|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
נתניהו. ריאיון ראשון באולפן בעברית [צילום: ערוץ 14]

נתניהו: המלחמה בשלב העצים שלה תסתיים בעוד כחודש

ראש הממשלה בראיון לערוץ 14: "גילינו הרבה דברים בפעולה בעזה על הפעולות של אירן" היום שאחרי: "בסוף צריך פירוז צבאי, להקים מנהל אזרחי"
23/06/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין (יום א', 23.6.24) לערוץ 14 והצהיר כי השלב העצים בעזה קרוב מאוד לסיומו.

כשנשאל על-ידי המראיין ינון מגל, האם הוא מספיק חזק כדי לסיים את הלחימה ולהגיע ל"ניצחון מוחלט", השיב: "אני חזק משום שעם ישראל חזק. אנחנו במלחמה מול שבע חזיתות. החמאס, חיזבאללה, חות'ים, מיליציה מאירן ומסוריה, יו"ש ואירן. השליט של אירן, חמינאי, מצייץ פעמיים ביום: 'אנחנו נשמיד את ישראל'. אני מאמין בכוונה שלו - אבל מאמין גם ביכולת שלנו למנוע את ציר הרשע.

"צריך להשקיע הרבה יותר בביטחון, ייצור עצמי, להפחית תלות באחרים ודבר פשוט: לשנות את תורת הלחימה - אבל לפני כל דבר אחר: חייבים לנצח את הזרוע שביצעה בנו את הטבח הזה". עוד הוסיף: "גם כדי שיראו ויראו ושככה ייעשה למי שטובח ביהודים ואזרחי ישראל. אני מחויב לניצחון הזה רוב גדול בעם אני בטווח מעוניין בניצחון ואני בטוח שאנחנו ננצח לא פחות מזה".

"אני רואה כותרות בעיתונים שצה"ל יוצא עוד שניים-שלושה שבועות אחרי שייגמר המבצע ברפיח, להפסיק את המלחמה, עסקת חטופים כדי להתפנות לצפון. לאן הולכים אחרי המבצע ברפיח? מה התוכנית?". עוד אמר: "יש לנו מטרות מלחמה. הבאנו 136 חטופים. עלינו לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, וזה נעשה רק מתוך השטח. זה לא אומר שהמלחמה עומדת להסתיים אלא שהמלחמה בשלב העצים שלה תסתיים בעוד כחודש".

על החטופים אמר: "אם נוכל, נעשה את זה בדרך מדינית או צבאית. נחזיר את כולם הביתה, ואת כל תושבי הצפון. סיום השלב העצים - עד חודש. אני מסרב להשאיר את החמאס". לגבי עסקה לשחרור חטופים אמר ראש הממשלה כי הוא מוכן לקדם עסקה כזו - אך לא במחיר של עצירת המלחמה.

ראש הממשלה התייחס גם למצב בצפון ואמר כי אם לא יושג הסכם ישראל תחזיר את התושבים לבתיהם לאחר מהלך צבאי. "ההסכם הוא לא הסכם על הנייר. הוא לא מעניין, אלא התרחקות והרחקה של החיזבאללה, הרחקה פיזית שלהם ואח"כ נצטרך לאכוף אותה. אנחנו חייבים להחזיר את התושבים הביתה, אנחנו דואגים לזה. בצד האזרחי השקענו מיליארדים. עכשיו מיניתי אחראי על המנהלת".

נתניהו על הסוגיה האירנית: "לא בלמנו אותם. אנחנו מחויבים לעצור אותם. אירן עכשיו הוסיפה לאיום הגרעין את טבעת החנק. גילינו הרבה דברים בפעולה בעזה על הפעולות של אירן. ככל שמגלים את הדברים, ברור שצריך לטפל גם בזרוע המיידית שפעלה נגדנו, אבל גם לבלום את הציר במקומות אחרים".

לשאלה בנוגע לאפשרות של התיישבות ישראלית בעזה לאחר המלחמה השיב נתניהו: "זה לא ריאלי וזה לא מתיישר עם מטרות המלחמה".

על השאלה מה הוא עושה כדי ללכד את העם, ענה: "מול ההתלכדות של האויבים מבחוץ, צריך להבין שהאויבים לא מבפנים. הייתי באזכרה של חברי אלטלנה, חזרתי על מה שמנחם בגין אמר: מלחמת אחים. עוד אני אומר זאת ושומע את הזמבורות מהדשא שומע קריאות נאצה ורצח. זה הזמן לגדלות ואחדות ואני מאמין שרוב העם מבין את זה. פעם אחת זה על הקורונה והרפורמה כל פעם משנים כוונה, אבל המטרה שלהם זה להקים ממשלת שמאל שתקים מדינה פלשתינית, יש להם אג'נדה קבועה".

עוד מדבריו:

  • לא הייתה בגידה ב-7.10 אבל היה ״ריגול מוזר״ (ביחס למתחזה בפיקוד דרום)
  • סרב לומר שהלוי וגלנט עושים עבודה טובה, רק ש״הם עושים כמיטב יכולתם". "מצפה שכולם ירתמו למשימה משותפת לניצחון. בסופו של דבר, אני לא אפרט, זה נעשה בתוך חדרים סגורים. בסוף אני מחליט, והקבינט מגבה. צריכים להמשיך בכל הכוח לאותם יעדים. אני חושב שמי שצריך ללכת הביתה זה סינוואר. צריך לפטור אותו ואת מוחמד דף מהעולם. בזה צריכים להתרכז".
  • "זו מלחמה מסוג אחר. ארה"ב, שהיא המעצמה החזקה ביותר בעולם, יחד עם קואליציה של 64 מדינות, לקח לה שנים להילחם בטרור של דאעש עד שהכריעה אותו. צה"ל ביצע דברים מדהימים. זה נכון שכשהגענו לרפיח, צה"ל בא ואמר - יש לנו כאן מערך תת-קרקעי ענק וצריכים לחסל אותו. אני אישרתי להם את זה, אבל אמרנו שאת רפיח צריך לחסל, את כל הגדודים. כאן הייתה התנגדות ברורה של הקהילה הבין לאומית".
  • היום שאחרי: "בניגוד למה שאומרים, התחלנו לעשות את היום שאחרי ביום השני של המלחמה. המועצה לביטחון לאומי תחת הנגבי לבקשתי קיימה פגישה ייעודית בעניין. ברור לחלוטין שתהיה שליטה צבאית לטווח הנראה לעין, אין גורם אחר. שליטה ופירוד צבאי מתמשך ע"י מדינת ישראל וצבא הגנה לישראל. אבל היינו רוצים לייצר גם מנהל אזרחי עם גיבוי חיצוני כדי שננהל את ההומניטרי וגם את הניהול האזרחי של הרצועה. צה"ל בא לפני 5 חודשים, אמר 'בוא ניקח חמולות', לקחנו אותן ולא לקח הרבה זמן והחמאס חיסל אותם. עכשיו צה"ל בא עם רעיון אחר לעשות את זה באופן מדורג, ואני חושב שהדבר הזה חיובי. האם יש לנו את התוכנית? בסוף צריך פירוז צבאי, להקים מנהל אזרחי. אני לא מוכן להקים שם מדינה פלשתינית, זה אני לא מוכן. אני חושב שאנחנו צריכים שליטה צבאית, ואם צריך שנהיה במקומות שונים ברצועה, נהיה".

  • החימושים מארה"ב: "אני מעריך את המאמץ של הנשיא ביידן ושל הממשל בתחילת המלחמה. עזרו לנו גם ברוח גם בחומר. אבל לפני כארבעה חודשים, כשהתברר שהולכים לרפיח, ראינו עצירה דרמטית. כולם שואלים לא מדברים על זה? ומדברים על זה. דיברנו בדרגים השונים, קיבלנו כל מיני הסברים לא קיבלנו כלום. יש לי ניסיון מול ארה"ב. לא עשיתי את זה בקלות דעת ולפי מה ששמעתי מדרמר ומצחי הנגבי, יש תקווה ויש סיבה לחשוב שהדבר ייפתר בזמן הקרוב".

  • השפעת המחאה והסרבנות והפגיעה בכלכלה על המלחמה: "אני חושב שהסרבנות היא אסון. התרעתי לפני זה שזה יוצר סדק בחברה הישראלית ואשליות וציפיות אצל האויבים. הסרבנות, אי-ההתייצבות, כל המילים המכובסות, זה אסון שזה בא ועדיין בא מהשמאל ואסון שזה בא מהימין. אין סרבנות. בוודאי שהמחאה לא הרחיקה, אבל היום אנו יודעים הרבה יותר ממה שידענו לפני כן. צריך להבין שעומדים מול אויב שמטרתו להשמיד אותנו. אני חושב שהמחאה הייתה גורם. זה גורם חשוב אבל לא המרכזי - שזה תאוות הרצח והרצון להשמיד את העם היהודי ויש להם תוכניות, מעבר לזה אדבר על זה בקונגרס. מצפים לעזרה הזו כי נלחמים מלחמה היסטורית. הם יפסיקו כשהם יתקלו בקיר ברזל של התנגדות".

  • גנץ ואיזנקוט: "הם עשו דבר שלא יעשה יצאו מהממשלה בעיצומה של מלחמה, וזו לא מלחמה קטנה - היא עם שבע חזיתות. הם מכירים, הם דיברו על מחויבות, מי עושה את זה?".

  • חוק הרבנות וחוק הגיוס: "אני חושב שלא היה מקום להעלות את זה אף על-פי שהיה בהסכם קואליציוני זה לא המצאה. לכן הסרתי אותו - חשבתי שצריך להתמקד כרגע בחיוני לניצחון והאחדות. חוק הגיוס הוא מאחד - הזדמנות היסטורית. אלפים מוכנים להתגייס דווקא לאחר המלחמה החוק הוכן על-ידי משרד הביטחון תחת הנהגתו של בני גנץ והחוק הזה באמת משאיר לימודי תורה לאלו שתורתם אמונתם, אבל הוא מגייס אלפים רבים וזה מה שהשתנה בעקבות המלחמה - לא החוק, אלא הנכונות של הציבור החרדי שלא היה מוכן לשמוע על החוק לפני זה"."היכולת של צה"ל לקלוט לא השתנתה באופן מהותי. החוק מהווה הזדמנות היסטורית לגשר על הפער, וחושב שהוא גורם לאחדות. הייתי מצפה שיאיר לפיד יתמוך". כשנשאל האם הוא חושב ששותפיו החרדים יפרקו את הממשלה, השיב: "אני חושב שאיש לא ימהר להפיל את הממשלה. זה יהיה אות קין על המצח של מי שיעשה את זה. זה לא רק ממשלה באמצע מלחמה, אלא ממשלת ימין ואם הממשלה הזו תיפול, תקום ממשלת שמאל שתקים מיד ממשלה פלשתינית. מדינת טרור פלשתינית. יקדמו כל מיני חוקים, יסתמו את הפיות לכם, והאולפן הזה ייסגר".

  • המצב הכלכלי: "דיברתי עם שר האוצר. אנו עושים מאמץ גדול, הכלכלה שלנו יותר חזקה ממה שחושבים. בין השאר בגלל הרפורמות שהובלתי, אבל היא נאנקת תחת העול של המלחמה. הפתרון החשוב ביותר זה השגת הניצחון, ומהר ככל האפשר וצעדים שעוד יפורטו בהמשך".

תאריך:  23/06/2024   |   עודכן:  23/06/2024
עידן יוסף
+אני פוחד ממשנתו של משה פייגלין
13:50 24/06/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כואב לשמוע אדם, שמשיחיות משכרת ומשקרת מניעה אותו להבטיח לעם ישראל, שהוא ידאג שעזה תהיה ריביירה מזרח תיכונית חדשה עם קו רכבת ישיר לבית המקדש השלישי
פייגלין. מסוכן [צילום: שרעיה דיאמנט/פלאש 90]
+אתמול נמסר צו הריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא
12:57 24/06/24  |  מירב ארד
צה"ל מעדכן כי אתמול נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל
+בין דן גולדפוס לדני הגרי
12:26 24/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעוד מפקד האוגדה שהטיף מוסר לדרג המדיני נקרא לשיחת הבהרה אצל הרמטכ"ל, דובר צה"ל שבאמירותיו חותר תחת הדרג המדיני לא נקרא לבירור. הסיבה: הגרי מדברר את הרמטכ"ל ולא את צה"ל, ולמרות ששניהם עוסקים בפוליטיקה בעודם במדים הם נמצאים מעל לפקודות
הגרי. דובר הרמטכ"ל [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
+באיחור של ארבעה חודשים
12:15 24/06/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
באיחור של ארבעה חודשים דמעתי על עידו שלא זכיתי להכיר, דמעתי על תלמידי האהוב מאיר, הנער הצעיר, מלא שמחת החיים, האוהב, המעניק ללא תמורה, הנער שהיה לגבר, לאבא גאה בילדיו, מאיר שהאיר את העולם בטובו
סמ"ר עידו אלי זריהן ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+הפיצוץ ליד בת חפר: מטען הונח באופן מכוון כדי למשוך את הכוחות
12:04 24/06/24  |  מירב ארד
במבצע חטיבתי בכפר סילוואד בבנימין, הלוחמים עצרו שלושה מבוקשים, תחקרו חשודים רבים והחרימו חומרים לייצור מטענים. במבצע חטיבתי בכפר נעמה באפרים, עצרו הלוחמים חמישה מבוקשים ותחקרו חשודים רבים.

לאחר בדיקה שבוצעה, עולה כי הפיצוץ שאירע אמש במרחב טול כרם שבחטיבת מנשה נגרם כתוצאה מפיצוץ מטען מצידו הפלשתיני של מרחב התפר. המטען הונח והופעל מרחוק על ידי מחבלים מאות מטרים מהחומה, במטרה למשוך כוחות למרחב הפיצוץ, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במהלך פעילות הכוחות בשכם שבשומרון, הלוחמים עצרו מבוקש, בחברון שבחטיבת יהודה, הלוחמים עצרו מבוקש החשוד בהסתה לטרור והחרימו אמצעי לחימה, בחוסאן ובבית פאג'ר שבחטיבת עציון ובבעלא במנשה עצרו ארבעה מבוקשים נוספים

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,150 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,750 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס
+חוזרים ל"הכלת החמאס"
12:00 24/06/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
נתניהו הבטיח שישראל תחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס אבל בפועל הוא החליט לפעול בצורה הפוכה
נתניהו. נושא באחריות [צילום: שאול גולן/POOL פלאש 90]
+מפקד צבא ארה"ב: נתקשה להגן על ישראל במקרה של מלחמה כוללת
10:42 24/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר המטות המשולבים של ארה"ב, הגנרל צ'ארלס בראון, אמר בהצהרה לתקשורת כי במקרה של מתקפה ישראלית הייתי מאמין שאירן תיטה לספק תמיכה גדולה יותר לחיזבאללה"
צ'רלס בראון. מסר חמור לישראל [צילום: מריאם זוהאיב, AP]
+יאיר גולן: הודעת נתניהו אמש היא הפקרה מוחלטת של החובה הקדושה להשבת החטופים
10:12 24/06/24  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת העבודה יאיר גולן: "הודעת נתניהו אמש היא הפקרה מוחלטת של החובה הקדושה להשבת החטופים. רה״מ מציע להשיב חלק מהחטופים ולוותר על אחרים. זו חרפה, לא ניצחון מוחלט ולא פסע מניצחון. יש כאן הולכת שולל אחת גדולה. כל חיילת וחייל שיצאו למערכה הזו יצאו בידיעה שהמטרה היחידה היא השבת החטופים. זה ראש ממשלת הכישלון המוחלט. כזה היה וככזה ייזכר לדורי דורות."
+סמוטריץ׳ לנתניהו: ״דורש לכנס את הקבינט כדי לאשר את הצעדים נגד הרש"פ"
10:10 24/06/24  |  מירב ארד
האוצר בצלאל סמוטריץ׳ שיגר אתמול (ראשון) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו דרש לאשר בהקדם בקבינט המדיני בטחוני צעדים משמעותיים כנגד הרשות הפלשתינית בתגובה לצעדים הבינלאומיים האחרונים בהם נקטה כנגד ישראל. במכתבו כתב שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לראש הממשלה: ״שוב ושוב נדחית החלטת הקבינט שבנדון במה שנראה כגרירת רגליים שלא ניתן לקבל. בהעדר תגובה אפקטיבית וכואבת נגדה, הרש"פ ממשיכה במלחמתה המשפטית נגד מדינת ישראל ומדינות נוספות מצטרפות לאלו המכירות חד צדדית במדינת טרור פלשתינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל. כך, למשל, הצטרפותה בסוף השבוע של ארמניה לארבע המדינות שהודיעו בשבועות האחרונים על הכרתן במדינה פלשתינית. תגובה חריפה ומהירה חיונית בכדי לעצור את הסחף ולהבהיר את מחירם של צעדים חד צדדיים".
+צה״ל חיסל מחבל מרכזי במטה ייצור אמצעי הלחימה של חמאס
09:50 24/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המחבל מחמד צלאח לקח חלק בפרויקט פיתוח אמצעי לחימה אסטרטגיים עבור ארגון הטרור חמאס, ופיקד על מספר חוליות מחבלים בארגון שעסקו בפיתוח אמל״ח
אמל"ח שנמצא ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
+גג אירני לחיזבאללה
09:35 24/06/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
הימים הבאים הם קריטיים לישראל שעלולה להיקלע למלחמת אין ברירה עם מחירים קשים בכל רחבי המדינה  ▪  במלחמת העולם הזאת אנחנו נהיה במוקד
המצב מתחמם [צילום: עלי עבדול חסן/AP]
+הילולת מאחזי העיניים
08:59 24/06/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
יש להעמיד להכרעה בבג"ץ את השאלה אם אזרחים מחויבים עדיין לקבל את מרות המשטרה שאוסרת מפגינים על לא עוול בכפם ומכה אותם
הזכות להגנה [צילום: לאו קוראה/AP]
+ישראל ביצעה ניסוי שיגור של מערכת הנעה רקטית מבסיס באזור המרכז
08:32 24/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ממשרד הביטחון נמסר כי הניסוי נקבע מראש על-ידי מערכת הביטחון ובוצע כמתוכנן  ▪  ניסויים דומים בוצעו לפני כארבע שנים מאותו בסיס
שיגור הטיל, הבוקר במרכז הארץ [צילום: דוברות משרד הביטחון]
+דעיכת אורות הכוכבים
08:26 24/06/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
נתניהו מצטיין בעימות, וביחוד כאשר הצד המתעמת נחשב לבעל ברית נאמן כי אז יאמרו בציבור: 'נתניהו מגלה את עוצמת מנהיגותו במיוחד בעת שעליו להתעמת'
נתניהו. תכונה דרמטית [צילום: שאול גולן/POOL AP]
+גורם המעורב במו"מ: נתניהו גרם לנזק אדיר לסיכוי לעסקה
07:25 24/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גורמים המעורבים במשא-ומתן העקיף עם חמאס טוענים כי ראש הממשלה התנער מההצעה הישראלית ומהמנדט שהוא עצמו נתן לצוות המשא-ומתן  ▪  "חמאס מחפש הפסקת המלחמה, אנחנו נמנעים מלתת את זה והצהרת נתניהו סותמת את הגולל"
נתניהו, אמש בערוץ 14 [צילום: ערוץ 14]
+הערב התקיים דיון בדבר הדחת שאול גולדשטיין מתפקידו
22:35 23/06/24  |  עידן יוסף
דירקטוריון החברה הממשלתית לניהול משק החשמל "נוגה" דן הערב בהדחת המנכ"ל שאול גולדשטיין בעקבות התבטאותו ביום חמישי האחרון בדבר המוכנות הישראלית לתקפה של חיזבאלה. לדברי גורמים בחברה, הישיבה כונסה לבקשת חברי הדירקטוריון. הם דנו במשמעויות הנגזרות מאמירותיו של גולדשטיין וקבעו דיון המשך בשאלת הדחתו בימים הקרובים.
+שני פצועים קל כתוצאה מירי נ״ט למטולה
21:30 23/06/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ועמדת תצפית של חיזבאללה במרחב אל-חיאם. מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של הארגון במרחב רמיה שבדרום לבנון. כמו-כן, כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי למרחב עלמא א-שעב שבדרום לבנון.
+לבנון מכחישה נמרצות את הפרסום בטלגרף
18:08 23/06/24  |  עידן יוסף
הרשויות בלבנון: הפרסום בטלגרף כאילו יש בנמל התעופה של ביירות נשק של חיזבאללה הוא שקר מוחלט שמטרתו להעמיד בסכנה את נמל התעופה.

ערוץ אל-מיאדין המזוהה עם חיזבאללה: "ביירות היא קו אדום עבור הארגון. תקיפה שם תיענה ע"י הארגון בתגובה עוצמתית כפליים שישראל לא תוכל לשאת, ותתחיל מלחמה".
+תיעוד מרחפן: הושמד מוצב אימונים של חמאס ברפיח
17:39 23/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 פשטו והשמידו את אבו סעיד, מוצב האימונים של גדוד תל סולטאן במרחב רפיח  ▪  מסמכים מודיעיניים נתפסו במתחם צבאי להכשרת מחבלי חמאס
טנקים במרחב רפיח [צילום: דובר צה''ל]
+תמונות לווין חדשות חושפות את ממדי ההרס בדרום לבנון
17:23 23/06/24  |  עידן יוסף
תמונות הלווין חושפות: כך נראה דרום לבנון ביוני - לעומת אוקטובר, לפני שהחיזבאללה פתח במלחמה נגד ישראל, וזו רק ההתחלה.
צילום: Planet Labs via PBC
+שר התחבורה הלבנוני מכנס מסיבת עיתונאים בנמל התעופה הבינ"ל של ביירות
17:20 23/06/24  |  עידן יוסף
אחרי הדיווח בטלגרף הבריטי: שר התחבורה הלבנוני יכנס מסיבת עיתונאים ב-18:00 בנמל התעופה הבין-לאומי של ביירות.
+יו"ר הכנסת מבקש מצה"ל ומשרד הביטחון לאשר את הכיתוב שמבקשת משפחת חלל צה"ל
17:00 23/06/24  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה פנה לשר הביטחון ולרמטכ"ל, לאשר את הכיתוב הכולל את המילה הי"ד על המצבה של הלוחם סרן ישראל יודקין שנפל במלחמה: "אני ער לפעולות הברוכות שמשרד הביטחון מבצע כלפי המשפחות השכולות, אך דומני שבקשתם הצנועה של בני המשפחה היא המעט שבמעט". מצבת החלל נותרה חשופה בעקבות סירובה של המשפחה לאשר את הכיתוב שלו מסכים הצבא.

"הביטוי 'השם יקום דמו' מלווה את העם היהודי דורות רבים ואין שום מניעה לאפשרו על מצבה צבאית, ודאי מקום בו המשפחה השכולה מבקשת זאת", דברי אוחנה.

מכתבו של יו"ר הכנסת
+אנו באים, הוא בורח
16:44 23/06/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אתה נמלט ביבי. אתה בורח. בורח מבשורה, אם לשבש משפט של הסופר דוד גרוסמן  ▪  יש לך סיבה לברוח כי אנו "עלה נעלה ויכול נוכל"
נתניהו. מתחבא [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דיווח בריטי: חיזבאללה מאחסן נשק בנמל התעופה של ביירות
16:37 23/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הטלגרף הבריטי ציטט עובד בנמל התעופה שהביע חשש ותרעומת על האופן שבו משתמש חיזבאללה בשדה התעופה על שם אל-חרירי כמחסן עבור טילים ואמל"ח משמעותי  ▪  "קופסאות מסתוריות ענקיות מגיעות בטיסות ישירות מאירן"
"אסור לי לבדוק את הסחורה הזאת" [צילום: AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   ינון מגל / Yinon  Magal   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מוחמד דף   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: המלחמה בשלב העצים שלה תסתיים בעוד כחודש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב רפיח, לחסל מחבלים חמושים ולהשמיד תשתיות טרור. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 פשטו והשמידו את "אבו סעיד", מוצב האימונים של גדוד תל סולטאן במרחב רפיח, וצה"ל פרסם תיעוד הפעילות כפי שצולם מרחפן.
23/06/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
המשטרה הצרה את נתיבי ההגעה להפגנה בקפלן. יצרה צפיפות. הכבידה. אבל אנו באנו בהמונינו. עוד ועוד. יותר מבכל פעם קודמת מאז חודשו ההפגנות.
23/06/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
העיתון הבריטי דיילי טלגרף דיווח (יום א', 23.6.24) כי חיזבאללה מאחסן כמות גדולה מאוד של נשק בנמל התעופה הבינלאומי על שם רפיק אל-חרירי בבירת לבנון, ביירות.
23/06/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
צה"ל התיר לפרסום (יום א', 23.6.24) כי לוחם צה"ל נפצע באורח קשה מפגיעת כטב"ם בגליל העליון. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. פיצוץ עז נשמע באזור איילת השחר שבעמק החולה, בהמשך לאזעקות שהופעלו בשורת יישובים בגליל העליון.
23/06/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בנק הפועלים מודיע (יום א', 23.6.24) על צעד ייחודי נוסף הנועד להקל על לקוחותיו בהתמודדות עם השלכות המלחמה. הבנק יעניק פטור מלא מתשלום משכנתה למשך שלושה חודשים ללקוחות בעלי נכס המשועבד לבנק (לטובת המשכנתה. אשר מיקום הנכס המשועבד הוא ביישובי הצפון שפונו במהלך המלחמה (בהתאם לרשימת יישובי הצפון המפורטים באתר בנק ישראל והנכללים במתווה בנק ישראל נכון ליום ה-23.6.24). ההטבה מתייחסת לשלושת ההחזרים החודשיים הקרובים: יולי, אוגוסט וספטמבר והיא תחול באופן אוטומטי, ללא צורך בפנייה לבנק.
23/06/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לנוכח אי-הבהירות נחוצה חקירת משטרה בעניין ההתבטאות של שרה נתניהו על ראשי צה"ל    כותרת משנה: ביבי חומק מלומר כי אינו מאמין שהמטכ"ל חותר תחתיו
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
אסון ה-7.10.23 (השבת השחורה של שמחת תורה תשפ"ד) הוא השני מסוגו ובממדיו בהיסטוריה של ישראל, ופקד אותנו 50 שנה אחרי אסון יום הכיפורים (1973). הדמיון בין המקרים מדהים ומכאן הצורך ללמו...
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
כאשר הקב"ה מצווה אותנו לקיים מצוות, בוודאי שהוא נותן לנו את הכוח לקיימם אולם עלינו ללמוד כיצד ניתן לבצע זאת בדרך הטבע ולא לסמוך על כך שזה ייעשה בדרך נס
תומכי המועמד לנשיאות רוברט פ' קנדי ??ג'וניור סמוך למתחם הביטחוני ליד מתחם אולפני CNN באטלנטה, מקום העימות הנשיאותי [צילום: פבלו מרטינז מונסיבאיס/AP]
שמואל רוזנר
העימות הנשיאותי בין ביידן לטראמפ חשוב במיוחד מכיוון שהוא מוקדם מאוד ויכול להשפיע על סיכויי ההצלחה של ביידן בבחירות    ביידן בן 79, ורבים מודאגים מיכולותיו הקוגניטיביות. העימות יהיה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il