח הדיון, ציין ח"כ אלון שוסטר, שמילא את מקומו של היו"ר, כי זה יום שכולו ניסיון להשתלט על המצב: "המציאות היא שבחלוף החודשים יש תוכנית וארגון, יש תקציבים וניהול סדור ויש עם מה לעבוד באזור הדרום. בצפון אנחנו במצב מעורפל עדיין. מצב העסקים בצפון בירידה דרמטית עם השפעות משמעותיות מעבר לקו העימות. אי-אפשר להיות מדויקים עד הסוף לשלל הכאבים, וזה המקום לזהות את המקומות שצריך לטפל בהם".
02/07/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ח"כ יפעת שאשא-ביטון ממפלגת הימין הממלכתי הודיעה (יום ג', 2.7.24) על החלטתה לפרוש מהחיים הפוליטיים. בעקבות ההחלטה, את מקומה של שאשא-ביטון בכנסת צפוי למלא מישל בוסקילה.
02/07/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הכנסת אישרה אתמול בקריאה שנייה ושלישית (1 ביולי 2024) את הצעת החוק של שר האוצר להרחבת פעילות קרנות כספיות. החוק, שקודם על-ידי רשות ניירות ערך ומשרד האוצר, נועד לקדם תחרות בשוק הכסף ולאפשר לציבור הרחב להשיג תשואה גבוהה יותר על חסכונותיו לטווח קצר.
02/07/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (1.7.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להגנה על הצרכן מפני עוסקים המבצעים הפרות בנסיבות מחמירות. החוק החדש יאפשר לממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן לקבוע כי עוסק הוא "מפר בנסיבות מחמירות" ולהטיל עליו עיצומים שונים, ביניהן הפסקת שירותי סליקה והגבלות בהוצאה לפועל.
01/07/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
רה"מ נתניהו מסובך עם ממשלה שכזאת, עם ביידן, עם גלנט, עם בג"ץ והחרדים, ולערך עם כל העולם    למרות המצב בישראל רצוי לחייך מעט ולקוות לימים בהם נוכל לצחוק בפה מלא...
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
החותמים מישראל מצאו להם בני ברית, שונאי ישראל בקונגרס    אלה מחוקקים מן המפלגה הדמוקרטית שהודיעו כי יחרימו את נאום נתניהו בקונגרס, במחאה על המצב בעזה
תומכי המועמד לנשיאות רוברט פ' קנדי ??ג'וניור סמוך למתחם הביטחוני ליד מתחם אולפני CNN באטלנטה, מקום העימות הנשיאותי [צילום: פבלו מרטינז מונסיבאיס/AP]
שמואל רוזנר
העימות הנשיאותי בין ביידן לטראמפ חשוב במיוחד מכיוון שהוא מוקדם מאוד ויכול להשפיע על סיכויי ההצלחה של ביידן בבחירות    ביידן בן 79, ורבים מודאגים מיכולותיו הקוגניטיביות. העימות יהיה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il