הראשות לפיתוח כלכלי של עיריית תל אביב-יפו תערוך בתחילת 2003 מכרז לשימוש ב-1,000 מתקנים לדגלי חוצות (באנרים) שיתלו בצירי תנועה ראשיים בעיר.
עיריית תל אביב-יפו רכשה כ-1,000 מתקנים בנוסף לפרזול מיוחד לבאנרים.
לשלב הראשוני של ההשקה נבחר הקמפיין "חנוכת אולם הקאמרי החדש" שכבר מוצג ב-250 עמודים ברחבי העיר.
המתקנים לקמפיין זה נתלו בצירי תנועה ראשיים ובהם: אבן גבירול, רוקח, נמיר ועוד. התעריף לשימוש מסחרי בדגלי החוצות יחושב על-פי תשלום דמי שימוש ואגרת שילוט עירוני.
שיטת הבאנרים נהוגה ברוב הערים הגדולות בארה"ב, תוך שימוש במתקנים עירוניים (עמודים, תרנים, רמזורים וכו').